LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lid van tros radar geworden en nooit meer wat gehoord

Hier kan je jouw vragen over het Testpanel kwijt.
janvanderlinde
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 sep 2006 21:40

lid van tros radar geworden en nooit meer wat gehoord

Ongelezen bericht door janvanderlinde »

zijn er meer mensen die lid van tros radar geworden zijn
en speldje en stikker hebben gehad en daarna nooit meer wat van tros radar gehoord hebben
heb ook nog email gestuurt naar tros radar
maar geen antwoord
zou tros radar zich zelf ook eens moeten na kijken !!!!

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: lid van tros radar geworden en nooit meer wat gehoord

Ongelezen bericht door G7 »

Ik ben al van het begin lid van Trosradar met speldje en sticker, maar wat wou je verder nog horen dan? Ik heb me alleen aangemeld als lid van het panel en krijg zo af en toe een mail, of ik mee wil doen en een mening kan/wil geven over het een en ander, wat in de uitzending komt.

Bedoel je dat?

janvanderlinde
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 sep 2006 21:40

Re: lid van tros radar geworden en nooit meer wat gehoord

Ongelezen bericht door janvanderlinde »

ik hoor dus helemaal niks meer van tros radar niks nada
ook geen uitnodigingen of mails over onderwerpen

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: lid van tros radar geworden en nooit meer wat gehoord

Ongelezen bericht door G7 »

Als je pas lid bent geworden, kan het zijn dat je nog niks gehoord hebt. Het is alweer een tijdje geleden, dat ik een mail van ze heb gehad.

Maarja, het kan ook wel zo zijn, dat je nada niks meer hoort. Ik heb al 2 x een beoordeling op de vakantiehulp geplaatst over een hotel in Spanje, is never nooit geplaatst in die rubriek en niet van mij alleen. Ik las, van meer mensen niet. Dus ik weet het niet, of ze wel zo blij met ons zijn! :roll:

janvanderlinde
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 sep 2006 21:40

Re: lid van tros radar geworden en nooit meer wat gehoord

Ongelezen bericht door janvanderlinde »

is al ruim een half jaar geleden of meer dat ik lid ben geworden
maar zou wel zo fijn zijn dat ze je een antwoord
op een email met een vraag hier over terug sturen
ja ik kreeg een standaard automatisch mailtje hihi dus geen antwoord op mn vraag
niet zo bijster leuk als je als programma andere mistanden
aan de kaak stelt
moet je wel zorgen dat je zelf ook goed werkt

Toolboy

Re: lid van tros radar geworden en nooit meer wat gehoord

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ben al 3 jaar lid. heb nog nooit wat vernomen van de tros

janvanderlinde
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 sep 2006 21:40

Re: lid van tros radar geworden en nooit meer wat gehoord

Ongelezen bericht door janvanderlinde »

lekker dan
hoef ik nergens op te rekenen hihi
bedankt voor je info

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: lid van tros radar geworden en nooit meer wat gehoord

Ongelezen bericht door joopataa »

Ook ik ben al jaren bezoeker van de site. Heb ook een speldje gehad. Zou eigenlijk niet weten wat ik verder moet horen. Helaas is het wel zo dat het hele forum totaal aan zijn lot word overgelaten waardoor er misstanden komen als vele nutteloze topics die vaak door dezelfde mensen worden geplaatst. In de begintijd werden deze dingen wel goed gemodereerd door de vermelding << dit onderwerp bestaat al en dze word gesloten>> Nu zie je dit nooit meer en mag iedereen maar neerkalken wat hij wil en alleen bij een klacht kijkt men zelf eens op het forum. Althans zo lijkt het wel.Een poosje terug stond in het computertopic allerlei verwijzingen naar illegale software en dat zou op een tros-radar site toch niet mogelijk moeten ziijn.Tros, Neem eens verantwoordelijkheid en laat het forum weer dagelijks modereren zodat wij er nog lang leuk gebruik van kunnen maken inplaats dat het een forum word waarop een klein aantal de dienst uitmaakt.

Joopataa

commonsence

Re: lid van tros radar geworden en nooit meer wat gehoord

Ongelezen bericht door commonsence »

Joopataa,

Kun jij gedachten lezen?
Zeer mee eens!

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: lid van tros radar geworden en nooit meer wat gehoord

Ongelezen bericht door joopataa »

Bedankt dat jij ook het beste voor hebt met het forum. Ik hoop altijd maar dat een aantal mensen deze dingen kenbaar maken bij de tros. En eigenlijk kijk ik er echt vreemd van op dat tros-radar dat elke misstand aanpakt zo slordig omgaat met hun eigen forum. Misschien denk iemand dat ik het een rotforum vind maar dat is het nu juist, Ik bezoek het forum al jaren en vrij vaak mag ik wel zeggen.Toen mensen illegale softwaresite's gingen neerzetten op het computertopic heb ik die persoon zelf benaderd om het weg te halen, Nutteloos om te zeggen dat ik volgens hem ,,Mijn Bek,, moest houden want de tros vond het toch goed. Uitgepraat ben je dan maar gelukkig heeft hij het later verwijderd.Kijk er nu niet vreemd van op als juist Dit topic spoorloos verdwijnt want kritiek is moeilijk, ook al is het positief bedoelt.Wie het niet geloofd moet eens het mlm-topic bezoeken waar tallooze gelijke topic's worden gemaakt en men elkaar voor rotte vis uitscheld, Zowel voor als tegenstanders.

Joopataa

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: lid van tros radar geworden en nooit meer wat gehoord

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik heb me ooit eens aangemeld, ik neem aan dat het over het testpanel gaat, maar ik heb nooit iets gekregen. Zelfs geen speldje, en al helemaal geen sticker.

Niet dat ik met die sticker of het speldje een levenswens in vervulling zou hebben zien gaan, maar een reactie heb ik nog nooit gekregen.

commonsence

Re: lid van tros radar geworden en nooit meer wat gehoord

Ongelezen bericht door commonsence »

Toen ik mij kersvers op 28 augustus in dit forum vertoonde begon ik met de U vorm! Toen ik merkte dat ik daarmee mezelf belachelijk maakte ben ik geleidelijk aan op een andere versnelling overgegaan.
Toen werd het onder invloed van bepaalde actie - reacties steeds erger waarbij ik mij bewust ben van mijn eigen bijdrage daarin. Ik verbaasde mij ook over de onbeperkte vrijheid om off-topic steeds meer op de man te kunnen spelen hetgeen niet de bedoeling was maar karakteriserend bijna onvermijdelijk werd.
Foute boel en totaal off-topic.
Van de andere kant hoeft het ook niet een breiend, bejaarde dameskransje te worden toch?
Ik ben op zoek naar een frisse, sprankelende, jonge, verdiepende discussiegroep waarbij respect naar IEDEREEN de hoofddraad moet blijven.
Laatst gewijzigd door commonsence op 28 sep 2006 00:03, 3 keer totaal gewijzigd.

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: lid van tros radar geworden en nooit meer wat gehoord

Ongelezen bericht door joopataa »

Neem maar aan dat zolang de tros dit forum vrijwel ongemodeerd laat er altijd een aantal schreeuwers het voor het zeggen hebben. Zelfs scheldpartijen worden niet verwijderd en misschien kan het de tros ook niks schelen. Het is echt niet zo dat het aantal bezoekers alleen een maatstaf is voor een goed forum. Kom op diverse forums maar op geen enkel word getolereerd wat hier word toegestaan.En de woorden
<< dit topic bestaat al en word gesloten >> is al heel lang niet meer aanwezig en een duidelijk teken van Desintresse. Maar wel over ander
website's willen oordelen in de uitzending? Jammer, echt jammer.En om te zorgen dat niet teveel mensen op dit topic komt word de tijd niet juist opgegeven zodat lijkt of er niet word gereageert. Staat nog steeds als enige op 06.20 uur !! grappig he, maar niet heus.Update !! Ik merk nu toch dat er wel diverse topics worden afgesloten door de moderators aleen zie je het pas als je wilt reageren. Bedankt TROS.!!

Joopataa
Laatst gewijzigd door joopataa op 27 sep 2006 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: lid van tros radar geworden en nooit meer wat gehoord

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 27 Sep 2006 13:40 door commonsence


--------------------------------------------------------------------------------

Toen ik mij kersvers op 28 augustus in dit forum vertoonde begon ik met de U vorm! Toen ik merkte dat ik daarmee mezelf belachelijk maakte ben ik geleidelijkaan op een andere versnelling overgegaan.
Toen werd het onder invloed van bepaalde actie - reacties steeds erger waarbij ik mij bewust ben van mijn eigen bijdrage daarin. Ik verbaasde mij ook over de onbeperkte vrijheid om off-topic steeds meer op de man te kunnen spelen hetgeen niet de bedoeling was maar karakteriserend bijna onvermijdelijk werd.
Foute boel en totaal off-topic.
Van de andere kant hoeft het ook niet een breiend, bejaarde dameskransje te worden toch?
---------------------------------------------------------------------------
Ik ben op zoek naar een frisse, sprankelende, jonge, verdiepende discussiegroep waarbij respect naar IEDEREEN de hoofddraad moet blijven.
---------------------------------------------------------------------------

Laatst aangepast door commonsence op 27 Sep 2006 13:47, in toaal 2 keer bewerkt

Prima commonsence
Zou zeggen begin er zelf dan mee. :?

commonsence

Re: lid van tros radar geworden en nooit meer wat gehoord

Ongelezen bericht door commonsence »

Bot,

De punt stond al op de i :!:
en.......
jouw teksten van meer dan een kreet zijn altijd van een ander!

Maar.....
je zal het wel goed bedoelen en.......
ik zal je proberen te respecteren.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: lid van tros radar geworden en nooit meer wat gehoord

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 28 Sep 2006 00:02 door commonsence


--------------------------------------------------------------------------------

Bot,

De punt stond al op de i
en.......
jouw teksten van meer dan een kreet zijn altijd van een ander!

Maar.....
je zal het wel goed bedoelen en.......
ik zal je proberen te respecteren.
=================================================
Nou commonsence je hoeft me niet te respecteren hoor.
Buiten om dat al jou reacties door je worden aangepast
begrijp ik er geen hol van.
Leg mij eens uit waar dat op slaat.
jouw teksten van meer dan een kreet zijn altijd van een ander!
En wat jij wil is prima maar begin er dan zelf mee.
Is toch duidelijk.

commonsence

Re: lid van tros radar geworden en nooit meer wat gehoord

Ongelezen bericht door commonsence »

Joopataa,


Off-topic geneuzel en site verziekende reacties zouden onderschept moeten worden wil dit een goed forum zijn en blijven. Ik ben er in ieder geval mee gestopt en zal mij niet meer uit de tent laten lokken door die gestoorde blaaskaken met al hun op de persoon gerichte commentaar en vermanende vingertjes zonder een visie m.b.t. de topics.
Moet toch eens stoppen.
Egotrippen op die manier zou misschien een nieuwe topic kunnen worden. Dan kunnen zij, die daar onstuitbare behoefte aan hebben, elkaar daar te lijf gaan en zal ik, wanneer ik daar zin in heb, mee dollen op dat simplistisch niveau. Kwestie van aanpassen zoals ik hier al eerder gedaan heb.
Hoe krijg je werkelijk contact met RADAR want op een mail wordt niet inhoudelijk gereageerd volgens enkele reacties.
Enig idee?

commonsence

Re: lid van tros radar geworden en nooit meer wat gehoord

Ongelezen bericht door commonsence »

Hoi lezers,

In mijn gisteren gestarte topic "Commonsence is een waardeloze topicschrijver" heb ik geprobeerd om een discussie uit te lokken over hoe we met elkaar wel en niet moeten posten. Ik stelde mezelf als een makkelijk negatief voorbeeld. Viel achteraf nogal mee.
Radar heeft, zonder zelfs een mailtje naar mij met enige uitleg,
het lopende onderwerp totaal van de site geveegd. Op mijn mail, waarin ik vroeg naar de reden van hun absoluut monarchistische handeling vonden deze fatsoensrakkers het niet de moeite waard om zelfs maar te antwoorden.
Ik ga de TROS met al die leuke mensen en programma's nu toch een beetje anders bekijken. Niet meer bekijken dus!
Die mensen achter de schermen van het forum van Radar zijn arrogante ballen die absoluut minachting hebben voor hun publiek.
Tekenend voor hun sfeer ook onderling.
Mij best, er zijn fora genoeg.
Ik wens jullie allemaal al het goede en hopelijk krijgen jullie niet soort gelijke ervaringen met jullie "gastheren."
God bless you all.
Commonsence.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: lid van tros radar geworden en nooit meer wat gehoord

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Radar heeft, zonder zelfs een mailtje naar mij met enige uitleg,
het lopende onderwerp totaal van de site geveegd. Op mijn mail, waarin ik vroeg naar de reden van hun absoluut monarchistische handeling vonden deze fatsoensrakkers het niet de moeite waard om zelfs maar te antwoorden.
Dat is nu eenmaal het recht dat je hebt als forumbeheerder. Je kan onderwerpen sluiten, verwijderen of veranderen en niemand die er iets tegen kan doen.

En als er over elke actie uitleg zou moeten komen, dan mogen ze wel wat meer mensen in dienst nemen omdat allemaal te verwerken.

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: lid van tros radar geworden en nooit meer wat gehoord

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Oud topic ... maar toch zeeer actueel helaas ... !!!
ik voeg deze middels linkje ff toe aan de huidige
ACTIE tegen het wanbeleid van TROS RADAR.

arme TROS RADAR ... in een jaar tijd en de RODE REUS,
en een koude doush en een LODEN LEEUW !!!

Moet niet veel gekker worden !!!

>cybertomaat<

Gesloten