LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] microsoft xbox360 suspended

Hier kan je jouw vragen over het Testpanel kwijt.
psycophyte
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 sep 2011 12:52

microsoft xbox360 suspended

Ongelezen bericht door psycophyte »

hoi iedereen
ik weet niet welke forum t moest en ik weet niet dat er links er mogen komen



mijn verhaal begon op 20 september 2011
na lang wachten op een game (gears of war 3)special edition
zitten 3 code`s erbij ik invoeren en het lukte niet en probeerde opnieuw
afijn zegt een vriend van me het staat op de doos
ik zat uiteraard `o`oeps
ik de code ingevoerd en hij was goed
en nou komt het ik wil de 2e code invoeren
de 1e keer fout ik dacht heh?
toen zag ik t de laaste twee letters waren omgedraaid
en toen ik m opnieuw ingevoerd had ging ik even nachecken en klopte
ik drukte enter in
en pats ik ben suspended 4 life
tot 31/12/9999
dit kreeg ik in me email
This email is to notify you that your Xbox LIVE account privileges have been permanently suspended due to marketplace theft.

The conduct that caused this suspension may include, but is not limited to:

Duplication of item purchase history
Attempted Microsoft Points fraud
Illegitimate acquisition of redemption codes

Your conduct was brought to the attention of the LIVE Enforcement Team through complaints filed by other Xbox LIVE users or in the course of our operation of the service. The LIVE Enforcement Team has reviewed the complaints and other evidence regarding your conduct and determined it violates the Xbox LIVE Terms of Use and/or Code of Conduct. Because your conduct is in violation, the LIVE Enforcement Team has issued a permanent suspension.

During your suspension, you will not be able to log into Xbox LIVE. Your Xbox LIVE privileges will not be reinstated.

Customer Support is not able to modify or provide any further details about your suspension.

Microsoft expects that all customers abide by the Code of Conduct. The Code of Conduct provides guidelines for appropriate behavior while using the service.

You can view the Xbox LIVE Code of Conduct from the Xbox LIVE Dashboard under Xbox LIVE Policies in Account Management, or by visiting http://www.xbox.com/legal/codeofconduct.htm.You can view the Xbox LIVE Terms of Use by visiting http://www.xbox.com/legal/livetou.htm.

Note: if you are not a user of Xbox LIVE, this suspension may have been enacted due to your activity in the Zune Social. You can view the Zune Social Code of Conduct by visiting http://www.zune.net/legal/codeofconduct.htm. You can view the Zune Social Terms of Service by visiting http://www.zune.net/legal/termsofservice.htm.

Thank you,

LIVE Enforcement Team


toen had ik gereageerd
als volgende
waarom ben ik gebannend in t engels dan
en dat ik bewijs heb dat ik recht had op deze code`s
en dat ik verder alles altijd gekocht heb
en als reactie krijg ik dit
Reason: During the course of a recent investigation, we have discovered users who illegitimately accessed Xbox LIVE Marketplace downloadable content. Our investigation reveals that this access was intentional and not accidental, constituting a blatant violation of the Terms of Use for the service. We will not divulge additional information regarding individual suspensions for these offenses. Please know that we are being very careful regarding these suspensions, and have clear evidence regarding each account issued a permanent suspension from the service. We apologize for any frustration or confusion resulting from our inability to share individual details, and thank you all for your cooperation in this matter.
dus ik weer 2x mailen en ik krijg 3x het zelfde antwoord

en staat op de site van xbox bij marketplace diefstal wordt je niet geholpen
of verdere infomatie verstreken

nou mijn mening is dat DIT juist diefstal is
ik koop alles je voert een code fout in en je bent gebanned
dit mag toch niet ? ik heb 400 euro aan games in me account en die kan ik nou weg gooien
wat moet ik doen om dit terug te draaien
want ik voel me best behoorlijk bedonderd door xbox microsoft

-Richard-

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: microsoft xbox360 suspended

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

De beller is sneller.
Je zult het waarschijnlijk een paar keer fout ingevoerd hebben en kennelijk wordt dat getriggered door Microsoft als poging tot diefstal.
Volgens mij kun je dat nog best recht draaien door te bellen en je verhaal uit te leggen.

De Gears of War had je netjes gekocht, neem ik aan?

psycophyte
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 sep 2011 12:52

Re: microsoft xbox360 suspended

Ongelezen bericht door psycophyte »

ja ik heb m bij een gameshop gehaalt en bellen gaat ook want xbox nl heb geen bevoegdheid op dit beleid en ze konden mij ook niet helpen

psycophyte
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 sep 2011 12:52

Re: microsoft xbox360 suspended

Ongelezen bericht door psycophyte »

ik had weer verder gemaild en dit krijg ik dan


Your forum post was deleted by a moderator.

Subject: 4e time post about psycophyte cog
Posted to: 14 - My LIVE account was suspended

Reason: Please do not continue to post regarding this matter.

wat zijn dit voor kwiebussen ze zijn niet in staat om mij te woord te staan

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: microsoft xbox360 suspended

Ongelezen bericht door bprosman »

Volgens mij heb je niet gemailed maar op een forum gepost.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: microsoft xbox360 suspended

Ongelezen bericht door trebelski »

psycophyte schreef:ik had weer verder gemaild en dit krijg ik dan
Your forum post was deleted by a moderator.
Subject: 4e time post about psycophyte cog
Posted to: 14 - My LIVE account was suspended

Reason: Please do not continue to post regarding this matter.
Ik heb het idee dat je niet alles verteld of dat het iets anders in elkaar zit. Had je nickname even via google opgezocht en natuurlijk weet ik niet of jij dat bent maar zomaar een dergelijk ban (op de xbox360) oplopen zonder enig aanleiding geloof ik gewoon niet.

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: microsoft xbox360 suspended

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Bel gewoon met het support nummer welke in je garantievoorwaarden staat.
Misschien moet je dan Engels praten, maar dat is wel een optie!

Nu, door het posten op het xbox forum, bereik je jouw doel niet.
Je moet de support van xbox zelf hebben via telefoon.

Als je verhaal wat je hier zet het eerlijke verhaal is, zou je jouw account gewoon moeten terug krijgen.
Maar, zoals hierboven ook al is gezegd, verwacht ik dat er net iets meer aan de hand is.

Is jouw Xbox360 omgebouwd trouwens? Daar ben ik dan nog even benieuwd naar.

psycophyte
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 sep 2011 12:52

Re: microsoft xbox360 suspended

Ongelezen bericht door psycophyte »

ja mensen ik heb alles gekocht en leest wat er staat de support gaat je niet helpen met dit staat in de citaat en me xbox i s ook niet omgebouwd
en je kan niet bellen wat zei ik al en je moet een forum posten allen die gasten in usa kan je helpen staat er bij de quote lees wel goed mensen t staat er in
en garantie heb je niet nodig want ik kan wel gamen onder een nieuw profiel
dat is t nou juist als je steelt zou maar zeggen dan staat in de regels dat je xbox zelf gebanned is maar dat is t niet t geval alleen mijn profiel hebben ze geblockt

bellen heeft geen zin (naar support)
mailen heeft geen zin (je krijg dezelfde antwoord erop)

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: microsoft xbox360 suspended

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Dus, wat zouden wij hier op Radar dan moeten betekenen?
Als je al gaat reageren alsof mensen hier niet goed lezen, zou ik zeggen.....


..... zoek het dan ook maar fijn zelf uit! :lol:

psycophyte
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 sep 2011 12:52

Re: microsoft xbox360 suspended

Ongelezen bericht door psycophyte »

mensen vraagt toch ga bellen terwel in de regels staat dat custum support niet werk
[quote]Customer Support is not able to modify or provide any further details about your suspension.[/quote]
staat toch duidelijk in je kan niet bellen dat heb ik al gedaan
dus daarom zeg t weer

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: microsoft xbox360 suspended

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Juist, maar je moet er toch op 1 of andere manier achter komen waarop je ban gebaseerd is, ook al staat dat in de bevestigingsmail?
Aangezien jij aangeeft dat het onterecht is....

Maar staat er nergens iets over het aantal keren dat je een verkeerde code kan invoeren? Ik kan me voorstellen dat daar een check op zit.
Als je bijvoorbeeld je pincode 3 keer achter elkaar verkeerd in voert, wordt je pas ook geblokkeerd.

psycophyte
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 sep 2011 12:52

Re: microsoft xbox360 suspended

Ongelezen bericht door psycophyte »

dat klopt als je fout invoerd dan blok tie je kaart maar dan kan je m opnieuw aanvragen toch? dan w8 je wel 2 weken maar je bent je rekening nummer niet gelijk kwijt ik weet t ook niet waar het aan ligt ik wou een andwoord op mijn vraag via xbox maar ze willen dat niet wat ik alleen kan bedenken dat 1 of ander maloot
codes heb ingevoerd heeft en dat toevallig mijn codes heb ingetikt heb
maar ze zeggen niks verder en dat is een probleem want idd wat heb ik fout gedaan dan maar geen reactie :(

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: microsoft xbox360 suspended

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Je kan ze natuurlijk een mail sturen - geen forumpost - dat zij jou ten onrechte beschuldigen van diefstal.

In het berichtje dat je aanhaalt zeggen ze
This email is to notify you that your Xbox LIVE account privileges have been permanently suspended due to marketplace theft.
- wat dus in feite zegt "jij bent een dief, je account is geblokkeerd".

Dit is laster / smaad - en men kan het niet bewijzen. (hooguit dat je beroerde typevaardigheid hebt, maar dat is bij mijn weten geen misdrijf).

Ik zou ze een berichtje sturen met volgende strekking:

Dear sirs,

in your message (DATUM) you inform me that my XBOX LIVE account has been permanently banned due tomarketplace theft.
I hereby request you provide proof that i have in fact committed theft - which is not the case. I have been entering incorrect codes - but this was due to the fact the packaging contained multiple codes - and i started with the wrong ones.
Considering the fact you have blocked/banned my XBOX LIVE account for unjust reasons, i demand you re instate my account, and clear me of the false accusations of theft / using illegal software.
The game was legally purchased on (DATUM) at (WINKELNAAM) - a receipt of sale i have, and will provide (scanned) on request (DIT ALLEEN ALS JE NOG EEN BON HEBT - OF EEN ANDERE MANIER HEBT OM AAN TE TONEN DAT JE HET SPEL LEGAAL GEKOCHT HEBT).
If so required, i can also show the box itself to a representative of Microsoft.

Please release my account completely within 14 days, or i will be forced to file a complaint for slander and false accusations on a serious matter (theft).


Of het helpt - geen idee - maar niet geschoten...


aanvulling: het topic zou formeel hier http://forum.www.trosradar.nl/viewforum.php?f=39 moeten staan....

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: microsoft xbox360 suspended

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Tevens staat er in de melding van xbox dat er verschillende mensen hebben aangegeven dat je gestolen zou hebben.
Jij geeft aan dat je direct na intikken geblocked zou zijn, terwijl hun bericht iets anders beschrijft.
Your conduct was brought to the attention of the LIVE Enforcement Team through complaints filed by other Xbox LIVE users or in the course of our operation of the service. The LIVE Enforcement Team has reviewed the complaints and other evidence regarding your conduct and determined it violates the Xbox LIVE Terms of Use and/or Code of Conduct. Because your conduct is in violation, the LIVE Enforcement Team has issued a permanent suspension.
Nu vraag ik me dus af wat er nog meer voorgevallen is.
Het lijkt er namelijk op dat het niet te maken heeft met het verkeerd intikken van de codes, maar dat er al veel meer aan de hand is.

psycophyte
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 sep 2011 12:52

Re: microsoft xbox360 suspended

Ongelezen bericht door psycophyte »

niet dat ik weet ik koop alles anders had ik er wel vrede mee als ik daadwerkelijk heb gedaan maar dat is het niet het geval

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: microsoft xbox360 suspended

Ongelezen bericht door bprosman »

Vals gespeeld in online games ?

spades
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2011 16:34

Re: microsoft xbox360 suspended

Ongelezen bericht door spades »

Je forumnaam is ook actief op 360ISO, dit is een website waar je xbox spellen kunt downloaden en zo kunt branden en spelen.

Downloaden voor eigen gebruik is in nederland (nog) legaal.
Echter stemt dit niet overeen met de overeenkomst die
je afgesloten hebt met microsoft. je hebt hun voorwaarden moeten
accepteren voordat je uberhaupt iets kunt doen op de console.

Met het spelen van gecopieerde games wijk je dus van hun voorwaarden af
en krijg je een Ban. Xbox microsoft geeft aan je al langer in de gaten te houden.

Het fouttief invoeren van een productsleutel leidt nooit tot een ban.
dit kan je zo vaak doen als je wilt. de sleutel tot je game is uniek dus een andere
invoeren zou zinloos zijn.

Je kunt gewoon gebrande spellen spelen op de 360. In Nederland is dit legaal.
Echter als je online speelt op xbox live wijk je af van de voorwaarden.

Je Ban is dus echt niet onterecht en al was dat nog zo dan kunnen wij je er eigenlijk niet mee helpen.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: microsoft xbox360 suspended

Ongelezen bericht door bprosman »

Downloaden voor eigen gebruik is in nederland (nog) legaal.
FOUT !, Dat geldt alleen voor muziek en films, niet voor software (en dus ook games).

Het zonder enig commercieel oogmerk voor eigen privé gebruik downloaden van illegaal aanbod van muziek, film en boeken is in Nederland door de wetgever toegestaan. N.b. voor software en games is dit NIET toegestaan.
Bron : Brein

Overigens slaan de media hier nogal eens de plank mis als ze berichten over "Het illegaal downloaden van muziek". Dat is namelijk niet illegaal.

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: microsoft xbox360 suspended

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Ik heb sinds een paar maanden ook een xbox en ook wel eens een foutieve redeem code ingevoerd, maar nog nooit daarop een ban gehad.
En ja, uiteraard heb ik alles origineel! Ik koop mijn games gewoon netjes in de winkel of de verschillende webshops ( hangt er maar net vanaf waar de game het meest goedkoop is :mrgreen: ), maar ombouwen en branden zal ik nooit gaan doen!

Waarom zou je uberhaupt? Ok, de games zijn goedkoper, maar als ze je betrappen krijg je een ban. Daarnaast, wat heeft het voor zin om 100 games te hebben liggen terwijl je toch maar met 1 tegelijk bezig kunt zijn?
Ik heb nu 16 games, waarvan een paar voor de kids en met de rest ( stuk of 12 ) voor mezelf heb ik de komende maanden nog wel wat uit te spelen.
Zeker als je voor zoveel mogelijk ( of alle ) achievements gaat, ben je per game echt niet zo 1,2,3 klaar.
Zonde om daarvoor een ban te riskeren als je het mij vraagt!

spades
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2011 16:34

Re: microsoft xbox360 suspended

Ongelezen bericht door spades »

bprosman schreef:
FOUT !, Dat geldt alleen voor muziek en films, niet voor software (en dus ook games).
dat had je ook subtieler kunnen brengen? of speur je het forum af om mensen op hun vingers te tikken? :|

Gesloten