LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] preventie assistente uitzending 10-05-10

Hier kan je jouw vragen over het Testpanel kwijt.
lucièlb
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mei 2010 21:23

preventie assistente uitzending 10-05-10

Ongelezen bericht door lucièlb »

tijdens uw uitzending viel ik volledig van mijn stoel. De feiten die ik hoorde over mijn beroep vind ik schokkend. Om eerst even uit de doeken te doen, wat de mannelijke patient vertelde over de behandeling komt niet door de prev. ass maar door zelf een slechte mondhygiene. Het is een feit dat er inderdaad een opleiding bestaat voor prev.ass. van 6 weken en dat daar zomaar iedereen aan kan deelnemen. Zelf heb ik 20 jaar geleden een 3 jr. dagopleiding gevolgd aan het MDGO waar in ik heel veel tandheelkundige kennis heb moeten leren als ook anatomie. Waar ik voorstander van ben is dat de prev.opleiding alleen gevolgd mag worden daar ass met een vergelijkbaar diploma, en niet met dames waarmee ik de opleiding deed die voor 2 maanden geleden nog bij de slager achter de toonbank stonden. Dit haalt mijn beroep volledig naar het nivo O! Als er dan zo weinig controleurs zijn wil ik deze taak wel in de provinci Utrecht doen, voor de veiligheid van patient maar ook van mijn beroepstak.

groet Lucièl Beers

witte angora
Berichten: 30549
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: preventie assistente uitzending 10-05-10

Ongelezen bericht door witte angora »

Je zou ook in het eigenlijke topic kunnen reageren, dan houden we de boel een beetje overzichtelijk. :wink: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 19&t=81780

Gesloten