LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tandcorrectie.nl

Hier kan je jouw vragen over het Testpanel kwijt.
Beunenluc
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2017 19:51

Tandcorrectie.nl

Ongelezen bericht door Beunenluc »

kan er iemand mij helpen wil via tand correctie.nl naar Turkije voor mijn tanden is er iemand met ervaring met hun . Moet 15000 euro betalen voor er iets is gebeurd

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Tandcorrectie.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Beunenluc schreef:kan er iemand mij helpen wil via tand correctie.nl naar Turkije voor mijn tanden is er iemand met ervaring met hun . Moet 15000 euro betalen voor er iets is gebeurd
U meent deze vraag serieus? U moet €15.000 overmaken aan voordat u weet wat er gaat gebeuren? Als ik op de site tandcorrectie.nl kom zie ik dat die te koop staat.
Ik heb geen idee wat u met uw gebit wil laten doen, maar voor €15.000 kunt u ook gewoon in Nederand terecht hoor. En voor een hoop geld minder waarschijnlijk ook wel. Met ook nog het grote voordeel dat u pas betaald als er iets gebeurd is. Bedrijven die vragen vooraf te betalen, en dan ook nog in het buitenland, zou ik met een hele grote boog omheen lopen.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Tandcorrectie.nl

Ongelezen bericht door Brahms »

Grappenmakers hebben we hier snel in de gaten..........

Wel even vragen of je hier tegen verzekerd bent bij je zorgverzekering !

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: Tandcorrectie.nl

Ongelezen bericht door vroem »

website die je noemt bestaat niet....wat is dit??

ZeerPrivé
Berichten: 5314
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Tandcorrectie.nl

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

vroem schreef:website die je noemt bestaat niet....wat is dit??
Het betreft deze site http://www.tandcorrect.nl

Verwijderd

Re: Tandcorrectie.nl

Ongelezen bericht door Verwijderd »

Beunenluc schreef:kan er iemand mij helpen wil via tand correctie.nl naar Turkije voor mijn tanden is er iemand met ervaring met hun . Moet 15000 euro betalen voor er iets is gebeurd
Ja, ik heb er ervaring mee, en het is mij uitermate goed bevallen. Ik viel direct voor de professionele charme van hun website en ik had meteen het gevoel dat ik bij hen in goede handen was. Er waren bij mij een paar ingrijpende werkzaamheden noodzakelijk die die kwakzalvers hier in Nederland niet aandurfden dus ik was heel blij dat er in Turkije tandartsen waren die het wel in mijn casus zagen zitten. Na enkele emails over en weer, waarin ik netjes op al mijn vragen binnen enkele uren antwoord kreeg heb ik de knoop doorgehakt en heb ik die €15.000 overgemaakt naar hun rekening. Ze stuurden me hierop een uitgebreid zorgbehandelplan dus ik wist precies wat er ging gebeuren. Heel fijn vond ik dat en het gaf veel vertrouwen. In december 2015 ben ik toen naar Turkije gevlogen en hebben ze me daar uitermate goed behandeld.

Mijn eigen tandarts in Nederland was verbaasd over het eindresultaat en zei dat de tandheelkundige wetenschap in Nederland nog lang niet zo ver doorontwikkeld is als in Turkije. In Nederland had ik via allerlei experimentele behandelingen wellicht hetzelfde resultaat bereikt, maar dan had het me waarschijnlijk meer dan €80.000 gekost én de verzekering had het dan niet vergoed. Deze behandeling via tandcorrectie.nl werd daarentegen wél volledig vergoed! Ik ben nog steeds elke dag dolgelukkig dat ik destijds de keuze heb gemaakt voor tandcorrectie.nl. Mijn leven is er enorm door veranderd!

U kunt ze dus volledig vertrouwen. Dus als ik u was zou ik niet te lang wachten (vooral in de maand december loopt de wachtlijst gigantisch snel op) met het starten van uw behandeling aldaar!

Moneyman
Berichten: 29870
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Tandcorrectie.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

En nu maar hopen dat er niet iemand volkomen gerustgesteld een cheque uitschrijft... :mrgreen:

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: Tandcorrectie.nl

Ongelezen bericht door vroem »

Vraag vooral bij je nederlandse tandarts een begroting op... dan zal je zien dat de tarieven die voor behandeling in nl vermeld staan fors hoger zijn dan de realiteit...ik kom verschillen tegen van factor 2 en meer... ik mocht willen dat er zulke tarieven zouden zijn in nl, dan kon ik al vercroegd met pensioen...

Gesloten