LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De tas

Hier kan je jouw vragen over het Testpanel kwijt.
elynasedai
Berichten: 136
Lid geworden op: 22 mei 2006 17:21

De tas

Ongelezen bericht door elynasedai »

Op verzoek had ik mij een tijdje geleden opnieuw aangemeld voor het Radar testpanel. Als leuke verrassing krijgt men een gratis tas.

Vandaag heb ik de boodschappentas ontvangen, ziet er leuk uit en is lekker groot.

Maar helaas... na het uit de auto halen van de tas met boodschappen (die niet heel zwaar was) breken me zo beide hengels tegelijk af. Jammer!!

Niet te zwaar laden dus!

stofzuigertje

Re: De tas

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Jammer, ik heb deze nog niet maar een Koude Douche zou leuker zijn dus als meerdere dit hebben?

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: De tas

Ongelezen bericht door henk51 »

Waarschuwing komt te laat ik heb nu ook een tas zonder hengsel had gelukkig geen glazen spullen in de tas. Moet ik toch weer mijn IKEA tas gebruiken.


gr Henk

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: De tas

Ongelezen bericht door plumber »

:(
Laatst gewijzigd door plumber op 29 dec 2009 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.

stofzuigertje

Re: De tas

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Vandaag gestest met 1 zak cement dus 25 Kg kan wel...
Wel voorzichtig dragen want het is maar eenvoudig naaiwerk...

Ik weet alleen niet of alle tassen door dezelfde firma genaaid zijn want vaak is dit thuiswerk...
Gamma, Karwei, SP en Tuincentrum hebben zelfde tassen die hoewel niet allemaal meer netjes nog wel goed zijn.
Dus even opnieuw naaien en U kunt jarenlang plezier hebben....

elynasedai
Berichten: 136
Lid geworden op: 22 mei 2006 17:21

Re: De tas

Ongelezen bericht door elynasedai »

Bedankt voor de tip stofzuigertje maar de hengsels zijn afgescheurd, het naaiwerk heeft niet losgelaten.

Ondertussen heb ik een nieuwe tas aangeboden gekregen, daarvoor bedankt Radar!

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: De tas

Ongelezen bericht door henk51 »

Ik heb nog geen nieuwe aangeboden gekregen,de oude ligt al bij de vuilverwerking.
bij mij waren de hengsels afgescheurd bij de stiksels viel niets aan te naaien

gr Henk

woedie
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 okt 2009 21:41

Re: De tas

Ongelezen bericht door woedie »

Vol trotst met mijn tas naar de supermarkt. Moest gewoon wachten want mijn radar tas maakt geen indruk. Wat wel indruk maakte is dat precies bij hoofdingang, 1 van de hengsels eraf brak en mijn boodschappen over de grond rolde. Gelukkig zat er niks breekbaars in en waren het maar drie dingen, maar je moest die mensen eens zien die mijn trafreel aanschouwde.

gebruik hem nu maar als papierbak...................

Zou het leuk vinden als we met zijn allen Radar nomineren voor een koude douche, met die verstande niet voor het programma wat dat is uitstekend maar voor die mooie tas

Calien
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 okt 2005 23:55

Re: De tas

Ongelezen bericht door Calien »

Tsja, kheb op 19-10 bevestiging gehad van mijn herregistratie maar nog geen tas gekregen, duurt misschien wat lang wegens veel interesse ?!?
:|

Abarth
Berichten: 125
Lid geworden op: 24 jan 2008 19:33

Re: De tas

Ongelezen bericht door Abarth »

Misschien kan trosradar een leuk filmpje maken van ontevreden radar consumenten die zonder bonnetje kosteloze herstel of vervanging willen. Want van trosradar mag je als consument toch een deugdelijk produkt verwachten :wink:

witte angora
Berichten: 30794
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: De tas

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik heb me ook heraangemeld, maar heb de tas geweigerd omdat ik er niet op zat te wachten, en als ik het zo lees hier dan is het ook niet nodig om op dat ding te wachten... :mrgreen:

Het is toch maar een prutdingetje. :twisted:

Het is alleen dat Trosradar zichzelf zo onderuit haalt op deze manier, ieder bedrijf wordt aan de schandpaal genageld als er iets fout gaat, en zelf zijn ze met die tas geen haar beter. :evil:

Trosradar, ga je schamen! :oops:

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: De tas

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Tja, ook hier de tas kapot. Voor zover ik kan inschatten is het materiaal wat gebruikt is voor de hengsels veel te dun. Vlak boven het stiksel afgescheurd. Toch bijzonder, een boodschappentas waar je boodschappen niet in kunnen!

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: De tas

Ongelezen bericht door jor »

En hoewel in het begin al ingevuld heeft het beste paard van stal :mrgreen: nog geen tas gezien.Als ik jullie zo lees mis ik weinig.
jor

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: De tas

Ongelezen bericht door G7 »

Here the same Jor. :lol:

Ik doe al mee vanaf het begin en heb nog geen "tas" gezien. Inderdaad.... ook niks gemist dus, zo te lezen.

Als ik 'm ooit nog krijg, lijst ik 'm wel in.

stofzuigertje

Re: De tas

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Naast eigen tas nog 4 andere gezien, 2x matig genaaid en die hebben we met druppel lijm en opnieuw genaaid dus sterker dan de 3 goede....
Made in China niet gevonden...
Net als ik voor wekelijkse boodschappen liever een stapel / nestbare krat gebruik en geen klap....krat.
Vooral voor zware dingen is een krat beter en ik heb ook al genoeg gratis dozen gezien die.....

Dus waarom zware dingen zomaar een aan gratis tas toe vertrouwen?
Een tevreden Radar Tas klant.

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: De tas

Ongelezen bericht door plumber »

:(
Laatst gewijzigd door plumber op 29 dec 2009 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: De tas

Ongelezen bericht door plumber »

:(
Laatst gewijzigd door plumber op 29 dec 2009 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: De tas

Ongelezen bericht door G7 »

Ik ook niet. :shock: Heb ook nog nooit van nestbare kratten gehoord, maar dat kan aan mij liggen.

Je hebt er dan al wel veel van dichtbij gezien he stofzuigertje. Heb je zo'n groot gezin met ieder zijn/haar eigen tas? :D

zegjijhetmaar-
Berichten: 184
Lid geworden op: 24 jul 2009 19:19

Re: De tas

Ongelezen bericht door zegjijhetmaar- »

Stofzuigertje bedoelt natuurlijk dat hij gratis dozen gezien heeft met nestbare katten. Waarschijnijk had hij toen net een fles Wodka naar binnen gewerkt :D

stofzuigertje

Re: De tas

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Sorry maar dat jullie Nederlanders minder weten dat ik kan ik ook niet helpen...

Nestbare kisten en kratten zijn die in elkaar tot klein pakket gestapeld kunnen worden en na halve slag draaien op elkaar kunnen.

Dus ze kunnen IN elkaar of OP elkaar!

Dus die bedoelde ik met Nestbaar....een vakterm en ik wist niet dat vele echte Nederlanders dit soort moderne dingen niet meer leerde....

Maar de tassen zijn nog platter dan mijn NESTbare kratten.....
Alleen vallen tassen om gezien mijn rijstijl en de bakken staan dus steviger...

De personen die ik afgelopen weken tegen kwam heb ik bewust gevraagd wegens dit bericht.... of zij wel een goede hadden of zich genaaid voelden.

Het enige nadeel is dat ze nu weten dat deze Stofzuiger geen echte Nederlandse is....

Gesloten