LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mededeling: Radartas komt eraan

Hier kan je jouw vragen over het Testpanel kwijt.
Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door Radar »

De Testpanelleden die naar aanleiding van onze mail van 17 juni 2010 hebben aangegeven dat ze de Radartas nog niet hebben ontvangen, krijgen deze binnenkort in de bus.

De tassen liggen nu nog bij de inpakker en zullen daarna naar de verzender gaan. Dat betekent dat u de Radartas over ongeveer 2 weken eindelijk in uw bezit heeft.

Voor degene die zich onlangs hebben aangemeld voor het Testpanel: het duurt ongeveer 4 weken voordat u de tas opgestuurd krijgt.

tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door tampie74 »

Ik heb op 17 juni 2010 geen mailtje ontvangen van de tros radar. Alleen op 1 april. Daarna niets meer gehoord. Heb inmiddels al 2 berichten via contact formulier ingevuld dat ik nog niets heb ontvangen. Zoals trosradar aangeeft, ongeveer 2 weken, inmiddels zijn we alweer 1 maand verder, nog steeds niets ontvangen.

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door witte angora »

Alleen op 1 april.
Weet je zeker dat dat mailtje serieus was? :wink:

tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door tampie74 »

nee het was geen 1 april grap, en tot op heden nog steeds niets ontvangen, verder op het forum gekeken, en ik ben niet de enige. Er wordt zelfs beweerd dat er een mailtje is verstuurd dat sommige hun adres gegevens niet goed hebben ingevuld. Zelfs dat heb ik niet gehad. Vind het allemaal heel erg vreemd. Op contactformulier wordt ook niet gereageerd.

Paulvl
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 dec 2007 19:52

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door Paulvl »

Ik heb ook dat mailtje gehad om mijn adres nogmaals op te geven. Nu bij het inloggen moest ik wederom mijn adres ingeven, maar nu omdat TrosRadar vanwege nieuwe policy die gegevens wil hebben.
Ik vraag mij werkelijk af of een organisatie die zelf duidelijk niet in staat is iets simpels goed te regelen het recht heeft anderen beoordelen op soortgelijk falen.
TrosRadar steek eerst de hand in eigen boezem. Doe dan wat jullie de panelleden hebben beloofd. Ga je vervolgens een tijdje in een hoekje zitten schamen alvorens weer commentaar op anderen te leveren.

tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door tampie74 »

ja dat heb ik ook gekregen, mijn gegevens stonden gewoon goed. En op klachten reageren ze niet. Hier op het forum heb ik ze ook nog niet gehoord. Extra mailtjes eruit ook niet. Beweren in juni een mail verstuurd te hebben. Heb ik niet gekregen. Alleen ergens in april dat eind april, begin mei iedereen de tas wel binnen moet hebben. Nou ik zit hier nog steeds te wachten op de vervangende tas.

arieheuvel
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 apr 2009 09:42

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door arieheuvel »

Bij mij is ook geen tas afgeleverd, noch is er een email over het adres binnengekomen. Het gaat niet meer om een tas: maar om betrouwbaarheid. Wel kritiek op derden, maar de eigen zaken niet juist regelen kan niet.

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door atesli »

Tja, ik heb destijds ook de tas gehad met de produktiefout en nooit een nieuwe.
Is beetje slordig.

Maar geen drama, of denk je dat je echt betere service krijgt in een winkel
?

Greetzzz
ATESLI

tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door tampie74 »

Ik vind gewoon dat ze als ze iets beloven dat ook moeten doen. Ik dacht is gewoon leuk om een tas van trosradar te hebben. Ook zonder trosradar heb ik de laatste tijd goede services mee gemaakt, dus tas eigenlijk niet eens nodig.

DeePeeOnline
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2010 21:19

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door DeePeeOnline »

Heb me een maandje geleden aangemeld voor het testpanel en nog steeds geen tas gezien. Bestaat die tas echt of alleen maar in de promo's?
Sindsdien komen wel diverse emails van Radar met wensen om nog meer vragen te beantwoorden, maar niks tas!
Tsja, zoals ik hier al eerder las en er al eerder over klaagde in een ander forum thema, ze weten goed hoe anderen het beter moeten doen, maar hebben zelf een zwakke nog lang niet werkende logistiek!

ilonkachristina
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2010 11:14

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door ilonkachristina »

volgens mij ben ik nu al bijna een jaar lid van het test panel en heel af en toe krijg ik mail
maar de beloofde tas heb ik nog nooit ontvangen het gaat dus niet om de tas want zo bijzonder is deze niet maar om het feit dat andere bedrijven zwaar onder vuur komen te liggen als ze hun afspraken niet na komen en nu dus bij dit zeer gerespecteerde programma hetzelfde gebeurt
jammer de geloofwaardigheid is nu toch echt wel wat weggezakt!! :?

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door tennis »

Denken jullie nu echt, dat Tros Radar iets speciaals is?
Het is makkelijker om andere bedrijven op de vingers te tikken, en in eigen huis zelf een puinhoop te hebben.
Probeer maar eens een antwoord te krijgen, als je een mailtje hebt gestuurd, en zo is het ook met de beloofde tas.
Als iemand de verzendkosten betaald, kunnen jullie mijn ongebruikte tas krijgen.

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door witte angora »

zeer gerespecteerde programma
Valt wel mee, hoor.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Nou, ik heb de tweede (en veel stevigere) tas al maanden binnen.
Ze rollen geen rode lopers voor me uit in de supermarkt, maar het is een tas en er kunnen boodschappen in.
Leuk gebaar toch?

swalusi
Berichten: 22
Lid geworden op: 22 sep 2010 23:54

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door swalusi »

Ik heb die tas verkocht voor 5 euro aan de buurvrouw.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door crazyme »

TROS Radar schreef:De Testpanelleden die naar aanleiding van onze mail van 17 juni 2010 hebben aangegeven dat ze de Radartas nog niet hebben ontvangen, krijgen deze binnenkort in de bus.

De tassen liggen nu nog bij de inpakker en zullen daarna naar de verzender gaan. Dat betekent dat u de Radartas over ongeveer 2 weken eindelijk in uw bezit heeft.

Voor degene die zich onlangs hebben aangemeld voor het Testpanel: het duurt ongeveer 4 weken voordat u de tas opgestuurd krijgt.
Nog niet gemakkelijk hé ? Omgaan met consumenten.....

Wbouman
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 sep 2010 21:14

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door Wbouman »

Heb vorige week via de site een mailtje gestuurd omdat contact telefonisch niet lukte. De oude tas is inderdaad 'overleden' en ik keek uit naar een nieuwe tas (toch leuk, hoewel ik niet het effect verwacht uit de spotjes).
Helaas geen antwoord en geen nieuwe tas ondanks de aankondiging die ik wel heb ontvangen. Inderdaad radar: ´verbeter de wereld, begin bij jezelf´ lijkt me.
Als testpanel lid geef ik toch mijn tijd aan Radar, dus de tas als kleine geste had ik leuk gevonden.....

tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door tampie74 »

Tros radar reageerd ook helemaal niet, wordt het niet eens tijd voor een koude douche voor Radar zelf.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door tennis »

Vanavond tijdens Tros Radar een filmpje, met een Hypotheekverstrekker, en dan komt het jongetje binnen met de Radar tas, en meteen krijgt het gesprek een wending!

Is dit een voorbeeld voor de Loden Leeuw, of voor de koude douche?

aquino
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 aug 2010 18:43

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door aquino »

Ik vind het elke week weer een genot om die Radartas te zien in al die mooie
filmpjes...het straalt kracht uit, net zoals de actuele onderwerpen elke keer weer.

Gesloten