LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kapotte tas

Hier kan je jouw vragen over het Testpanel kwijt.
Jesscindyka
Berichten: 25
Lid geworden op: 15 sep 2010 16:24

Kapotte tas

Ongelezen bericht door Jesscindyka »

Ook ik heb kapotte tassen gehad,hengsels kapot,maar bel je naar de radarlijn dan krijg je niks meer dan een bandje,een intens slechte communicatie en dat moet dan staan voor een klantenhulp...verschrikkkelijk,hoe kan ik nieuwe dit keer wel (goede) tassen naar behoren krijgen als je niemand kan sprken ben al weken bezig contact te leggen en wordt woedender met de week,dat helaas op het bandje komt me mijn strot uit ook dat je op een zijlijn gezet wordt,ook is het voorgekomen dat er niks gezegd werd en toen zei ik tegen mijn partner,he er wordt niks gezegd,en verbroken was de verbinding,wat zit er daar voor klunzen achter die telefoon en ik voel me behoorlijk in de maling genomen,wie weet iets?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Kapotte tas

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Maak je niet zo sappig over iets wat je gratis hebt gekregen zeg.
Ga naar de winkel en koop een andere tas , probleem opgelost.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Kapotte tas

Ongelezen bericht door dhc »

En begin aub niet een nieuw topic. Dat is er al....

Allemachtig....om een tas.....Wil je die van mij?

MAXIEM

Re: Kapotte tas

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Jesscindyka

Ik zou via onderstaande weg proberen het probleem op te lossen:

http://www.trosradar.nl/contact/
(t.a.v. Antoinette Hertsenberg)

Sukses, Maxiem.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Kapotte tas

Ongelezen bericht door dhc »

Ik zou via onderstaande weg proberen het probleem op te lossen:
Welk probleem? het gaat om een boodschappentas! Denk je werkelijk dat A.H. zich druk gaat maken om een tassie die je ook bij de Wibra voor welgeteld één euro kan kopen?
Typisch Nederlands, blèren schreeuwen en janken om een tassie....

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Kapotte tas

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik wil ook graag een nieuwe tas, 1 die niet binnen 2 weken naar zn grootje is.

Dus Antoinette...............sturen maar die hap :D

Jesscindyka
Berichten: 25
Lid geworden op: 15 sep 2010 16:24

Re: Kapotte tas

Ongelezen bericht door Jesscindyka »

Sephora jij snapt het.De anderen wat een kinderachtig gedoe geen commentaar schande dat jullie in het panel zitten,maar ja aan de andere kant...je hebt altijd van die figuren,en ik ben een onderwerp begonnen wat niet alleen om de tas ging,maar wel de hoofdmoot was dus geen opmerkingen over nieuw onderwerp beginnen Iemand die me niet kent heeft me niet te wijzen op mijn punten doe dat bij je kinderen(als je die hebt) dan heb ik er medelijden mee.
Maxiem dankjewel kijken of het op die manier wel lukt,en misschien weet je iets over de bereikbaarheid,gelukkig normaal niet nodig misschien in tegenstelling tot de kinderachtigen hier onder ons,maar die laat behoorlijk te wensen over,in gesprek of op een zijlijn gezet worden,misschien een optie om meer gelegenheden te bieden aan de consument om te kunnen bellen.De radarlijn is nog slechter bereikbaar dan mijn eigen huisarts
Laatst gewijzigd door Jesscindyka op 02 feb 2011 14:32, 2 keer totaal gewijzigd.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Kapotte tas

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Volgende keer iets meer punten en hoofsletters in je verhaal.
Dit valt bijna niet te lezen. Gooi die tas in de vuilnis en klaar is Kees.

Jesscindyka
Berichten: 25
Lid geworden op: 15 sep 2010 16:24

Re: Kapotte tas

Ongelezen bericht door Jesscindyka »

hoofsletters? denk niet dat dit leesbaar is.Lekker makkelijk tas in prullenbak ja daar is die allang,maar wat is dit dan tros panellid,ik schrijf me maar uit.Hoor je iets van Radar? Nee.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Kapotte tas

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Beste Jes,
Niet alleen panelleden reageren hier, het is een openbaar forum.
Wij zijn allemaal gebruikers van het forum en niet per sé lid van het testpanel, laat staan dat we banden hebben met Radar zelf.
Gewoon even een mailtje sturen en afwachten.
Ik vind wel dat je je erg druk maakt om iets wat je gratis hebt gekregen.
Toen mijn tas kapot ging, hoefde of verwachtte ik niet eens een nieuwe.
Wel gehad, prima tas, niks mis mee.
Iets minder fel reageren (het gaat om een tas, geen zaak van leven en dood) zou niet verkeerd zijn.

Jesscindyka
Berichten: 25
Lid geworden op: 15 sep 2010 16:24

Re: Kapotte tas

Ongelezen bericht door Jesscindyka »

Het gaat om wel meer dan een kapotte tas ik heb me dan ook uitgeschreven als panellid want radar is gewoon slecht te bereiken en telefonisch al helemaal niet en daarbij zijn er een paar die en warme douche hadden verdient maar nee,ik heb al zo vaak geprobeerd en zo zijn er wel meer dingen met dit zogezegde "goede"programma en niemand die er iets van merkt snap je dan dat ik fel wordt? nederlanders zijn maar zwakkelingen en laten alles gebeuren,als het even niet gaat bij de kabelmaatschappij gaan ze zeuren maar een tros radar mag fouten maken bij de vleet en niemand doet er iets aan nou gewoon zielig!!

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Kapotte tas

Ongelezen bericht door JtC »

Een kabelmaatschappij, waarbij je een abonnement hebt lopen, en Tros Radar is geen vergelijking. Een betaald abonnement enerszijds en zo'n tasje en panellid zijn anderszijds ook niet.

"nederlanders zijn maar zwakkelingen en laten alles gebeuren,als het even niet gaat bij de kabelmaatschappij gaan ze zeuren maar een tros radar mag fouten maken bij de vleet en niemand doet er iets aan nou gewoon zielig!!"

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Kapotte tas

Ongelezen bericht door snepke »

Tjonge ,wat een gedoe om een tas zeg.
Ach ja,het is gratis,dus mag er niets aan mankeren.
Moet je die van mij hebben?Nooit gebruikt,zit nog steeds in de zak waar hij in verstuurd is.Is nog niet open geweest.

Waar maak je,je druk om.Gooi weg en leef verder.

Gesloten