LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slimme meter

Hier kan je jouw vragen over het Testpanel kwijt.
P de Pater
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2018 18:05

Slimme meter

Ongelezen bericht door P de Pater »

Wij hebben sinds kort een slimme meter, geplaatst door Stedin van het merk Kaifa echter met deze meter zijn de gegevens zoals de meterstanden slecht of niet af te lezen omdat het display van deze meter niet verlicht is. Bij mijn zoon die 1 flat verder woont hebben ze ook een slimme meter geplaatst door Stedin echter van een ander merk Landis en Gear, Stedin werkt nm. met 2 merken meters deze meter is zeer goed af te lezen omdat deze wel een verlicht display heeft nadat ik met Stedin hierover gebeld had om ook een meter die af te lezen was of mijn oude meter terug te zetten die ook zeer goed af te lezen was kreeg ik als antwoord dat ze daar niet aan begonnen ik moest maar aan iemand anders vragen om de gegevens af te lezen ik gaf hier als antwoord op dat ik niets aan mijn ogen mankeer en dat ik het aan Radar zou voorleggen daarop was het antwoord die doen hier toch niets mee.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Slimme meter

Ongelezen bericht door mahadma »

Die "oude" meter retour kunt u 100 % vergeten.

Lady1234
Berichten: 27078
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Slimme meter

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Neem een zaklamp.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Slimme meter

Ongelezen bericht door bprosman »


Moneyman
Berichten: 30003
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Slimme meter

Ongelezen bericht door Moneyman »

P de Pater schreef:
05 nov 2018 18:21
Wij hebben sinds kort een slimme meter, geplaatst door Stedin van het merk Kaifa echter met deze meter zijn de gegevens zoals de meterstanden slecht of niet af te lezen omdat het display van deze meter niet verlicht is. Bij mijn zoon die 1 flat verder woont hebben ze ook een slimme meter geplaatst door Stedin echter van een ander merk Landis en Gear, Stedin werkt nm. met 2 merken meters deze meter is zeer goed af te lezen omdat deze wel een verlicht display heeft nadat ik met Stedin hierover gebeld had om ook een meter die af te lezen was of mijn oude meter terug te zetten die ook zeer goed af te lezen was kreeg ik als antwoord dat ze daar niet aan begonnen ik moest maar aan iemand anders vragen om de gegevens af te lezen ik gaf hier als antwoord op dat ik niets aan mijn ogen mankeer en dat ik het aan Radar zou voorleggen daarop was het antwoord die doen hier toch niets mee.
Serieus, de oude meter terug of een nieuwe meter plaatsen? Dat meen je toch niet...

Zombiemaster
Berichten: 449
Lid geworden op: 10 feb 2015 19:12

Re: Slimme meter

Ongelezen bericht door Zombiemaster »

En dat terwijl de bedoeling is dat je een slimme meter niet meer af hoeft te lezen..........
En inderdaad zorg voor een goede verlichting. Bijv. een zaklamp.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Slimme meter

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Dan gaat je stroomverbruik wel omhoog. En dat was nou juist niet de bedoeling van die slimme meter.

Lady1234
Berichten: 27078
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Slimme meter

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dan maar een knijpkat.

Gesloten