LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Terhandstellingskosten hoger dan anders?

Hier kan je jouw vragen over het Testpanel kwijt.
Boesta
Berichten: 255
Lid geworden op: 28 mar 2016 15:50

Re: Terhandstellingskosten hoger dan anders?

Ongelezen bericht door Boesta »

janam schreef:
14 apr 2020 19:41
Manke vergelijking.
De monteur komt naar mij toe. Voorrijkosten!!
Gebruikt materiaal!!
Hij telt niet 5x het uurloon.

Ja en de apotheker loopt de hele dag uit haar/zijn neus te eten...?

U moet gewoon betalen voor de service,het pand, de energiekosten etc etc...

Begrijpt u echt niet dat u voor gebruik van de apotheek buiten de normale openingstijden meer moet betalen..?Bent u nu echt zo onwetend..? Of doet u maar alsof..?

janam
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 apr 2020 13:44

Re: Terhandstellingskosten hoger dan anders?

Ongelezen bericht door janam »

Als de benzine pomphouder zo zou denken, dan was de benzine prijs in het weekend 5x de normale prijs.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Terhandstellingskosten hoger dan anders?

Ongelezen bericht door berndv »

janam schreef:
28 apr 2020 10:17
Als de benzine pomphouder zo zou denken, dan was de benzine prijs in het weekend 5x de normale prijs.
Zucht. Ja u heeft helemaal gelijk. Zelfde geldt voor de supermarkt. Maar dat doen ze daar niet, omdat die gewoon regulier geopend zijn. Waarom? Omdat dat zo gegroeid is denk ik. Maar dat geldt niet voor een apotheek. Of een reparatiedienst. Of een rioolontstopper. Dat zijn dezelfde discussies als "waarom kost een liter melk in de supermarkt zoveel meer dan datgene wat de boer er voor krijgt".

U draait het alle kanten op, komt met allerlei "ja, maar...". Allemaal prima, mag u gewoon blijven doen. Ik hoop niet dat u diezelfde discussie bij de apotheek (of welke andere dienst met hogere weekendtarieven" aan gaat. Natuurlijk is ook dat uw goed-recht, maar dan hoop ik niet dat ik de klant ben die na u aan de beurt is.

Ja, een apotheek kost in het weekend meer. Er zijn maximumtarieven voor afgesproken, alwaar ze zich keurig aan houden.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Terhandstellingskosten hoger dan anders?

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ja

Emaf
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2020 14:23

Re: Terhandstellingskosten hoger dan anders?

Ongelezen bericht door Emaf »

Toch is het raar dat 1 medicijn 1,57 kost en dat de apotheek 6,79 terhst rekent

Gesloten