LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vinted, gaan we weer: pakket terug

Hier kan je jouw vragen over het Testpanel kwijt.
Misz-liz
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2020 14:43

Vinted, gaan we weer: pakket terug

Ongelezen bericht door Misz-liz »

na een hoop mooie dure kleding opgestuurd te hebben van mijn zoontje Vertelde deze vrouw dat mijn items nep waren! Dit is absoluut niet het geval en heb haar bewijs gestuurd Toen ze bleef volhouden zei ik; stuur dan mijn pakket maar terug waarop zij akkoord ging. Nadat ik het pakket ophaalde bij het ophaalpunt was het heel pakket beschadigd en het allerergste is dat er allemaal rommel in zat! Twee pyjama’s en een wit vies shirtje plus drie Franse boekjes voor het gewicht denk ik. Nu krijg ik een bericht dat mijn bestelling in geannuleerd en de koper het geld terug ontvangt.( ik heb aankoopbonnen) en bewijs van het afhaalpunt hoe dit eruit zag. En foto’s wat er in de box zat. Ga nu ook Geen antwoord halen bij Vinted zelf want ook dat is onmogelijk. Wat een %*%# bedrijf!


hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Vinted, gaan we weer: pakket terug

Ongelezen bericht door hebra98 »

Ik vind ut maar niets dat Vinted.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Vinted, gaan we weer: pakket terug

Ongelezen bericht door moederslink »

Misz-liz schreef:
24 nov 2020 14:48
(...)Wat een %*%# bedrijf!
Nou inderdaad! Maar u heeft haar adres, neem ik aan?
Al heel lang geleden ben ik afgestapt van opsturen, ze komen het maar halen :evil:

Bram Bonnewel
Berichten: 143
Lid geworden op: 11 jan 2006 19:28
Locatie: Sluis

Re: Vinted, gaan we weer: pakket terug

Ongelezen bericht door Bram Bonnewel »

En nog steeds trappen ze in deze "gratis" aanbieder... met zetel in Letland.
Alles loopt via Frankrijk, het is volgens mij meer één groot witwas systeem wat er op gezet is.
Ik denk dat er al duizenden Nederlanders opgelicht zijn, en dan meestal door Franse klanten.
Je bent en je spullen kwijt en je geld.

Verwacht niets van klantenservice, want die is er niet.

mariannnekuh
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 jul 2014 08:40

Re: Vinted, gaan we weer: pakket terug

Ongelezen bericht door mariannnekuh »

Ben blij met fora zoals dit. Twijfels over om vinted te gaan gebruiken zijn verdwenen dankzij jullie. Er is me dus een hoop ellende bespaard, dank hiervoor! Voor degene die zijn benadeeld hoop ik dat het goed komt, sterkte....

Gesloten