wsw indicatie

Hier kan je jouw vragen over het Testpanel kwijt.
issie

wsw indicatie

Ongelezen bericht door issie » 05 okt 2018 20:51

ik werk bij de gemeente als schoonmaakster samen in een groep met beperkte mensen via een wsw indicatie werk nu een aantal jaren daar. Ik heb veel conflicten met collegas en ze hebben hun eugen groepje ik ben zelf niet brperkt had in her verleden een nsre ervaring meegemaakt. Heb pas een trauma op werk meegemaakt waardoor ik 1 jaar in de ziektewet zat ze hebben 30 euro op mijn loon ingekort. Ik voel me opgesloten op mijn werkvloer er wordt niet naar mij geluisterd ik heb veel diplomas in de administrstie computer receptionist maar ze helpen mij niet ik wordt steeds meer gestressed en loop iedere dag met een lang gezicht op mijn werk. Ik probeer via andere instanties hulp te krijgen om andere soort werk te vinden maar zit vast met de wsw indicatie.

snuffel1

Re: wsw indicatie

Ongelezen bericht door snuffel1 » 06 okt 2018 12:22