wsw indicatie

Hier kan je jouw vragen over het Testpanel kwijt.
issie

wsw indicatie

Ongelezen bericht door issie » 05 okt 2018 20:51

ik werk bij de gemeente als schoonmaakster samen in een groep met beperkte mensen via een wsw indicatie werk nu een aantal jaren daar. Ik heb veel conflicten met collegas en ze hebben hun eugen groepje ik ben zelf niet brperkt had in her verleden een nsre ervaring meegemaakt. Heb pas een trauma op werk meegemaakt waardoor ik 1 jaar in de ziektewet zat ze hebben 30 euro op mijn loon ingekort. Ik voel me opgesloten op mijn werkvloer er wordt niet naar mij geluisterd ik heb veel diplomas in de administrstie computer receptionist maar ze helpen mij niet ik wordt steeds meer gestressed en loop iedere dag met een lang gezicht op mijn werk. Ik probeer via andere instanties hulp te krijgen om andere soort werk te vinden maar zit vast met de wsw indicatie.

snuffel1

Re: wsw indicatie

Ongelezen bericht door snuffel1 » 06 okt 2018 12:22

Als u werkt van uit de WSW dan bent u in dienst van een werkbedrijf (sociale werkvoorziening) en heeft u naast een teammanager ook een consulent. U kunt bij problemen in de werksfeer de teammanager om een oplossing vragen en als dat niet lukt de consulent inschakelen om tot een oplossing te komen. U stelt dat u niet beperkt bent maar u heeft wel een WSW indicatie en om die indicatie te krijgen zal u toch een arbeidsbeperking dienen te hebben. Ik lees dat u buiten de groep valt en dat is uiteraard niet bevorderlijk voor de werksfeer waarin u nu verkeert, niet alleen voor u maar voor de rest van de groep ook. Wat u zou kunnen doen is een soort van groepsgesprek aanvragen en met aanwezigheid van de teammanager uw problemen qua werksfeer aanhalen, dat gesprek zou best wel moeilijk kunnen zijn maar maakt de anderen bewust van de situatie zoals die nu is en u als persoon eigenlijk helemaal niet kennen behalve iemand die zich buiten de groep plaatst. De WSW indicatie kunt u laten vervallen maar dan is het ook einde oefening en dat moet u niet willen want in het reguliere bedrijfsleven bent u na één jaar ziekte al afgeschreven en heeft een ander uw baan al ingenomen.

Plaats reactie