LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beertender fust in nemen door een bedrijf of iets

Hier jouw mening over de tests, uitgevoerd door Radar.
sweet sunshine
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 aug 2017 00:07

Beertender fust in nemen door een bedrijf of iets

Ongelezen bericht door sweet sunshine »

Beste Radar,

Sinds de beertender een hype was heeft iedereen 1 a 2 thuis liggen.
Vaatjes zijn moeilijk te verkrijgen en mensen kunnen ze niet meer of amper bestellen of verkrijgen.

Iedereen heb ze nu thuis liggen in de kast en kunnen er niks meer mee. Zonde!!!!!!

Is het niet een idee om ergens je oude beertender in te leveren????
Is er niet een bedrijf die de apparaat kan innemen voor eventueel onderdelen of dat als je het ze inleveren een bon krijgt.

Graag zie ik een berichtje terug

Met vriendelijke groet

Sweet sunshine

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Beertender fust in nemen door een bedrijf of iets

Ongelezen bericht door Brahms »

sweet sunshine schreef:Beste Radar,

Sinds de beertender een hype was heeft iedereen 1 a 2 thuis liggen.
Vaatjes zijn moeilijk te verkrijgen en mensen kunnen ze niet meer of amper bestellen of verkrijgen.

Iedereen heb ze nu thuis liggen in de kast en kunnen er niks meer mee. Zonde!!!!!!

Is het niet een idee om ergens je oude beertender in te leveren????
Is er niet een bedrijf die de apparaat kan innemen voor eventueel onderdelen of dat als je het ze inleveren een bon krijgt.

Graag zie ik een berichtje terug

Met vriendelijke groet

Sweet sunshine
De veronderstelling dat iedereen er 1 of 2 thuis heeft liggen lijkt mij niet juist.
Misschien een gouden tip welke ik nu geef, begin zelf een inzamelingsbedrijfje :D
Maar ja, wat moet je met onderdelen van een systeem welke niet meer gebruikt wordt, immers Krupps en Heineken zijn gestopt met de nooit erg populaire Beertender.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Beertender fust in nemen door een bedrijf of iets

Ongelezen bericht door renewouters »

Aanvullend aan Brahms: ga ze inderdaad zelf inzamelen en ga een samenwerken met de vele kleine craftbeer brouwerijtjes die er tegenwoordig zijn en probeer zo het systeem nieuw leven in te blazen.

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Beertender fust in nemen door een bedrijf of iets

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U bent hier op een forum, niet bij de redactie van Radar. En wat zou een televisieprogramma met ingezamelde beertenders moeten doen? Als het echt een hype zou zijn dat iedereen er 1 of 2 in huis had staan, was de verkoop nooit gestopt. Zoals met zoveel producten, als de verkoop tegenvalt zal de productie stoppen.

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Beertender fust in nemen door een bedrijf of iets

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Zoek eens contact met het Nationale Rampenfonds ...

òf neem contact op met: http://www.beertender.nl/

riddert
Berichten: 2127
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Beertender fust in nemen door een bedrijf of iets

Ongelezen bericht door riddert »

sweet sunshine schreef:Beste Radar,

Sinds de beertender een hype was heeft iedereen 1 a 2 thuis liggen.
Vaatjes zijn moeilijk te verkrijgen en mensen kunnen ze niet meer of amper bestellen of verkrijgen.

Iedereen heb ze nu thuis liggen in de kast en kunnen er niks meer mee. Zonde!!!!!!

Is het niet een idee om ergens je oude beertender in te leveren????
Is er niet een bedrijf die de apparaat kan innemen voor eventueel onderdelen of dat als je het ze inleveren een bon krijgt.

Graag zie ik een berichtje terug

Met vriendelijke groet

Sweet sunshine
Beste Sweet Sunshine,

Er bestaat al een instantie die ongebruikte en afgedankte apparaten inneemt. Kijk eens op deze website voor een inleverpunt bij jou in de buurt.
https://www.wecycle.nl/inleverpunt-zoeken

Gesloten