LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goede ervaringen over budget notebooks/tablets

Hier jouw mening over de tests, uitgevoerd door Radar.
53o
Berichten: 710
Lid geworden op: 21 apr 2011 13:20

Goede ervaringen over budget notebooks/tablets

Ongelezen bericht door 53o »

Zijn er personen die heel erg te spreken zijn over bepaalde tablets/notebooks uit het budget segment?

Zo ja, waarvoor gebruik je deze en voldoet deze aan je verwachtingen? Zo niet, heb jij je verwachtingen duidelijk gemaakt aan de verkopende partij?

Als je een budget notebook koopt, zoals (momenteel) met een processor zoals de celeron B-series of AMD E-series, voldoet het aan je eisen of niet? Als je aangeeft aan de verkoper dat je de notebook gebruikt voor erg basis doeleinden, ben je nog tevreden over de notebook?

Als je een budget tablet koopt, ook al kies je voor een tragere processor, een beperktere markt van beschikbare applicaties en een minder scherm, ben je er tevreden over, of belangrijker, heb je er nog steeds plezier van en voldoet deze aan jouw eisen?

Als verkoper zou ik graag tevreden consumenten horen spreken over budget notebooks en tablets. Ik krijg veel ontevreden consumenten over de vloer, maar de tevreden consumenten zie ik niet meer tot hun volgende aankoop.

Moderators, verwijder dit topic als jullie vinden dat dit te weinig te maken heeft met een radar test, maar met de budget tablet test die jullie hebben uitgevoerd zou ik jullie graag de lange-tong-smiley willen geven. Maar om even serieus te zijn, dit deel van het forum heeft maar 1 entry, en het gaat over spaarlampen. Sorry, maar ik woon in een slecht geisoleerde woning. De elfsteden-hype-weken hebben mij ongeveer 100 euro gekost aan stookkosten. Ik heb gloeilampen nodig omdat deze tenminste nog voor 96% van het verbruik warmte genereren.

Gesloten