LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoquwin

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Tinuslorje [[email protected]]

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door Tinuslorje [[email protected]] »

Alle mensen die hebben geïnvesteerd bij zulke clowns zijn allemaal LULLEN. En hebben alleen maar Dollar (euro) tekens in hun ogen gehad. Ieder normaal en nuchter denkend mens trapt tegenwoordig niet meer in zulke mooie luchtkastelen. Maar ja, als er 1 schaap over de dam is volgen er meer, zoals het verleden al bewezen heeft. De heren van Hoquwin zijn gewoon wederom begonnen met als naam o.a Beeckendael Financieel adviesgroep te Groenlo. En hebben na de recente uitzending van Radar de firma direct uitgeschreven uit het KvK register, en vervolgens verhuist naar een andere plaats. Ook opereren deze heren momenteel vanuit Beekbergen. Alleen heb ik moeten concluderen dat het geen professionals zijn. Anders zouden ze niet wederom dezelfde Hoquwin Holding als moedermaatschappij gebruiken. Hetgeen sukkels c.q amateurs wel doen. En niet de heren uit de eredivisie van de witteboordencriminaliteit. Ieder doortrapt persoon (waar er in Nederland te weinig van zijn) kan dit namelijk in enkele minuten uitzoeken. Maar ja dat kost geld, en dat willen de meeste gedupeerde pas kwijt nadat ze eerst € 30.000 of 40.000 zijn kwijtgeraakt, en sommige helaas zelfs meer. Want ja stel je voor dat je eerst drie telefoontjes moet plegen, of wat geld (voor vooronderzoek tegen het bedrijf of de directeur) moet uitgeven. Ik zeg daarom altijd maar; niet huilen achteraf. Wie zijn huiswerk goed maakt trapt niet in praatjes of mooie voorstellingen van dit soort lieden. Als ik morgen een net pak aantrek en een dure auto pak weet ik voor 100% zeker dat ik binnen 1 maand verschillende slachtoffers kan maken. Want ook programma's op TV helpen niet. Nu op TV als oplichter, en volgende week zijn de mensen het al weer vergeten. Laat het twee weken duren, ook goed. In dit soort handel is er maar een die verdient. En dat is de organisator. En mensen zoals Henri en Loes uit dit forum, vergeet het maar, jullie geld krijg je NOOOOOOIT meer terug van die lui. Het is of al opgefeest, of weggesluisd naar verre oorden. Maar een ding is zeker; gevuld zijn de heren nog steeds niet, anders gaan ze niet direct opnieuw een onderneming starten, maar zaten ze net als ik, lekker in Monaco. Groeten en wees gewaarschuwd mensen, Tinus

Tinuslorje [[email protected]]

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door Tinuslorje [[email protected]] »

Alle mensen die hebben geïnvesteerd bij zulke clowns zijn allemaal Domboos. En hebben alleen maar Dollar (euro) tekens in hun ogen gehad. Ieder normaal en nuchter denkend mens trapt tegenwoordig niet meer in zulke mooie luchtkastelen. Maar ja, als er 1 schaap over de dam is, dan volgen er meer, zoals het verleden al bewezen heeft. De heren van Hoquwin zijn gewoon wederom begonnen met als naam o.a Beeckendael Financieel adviesgroep te Groenlo. En hebben na de recente uitzending van Radar de firma direct uitgeschreven uit het KvK register, en vervolgens verhuist naar een andere plaats. Ook opereren deze heren momenteel vanuit Beekbergen. Alleen heb ik moeten concluderen dat het geen professionals zijn. Anders zouden ze niet wederom dezelfde Hoquwin Holding als moedermaatschappij gebruiken. Hetgeen loosers c.q amateurs wel doen. En niet de heren uit de eredivisie van de witteboordencriminaliteit. Ieder doortrapt persoon (waar er in Nederland te weinig van zijn) kan dit namelijk in enkele minuten uitzoeken. Maar ja dat kost geld, en dat willen de meeste gedupeerde pas kwijt nadat ze eerst € 30.000 of 40.000 zijn kwijtgeraakt, en sommige helaas zelfs meer. Want ja, stel je voor dat je eerst drie telefoontjes moet plegen, of wat geld (voor vooronderzoek tegen het bedrijf of de directeur) moet uitgeven. Ik zeg daarom altijd maar; niet huilen achteraf. Wie zijn huiswerk goed maakt trapt niet in praatjes of mooie voorstellingen van dit soort lieden. Als ik morgen een net pak aantrek en een dure auto pak weet ik voor 100% zeker dat ik binnen 1 maand verschillende slachtoffers kan maken. Want ook programma's op TV helpen niet. Nu op TV als oplichter, en volgende week zijn de mensen het al weer vergeten. Laat het twee weken duren, ook goed. In dit soort handel is er maar een die verdient. En dat is de organisator. En mensen zoals Henri en Loes uit dit forum, vergeet het maar, jullie geld krijg je NOOOOOOIT meer terug van die lui. Het is of al opgefeest, of weggesluisd naar verre oorden. Maar een ding is zeker; gevuld zijn de heren nog steeds niet, anders gaan ze niet direct opnieuw een onderneming starten, maar zaten ze net als ik, lekker in Monaco. Groeten en wees gewaarschuwd mensen, Tinus

Prof58 [[email protected]]

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door Prof58 [[email protected]] »

Ik schrijf dit aan en voor alle mensen die in dit forum iets geschreven hebben of helaas gedupeerd zijn door die genoemde Hoquwin, c.q Nequ c.q Beeckendael c.q Quak, etc etc etc etc, of andere lieden uit de luchthandel. Sorry dat ik het zo dien te formuleren, maar jullie lopen allemaal te klagen achteraf, maar echt iets nuttigs lees ik eigenlijk amper. Als jullie eerst eens wisten hoe de wet werkt dan hoef men niet te roepen over acht jaar gevangenisstraf. Want drie is het maximale voor oplichting. En kan men dit soort lieden c.q oplichters waar jullie over praten nog eens - in het ongunstige geval - 1 jaar gijzeling geven. Dit laatste is vaak van toepassing als men gezamenlijk een civiele procedure start, en de rechtbank veroordeelt de oplichter(s) tevens voor het terug betalen van uw gelden. Maar dit laatste gebeurt zelden. En al gebeurt het wel, dan nog staat de oplichter gewoon na maximaal die 52 weken weer op straat. Vaak zonder iets betaald te hebben. Doordat ik me al 17 jaar bezig houdt met het onderzoeken, en lezen van boeken over oplichters en hun constructies, moet ik jullie helaas teleurstellen dat oplichting LOONT in Nederland. En dat er maar zelden mensen veroordeeld worden tot de maximale straf die daar op staat. En tussen veroordelen en daadwerkelijk (uit) zitten, zit nog een hele wereld van verschil. En al volgt er uiteindelijk een veroordeling, dan nog duurt het in de meeste gevallen jaren alvorens de oplichter (buiten het voorarrest) zich überhaupt komt melden c.q gevangen gaat zitten. Want met een goede advocaat (waar er genoeg van zijn) loopt men nog jaren buiten. Eerst een Rechtszaak, dan weer Hoger Beroep, dan vaak het Europees Hof, etc etc. Want ja, mensen met (uw) geld kunnen vaak dure advocaten inschakelen!!! En waarom zou je jezelf gaan melden in dat regenachtige Nederland, als je al maanden lang op het witte strand zit met die mooie palmbomen en die wel heel luchtig geklede dames. Tegen de tijd van een werkelijke uitspraak zijn de slimme en profs dus allang verhuist naar een warm oord. En heeft Justitie en U, het nakijken. Mensen zoals de officier (naam bij u bekent) die deze week ruimschoots in het nieuws is geweest moet o.a dit soort mensen aandragen bij een rechtbank. Dit is dus een lachertje, en echte grote (sluwe) oplichters zijn drie schoenmaten te groot voor zelfs zo’n professionele maar blijkt nu wel zeer slordige OvJ. En weet dat we hier te maken hebben met een zeer kundig en professioneel man, dus niet de eerste de beste OvJ die net komt kijken. Of een OvJ die niet vakbekwaam is op fraude gebied. Het geen er overigens maar heel weinig zijn in Nederland, dus ook bij de FIOD-ECD. Want ook dit soort instantie’s hebben hun beperkingen. Al zal ik in het midden laten wat, om hier een hoop verdriet te beperken. Om trouwens ook een opmerking te maken over de gast: sulletje. Jij weet niet waar je over praat. Veel van dit soort oplichters leggen iedereen erin. Ook een AFM, DNB, FIOD-ECD leiden ze om de tuin. Want dit soort instantie’s kunnen niet overal tegelijk zijn. Er zijn honderden grotere oplichters alleen al in Nederland actief. De echte grote verschuilen zich achter BV’s en Stichtingen. Vaak nog op, en met andere goedaangeschreven (directeur) namen. Ook zijn er nog tientallen gaten in de wetgeving, die men precies weet te bewandelen, en waardoor bepaalde instantie’s het nakijken hebben. Een goede fiscalist biedt altijd uitkomst, en ja wederom met geld kun je dit soort lieden inhuren alvorens je met je mooie plan naar buiten treed. Als je mensen zo naïef waarschuwt voor dit soort lieden, dan kun je zelf zomaar slachtoffer één worden. Je kunt hier pas over mee praten als je het zelf hebt meegemaakt, of jaren lang ervaring heb. Eigenlijk kun je niet eerder een oordeel hebben of iemand uitlachen, om het zo maar even een naam te geven. Veel slachtoffers zijn vaak hele slimme en hoogopgeleide mensen. Juist de nuchtere man zonder enige opleiding trapt minder snel in dit soort trucs. Al is deze doelgroep vaak weer gevoelig omdat ze dat extra centje wel heel goed kunnen gebruiken, en omdat die man toch wel heel aardig en netjes is, en alleen hun net dat voordeeltje gunt. En zo gaat ook deze doelgroep vaak tegen de lamp aan. En uiteraard het allerbelangrijkste is gretigheid van de mensheid. Het geen ieder in zich heeft. En ja, als jouw oom of neef al maanden lang een hoog rendement krijgt uitbetaald, wie ben jij dan om achter te blijven? Je zou wel gek zijn ook, als je niet mee zou doen. En zo gaat men keer op keer, en keer op keer. Tegengaan kun je het nooit, want zelfs banken en diverse andere financiële instellingen nemen de mens op zijn tijd in de maling. Alleen hebben deze instellingen vaak een goedkeuring van de DNB of het AFM. Want ook hier zijn weer tientallen voorbeelden van te geven, maar die zal ik de lezer besparen. Als laatst wens ik ieder hier veel succes op dit forum, en succes in de toekomst. Laat het voor de meeste een les geweest zijn. Al is deze vaak wel duur geweest. Mvg, Prof. Dr T.K.W van Stokenrode-Nijenhuiyz

sleepbootkapitein[mcbroki

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door sleepbootkapitein[mcbroki »

Ik zou imderdaad wel eens willen weten waar XXXX uithangt, graag zou ik een praatje met hem maken. He beste XXXX laat eens wat van je horen, Groetjes Marcel!!!!!!!!!!!

renee

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door renee »

Functioneel Parket Afdeling opsporing en vervolging Postbus 640 5201 AP Den Bosch Stad,datum Betreft: Van Hysduynen Vastgoed B.V. Mijne heren In de TrosRadar uitzending van afgelopen 13 september werd gewag gemaakt van de problemen rondom Hoquwin Vastgoed. (EcoBrasil). Dit probleem hebben wij nu ook met Van Huysduynen Vastgoed B.V. welke van dezelfde eigenaar is als die van Hoquwin Vastgoed. Naar aanleiding hiervan wil ik mij melden als partij in een eventuele strafrechtelijke procedure tegen de verantwoordelijken. Mijn investering bedroeg op ........ datum, euro ......... Ik heb op ......... aangifte gedaan van oplichting bij de politie te ..... Deze heb ik vandaag benaderd met het verzoek het dossier aan U door te sturen. Gaarne verneem ik van U welke actie ik nog verder moet ondernemen en natuurlijk ben ik bereid een en ander schriftelijk dan wel mondeling toe te lichten met de meeste hoogachting handtekening naam adres telefoonnummer

Renee [[email protected]]

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door Renee [[email protected]] »

Wie weet waar Brianen Fromm verblijft, hij verkocht de producten via DAC (Direct Advies Centrum) in Nijverdal, het blijkt dat hij meer met Van Huysduynen te maken heeft dan hij doet voorkomen Waar is hij gebleven ?? Is er al wat bekend over het gevangenschap van Jan Peter Quak ?? Laat het even via dit forum weten Groeten Renee

renee

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door renee »

Ik heb gehoord dat hij in Lelystad vast zou zitten voor iets van ruim 8 jaar geleden. Ook een soort oplichting waarschijnlijk. Van Huysduynen Vastgoed schijnt nu ook failliet te zijn en het geld zal wel weg zijn. Bij DAC wat ik dacht ook in Hengelo (ov) te zitten zat ook een Harro Wakker of zoiets. Jonge deed veel samen met peter jan kwak. Helaas zijn wij er ingetrapt en zijn nu bijna 50.duizend euro kwijt via van huysduynen. wij hebben inmiddels aangifte gedaan bij de politie en wat wij begrepen hebben al aardig wat mensen dit gedaan. verder hebben wij ons gemeld bij de curator uit groenlo. Wij hebben de naam van onze adviseur ook genoemd en ook tegen hem hebben wij aangifte gedaan, Misschien wist hij niets maar toch voor de zekerheid maar gedaan. wij hebben namelijk twee maanden voor het einde van het bedrijf nog geld belegd. (dom he') Moeten wij de curator niet vragen of zij een info avond kan beleggen zodat wij weten hoe nu verder en wat wordt er aan die kwak gedaan. GEdupeerden meld je aan bij de curator en meld ook bij de fiod dat je gedupeerde bent. Dit mag nooit meer gebeuren.

hae

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door hae »

Er bestaat een e-mailgroep van de gedupeerden van Hoquwin Vastgoed. Te bereiken via [email protected] Deze is alleen voor de investeerders in de winkelpanden en het recreatiepark. Gedupeerden van andere onderdelen van Hoquwin, zoals EcoBrasil en Wivoba, maar ook gedupeerden van United Green, Huysduynen enz enz kunnen terecht op www.12forum.nl/forum/?ID=957 wim

gedupeerde1

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door gedupeerde1 »

mensen ik geloof dat we hier wat vergeten, ik zal de praktijken van peter quak zeer zeker NIET goedkeuren, maar we vergeten wel allemaal wie nu eigenlijk daadwerkelijk het bedrijf eco brasil om zeep hebben geholpen dat is namelijk al begonnen toen joop withaar daar aan t roer kwam zijn naam heb ik hier nog nergens horen vallen, (meneer withaar voormalig directeur van de ECI waar ze de aegon vliegwiel overigens ook erbij verkopen) heeft t directeursschap klaarblijkelijk niet aan gekunt en toen werd t roer over genomen door XXXX en ton nederhoff en dat zijn pas echt de grootste boeven op deze aardkloof, die hebben de snoepreisjes naar brasilie gedaan en gingen natuurlijk samen ook geregeld (op vakantie) naar brasilie voor (zaken).Die moesten ook de grootste en de duurste auto s rijden en opende winkeltjes in heel t land onder hoquwin waarvan overigens enkele op andermans naam stonden op die van XXXX bijvoorbeeld om zo alles maar op zeker te zetten.dat zal dus nu ook niet gelukt zijn overigens.En geloof me dit is geen fabeltje maar komt uit zeer betrouwbare bron, ik vraag me af of t mogelijk is dat deze mensen nog rustig kunnen slapen of op straat kunnen lopen, er moeten toch mensen zijn die uit zijn op wraak als ik zo lees over hoeveel geld t gaat? ik hoop dat ze gauw de verkeerde persoon eens tegenkomen. en dat ze dan financieel helemaal tot aan de grond zitten en nog geen uitkering aan kunnen vragen pas dan zullen ze gaan begrijpen wat wij als gedupeerden voelen.

laurence

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door laurence »

Aan alle mensen die denken dat zij zo 'slim' zijn, dat zij nooit in dit soort praktijken zouden trappen: natuurlijk voelen wij ons allemaal domboos. Natuurlijk hebben wij ons laten verleiden door alle praatjes over geld goed investeren, onder meer omdat dat verstandig zou zijn voor de toekomst, i.v.m. de steeds verder afnemende sociale voorzieningen. En deze praatjes worden niet alleen door oplichters verspreid ( denk o.a. aan de zogenaamde beleggingshypotheken, die door de banken in een tijd dat het goed ging zo zijn gepromoot!)Bovendien wijst ook de overheid ons op het belang voor sparen voor de oude dag! En wat doe je als je wel overwaarde hebt en geen spaargeld? Juist je zoekt een 'betrouwbare' manier om je geld te laten groeien. Feit blijft echter dat het onverteerbaar is, dat in een land als Nederland hardwerkende mensen zonder consequenties kunnen worden bestolen door figuren die van de (kennelijk zeer riante) Nederlandse regelgeving op het gebied van BV's uitstekend op de hoogte zijn. Het gaat in deze zaak om mensen in ons comfortabele landje die te goed van vertrouwen zijn (de gedupeerden), niet om mensen die op veel geld uit zijn (de oplichters). Steek die mensen liever een hart onder de riem i.p.v. de arrogante houding aan te nemen, die ik bij sommige deelnemers aan dit forum aantref. Dit soort dingen mogen gewoonweg niet zo vrijblijvend kunnen gebeuren, daar gaat het om!!!!!! Of hanteren deze mensen het principe: ieder voor zich en God voor ons allen? Arme maatschappij.

duister [[email protected]]

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door duister [[email protected]] »

Ben zelf ook 63000 euro lichter geworden door van huysduynen. Maar ik ga hier werk van maken ben dus op zoek naar mensen die ook bij DAC dit hebben afgesloten. Ik vraag dan ook alle mensen die via Dac dit afgesloten hebben contact met mij op te nemen via mail stuur het bericht naar [email protected] :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

journalist

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door journalist »

Geachte deelnemers,
het is rustig op dit forum. toch zou ik (journalist) informatie willen hebben omtrent het bedrijf Van Huysduynen Vastgoed uit Groenlo. Ook gaat mijn aandacht uit naar het bedrijf "Delmenhorst vastgoed"

Mail al uw gegevens naar [email protected]

Laat deze journalist een begin maken van het einde van dit soort praktijken.
Heren oplichters moeten worden aangepakt.

bedankt

peterjannes

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door peterjannes »

Kijk dan ook naar Merios Holding en Oonk Holding

The Money Collector
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2007 20:20

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door The Money Collector »

Hallo beste mensen,

ben in kaart aan het brengen iedereen die zich meld en eventueel hun geld wil terugvorderen van de Heren P. Kuyper en P.J. Quak... Heb het idee dat er nog wel het een en ander te halen valt, hetzij in Nederland hetzij in het buitenland... Neem contact op via mijn e-mail adres:

[email protected]

Ben tevens op zoek naar info over leden van de familie's Kuyper en Quak... waar de leden van de familie's zich bevinden en in welke rijkdom zij zich met het geld van alle gedupeerden wentelen...

Neem de stap en neem contact op?
Met vriendelijke groet, Willy
The Money Collector

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Natuurlijk kan iedereen die geld belegd met een positief rendement in het verschiet voorziet de dupe worden van het fiascoproject ofschoon het aanvankelijk met goede bedoelingen is opgezet en gestart.
Ik vraag mij af of het echt een project is geweest en of dit van aandeelhouders is alsmede welk land de meeste aandeelhouders heeft want die heeft het voor het zeggen. Of zou het zakkenvullerij zijn? Die kans is waarschijnlijker. Ik zal eens uitzoeken wat er gaande is met Hoquwin en alle eco prjecten want het gaat op meerdere fondsen goed fout. Er wordt teweinig aan transacties geboekt. Ik kan hieraan de komende week pas beginnen i.v.m. een lopend project.
Tot later.

Gast1970
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2009 15:16

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door Gast1970 »

iemand noemde hier merios en oonk Holding BV.
kan iemand mij vertellen of ze in contact zijn geweest met de laatste partij, zijnde marcel Oonk, Eco direct en inmiddels Aurora in Doetinchem.

slachtoffertje
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 mar 2011 14:00

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door slachtoffertje »

Ik zie nu pas dit Forum met de vraag of iemand iets weet over...
Marcel Oonk. Wij zijn gedupeerde van dhr. Oonk in de tijd dat hij samen met dhr. Quack, Bert Kamstra, Rene Os bij Beeckendael in Groenlo werkte. Hij heeft ons ook voor een aardig bedrag opgelicht. Het vreemde eraan is dat ten tijde dat wij dat afsloten Rene Os Delmenhorst B.V. bezat toen de geld stroom ophield was deze BV leeg. Toen heb ik een paar keer met een nr in Zaandam gebeld wat nooit opnam, daarna kreeg ik bericht dat ik me moest wenden tot dhr Jeffery Engelhart. Die op zijn beurt beweerde een lege bv te hebben gekocht van Rene Os. En weg was het geld :mrgreen: In die tijd was Rene Os directeur van Van Delmenhorst Vastgoed. De hypotheeken werden verkocht door dhr. Oonk Inmiddels ongeveer 8 jaar verder: In juni 2009 is Dhr Oonk veroordeeld door de rechtbank in Zutphen tot het betalen van het geld maar van een kale kip kan je niet plukken en er waren 4 gedupeerde en hij had er maar aan 2 dit product verkocht. Dus hoger beroep: dit heeft op 23 maart 2011 gedient in Arnhem Ja jullie lezen het goed bijna 2 jaar later. En wat hebben we nu aan de fiets hangen. De schuldige laat zich door zijn nieuwe advocaat excuseren met een een of ander waazig verklarinkje( hoge bloeddruk hartklachten: ja zou ik hiervan ook krijgen) waar de rechter op zijn zachtst gezegd not amused over was. En tot overmaat van ramp wil hij ook nog dat de 2 slachtoffers van Dhr Oonk getuigen. Dit keurt de rechterbank goed. En wachten die mensen op een dagvaarding. Het is toch bijna te zot voor woorden dat de uiteindelijke slachtoffers hier worden gebruikt om dhr. Oonk zijn haggie te redden?
Nog even over dhr. Os. Volgens justitie bij verstek veroordeeld( in sept. 2009) voor hetzelfde vergrijp. Maar omdat deze meneer niet over een vaste woon - of verblijfplaats beschikt kon het vonnis niet aan hem worden overgedragen. Erg vreemd als je bedenkt dat een gewone burger hem wel weet te vinden :roll:
Als het vonnis hem dan wel een keer kan worden aangeboden dan heeft ook hij 2 weken de tijd om in hoger beroep te gaan. Wat hij uiteraard zal gaan doen want ja kan altijd proberen om over de ruggen van je slachtoffers beter te worden. :evil:

orthello
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 jan 2011 16:39

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door orthello »

Gut da's ook sterk. 4 dagen geleden wordt dit onderwerp weer uit het stof gehaald en prompt was gisteren avond een vergelijkbare zaak op TV. Die hier overiges al wel genoemd werd Westerhaven (vroeger bekend als Eco-Sure)

De gevolgen hiervan:
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2010/11/04/H140.htm

Maar ondanks de geeiste straf... nog geen steek verbeterd.

slachtoffertje
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 mar 2011 14:00

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door slachtoffertje »

Dat klopt we zijn nog geen steek verder. Hoop dat het goed gaat komen is er ook niet . Alleen voor de slachtoffers in zulke zaken zou het prettig zijn als de schuldige ook daadwerkelijk schuldig bevonden zou worden :evil:
Ook ik heb gisteravond die uitzending gezien. Daar zitten veel meer mensen is Delmenhorst zijn er "maar "4. Die Westerhaven groep is mij geheel onbekend.
Maar ik wens die mensen net zo veel sterkte als al die andere want het lijkt echt vechten tegen de bierkaai. :?

2vissen
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mar 2011 17:39

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door 2vissen »

beste mensen,

wie weet hoe het verder gegaan is met quak, is daar nieuws over en heeft iemand hem prive aansprakelijk gesteld, voor de fraude inzake van huysduynen

laat even wat weten, wij zijn ook slachtoffer van zijn praktijken, we betalen nog steeds een veel te hoge hypotheek.

groet

Gesloten