LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Renate V. hondenuitlaatservice

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gast

Re: Renate V. hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door Gast »

Sorry hoor, maar omdat je niet kan rondkomen, ga je maar oplichten? Er zijn zat instanties in Nederland die mensen kunnen helpen met het rondkomen!
Misschien kan ze inderdaad goed opschieten met de honden, maar ik blijf er bij, dat is geen excuus om dan maar mensen op te lichten!
Het enige wat ik zulke mensen dan nog gun is een gevangenisstraf!

En over je opmerking een envelop opsturen met geld dat moet toch argwaan wekken? Mensen kunnen zo 'desperate' zijn dat ze elke middel aangrijpen om toch de deurwaarders etc buiten te laten, dus ja ik begrijp die mensen wel! Alleen jammer dat er zulke mensen bestaan zoals Renate V. die daar ongelofelijk misbruik van maken! Opsluiten die hap!

Gast

Re: Renate V. hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door Gast »

Maar ook de mensen waar van ze de honden uitlaat heeft ze opgelicht.
Niet zo moeilijk natuurlijk, als je van alle huizen een sleutel hebt.
Dan heb je toch alle tijd om van alles in het huis uit te halen.
Sorry voor dit soort praktijken heb ik geen woorden.
En de mensen die nu nog hun hond laten uitlaten door haar zijn gewaarschuwt. Zo niet vragen ze daar zelf om.
Honden uitlaten in een grote bus en ondertussen de bus ook voladen met andere spullen. En zo niet dan je zakken vullen van ander mans geld.Blijven ontkennen dat ze het niet gedaan heeft, dat is pas een klus.

Gast

Re: Renate V. hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door Gast »

je kan je niet verstopen voor ons, ik weet je te vinden!!! je kan je beter aangeven want bij de politie ben je veiliger dan dat wij je te pakken hebben!!!!!!!!!!!!

Gast

Re: Renate V. hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door Gast »

Ook gedupeerd? Klinkt aardig boos in ieder geval...alleen denk ik, hoe boos ik ook ben op deze oplichtster dat eigen rechter spelen totaal geen zin heeft. Hier zijn de meeste oorlogen mee begonnen, de politie krijgt haar zeker te pakken, daar ben ik van overtuigd en ook de redactie van Tros Radar is daar van overtuigd. Maar het enige wat je kan doen is aangifte doen bij de politie ( als je dat nog niet gedaan hebt tenminste?) hoe meer aangiftes de politie heeft (politie Alkmaar is hier druk mee) hoe groter de aanklacht wordt.... :P
En ja dat gun ik haar wel! Had ze maar met d'r poten van onze spullen af moeten blijven! :twisted:

Normaaldenkend mens

Re: Renate V. hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door Normaaldenkend mens »

Alles over jurrien
Geregistreerd op: 16-7-2004
Totaal berichten: 307


Jurrien, ik heb zo eens rondgekeken Ik kom maar liefst 307 berichten tegen van jou op diverse forums. Ik ben geen fan van, in willekeurige volgorde, ACN, EasyMobile, MLM, Honden, Up2Date, UPC , Genotrim, het Kokos Katapultspel, de Nederlandse overheid, mobypoints en zelfs niet speciaal van Radar. Ik ben wel een antifan van mensen die blijkbaar nergens het mee eens zijn, ongenuanceerd maar tegen alles aan lopen te schoppen, totaal blind zijn voor argumenten van de tegenpartij en dan ook nog eens denken dat ze goed werk verrichtten.

De mensen die een hond hebben die soms blaft zullen je dankbaar zijn voor je steun aan de nieuwe wetgeving met allerlei regeltjes die uiteindelijk veel burenruzies zullen gaan opleveren, waar niemand beter van wordt en onverdraagzaamheid alleen maar in de hand wordt gewerkt.

307 postings waar je niet verder komt dan het eens te zijn met de klager, nietszeggende adviezen geeft waar mensen zelf wel op kunnen komen en iedereen die iets te duur vind, wat in de meeste gevallen trouwens terecht is, ik vind alles te duur, vooral gelijk bijvallen zonder ook maar enig oogmerk te hebben voor eigen verantwoordelijkheid.

In al je betweterige dommigheid ben jij de grootste schadeaanrichter die echt eens aan enige introspectie moet gaan doen. Ik zou niet graag zien dat de gezondheidszorg nog duurder wordt omdat jij jezelf een hartaanval bezorgt door je over van alles zo op te windden

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: Renate V. hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door jurrien »

Fijn dat jij jezelf een normaaldenkend mens noemt. Iemand die zo nieuwsgierig is zijn ook nog andere namen voor.

Jurrien.

Opzoeknaar
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 sep 2010 22:11

Re: Renate V. hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door Opzoeknaar »

Heeft iemand de laatste tijd nog iets gehoord van Renate? Is zij ergens anders weer bezig om mensen op te lichten?

Op internet kan ik weinig vinden over deze oplichtster.

Alvast bedankt voor de reacties.

Gesloten