LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Renate V. hondenuitlaatservice

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
bonzodogband

Renate V. hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door bonzodogband »

Zijn er al mensen de dupe geworden van sleutelmisbruik door Renate V?
Mogelijk in de regio Alkmaar en/of Hoorn? Dit naar aanleiding van de RADAR uitzending van 16 jan, die op 17 jan om 13.20 uur op ned 1 herhaalt wordt.


hondenbezitter

Re: Renate V. hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door hondenbezitter »

Deze dame had vroeger ook een honden uitlaatsrevice in Lelystad, toevallig!
Dog's Out zit nu in Noord-Holland, maar geef haar maar geen sleutel. Overigens is het volgens mij wel haar stem op de bandjes van BKR Hulp en Sponsor Car. Wat een aartsleugenaar, zelfs met een kaal hoofd rondlopen omdat ze chemo gehad zou hebben, bah, wat vuil! Hoe diep kun je zinken?

gjvisser
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jun 2005 14:06

Re: Renate V. hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door gjvisser »

Ja het is een gewiekste meid. Bij ons bedrijf kwam ze ook regelmatig onze bedrijfshondhond uitlaten. Daarnaast maakte ze hier ook schoon. Rond die periode is hier 2x in een week ingebroken en ook verdwenen er wel eens oude computers en lcd schermen die opgeslagen lagen in het magazijn. Wij hadden toen geen flauw idee wie dat kon zijn, maar na dit filmpje weten we wel bijna zeker wie hier achter zit. Ze is oh zo zielig volgens haar verhalen, maar dat blijkt dus allemaal onzin te zijn. Het ergste vind ik bijna nog dat ze liegt over die tumor in haar hoofd...

Bij een collega van mij, de vriendin van Frank van de Radar uitzending, heeft ze 1250 euro buit gemaakt. En de politie... die voert geen ruk uit en kan zogenaamd niks doen. Ja de politie is je beste vriend... nou niet van mij hoor.

Gast

Re: Renate V. hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door Gast »

Renate heeft ook onze hond 1,5 jaar uitgelaten en we moeten zeggen, naar volle tevredenheid!

Nooit is er iets bij ons weggenomen en we konden altijd van haar op aan; kan er echt niet iets van waar zijn dat ze door haar (ex)vriendin erbij gelapt word? Of zijn we te goedgelovig?

Ben heel benieuwd naar verdere reacties en ervaringen.

Groet Simone

anonieme reactie

Re: Renate V. hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door anonieme reactie »

Ik denk dat je echt veel te goedgelovig bent. Heb je ondertussen al een andere uitlaatdienst voor je hond of laat je zo-eentje gewoon nog binnen? Ik zou het niet doen. meteen die sleutel terug vragen.

Wat kan haar exvriendin te maken hebben met het "lenen" van een pinpas en daar even 1250 euro mee opnemen?
Dat heeft ze toch echt zelf gedaan.

Dan ook nog dat verschrikkelijke verhaal over een tumor, hoe durft ze! Ze liegt zo hard dat ze het zelf nog geloofd. En al die enveloppen met geld, waarmee ze mensen die het toch al moeilijk hebben nog eens extra geld afhandig probeert te maken. Eerst in Lelystad en nu in Hoorn, zelfs met 2 nep-bedrijven gelijk.
Wel een beetje dom als je dan de brievenbus gaat legen in je eigen opvallende legergroene VW-bus.
Niet helemaal goed over nagedacht lijkt me.
Die ex-vriendin die haar bedreigt zal ze ook wel bedrogen hebben.
Toch wel opvallend dat er mensen bang voor haar zijn en niets voor de camera willen zeggen.

Gast

Re: Renate V. hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door Gast »

ze laat onze hond elke dag uit,
vorige week zat ze nog bij ons gezellig binnen wat koffie te drinken
nooit verwacht dat zij het zou zijn die ingebroken zou hebben
al het geld weg..en nu eindelijk een dader..
morgen komt ze weer mn hondje ophalen, politie heeft dr bijna gevonden

bonzodogband

Re: Renate V. hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door bonzodogband »

Mensen, bedenk u goed voordat u met Dog's out in Hoorn eo in zee gaat! Renate V. met haar hondenuitlaatservice heeft op z'n minst alle schijn tegen. Zij heeft geen adres. Haar 06 nummer vermeldt geen naam en zover ik weet staat zij niet ingeschreven bij de KvK.

geheim

Re: Renate V. hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door geheim »

Er is nog meer gaande met deze oplichtster. Ook ik liet me hond uitlaten door deze hondenuitlaatservice. En sinds kort had ik ook spontaan een visa card. Zelf heb ik die nooit aangevraagt.En zonder dat ik hem zelf in handen heb gehad waren er al bedragen van afgeschreven. Kontakt op genomen met visa en het enige wat ze konden doen was de kaart blokkeren. Zou ook zij daar toe in staat zijn, je gaat nu alles verdacht vinden. Het word tijd dat ik maar een andere honden uitlaatservice ga benaderen. Dit alles klinkt me wel erg verdacht. Zijn er nog meer mensen die dit herkennen van der? Wat ik bedoel te zeggen, dat ze ook op eens een visa card in hun bezit hebben en hem nooit zelf hebben aangevraagt!

Gast

Re: Renate V. hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door Gast »

Dog's Out staat wel bij de KvK ingeschreven, gevestigd in Wijdenes. Dus dat heeft ze wel netjes geregeld. Maar verder? Ze heeft alle schijn tegen.

Hamster
Berichten: 88
Lid geworden op: 05 jun 2005 13:58

Re: Renate V. hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door Hamster »

Het toppunt van luiheid en gemakzuchtigheid. Mensen nemen een of meer honden en laten deze dieren dan uit middels een servicedienst om honden dagelijks hun behoefte te laten doen. Wel de lusten maar niet de lasten. Sta gewoon eens vroeg op voor je hondje en ga in weer en wind met het dier naar buiten. Het moet niet gekker worden, maar straks gaan mensen zelfs nog zo ver dat zij voor hun eigen behoefte iemand inschakelen. :lol:

Frankkk
Berichten: 416
Lid geworden op: 28 dec 2005 09:12

Re: Renate V. hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door Frankkk »

Weet verder niets van dit onderwerp, maar kon het niet laten ook even op kvk.nl te kijken:

Naam: Dog's Out!!
Vestigingsadres: Molenweg 11
Vestigingsplaats: 1608EC Wijdenes
KvK-nummer: 37113040 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Renate V. hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door JH »

Een inschrijving bij de KvK hoeft niet te betekenen of een bedrijf of onderneming betrouwbaar is. Er zijn ook vrijwilligersorganisaties die al dan niet te goeder trouw opereren.

Gast

Re: Renate V. hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door Gast »

Beste JH welke tarieven hanteren jullie voor deze diensten ? Wij willen onze honden ook door jullie laten uitlaten!!

Heeft u een e-mailadres waar ik u kan bereiken.

Jolanda

Gast

Re: Renate V. hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door Gast »

Hamster
Het toppunt van luiheid en gemakzuchtigheid. Mensen nemen een of meer honden en laten deze dieren dan uit middels een servicedienst om honden dagelijks hun behoefte te laten doen. Wel de lusten maar niet de lasten.
Misschien zijn er ook mensen die 1 of meerdere dagen per week werken en het dan niet leuk vinden dat de hond de hele dag alleen binnen moet zitten. Mijn hond gaat 2x per week met de uitlaatdienst mee, en verder lopen we zelf heel veel met hem. Als hij de dagen dat ik werk alleen thuis moet blijven tot 5 uur, weet ik niet of hij dat nou zo echt leuk vind!

Het toppunt van luiheid en gemakzucht? Als je niet werkt om aan je centen te komen! En het toppunt van brutaliteit is om het vertrouwen van anderen te misbruiken om ze van hun eigen verdiende centjes te beroven.[/b]

Gast

Re: Renate V. hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door Gast »

hamster..
als je toch tegen hondenuitlaatservicen bent..waarom lees je dan het artikel? er zijn indd mensen die de hele week werken, en overdag weinig tijd hebben.. of misschien als je heel erg ziek bent en het gewoon niet meer kan opbrengen,
bekijk het ook eens van de andere kant..
niet gelijk overal je woordjes voor klaar hebben

Gast

Re: Renate V. hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door Gast »

wie weet waar dat filmpje is gebleven?

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Renate V. hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door JH »

Geplaatst op 18 Jan 2006 13:18 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Beste JH welke tarieven hanteren jullie voor deze diensten ? Wij willen onze honden ook door jullie laten uitlaten!!

Heeft u een e-mailadres waar ik u kan bereiken.

Jolanda

Helaas voor jou maar de exploitatie van een hondenuitlaatservice is voor mij niet rendabel om een onderneming te starten. Ik wil je adviseren om eens aardig tegen de buren te doen, wellicht maak je daar meer kans.

Gast

Re: Renate V. hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door Gast »

JH zo'n onderneming zou heel goed bij je passen. Verder lijk je me een aardige vrouw , die heel goed met dieren omgaat in ieder geval beter dan met je buren.

Jolanda

Gast

Re: Renate V. hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door Gast »

jammer dat er nu totaal afgedwaald wordt van het onderwerp. Kan er nou niet serieus gesproken worden over een serieuze oplichtster? Blijkbaar is dit een oplichtster die vele tientallen mensen opgelicht heeft! De laatste centen van mensen opgestuurd naar deze Renate V. zodat ze hun rekeningen konden betalen!

Maar nee wat gebeurt er nu? Gaan mensen elkaar lopen afzeiken! Hou het toch gewoon bij dit onderwerp!

gjvisser
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jun 2005 14:06

Re: Renate V. hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door gjvisser »

Toch vraag ik me af. Hoe stom kun je zijn om geld op te sturen (en laten we het niet eens over die envelop hebben) en denken dat je daarna een lening krijgt!?!?

Oke, ik kan mij enigzins voorstellen dat mensen zo in nood zitten, dat ze een nieuwe lening moeten hebben, maar bij dit krijg je toch meteen argwaan? Als ik het helemaal mis heb moeten jullie het zeggen hoor. Ik probeer het te snappen.


Overigens, het uitlaten van de honden deedt ze helemaal niet verkeerd, ze kon goed opschieten met die beste beesten. Ik denk gewoon dat ze daar niet mee rond kwam, dus is ze maar gaan oplichten ofzo...

Gesloten