LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SMS Chat advertenties via TV

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gast

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door Gast »

kan ook een typhans zijn, vergeet dat niet

Gast

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door Gast »

4000 euro... da's nog weinig! Ik ken iemand die er inmiddels bijna 20.000 euro doorheen gejaagd heeft met smsen (beltegoed, ook nog!) en inmiddels al een jaar bezig is.

Dan ben je niet dom meer , dan had je gewoon nooit geboren mogen worden!

Maarja er zijn ook mensen die voor 20.000 euro per jaar naar een sexlijn bellen dus hij is niet de enige.

Jolanda Bonnet

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door Jolanda Bonnet »

Rolstoeltaxi, service in nood!!!

Na een gezellige avond in het theater even snel de oppas naar huis brengen en dan naar bed. Althans dat was het plan dit. Nou rij ik in een aangepaste bus en zit/lig ik in een elektrische rolstoel. Nog niks speciaals maaaaar ik kreeg auto pech om 23.15 uur 's avonds. Dan denk je nog optimistisch even de ANWB bellen die lossen het wel op. Helaas dat ging niet door de ANWB kon het probleem niet verhelpen en er moest een bergingsbedrijf komen. De oplossing voor mijn auto was snel gevonden maar hoe kwam ik thuis? Ondertussen was het twaalf uur geweest en begon ik te bibberen van de kou. Heel dom maar doordat ik naar het theater was geweest had ik nette niet al te dikke kleding aan en geen echte jas! Bovendien was het een heldere en zeer koude nacht. Dan maar een taxi bellen. De eerste poging was naar de Groen Hart Hopper. Het antwoord van de centralist op mijn vraag naar hulp was: Wij rijden tot 01.00 uur, u moet zich 1 uur voor tijd aanmelden het is nu 5 minuten over 12 dus kunnen we u niet meer vervoeren Dag mevrouw! En er werd opgehangen. Het feit dat ik al ruim 1 uur in de vrieskou stond te onderkoelen maakte voor hem niks uit. Samen met de man van de ANWB werd een 2e poging ondernomen bij Connexion. Gelukkig er werd een taxi belooft die er een kwartier later zou zijn. Ondertussen was het 01.00 uur 's nachts en stond ik al 2 uur in de kou. Maar de redding was nabij de taxi zou komen voor €13,50 zou ik van Waddinxveen naar Moerkapelle gebracht worden. Dat moest ook wel want het bergingsbedrijf was ondertussen ook gearriveerd en moest mijn bus meenemen. Dat zou betekenen dat ik alleen op straat zou staan. Iets wat mij een erg onveilig gevoel bezorgde. Nog maar een keer de taxi bellen waar hij blijft want het was alweer 01.45 uur. Mevrouw ik zoek het uit maar ga er maar van uit dat hij er zo aankomt! Was toen het antwoord. Om 2 uur was de maat vol nog maar een keer bellen dus. Opeens was daar een andere man aan de lijn met een heel nieuw verhaal Mevrouw ik weet niet wie u dat vertelt heeft maar we hebben helemaal geen taxi voor u!!!!! Ik kon hoog of laag springen maar hij kon/wilde niet mee zoeken naar een oplossing. Met kramp in beide benen in een deken van een lieve waddinxvener, ze zijn er echt, tot op mijn botten toe koud besloot de inmiddels ook gearriveerde politie mij thuis te brengen. Waarvoor mijn dank! Helaas wel zonder elektrische rolstoel want die kon niet mee.
Conclusie: 3 uur in de vrieskou gestaan, een lichaam wat minimaal een week nodig heeft om dit te verwerken, een kapotte auto en vooral een mentale dreun. Nou probeer ik een zo normaal mogelijk leven te lijden met mijn handicap. Maar ik moet tot de conclusie komen dat ik dat wel kan willen maar dat dat een illusie is. De rolstoeltaxi rijdt niet na 01.00 uur 's nachts wat ik op zich al vreemd vind en als er zich een noodsituatie voor doet geven ze niet thuis. Het op dit moment gevoerde debat over normen en waarden zouden ze iets beter moeten volgen.
De groene Hart Hopper en Connexion worden bedankt voor het feit dat ze mij weer een illusie armer hebben gemaakt! Om in de stijl van jullie programma te blijven zou ik een warme douche aan de politie willen geven en een zeer koude douche aan de Groene hart Hopper en connexion!

Jolanda Bonnet
Moerkapelle.

Gast

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door Gast »

Heel vervelend voor u, maar wat heeft het in godsnaam met deze topic te maken? :roll:

Den25

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door Den25 »

Een vriend van me trapt ook elke keer in dit soort praktijken.
De hele vriendengroep wijst hem erop dat het allemaal 1 grote nepzooi is, maar van ons trekt hij niks aan.

Hij heeft al eens eerder afgesproken met zon meid van sms-dating, waarbij zij ( naar eigen zeggen ) ook daadwerkelijk is komen opdagen, dit dan wel in een hotel aan de andere kant van het land.

Nou is mijn vraag, zou het kunnen dat prostituees en hotels samenwerken met dit soort sms date praktijken?

Kameraad zegt dat die meid is komen opdagen op de kamer, zei wou sex, maar hij niet, waarop die meid met een smoesje weer wegging, en hem achterliet met een behoorlijke rekening...

En de volgende afspraak is weer gemaakt hoorde ik afgelopen weekend.. wie geeft mij antwoorden op deze vragen??

thnx dennis

Gast

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door Gast »

ik heb ook daadwerkelijk een date gehad met een meisje van de sms ook precies die foto s klopte en we hebben het erg gezellig gehad dus niet alles is fake :?

sabje!
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 jul 2005 12:38

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door sabje! »

mannen willen er gewoon graag intrappen.
Die weten toch zelf ook wel beter?
Het is wel erg dom om te denken dat er echt een leuke dame achter dat tel.nummer zit. Daar kun je toch ook niet verliefd op worden?

Gewoon via de pc berichten sturen. ook standaard berichten waar ze zo uit kunnen kiezen. Huisvrouwen, moedertjes, of misschien je eigen buurman!!

Mannen kom op toch zeg!!! Geef je geld aan iets beters uit.

sky

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door sky »

ik heb alle reacties gelezen. wat die fake smsdatings betreft. het valt in principe onder misleiding van mensen. dat is toch strafbaar? misschien is het juridisch wel aan te pakken.

geheimpjebewaren
Berichten: 0
Lid geworden op: 10 jun 2010 14:07

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door geheimpjebewaren »

hey ik hoop dat jullie me kan helpen ik heb infomatie over freddy binnenmars maar ik wil nog meer als jullie kunen helpen wil ik zijn foto die ik nergens kan vinden weten jullie het en kijk uit mensen hij heb meer dan 40 site's open staan alle infomatie is hier altijd welkom alvast bedankt voor de moeiten en hopelijk werken jullie mee om die gast moet gepakt worden want hij is er nu mooi mee weg gekomen na die 5 jaar hoor je weer van hem dus help mee ik wil foto van hem op tekijken om wie het gaat en dan gaan we kijken :)

tsja..
Berichten: 145
Lid geworden op: 20 jan 2010 10:14

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door tsja.. »

[quote="geheimpjebewaren"]hey ik hoop dat jullie me kan helpen ik heb infomatie over freddy binnenmars maar ik wil nog meer als jullie kunen helpen wil ik zijn foto die ik nergens kan vinden weten jullie het en kijk uit mensen hij heb meer dan 40 site's open staan alle infomatie is hier altijd welkom alvast bedankt voor de moeiten en hopelijk werken jullie mee om die gast moet gepakt worden want hij is er nu mooi mee weg gekomen na die 5 jaar hoor je weer van hem dus help mee ik wil foto van hem op tekijken om wie het gaat en dan gaan we kijken :)[/quote]

euhm..je reageert in een 5 jaar oud topic, met een verhaal waar geen touw aan vast te knopen is. graag wat meer info en leestekens.

tsja..
Berichten: 145
Lid geworden op: 20 jan 2010 10:14

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door tsja.. »

waar waarschuwt u mij dan voor?

Gesloten