LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft Puppy gekocht bij Dave in reptielenwinkel

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Hermanus
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 mar 2006 12:15

Wie heeft Puppy gekocht bij Dave in reptielenwinkel

Ongelezen bericht door Hermanus »

Naar aanleiding van de uitzending van gisteravond ben ik benieuw naar mensen die een puppy van Dave hebben gekocht.

Deze dave werd geintervieuwd met de verborgen camera in zijn reptielen winkel ergens in friesland.

Wie kent deze dave en heeft ervaringen met deze puppyhandelaar

Wie weet waar deze dave is gevestigd met zijn reptielenwinkel....? :D :D

Blijkens de Info van Radar haalde deze handelaar twee keer per maand pups uit tsjechie..

Dus zullen er vast er zeker mensen zijn die bij deze mijnheer een pup hebben gekocht...

Jelly
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 mar 2006 13:55

Re: Wie heeft Puppy gekocht bij Dave in reptielenwinkel

Ongelezen bericht door Jelly »

Je wou weten waar de reptielenwinkel zit in Friesland?
Ik weet wel waar er een zit maar of het die van hem is weet ik niet.
Ik hoor het wel van je.

Hermanus
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 mar 2006 12:15

Re: Wie heeft Puppy gekocht bij Dave in reptielenwinkel

Ongelezen bericht door Hermanus »

Dank je jelly

Echter het gaat er niet om waar een reptielen winkel zit in friesland
het gaat er om waar ik de reptielen winkel van puppyhandelaar Dave kan vinden.

Volgens de info van radar haalde deze handelaar 2 keer per maand puppies uit tsjechie, deze werden verkocht in Nederland.

Dus graag een reactie van mensen die daar dus een puppie hebben aangeschaft...........

Hermanus
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 mar 2006 12:15

Re: Wie heeft Puppy gekocht bij Dave in reptielenwinkel

Ongelezen bericht door Hermanus »

Bedankt Daridi
Ik heb gelukkig nog nooit wat van 'm gekocht maar waar die zit weet ik wel!
Als deze handelaar 2 keer in de maand naar
tsjechie reed om pups te kopen, moeten er toch tientallen
mensen zijn die daar een hondje hebben gekocht.....

Daridi
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2006 16:14

Re: Wie heeft Puppy gekocht bij Dave in reptielenwinkel

Ongelezen bericht door Daridi »

waarom is mijn reactie weg?

Jelly
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 mar 2006 13:55

Re: Wie heeft Puppy gekocht bij Dave in reptielenwinkel

Ongelezen bericht door Jelly »

@ Hermanus, ik weet ook wel waar je die winkel kan vinden.
We hebben er zelf niks gekocht maar ik herkende de winkelstraat, dus daarom weet ik waar de winkel zit.

Hermanus
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 mar 2006 12:15

Re: Wie heeft Puppy gekocht bij Dave in reptielenwinkel

Ongelezen bericht door Hermanus »

Herhaalde oproep

Wie o wie heeft een puppie gekocht van Dave in de reptielenwinkel

Blijkens de info van radar haalde deze Dave 2 keer per maand puppies uit tsjechie omze hier in Nederland aan de man te brengen.


Dan moeten er toch ongetwijfeld vele mensen zijn die daar een puppie hebben gehaald...........

Het bevreemd mij een beetje dat er geen reactie komt van mensen die een puppie bij deze Dave in de reptielen winkel hebben gekocht.............


Het wil mijn eigelijk niet aan ,maar toch begint het gevoel te komen dat deze praatgrage Dave....een uit de trucendoos van RADAR getoverde personalitie is... :roll: :roll:

sjonge
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 mar 2006 20:05

Re: Wie heeft Puppy gekocht bij Dave in reptielenwinkel

Ongelezen bericht door sjonge »

Dave verkoopt de hondjes niet in de reptielenwinkel!
ook denk ik niet dat hij ze zelf aan de man brengt, hij haalt ze alleen uit Tsjechie.
Neem nou maar van mij aan dat de man niet meewerkt aan radar!!!
Hij is niet de eigenaar van de reptielenwinkel in Leeuwarden, laat daar geen vergissing over bestaan!
Ik sta zeker niet achter wat meneer Tromp uithaalt, maar daar hoeft de eigenaar van de winkel de dupe niet voor te zijn.
er is op een ander forum al een rel ontstaan omdat iemand de aflevering daar ter sprake bracht. Gezien Dave daar zelf een member bleek te zijn is op zijn verzoek het hele topic verwijderd.
De gruwelijke manier waarom de hondjes ons land binnen worden gehaald, maar van mij met een hele zware straf bekocht worden en als je zo stom bent om in een verborgen camera te trappen ga dan niet op een reptielen forum lopen janken dat de topic er af moet.
Jammer dat er zo weinig mensen nederland 1 kijken, van mij mag het op elk kanaal uit gezonden worden!

erus
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 mar 2006 20:19

Re: Wie heeft Puppy gekocht bij Dave in reptielenwinkel

Ongelezen bericht door erus »

he sjonge,

weet je wat ik zo raar vindt, op het moment dat iemand in een negatief daglicht wordt gezet op wat voor forum dan ook, dan moet altijd het hele topic of gesloten worden of verwijderd :(
of de persoon in kwestie gaat van het forum af

Op het moment dat het allemaal niet waar zou zijn, zou ik er schijt aan hebben wat ze over me zeggen, dus voor mij zouden deze topic dus gewoon mogen blijven bestaan

Maar oke je bent tegen de hondenhandel

stuur mij een mail en ik stuur je een flyer die jij weer kunt verspreiden

[email protected]

Boudewijn

sjonge
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 mar 2006 20:05

Re: Wie heeft Puppy gekocht bij Dave in reptielenwinkel

Ongelezen bericht door sjonge »

das nou het politieke spel op alle fora.
hij staat al met zijn gezicht op tv (bijna dan)
hij doet zelf alles uit de doeken en normaal zou dat een heel mooi en goed discussie punt zijn op een forum.
maar omdat meneer bekend is in het reptielenwereldje en toevallig ook forum lid is, gaat ie dreigen en moet het er af.
lang leve de vrije menings uiting. reageren op een uitzending van radar mag niet, want meneer komt hier ook. bla bla bla.
echt jammer zoiets!
wel weer zonde dat zo de reptielen wereld weer een label krijgt, maar ach, hij was wel makkelijk achterhaald zo.
dat ie eindigd met de zin: ik voel mij belazerd....
waar haal je de moed vandaan om dat te zeggen na zoveel mensen te hebben belazerd en onnodig (dieren) leed te hebben aangedaan!
ik geloof niet dat zoiemand zelf de hondjes gaat staan verkopen, dat gaat met tussen handels, niet de "importeur" zelf

erus
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 mar 2006 20:19

Re: Wie heeft Puppy gekocht bij Dave in reptielenwinkel

Ongelezen bericht door erus »

maar hij blijkt er dus wel aan mee te werken.
en is dat niet even zo erg ?
In mijn ogen ben je dus nog erger

Groetjes
Boudewijn

sjonge
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 mar 2006 20:05

Re: Wie heeft Puppy gekocht bij Dave in reptielenwinkel

Ongelezen bericht door sjonge »

Hij blijkt er aan mee te werken?
Hij loopt het zelf te vertellen op televisie!
Welk deel heb je gemist? ;-)
Dat hij ze zelf niet verkoopt aan de particuliere honden liefhebber is alleen als statement dat Hermanus niet snel iemand zal vinden die van Dave zelf een hondje gekocht heeft. Gezien ze door een andere partij, die net zo slecht bezig is want die weten donders goed hoe het steekt, aan de man gebracht worden.
Als idioten als Dave die hondjes niet uit het oostblok halen zijn er ook geen tussen handels die ze aan de particulier brengen!
Dus is mijn ogen is wat hij doet (zelf de hondjes halen terwijl hij weet onder wat voor omstandigheden) het ergste deel van de hele honden handel!
Bij de wortel aan pakken zou ik zeggen en begin met de handelaren die ze zelf halen!
Hij kan op fora gaan roepen dat ze topics moeten verwijderen, maar dat neemt niet weg wat ie in geur en kleur heeft uit staan leggen voor de verslaggever van radar.
Wat mij betreft zijn dus ook de forum beheerders fout bezig door te zeggen, ja hoor meneer tromp, we halen het er af voor u!
hoe meer publiciteit hoe beter.
stel je voor zeg, dat hij zich belazerd voelt en zijn privacy aangetast.
nou nou nou, wat zou je denken van de hondjes die geen levenskansen hebben? en de mensen die met het dierenleed opgezadeld worden omdat ze vertrouwen hebben in de mens en gewoon graag een pup willen!
De gasten die de pups halen, de mensen (het woord beesten verdienen ze niet) die ze aan de man brengt, de dierenartsen die meewerken aan de paspoorten vervalsing en noem ze maar op, allemaal kielhalen!

Jelly
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 mar 2006 13:55

Re: Wie heeft Puppy gekocht bij Dave in reptielenwinkel

Ongelezen bericht door Jelly »

Ik fietste vandaag langs de reptielenwinkel van Dave, en het had een andere naam, Terraplus +.
Wel een beetje vreemd na een uitzending van trosradar!!!

sjonge
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 mar 2006 20:05

Re: Wie heeft Puppy gekocht bij Dave in reptielenwinkel

Ongelezen bericht door sjonge »

Ik weet niet wat dan de vorige naam was maar de winkel is niet van Dave.
De winkel is sinds kort over genomen door een andere eigenaar. misschien vandaar de andere naam?
Vorige eigenaar en personeel hadden al niet zo'n beste naam op gebouwd geloof ik.
Doet een nieuwe eigenaar zijn best en komt je personeel op deze manier in de publiciteit.
als ik toch de eigenaar zou zijn, dan had deze dave bij deze geen werk meer gehad.
als je een goede naam probeerd op te bouwen moet je niet zulk personeel hebben lijkt mij.
zolang die dave daar werkt, hoef ik er niet meer naar binnen in ieder geval.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Wie heeft Puppy gekocht bij Dave in reptielenwinkel

Ongelezen bericht door Radar »

hoi hoi

Mariekemooi
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 nov 2008 13:34

Re: Wie heeft Puppy gekocht bij Dave in reptielenwinkel

Ongelezen bericht door Mariekemooi »

In de zomer van 2008 heb ik een hondje gekocht bij www.puppywereld.nl, van de heer J. Entius. Thuis aangekomen wou de pup niet eten en na paar dagen kreeg hij vreselijke diaree en moest het overgeven. Entius wilde er niets van weten en zei dat het mij eigen schuld was. Na een paar verschrikkelijke dagen heb ik het hondje moeten laten inslapen... vreselijk!!! Ik heb gelezen en gehoord dat J. Entius geen betrouwbare hondenhandelaar is en ik wil graag in contact komen met mensen die ook een pup bij hem hebben gekocht. Je kan mij mailen op [email protected]

Gesloten