LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoquwin

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
[[email protected]]

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door [[email protected]] »

Leuke mensen zijn dat die kwaad zijn op de verkoper van een flut produkt. Denken die grappige mensen echt dat ze sinterklaas zijn tegengekomen? Die uiterst intelligente mensen die zich zomaar iets hebben laten aan praten door een verschrikkelijke adviseur,grappig dat deze lieve wakkere mensen ook geen enkele schuld betreft want sprookjes kunnen toch bestaan? Vooral u laten pakken en flink verontwaardigd zijn dat iemand geinteresseerd is in uw geld. Want u bent er toch niet zelf bij als u akkoord gaat. U wilde niet snel rijk worden, gratis of voor een heel klein beetje dan

hankypanky

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door hankypanky »

In de uitzending wordt Hoquwin aangepakt een bedrijf dat al failliet is. Vele honderden mensen zijn zwaar gedupeerd door hen. Er is echter een bedrijf die op dit moment precies hetzelfde doet als wat Hoquwin heeft gedaan. Dit bedrijf is Eco-sure Nederland BV te Groningen, voorheen Emmen. Mensen investeren hun overwaarde in een van hun producten, echter Eco-sure sluist deze gelden door naar Panama naar hun priverekening of gebruiken het om óude'investeerders ietwat rendement uit te keren. Verder worden de gelden gebruikt om sponsor te zijn van de voetbalclub FC Groningen, dit onder het mom van ; we zijn sponsor van een bekende voetbalclub dus we zijn eerlijk en legaal. Tevens worden de investeringsgelden gebruikt voor aanschaf van een luxueus woonhuis annex kantoor voor een van de directeuren. Radar pak eens dit bedrijf aan dan kunnen jullie op voorhand vele mensen waarschuwen en niet achteraf als een bedrijf failliet is. Het gaat hierom miljoenen euro's. En jullie kunnen heel Nederland waarschuwen voor de praktijken van dit bedrijf. Het is inmiddels het zoveelste bedrijf van deze mensen die deze werkzaamheden verricht. Doe iets!

alban [[email protected]]

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door alban [[email protected]] »

dat je niet dood bent had ik al wel vermoed want ik heb je zelf maandagavond de hand nog geschud. let wel, ik kwam niet voor jouw maar uit respect voor jan. w.s. heeft iemand het verhaal van jan en jouw doorelkaar gehaald? maar je hoeft niemand wijs te maken dat je bongers niet kent of er niet mee omgaat.. het is toch al jaren een bekend gegeven in w'wijk en omgeving? jullie zijn gewoon 1 kliek, met dezelfde streken. nee ik heb nooit 1 enkel product van jullie gekocht. zo dom ben ik niet. maar ik vind het zielig voor al die mensen die jullie iedere keer weer benadelen. of het nu met waterbedden, huizen, beleggingen, vakantiehuizen, wijnbouw of wat dan ook is. elke keer trappen mensen die jullie niet kennen er in. wij die jullie van jongs af aan kennen en altijd hebben geweten dat jullie niet te vertrouwen waren. je huis staat toch te koop? al een tijd kobstederweg... dat wij dan aannemen dat je de benen wil nemen is zo vreemd toch niet? je bevind je in goed gezelschap tenslotte (bongers en z'n vader, piet) slaap jij nog wel goed? of ben je gewoonweg gewetenloos? groeten alban

dupemeisje [[email protected]]

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door dupemeisje [[email protected]] »

Hoi Sebastiaan (gast) Heb een mailtje gekregen van Wim Haesakkers (hoquwin informant) waarin de uitzending van radar van maandag avond helemaal te bekijken is via de computer. Ik heb hem zelf ook gemist. Stom hoor. Probeer het even via deze site zou ik zeggen. Groetjes

dupemeisje

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door dupemeisje »

Ja, ik heb ook veel geld gestoken in Hoquwin winterswijk. Wil daar best met iemand over mailen of bellen. Marja ?? Groetjes.

woertman [[email protected]]

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door woertman [[email protected]] »

Ook wij zijn een gedupeerde van eco brasil en ja de mensen hebben gelijk als ze zeggen beleggen is een risico an maar dan moeten ze het wel goed gedaan hebben,maar mijn vraag is eigenlijk moeten wij nu wel of geen aangifte doen,de een zegt ja en de ander zegt nee,en ja sorry wij zijn gewonen arbeiders die hun overwaarde er in gestoken hebben in de hoop over 5 j het iets gemakkelijker te hebben maar ja ons huis hebben we moete verkopen en zitten nu in een flatje,door de verhuizing en toe standen ben ik veel gegevens kwijt van de site of ik kom er niet meer op wie kan mijn advies geven en hoe kom ik als ik moet aan geven aan het adres van de officier van justitie die dit behandeld een ding is zeker voor de doorgang die men voorstelde maar dan moet je wel weer inleggen daar begin ik niet aan want mijn gelgeld is op groetjes een gedupeerde

renee [[email protected]]

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door renee [[email protected]] »

Jan Peter je bent wel erg populair in Winterswijk, staat je huis aan de Koningstrasse 1 in Vreden ook te koop, leuk huis heb je daar, we zagen de foto's bij de FIOD-ECD en je auto op de trailer gaat het weer een beetje meneer Quak

Gast

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door Gast »

Ik betreur het zeer dat ik ooit bij Hoquwin heb gewerkt. Gelukkig was het maar voor 1 jaar en heb ik gelukkig maar 1 eco brasil product afgesloten (al is dat al 1 te veel!). Ik had toen al geen vertrouwen in het product zoals die werd aangeboden door Eco/Hoquwin. Het klopte juridisch niet (te veel risico voor de belegger). De reden van mijn vertrek was een hele makkelijke keuze. Ik had nl. geen vertrouwen in de toenmalige directie. Ik kreeg al vrij vroeg reacties van collega's en klanten dat de heren niet in staat waren om afspraken na te komen en al eerder in contact waren geweest met de FIOD. Verder probeer ik u een beeld te schetsen wat ik verder heb gehoord. -De adviseurs verdienden 4% over het geinvesteerde bedrag. In de wandelgangen werd er gesproken over ca. 30% voor het bedrijf of in dit geval voor de directie. (geen goede adviezen, maar pure verkoop) - Dhr XXXX en dhr Nederhoff gingen onder het mom van een zakenreis naar Brazilie. De meest rare verhalen/uitspattingen kwamen naar boven. - Dhr Quack kwam in 2001 en 2002 regelmatig op het hoofdkantoor in Winterswijk. Koffiebezoek of zakelijke belangen? - Dhr Kuyper heeft in 2001/2002 een lening verstrekt aan de Nequ Holding. Hij had echter geen zakelijk belang meer in Nequ (zeiden ze). Hij heeft nu belangen in "DE HYPOTHEEKCIRKEL" Ik hoop echt dat er een goede oplossing gevonden kan worden voor de gedupeerden. En dat heren zoals Quak worden aangepakt.

Ilva

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door Ilva »

Ik heb voor dhr R bongers gewerkt, die inderdaad de boel werkelijk altijd oplicht en dom als ik was geinvesteerd in eco bracil. Ik had natuurlijk nattigheid moeten voelen toen ik hoorde dat dit bedrijf van al die boefen ook in winterswijk zat. Ik heb 4 maanden voor de oplichter gewerkt en ben toen weg gegaan omdat sommige mensen nou eenmaal wel een geweten hebben. Helaas denk ik dat de heer baks hemzelf ook een oplichter is en gewoon bij de winsterswijk kliek hoort. Hij zit er niet voor ons belang de eco gedupeerden maar voor zijn eigen belang.

alban

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door alban »

hoort niet bij die boevenclub.. ik ken hem van vroeger persoonlijk en écht hij hoort niet bij de club. hem kennende zal hij het vreselijk vinden dat iemand die indruk heeft of zou kunnen hebben. hij "verkoopt" geen gebakken lucht, is helemaal geen verkoper, maar een brave huisvader met kinderen in dezelfde leeftijd als de boeven zelf (op kuiper na dan)ook zijn vrouw en kinderen zijn beslist niet zo. advocaat en verder heel gewoon. een eerlijk oprecht iemand. (heeft ons ooit eens gratis en voor niks uit de penarie geholpen) als je in winterswijk woonde zou je dit trouwens allang weten. het boevenclubje is erg intiem, er komt geen vreemde tussen...en dat al járenlang. groeten alban

Renee [[email protected]]

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door Renee [[email protected]] »

Per 1-10-2004 is Van Huysduynen Vastgoed b.v. falliet !!!!

Gast

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb ook ooit voor een van de dubieuze BV'tjes gewerkt van NeQu Holding. Ik moet heel eerlijk zeggen dat het in de eerste maanden die ik er werkte goed aan toe ging, naarmate ik er langer werkte (heb er een jaar gezeten) merkte ik steeds vaker "vage" praktijken, zelfs tegen het personeel! Afspraken niet nakomen, salaris wat gewoon veel te laat werd betaald, of zelfs na mijn vertrek bijna niets heb ontvangen van de laatste maand omdat het allemaal moest worden verrekend vanwege mijn te lange vakantie volgens de directie, uh... van de 25 vakantiedagen had ik er maar 12 opgenomen!! Maargoed... schoot allemaal toch niet op en ben echt blij dat ik er weg kon... Met collega's onderling was wel goed, al merkte ik dat er sommige (directieleden/managers) echt dachten dat ze "god" waren... pff kan me trouwens de irritante dochter van P.Quak nog wel herinneren!! wat een arrogant mens was dat, niet normaal meer! Helaas heb ik de Hoquwin aflevering van Radar gemist! Hoop dat er nog wat terug te zien is..

klaassen [[email protected]]

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door klaassen [[email protected]] »

Hallo Luitjes, Nou Van Huys Duynen Vastgoed is inmiddels ook failliet verklaard....Ook weer een bedrijfje van Dhr. P.J. Quak........Zijn we met zijn allen een hele boel geld kwijt.Hoop dat ze hem nu voor een aantal jaren achter de tralies zetten, daar horen criminelen toch thuis. Kan me niet voorstellen dat er ooit vastgoed is aangekocht door van Huys Duyen. Als je de verhalen over Hoquwin leest is daar ook nooit iets aan vastgoed gekocht. Omdat het om dezelfde Direktie gaat zal het geld ook wel naar prive zijn gegaan. Men. Klaassen

daisy. [[email protected]]

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door daisy. [[email protected]] »

wij zij n ook slachtoffer geworden van het product partiecipatien plan van van huysduynen cq beeckendeal maar ik zie het zwaar in , en dat we er geen cent meer van terug zien. en dat die heren, zo ergens weer op zoek gaat naar nieuwe slachttoffers .

sulletje

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door sulletje »

wat ik alom al lees zijn het allemaal naieve mensen die denken aan een ding GELD je word overal gewaarschuwd wees niet zo stom gebruik de media,internet,afm ,vienden,etc genoeg om u op de goede weg kunnen helpen praten praten en geen ACTIE,,, wanneer actie zoek ze op met de kracht van de media

renee [[email protected]]

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door renee [[email protected]] »

Hoi sulletje, Je hebt gelijk we klagen klagen en doen vervolgens niets ik zit er ook in bij de boeven bende van P.J. Quak voor € 55.000,- hypotheek was bij hun makkelijk te verhogen, waar ik overgens niemand over hoor is de tussenperoon Brian Fromm uit Nijverdal van DAC, die er meer mee te maken heeft dan hij doet voorkomen wat voor actie zit je aan te denken ontvoering of wat mannetjes ronselen en daar even gaan huishouden op kantoor of op zijn prive adres in Vreden stel een wat voor, via een deurwaarder of boze brieven sturen daar krijg je geld echt niet mee terug dat heb ik nu wel in de gaten, het enige is dat de rechter hem veroordeeld tot het terug betalen van het geld aan de gedupeerden of zoveel jaren zitten, de kans bestaat dat peter jan Quak dat de ton met geld uit zijn tuin gaat opgraven.

Gast

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door Gast »

dhr. peter jan quak zit vast. Hij is schijnbaar opgepakt en zit nu in de gevangenis. wat zij hij al weer in de uitzending van radar "mevrouw als ik iets verkeerds had gedaan dan had ik nu toch in de gevangenis gezëten" ja inderdaad. Nu maar hopen dat hij daar blijft. Ik hoop dat iemand dit kan bevestigen. Voelt hij nu ook eens hoe het is om alles kwijt te zijn. Ook ene xxx zou betrokken zijn bij deze zwendel, wie kent deze man. hij is bij mijn ouders geweest voor een goed advies. gelukkig zijn mijn ouders op tijd gewaarschuwd.

halloooo

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door halloooo »

oja? is dat zo dat hij vast zit?wanneer is dit gebeurd want heb hem zaterdagmiddag nog gezien op de markt????? ach ik geloof er ook niets meer van wat hier allemaal gezegd wordt! eest had hij zelfmoord gepleegd en nu zit hij vast!blijkbaar allemaal mensen die het wel zo goed weten!

##############

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door ############## »

Ik wil een feestje vieren vandaag maar dan wil ik wel zeker weten of Jan Peter Quak vast zit ja of nee wie weet het laat het weten Hopelijk hebben ze hem te pakken de zware jongens weten wel raad met ja petertje laat hem maar vast een vork in slikken succes jan peter Quak er gaat een nieuwe wereld voor je open, ach wat is nu 8 jaartjes ken je al van die van de oplichter uit Groelo die naar Portugal wilde die gingen niet !!! ha ha ha ha, ik zit hier in m'n eentje kerst feest te vieren die vrienden die had zijn al in Portugal la la la la la

Gast

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door Gast »

Wat is er eigenlijk met die andere boef gebeurt, XXXX!! Voor wie werkt hij nu?

Gesloten