LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoquwin

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
slachtoffertje
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 mar 2011 14:00

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door slachtoffertje »

[naam verwijderd] heeft zelf een aantal jaren vast gezeten... en hij moet nu ook gehoord worden in de zaak Delmenhorst dat heeft de rechter in Arnhem 23 maart bepaald..Dus de rechtercommisaris is druk aan het traceren vanzijn verblijf plaats en van nog een aantal anderen die de rechter ook gehoord wil hebben.
Maak je geen illusies. Ook wij betalen een veel te hoge hypotheek.. Maar die lui zijn zo gehaaid dat ze echt zelf geen geld hebben hoor!!

Oja prive aansprakelijk stellen.... dan word het een civile zaak en daarin sta je erg zwak plus dat het je een godsvermogen aan advocaten kost...
Laatst gewijzigd door Radar op 10 jan 2014 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: noemen van namen

mrguzzi
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mei 2011 17:37

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door mrguzzi »

Beste mensen

Ook ik ben mijn geld kwijt en zit met een hoge schuld van meer dan 50.000 euro.
Alle hulp is welkom en een advocaat kan ik niet betalen, dus help.
Reactie graag op [email protected].

Groet,

Remmelt
Laatst gewijzigd door Radar op 10 jan 2014 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: ongefundeerd.

wakemale
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2013 18:10

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door wakemale »

Hallo,

Is er al iets bekend of de mensen gecompenseerd worden?

Groet, J

whogenturf
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 mei 2013 15:15

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door whogenturf »

Dat vroeg ik me ook af?
Is er al wat meer bekend?

zusje1958
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2014 18:04

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door zusje1958 »

In een gesprek met een collega vertelde zij, dat je met een inleg van een bepaald bedrag maandelijks veel rente kon ontvangen. Zij had al een extra hypotheek op haar huis genomen om te kunnen beleggen. Hiervoor had zij al een gesprek met een adviseur gehad. In het voorjaar van 2002 heb ik thuis bezoek gehad van deze meneer van Van Huysduynen Vastgoed. Het geld zou belegd worden in winkelpanden en vastgoed. Meneer vertelde, dat Het Gouden Participatieplan een goede belegging was en we hebben die avond besproken wat mij dit uiteindelijk zou opleveren. Dit zag er zo goed uit, dat ik mijn zusje hiervan op de hoogte stelde en ook bij haar thuis kwam een adviseur (met een Italiaans klinkende achternaam). Ook zij had haar handtekening onder dit plan gezet. De eerste maanden liep het inderdaad goed. Er werd elke maand "rente" gestort. Totdat er een brief kwam met het verzoek nog even geduld te hebben, want er waren wat problemen. Uiteindelijk kwam er geen geld meer binnen en zijn mijn zusje en ik als ons geld kwijtgeraakt. Geld notabene, dat we van onze moeder geërfd hadden.
In een latere zitting bij een rechtbank, bleek dat de heren achter dit concept in Bulgarije zouden verblijven en op een of ander resort mooi weer aan het spelen waren.
Na al deze jaren frustreert het mij nog steeds, dat ondanks het uitgesproken faillissement van Van Huysduynen niemand zich verder geroepen heeft gevoeld ons financieel te compenseren.

Mijn zusje is een paar jaar geleden overleden en haar "belegging" zou ten goede komen aan haar zoon.
Dit maakt mij nog steeds verdrietig en ik weet zeker, dat dit haar zeker parten heeft gespeeld.

dennja
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2015 13:06

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door dennja »

Hoi Zusjes

wat een verhaal hoe gaat het nu met jullie, ik heb wel wat informatie voor jullie

xvzolty
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 apr 2015 11:26

Re: Hoquwin

Ongelezen bericht door xvzolty »

Dit zou 0,9 % per maand of tewijl 10,8 % op jaarbasis opleveren. Ook hier zullen mogelijk weer argeloze mensen intuinen.???

Gesloten