LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Koude douche T-Mobile?

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
ikvik
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2006 21:12

Koude douche T-Mobile?

Ongelezen bericht door ikvik »

Nou zeg, de dame die de koude douche aan T-Mobile uitdeelde en daarmee Tros Radar is zelf nogal koud. T-Mobile stuurt iedere klant op zijn of haar verjaardag al jaren een leuk presentje, een leuk gebaar toch? Dat voegt toch iets toe...?

En door een productiefout is mevrouw boos. Een excuus in de vorm van 10 euro beltegoed wordt ook al niet gewaardeerd en ondanks de excuusbrief en de bos bloemen, volgt alsnog een koude douche?!

Het is ook nooit goed he? :roll:
Nu maar een koude douche voor Tros Radar en de dame in kwestie?


bewerking:
Ohja, ik mij inderdaad speciaal bij dit forum aangemeld om dit te zeggen, ik voel me nu net zo'n vervelende brieven-inzender in de krant :wink:

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Koude douche T-Mobile?

Ongelezen bericht door karr-2 »

Sommige mensen zeuren om het zeuren, dat zullen we moeten accepteren. Die zijn niet tevreden ongeacht wat je doet.

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: Koude douche T-Mobile?

Ongelezen bericht door maybe »

ik vond het ook nergens op slaan.

eerst sturen ze al een aardigheidje omdat je jarig bent, hiermee is tmobile de enige die dit doet. Blijkt dat het een productiefout betreft, krijgt ze 10 euro beltegoed en nog is ze ontevreden.

Kon trosradar niet een echte klacht vinden of zo.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Koude douche T-Mobile?

Ongelezen bericht door Laurent »

De presentatrice moet zich toch ook wel simpel vinden om hier een verhaal over af te steken. De zendtijd moet vol.


Ik zou graag van Radar terug koppeling willen van de turkse eettenten en lekkende hotels, eerst de vlam aansteken en dan ne riente. :( :idea: :roll: :oops:

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: Koude douche T-Mobile?

Ongelezen bericht door ?? »

Ik vond het ook een bizarre douche. Het is een fout geweest die toch redelijk netjes is gecorrigeerd. Die mevrouw in kwestie heeft blijkbaar niets beters te doen of ze wilde per sé op TV.

spruce
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 apr 2006 21:40

Re: Koude douche T-Mobile?

Ongelezen bericht door spruce »

Of jullie het geloven willen ofniet, maar ik heb dus ook zo'n slinger gekregn voor mijn verjaardag.
Het mooie is nu deze heeft ook een productiefout, maar dan eentje met een extra A erop.
Ik maak echt geen grapje.

Dus die mevrouw mag bij mij een letter A komen halen.

Ik vindt dit een productiefout dat T-mobile niets aan kan doen.
Ze laten duizenden van deze slingers maken en je mag niet verwachten dat ze die stuk voor stuk gaan zitten uitvouwen om alles te checken.
Is vast een leuk iemand geweest die tijdens productie leuk geintje uit wilde halen. Ik zou er wel om kunnen lachen :)

Tally
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 jun 2005 19:56

Re: Koude douche T-Mobile?

Ongelezen bericht door Tally »

Ik heb nog nooit in al die jaren dat ik bij Ben en T-Mobile zit, iets gekregen bij mn verjaardag! Hoe zit dat dan? hahaha!

Bion
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2006 15:57

Re: Koude douche T-Mobile?

Ongelezen bericht door Bion »

Ik ben ook al jaren abonnee en heb ook nog nooit wat gehad... :?

Maar de douche vond ik ook te gek voor woorden. Sommige mensen zijn ook nooit tevreden. En dat om een gratis slinger nog wel...

michel21
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 apr 2006 10:36

Re: Koude douche T-Mobile?

Ongelezen bericht door michel21 »

ach daar zijn we Nederlanders voor... :lol:

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Koude douche T-Mobile?

Ongelezen bericht door Laurent »

Michel, jij praat in meervoud??, look in the mirror and smile

TimesX
Berichten: 30
Lid geworden op: 02 mei 2006 13:38

Re: Koude douche T-Mobile?

Ongelezen bericht door TimesX »

Dubbelpost
Laatst gewijzigd door TimesX op 02 mei 2006 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.

TimesX
Berichten: 30
Lid geworden op: 02 mei 2006 13:38

Re: Koude douche T-Mobile?

Ongelezen bericht door TimesX »

voor de mensen die nog nooit een presentje kregen: waarschijnlijk heb je bij het tekenen van je contract aangegeven geen prijs te stellen op post van T-Mobile. Je ontvangt dan geen reclame, maar helaas ook geen cadeautje. Belletje met de klantenservice is voldoende om dat op te lossen. En aangezien T-Mobile maar zeer sporadisch mailings de deur uitdoet, heb je er verder nauwelijks last van.

Wat betreft de slinger: die zijn gemaakt in China. Het bedrijf in kwestie zag het probleem niet zo. hahaha

Er zijn best veel klachten over binnengekomen (ook veel grappige reacties) en die mensen die klaagden hebben allemaal excuses en een vergoeding gehad.

Deze koude douche was wat mij betreft dus volledig misplaatst.

TimesX
Berichten: 30
Lid geworden op: 02 mei 2006 13:38

Re: Koude douche T-Mobile?

Ongelezen bericht door TimesX »

Eigenlijk was een warme douche voor het zo uitvoerig oplossen van zo'n onbenullig probleem beter geweest, hahaha.

Maar mensen hebben altijd wat. T-Mobile ontvangt regelmatig boze reacties van klanten alleen OMDAT ze een cadeautje ontvingen. Wie T-Mobile wel denkt dat ze is, dat niemand daar op zit te wachten, milieuvervuiling, hoge kosten, belachelijk, etc. Een klant schreef zelfs letterlijk in een e-mailbericht:

"Ik sommeer u bij dezen onmiddellijk met deze walgelijke praktijk te stoppen. Ik verzeker u dat geen van uw klanten op dit soort misselijkmakende zaken wacht!"

Dat ging over een zakje Hoera-balonnen... Tja... :roll:

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Koude douche T-Mobile?

Ongelezen bericht door Laurent »

TimesX

schrijf jij in drievoud voor jezelf?, ik kan er geen telefoon aan vast knopen, de koude douche is voor TimesX Lollllllllllll

TimesX
Berichten: 30
Lid geworden op: 02 mei 2006 13:38

Re: Koude douche T-Mobile?

Ongelezen bericht door TimesX »

Er stond een post teveel. Big deal. Zo onsamenhangend lijkt mijn verhaal me verder niet.

TimesX
Berichten: 30
Lid geworden op: 02 mei 2006 13:38

Re: Koude douche T-Mobile?

Ongelezen bericht door TimesX »

Er stond een post teveel. Big deal. Zo onsamenhangend lijkt mijn verhaal me verder niet.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Koude douche T-Mobile?

Ongelezen bericht door Laurent »

Redelijk warig verhaal

TimesX
Berichten: 30
Lid geworden op: 02 mei 2006 13:38

Re: Koude douche T-Mobile?

Ongelezen bericht door TimesX »

Dat ligt dan aan jou.

Kelly19
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 apr 2006 00:00

Re: Koude douche T-Mobile?

Ongelezen bericht door Kelly19 »

Ik heb er 2 gekregen!!!

En nog een kaart. vorig jaar had ik een vlag van T-Mobile

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Koude douche T-Mobile?

Ongelezen bericht door Laurent »

Prachtig toch, stuur er een naar Timexop, :D :D

Gesloten