nti

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
peterschafer
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2004 15:21

nti

Ongelezen bericht door peterschafer »

Helaas ben ik 1 van de velen die ook met nti in zee ging ik heb in october een informatie gids aangevraagd deze netjes ontvangen zelf had ik eigenlijk geen interesse en heb ik het er in eerste instantie bij gelaten.Omdat ik geen contact legde,begonnen hun te bellen.Na hele mooie praatjes en het gevoel dan ben ik er maar van af heb ik ingestemd met een proefpakket.Ik kon hem immers zo terug sturen.Het proefpakket volgde gauw en is de zelfde week nog terug gegaan.Maar helaas kwamen er al snel acceptgiro's en berichten dat ik in was geschreven voor cursus makelaar taxateur.Zelf heb ik hier nooit een handtekening gezet voor 1 of andere opleiding zelfs alle inschrijfformulieren zijn nog in mijn bezit.Intussen heeft nti het nationaal incasso bureau ingeschakeld.De pech is namelijk ik ben het verzend bewijs kwijt.Ik heb onlangs wel tgp verzocht om een zoekopdracht en ook de balie medewerkster op het postkantoor kan bevestigen dat het pakket inderdaad verstuurd is.Het rare is dat ik volgens de specificatie op de acceptgiro's 2 zendingen moet hebben gehad.Zelf heb ik nooit 2 zendingen ontvangen.ondertussen ben ik radeloos.De incasso kosten lopen al op naar ruim 1500 euro.Een bedrag wat ik zelf onmogelijk kan betalen.IK hoop dat radar of anderen mij kunnen adviseren hoe ik verder moet.

Gesloten