LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prijzen bol.com

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Peter Smans

Prijzen bol.com

Ongelezen bericht door Peter Smans »

Onlangs wou ik via internet een cd bestellen bij bol.com. alleen kwam ik er achter dat de adviesprijzen die bol.com heeft staan niet juist zijn. Deze prijzen verzinnen ze zelf volgens mij want bij nader onderzoek van me zelf in de plaatselijke cd winkel kwam ik er achter dat de verkoop prijzen die bol rekent het zelfde zijn als in de winkel soms is de winkel nog goedkoper. men sugureet met de hoge advies prijzen dat de cd's zo duur zijn en u als klan denk dan namelijk veel korting te krijgen wat dus niet waar is.

wim

Re: Prijzen bol.com

Ongelezen bericht door wim »

Hallo Peter Wat is volgens jou wel een goede site om te bestellen

Robert

Re: Prijzen bol.com

Ongelezen bericht door Robert »

Een goede site is NLstore.

ruseno
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 sep 2003 01:44

Re: Prijzen bol.com

Ongelezen bericht door ruseno »

Hallo Robert, Ik heb zojuist de website van NLStore bekeken en heb zo mijn bedenkingen over deze site. Misschien dat hun service wel goed is, maar hun website straalt dat absoluut niet uit. Dat ik iets wat ze bij Bol.com heel goed begrepen hebben. Misschien dat ze qua prijzen niet helemaal eerlijk zijn, maar hun website straalt wel een degelijke professionaliteit uit. De techniek zit goed in elkaar en het ontwerp ziet er gelikt uit. Daarom ben ik eerder geneigd om bij Bol.com te kopen dan bij NLStore. Uit eigen ervaring heb ik niks geen klachten over Bol.com De bestelling was met een paar muiskliks geplaatst en de bestelde producten waren met een paar dagen in huis. De enige manier waarop ik een product bij NLStore kan bekijken, is door het met een zoekopdracht op te zoeken. Dit vindt ik niet bepaald gebruikersvriendelijk. Misschien dat ik wel verkeerd heb zitten kijken (of heb ik de verkeerde website bekeken). Ik heb http://www.nlstore.nl/ bekeken. Wat vindt jij zo goed aan NLStore? Mvg, Ruben

Boller [[email protected]]

Re: Prijzen bol.com

Ongelezen bericht door Boller [[email protected]] »

adviesprijzen zijn prijzen die opgelegd zijn door de leverancier oid en niet prijzen waarmee je kan vergeljken in andere winkels

Gast

Re: Prijzen bol.com

Ongelezen bericht door Gast »

http://www7.cd-wow.com.hk/ schijnbaar goeie tent, superprijzen.

Kevvin

Re: Prijzen bol.com

Ongelezen bericht door Kevvin »

Je kan ook kijken op http://www.elcheapo.nl Let wel deze site geeft alleen de prijzen van de produkten aangeboden op aangesloten sites. Dit zijn er wel veel en vooral de grote. Hierbij kun je dus al heel snel een overzicht krijgen wat een goede prijs is. Verder moet je natuurlijk wel altijd vergelijken met andere sites, want de ene site is in dit goedkoper en de andere in dat.

aurian [[email protected]]

Re: Prijzen bol.com

Ongelezen bericht door aurian [[email protected]] »

Ik bestel zeer vaak bij NLstore en heb hier nog nooit problemen mee ondervonden. Een andere site om prijzen te vergelijken: www.kijk.en.vergelijk.nl

sassie

Re: Prijzen bol.com

Ongelezen bericht door sassie »

Nou ik vind de service van nlstore ontzettend slecht. Bekijk de verhalen op www.dvd.nl maar eens. Ook ik herken de klachten die hier beschreven worden:
http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=52608

Medion
Berichten: 118
Lid geworden op: 08 aug 2005 19:48

Re: Prijzen bol.com

Ongelezen bericht door Medion »

Bij nlstore houden ze zich niet aan de regels als ze zo doorgaan bel ik de krant, walgelijke internetwinkel!

Medion
Berichten: 118
Lid geworden op: 08 aug 2005 19:48

Re: Prijzen bol.com

Ongelezen bericht door Medion »

CD WOW die moeten goed zijn en zijn goedkoop!

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Prijzen bol.com

Ongelezen bericht door Fiore »

ik heb wel eens besteld bij goedkoopstewinkel.nl, ook goedkoop, en snel bezorgd! meestal is het ene produkt bij de een wat duurder, en een ander weer bij de ander, net als met andere zaken, altijd even rondkijken.

diana1950
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 mei 2006 10:41

Re: Prijzen bol.com

Ongelezen bericht door diana1950 »

Bij spits shop, kan je ook voordelig bestellen.en word netjes bezorgt. :D

Secret2006
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 aug 2006 10:08

Re: Prijzen bol.com

Ongelezen bericht door Secret2006 »

Ik heb nog nooit problemen gehad met bol.com
en ik heb altijd me cd`s goedkoper dan in de winkel wel beetje vaag dat jij dat niet hebt maar ik blijf lekker bij bol.com kopen

groeten secret2006

Justice27
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 sep 2006 21:29

Re: Prijzen bol.com

Ongelezen bericht door Justice27 »

Zelf ben ik tevreden over Bol.com. Ik ben een freak wat boeken lezen betreft en er zijn exemplaren die ik echt op de dag dat ze uitkomen in huis wil hebben. Daar zorgt Bol.com perfect voor, desgewenst in cadeauverpakking. Tot op heden echt alle lof voor hun service!

RD743
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 sep 2006 02:07

Re: Prijzen bol.com

Ongelezen bericht door RD743 »

Ik heb zelf in het verleden bij NLStore geprobeerd te bestellen. De afrekening werkte niet. Ik kon niet betalen. heb contact gehad met de klantenservice maar na 2 weken was het probleem nog niet opgelost. Tja, dan ga ik wel ergens anders shoppen hoor.

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: Prijzen bol.com

Ongelezen bericht door mestreech123 »

ik bestel al een aantal jaren via bol.com en ben er zeer over te spreken ,had een cd besteld scheelde me toch ruim 7 euro . zijn goedkoper,snelle levering en goede service

Gesloten