RTV ontvangst via satellite

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Rob Moens

RTV ontvangst via satellite

Ongelezen bericht door Rob Moens »

Sedert 1 1/2 jaar geleden heb ik de UPC kabel schriftelijk aangetekend opgezegd. Het heeft even geduurd en heb zelfs nog last gehad van een incassobureau van UPC, maar nu gaat het prima. Ik heb nu dus 1 1/2 jaar een satellite ontvanger. Best wel een investering maar wel een heel goede. Echter wist Radar kennelijk niet dat je voor een SERVICE ABONNEMENT bij Canal Digital Euro 15,00 per jaar moet betalen, dus geen Euro 0,00. Er kleeft een nadeel bij satellite ontvangst, n.l. bij hevig onweer of bij een flinke sneeubui valt de ontvangst weg. Afijn daar is overheen te komen. Vroeger met de gewone TV antenne op het dak had je ook storingen bij onweer. Ik ben heel erg tevreden over satellite ontvangst. Met vriendelijke groet, Rob Moens

Ernesto [[email protected]]

Re: RTV ontvangst via satellite

Ongelezen bericht door Ernesto [[email protected]] »

Heer Moens, Wat doet u nu als u twee programma's te gelijkertijd wil zien?? Zover ik weer is het opnemen van 1 van deze programma's met een gewone video niet mogelijk ??? Of toch wel ??? :?:

herman van der wal
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2004 21:29

Re: RTV ontvangst via satellite

Ongelezen bericht door herman van der wal »

Is het bij satellietontvangst mogelijk om 1 of meer tv-toestellen en een videorecorder en een dvd recorder gelijktijdig aan te sluiten ?. Als dit mogelijk is kan elk apparaat afzonderlijk een eigen programma tonen of evt. opnemen. Dat is nl. 1 van de voordelen van de kabel.

Gesloten