LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tom Tom

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
gozoman
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 nov 2004 01:24

Re: Tom Tom

Ongelezen bericht door gozoman »

Ik vind dat Tom Tom als standaardinstelling het gebruik van zandwegen e.d. moet uitsluiten. Ik denk dat maar een klein deel van de gebruikers geen probleem heeft met rijden over zandwegen.
Ik heb zelf geen Tom Tom maar werk met GIS-systemen, die dezelfde soort kaartgegevens kan maken en gebruiken.
Het belangrijkste is dat Navteq en TeleAtlas manieren kunnen vinden om hun kaartbestandsgegevens zo goed mogelijk up-to-date te houden.

spe1973
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 sep 2005 13:17

Re: Tom Tom

Ongelezen bericht door spe1973 »

Ik gebruik iGO 2006 en vanaf de eerste dag dat ik het gebruikte heb ik TomTom terzijde geschoven. Werkt feiloos. Kaarten sluiten heel goed op elkaar en het is niet nodig kaart te wisselen als in TomTom. Nog nooit verkeerd genavigeerd. Wat mij betreft kan TomTom naar de schroot.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Tom Tom

Ongelezen bericht door Henri42 »

Ach, ik ben tevreden met Tom Tom, zelf nadenken onder het autorijden moet je altijd blijven doen :?

Bright
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 jun 2005 16:00

Re: Tom Tom

Ongelezen bericht door Bright »

Precies - TomTom is een prima systeem, zo goed als de meeste andere. iGo is ook erg goed, maar daarvoor mis ik de eenvoudige manier om de flitspalen en mobiele controles te updaten.

Julia666
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 okt 2006 20:26

Re: Tom Tom

Ongelezen bericht door Julia666 »

Ben het helemaal met de meesten van jullie eens hoor; tomtom doet het meestal prima zeker als je kiest voor de snelste route. En een beetje opletten, dat moet je ook met een kaart op je schoot! Dus waarom dan niet als een tomtom de weg in je oor fluistert he :wink: .
Zelf heb ik sinds kort de nieuwe tomtom OneII-2. Wat me wel opvalt is dat hij bij het programmeren soms straten niet kent. Echter, als ik dan ga rijden naar de meest dichtbijzijnde grote straat in de buurt dan kan hij ineens het juiste adres wel vinden? Heeft iemand een idee hoe dat kan? (Past hij zelf zijn software aan via de sattelieten? Of zit er toch een foutje in mijn tomtom?)

Groetjes! :P

peterjansen31
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 okt 2008 13:49

Re: Tom Tom

Ongelezen bericht door peterjansen31 »

Heb deze uitzending ook even bekeken en dit sloeg nergens op
er is duidelijk geen handleiding gelezen
ben zelf ook een tomtom gebruiker gebruik dan voor me werk in de vrachtwagen en nooit grote problemen en elke navigatie zal nooit 100% werken dat is onmogeljik
en je moet zelf ook wel op blijven letten
ook zitten er instellingen op een tomtom maar die zijn niet gebruikt in deze aflevering
een zandpad opgestuurd worden ??? als ik een adres invoer krijg een meldding als er onverharden wegen op de route zitten en kan je dus een keus maken en onverharde wegen dus vermijden
en vind dat tomtom dus onterecht de grond ingetrapt wordt
lees dit hier maar eens

http://www.tomtominternetclub.nl

Gesloten