LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Codex Alimentarius

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Bennos
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 mei 2008 22:38

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door Bennos »

Hierbij nog een link naar een video die samenhangt met wat men van plan is dmv onder andere de Codex Alimentarius en andere praktijken.
Het gaat hier om een vaccinatie tegen de griep (intranasal: dmv inhaleren via de neus). Echter wat blijkt:
In dit vaccin zitten enkele strains van het H5N1 virus verwerkt (oftewel de vogelgriep). Het resultaat hiervan zal zijn dat de mensen die dit vaccin gebruiken heel vatbaar zullen zijn voor de vogelgriep!! Wat uiteraard tot zeer ernstige complicaties of zelfs dodelijk kan zijn.
Dit is tegen te gaan door direct zeer hoge dosis vitamine C te gebruiken.
Dit zal echter in de toekomst worden verboden door de Codex Alimentarius.

Veel kijkplezier. Zie de link naar de video op YouTube.
http://www.youtube.com/watch?v=zcniJxck0gI

angel1978
Berichten: 10941
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door angel1978 »

Het gaat hier om een vaccinatie tegen de griep (intranasal: dmv inhaleren via de neus). Echter wat blijkt:
In dit vaccin zitten enkele strains van het H5N1 virus verwerkt (oftewel de vogelgriep). Het resultaat hiervan zal zijn dat de mensen die dit vaccin gebruiken heel vatbaar zullen zijn voor de vogelgriep!! Wat uiteraard tot zeer ernstige complicaties of zelfs dodelijk kan zijn
Echt letterlijk na 10s het filmpje uitgezet...
Sorry hoor.. maar dit gaat dus ECHT helemaal nergens over :lol:
Dit is tegen te gaan door direct zeer hoge dosis vitamine C te gebruiken.
Natuurlijk.. had ik ook kunnen weten... wondermiddel voor alles :?

doornloosroosje
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 mei 2008 17:42

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door doornloosroosje »

Thank You RimaLaibow en Jeff Rens,
Echt letterlijk na 10s het filmpje uitgezet...
Angel had toch even langer moeten luisteren,want het ging wel ergens over. Nl Hoe doe ik een interview met een medestander om via een heel enge bedreiging [griep] en een aantal halve waarheden bij de codex al. uit te komen.
Als het inderdaad waar is dat iedereen bij Walmart intranasaal griepvaccin kan kopen,dan vind ik dat ook onverantwoordelijk.
Het is bekend en in het verleden ook wel gebeurd dat vaccins kunnen terugmuteren naar een virulente vorm. Intranasaalvaccin loopt daar nog een groter risico omdat het inderdaad als basis principe heeft dat de gevaccineerde een zeer milde infectie doormaakt en daarbij dus ook entvirus aan mensen in de omgeving kan doorgeven.
Dan wordt de sprong gemaakt naar vitC [zal best wat helpen] Ipv te zeggen we moeten ervoor strijden dat dit intranasle vaccin bewaard wordt voor het uiterste noodscenario van een pandemie,wordt de aanstaande pandemie voor het gemak alvast op conto van Big Pharma geschoven.
En Rima kan de mensheid niet redden want vit C [ zelfs intraveneus]wordt verboden door ... En dan zetten we er ook nog even gauw bij dat ,als ons voedsel niet zo sterk vervuild was[we gooien,antibiotica, hormonen pesticiden en verarmd uranium er nog even tussendoor]en we kregen genoeg vit C ,we niet eens griep zouden krijgen,laat staan,kanker ,CAD,vetzucht, diabetes enz. allemaal dus de schuld van....
Duidelijk toch?
P.S. nog 2 opmerkingen; De Spaanse griep,kan niet zijn veroorzaakt ,door vervuild voedsel,dus dat komt dan geheel op conto van vit C gebrek[ het virus veroorzaakt nl geen griep maar scheurbuik]
In Europa is griepvaccin niet zomaar te koop en van intranasaal heb ik nog niet gehoord Dus gelukkig hebben we de codex toch nog aardig van het lijf gehouden.
Laatst gewijzigd door doornloosroosje op 14 jul 2008 13:08, 2 keer totaal gewijzigd.

angel1978
Berichten: 10941
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door angel1978 »

Precies wat ik al dacht en daar had ik toch echt maar 10 s voor nodig om uit te vogelen dat het hier op uit zou lopen :?

Ongelooflijk :?

doornloosroosje
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 mei 2008 17:42

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door doornloosroosje »

Angel je lijkt wel helderziend. Weet je wel zeker dat je niet te gezond eet ?:lol: :wink:
Maar alle gekheid op een stokje ,ik ga toch proberen om te achterhalen of dat verhaal over dat vaccin waar is ,want zoals ik al schreef daar kleven grote gevaren aan en ik kan me haast niet voorstellen,dat de F.D.A. dat zou toelaten.

bluefuzzguitar
Berichten: 174
Lid geworden op: 16 mei 2008 10:00

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door bluefuzzguitar »

Geloof het maar. Dit is niets nieuws. In dit stukje interview met Maurice Hilleman, de man die jarenlang verantwoordelijk was voor de vaccins van farmagigant Merck (je weet wel, die Merck van dat Vioxx-schandaal) geeft Hilleman toe dat ze AIDS en kanker hebben geintroduceerd via hun polio-vaccin:

http://www.youtube.com/watch?v=edikv0zbAlU

En datzelfde Merck heeft onze Ab Klink nu zover gekregen dat meisjes van 12 jaar en ouder nu verplicht moeten worden ingeënt met het anti-HPV vaccin Gardasil (zogenaamd tegen baarmoederhalskanker). Dit zijn al enkele dodelijke resultaten elders:

http://www.renewamerica.us/columns/janak/080703

De FDA? Laat me niet lachen! Een groter stelletje corrupte hufters bestaat er niet!

Mike

angel1978
Berichten: 10941
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door angel1978 »

wacht even..

We zien een filmpje van een interview met ene mr. Hilleman !
Dit interview is gefilmd... Doch zien we zelden zijn mond bewegen, maar horen we enkel zijn stem !!! ( op enkele seconden na, waarbij de tape WEL meespeelt en je hem ziet bewegen en praten )..
De rest van de tijd HOOR je deze goede man alleen :?

Waarom.. Is er een reden om de beelden niet mee te laten spelen ?
Is er iets op die tape te ZIEN dat we niet mogen zien ?
Spreekt hij deze woorden wel echt uit of luisteren we naar een gemonteerde tape of nog eenvoudiger, een nagesproken stuk band :roll:

Daarbij nog het oneindige knipwerk op bepaalde momenten ...

en als laatste... ik mis de link naar de Codex... dus we gaan volledig off-topic... maar dat is de vaste strategie van Mike.. .toch :roll:

doornloosroosje
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 mei 2008 17:42

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door doornloosroosje »

In dit vaccin zitten enkele strains van het H5N1 virus verwerkt (oftewel de vogelgriep).
Dit is wel wat de "editors" van dit filmpje ons willen doen geloven ,maar zelfs LAIBOW zegt dit niet. Zij zegt dat er twee stammen inzitten[influenza type A] die gemakkelijk door overcross met een H5 N1 stam zeer virulent voor mensen kunnen worden en dan een pandemie veroorzaken. Door de hetserige manier waarop ze het zegt en H5N1 dat door het beeld komt was ik eerst ook op het verkeerde been gezet.
Overigens heeft ze naar mijn smaak wel gelijk dat daar wellicht teveel risico genomen wordt,maar laten we niet vergeten dat diezelfde stammen ook virulent als echte griep rondwaren.
Tweede halve waarheid is dat het voor zover ik heb kunnen nagaan niet zonder recept verkrijgbaar is . En tenslotte een hele leugen ,dat je door het vaccin vatbaarder zou zijn voor vogelgriep,slaat helemaal nergens op.
Overigens vind ik wel dat hoe je het ook wendt of keert ,dit vaccin kan mensen "besmetten"die om welke reden dan ook niet ingeënt willen worden en ik vind dat hier een ethische grens overschreden wordt,die je hooguit tijdens een ramp als een pandemie mag overschrijden.
Ik denk dat Europa daarom dit vaccin tot nu toe niet heeft toegelaten.

doornloosroosje
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 mei 2008 17:42

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door doornloosroosje »

geeft Hilleman toe dat ze AIDS en kanker hebben geintroduceerd via hun polio-vaccin:
Weer zo'n tendentieus filmpje;borrelpraat van Hilleman kennelijk met verborgen camera opgenomen ,flink wat opruiende tekst erover en hysterisch gelach en de toon is gezet. Het enige wat Hilleman toegeeft is dat hij er achter is gekomen dat ze ONGEWILD een MOGELIJK kankerverwekkend virus hebben geïntroduceerd met het poliovaccin ,dat in die jaren ontelbare mensen het leven heeft gered.
De paniek die de polio-epidemie destijds veroorzaakte kan ik me [ik was een kind ] nog goed herrinneren,dat ze er niet meteen een nieuwe paniek overheen wilden gooien kan ik me ook nog wel voorstellen en dan moet je keuzes maken. Dat Hilleman er na zoveel jaar stoer over doet kun je onder de catechorie galgenhumor plaatsen,uiteindelijk lijkt het allemaal goed te zijn afgelopen en zo niet.;
Ik heb de gewraakte inenting destijds gehad en ik ben toch blij dat ik er nog zo'n 50 jaar aan vast heb kunnen knopen alvorens SV-40 kanker te krijgen. AIDS hebben de "editors" er weer zelf bij gehaald ,al ken ik de theoríën dat ook HIV een tijdje later het orale poliovaccin zou hebben kunnen besmetten omdat daar tegen de regels in chimpansees voor zouden zijn gebruikt. Dit zijn natuurlijk allemaal ernstige dingen,maar iedereen vergeet ,dat men de eerste jaren niet eens wist ,wat aids was of waardoor het veroorzaakt werd. Dat wil niet goedpraten dat ambitieuze mensen soms teveel risico nemen,maar het gaat te ver om te zeggen dat ze het expres hebben gedaan om hun zaak draaiend te houden.
dat meisjes van 12 jaar en ouder nu verplicht moeten worden ingeënt
Hoe kom je erbij dat,dat verplicht is ?
Trouwens als je van plan blijft je hele leven maagd te blijven om je te vrijwaren van vreemdgaande mannen, dan heb je het niet nodig.
Helaas heb je bij elke vaccinatie ook een aantal mensen die niet goed reageren,voor die mensen is het natuurlijk verschrikkelijk,maar aan de overheid is het om uit te maken of het aantal doden en ernstig geïnvalideerden van de ziekte zelf daartegen opweegt.
Laatst gewijzigd door doornloosroosje op 17 jul 2008 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.

angel1978
Berichten: 10941
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door angel1978 »

pfff. je hebt de moeite zelfs genomen om het HELEMAAL uit te pluizen...

verbaast me wederom niets...
Daar heb je niet eens helderziendheid voor nodig :roll:

doornloosroosje
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 mei 2008 17:42

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door doornloosroosje »

Integendeel, er zijn
sterke aanwijzingen dat we gedurende de evolutie
zijn geadapteerd aan het eten van vlees en dat deze
adaptatie onze levensverwachting zelfs heeft verlengd
Dat is precies wat ik ook beweer een te hoog cholesterol komt niet door het eten van dierlijk vet,maar doordat sommigen een erfelijke aandoening hebben,waardoor ze het dierlijk vet niet goed kunnen verwerken en dit resulteerd in hoog cholesterol. Bij deze mensen helpt een dieet met weinig verzadigd vet vaak niet eens en dat die mensen vroeger een voordeel hadden [en daardoor niet zijn uitgestorven] bezorgt ze nu een nadeel omdat ze relatief jong aan CAD overlijden.
Tenzij ze statines nemen.


Quote:
Wat ik wel ergerlijk vind is dat er vanuit jullie hoek weer meteen hetserige stukjes verschijnen in de zin van ´ alle dikke kinderen moeten aan de statines´ van Big Farma


Van een 'homeopaat' die statines aan kinderen verdedigt had ik ook niet anders verwacht dat je ook hier de wereld op z'n kop zet. Hetze? Is statines preventief voorschrijven aan kinderen van 8 jaar niet de werkelijke hetze?
De hetze is het verdraaien van woorden. Ik ben niet degene die gaat zeggen, statines mogen niet voor kinderen,de ouders moeten daar na ampel beraad over kunnen beslissen,omdat erfelijk hoog cholesterol nu eenmaal levensverkortend werkt en dat is heel iets anders dan ADHD,in dat geval vind ik niet dat je kinderen moet "drogeren"
Quote:
Tot slot draagt het niet bij aan jullie geloofwaardigheid wat de codex betreft,als je de meest basale medische kennis wilt ontkrachten,als je er al aan gaat twijfelen of je hart je bloed wel rondpompt en zegt dat de longen je pomp zijn dan denk ik dat je de weg behoorlijk kwijt bent.


Heb ik nooit beweerd. Je argumenten worden steeds zwakker nu blijkt dat je zelfs regelrechte verzinsels aanhaalt
Je hebt gelijk dat was onder de gordel ik had het gelezen op die Ehret-site en voor het gemak maar even aangenomen dat je daar ook achter stond. Mijn excuses daarvoor.

bluefuzzguitar
Berichten: 174
Lid geworden op: 16 mei 2008 10:00

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door bluefuzzguitar »

pfff. je hebt de moeite zelfs genomen om het HELEMAAL uit te pluizen...
Ja, Angel, daar kun jij nog wat van leren. Doornloosroosje en ik zullen het dan op veel punten niet eens worden, maar deze persoon leest wel alle artikelen en bekijkt wel alle filmpjes. In tegenstelling tot jou. Jij roept meteen maar wat. Het staat nog niet op het forum of je hebt je mening alweer klaar. Je reageert nl. vanuit onwetenheid en vooroordelen. Doornloosroosje kijkt ook met een bepaalde bril op (doe ik ook trouwens) en kan misschien tot soortgelijke conclusies komen als jij, maar wel gefundeerde. Daarom duurt het ook altijd even voordat Doornloosroosje reageert. Daar kun jij nog een puntje aan zuigen. Met deze opmerking geef je zelf toe dat je nog niet eens de moeite neemt om meningen die je niet aanstaan serieus te nemen en te respecteren.

Mike

angel1978
Berichten: 10941
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door angel1978 »

maar deze persoon leest wel alle artikelen en bekijkt wel alle filmpjes. In tegenstelling tot jou. Jij roept meteen maar wat. Het staat nog niet op het forum of je hebt je mening alweer klaar. Je reageert nl. vanuit onwetenheid en vooroordelen.
Ik ben in het begin continu inhoudelijk met je in discussie gegaan..
Diegene die de discussie continu ontweek was jij. Dat doe je dan door een link aan te leveren met een enorme bak tekst die de ander dan mag gaan doornemen. Echter, inhoudelijk ( namelijk over de Codex ) ontwijk je NOG STEEDS elke discussie...

Ik ga inderdaad die filmpjes, teksten en links niet meer doorlezen..
Ze gaan namelijk NIET over datgeen we het in dit topic over zouden moeten hebben en jouw probleem met de Codex die je zegt te hebben !

Wil je inhoudelijk discussieren, dan graag wat mij betreft !
Met deze opmerking geef je zelf toe dat je nog niet eens de moeite neemt om meningen die je niet aanstaan serieus te nemen en te respecteren.
Ik neem meningen van anderen enorm serieus en heb tot nu toe alles gelezen ! Bij jou ben ik daar inmiddels mee opgehouden... Zinloos om al jouw links te lezen naar complottheorieen en offtopic bijdragen..

Kom met een inhoudelijke bijdrage en een relevante link i.c.m. de codex en het wordt ineens een ander verhaal :wink:

bluefuzzguitar
Berichten: 174
Lid geworden op: 16 mei 2008 10:00

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door bluefuzzguitar »

Zie je, dat bedoel ik. 20 minuten naderhand kom je alweer met een reactie. Nooit kom je met materiaal waarin je zelf je stellingen onderbouwt, je reageert alleen en altijd met dezelfde toon. Kortom, je maakt je huiswerk niet. Dat doet Doornloosroosje tenminste wel. Ben benieuwd hoe snel je nu weer gaat reageren.

Mike

angel1978
Berichten: 10941
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door angel1978 »

Zie je, dat bedoel ik. 20 minuten naderhand kom je alweer met een reactie.
Wat probeer je ? Me uit te dagen langer te wachten ? Dan is een reactie betrouwbaarder ?

Je lijkt alleen maar geïnteresseerd te zijn om anderen aan het werk te houden..

Je spamt een link ( kost jou ongeveer 10s ), waarbij jezelf NIETS doet..
Daarna verwacht je van anderen dat ze uren, dagen bezig zijn om dit neer te halen... Om daarna weer 10s tijd te investeren om een linkje te plaatsen :S
Je discussieert niet, je spamt...

Ga eerst eens over op een inhoudelijke discussie over de Codex en ik doe met je mee !
Nooit kom je met materiaal waarin je zelf je stellingen onderbouwt
Nog maar een keer dan:

Dit topic gaat over de Codex...
Jij bent het met dat ding niet mee eens..
Ik heb tot nu toe niets kunnen vinden dat je kritiek kan onderbouwen...

Nu moet ik met materiaal op de proppen komen dat tegen jouw kritiek ingaat ? Terwijl je zelf niet veel verder komt dan offtopic links spammen ?
Je reageert alleen en altijd met dezelfde toon.
Dit toon is langzamerhand wel veranderd ! In het begin had ik namelijk het idee dat je over de codex inhoudelijk wilde discussiëren.. Daar heb ik van terug moeten komen.. Een je hebt gelijk, ik heb geen zin in het discussieren over jouw complottheorien... open daarvoor maar een nieuw topic

bluefuzzguitar
Berichten: 174
Lid geworden op: 16 mei 2008 10:00

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door bluefuzzguitar »

9 minuten. Wow!

Mike

bluefuzzguitar
Berichten: 174
Lid geworden op: 16 mei 2008 10:00

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door bluefuzzguitar »

Er zijn in ieder geval wel mensen die verder kijken dan hun neus lang is en deze hebben een groepering gevormd in Canada om de beruchte C-51 wet tegen te houden. Deze groep heeft belangrijke wetswijzigingen voor elkaar gekregen:

http://articles.mercola.com/sites/artic ... ?source=nl

De politiek zal de Codex niet stoppen, alleen wij kunnen dat doen. Daarom is bewustwording zo belangrijk.

Mike

angel1978
Berichten: 10941
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door angel1978 »

According to the government website Healthy Canadians, Canadians will continue to have access to natural health products that are safe, effective and of high quality, and claims that:

*
Natural health products will not be regulated as pharmaceutical drugs; they will continue to be regulated under their own regulations - separate from drugs and foods.
*
Bill C-51 will not increase the costs of natural health products.
*
Bill C-51 does not regulate growing an herb garden.
*
Bill C-51 does not target practitioners who compound products for their patients.
*
Bill C-51 does not target Canadians' personal use of natural health products.
*
Health food stores will not require a special license to sell natural health products.
*
Canadians will not require a prescription from a doctor for natural health products.

angel1978
Berichten: 10941
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door angel1978 »

Misschien dat deze praktijken een keer afgelopen zijn als de codex er komt.. Misschien ook niet, wie zal het zeggen...

bluefuzzguitar
Berichten: 174
Lid geworden op: 16 mei 2008 10:00

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door bluefuzzguitar »

Het zat er al een keer aan te komen dat je met ofwel de Vereniging tegen de Kwakzalverij ofwel Stichting Skepsis aan zou komen. Je zou moeten overwegen om te gaan werken voor deze door de industrie gefinancierde corrupte bendes. Nu doe je al hun werk onbetaald!

Mike

Gesloten