LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Codex Alimentarius

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
angel1978
Berichten: 10944
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door angel1978 »

Mike,

Nu doe ik eens een keer precies datgene wat jij de hele tijd al doet ( namelijk links geven naar sites waarop een scherpe mening staat die de ander niet aanstaat ) :P

Waar is nu je onderbouwing hierop ?
Je reageert alleen en altijd met dezelfde toon.
Die toon mag nu ineens wel.. of mag jij alleen dat ? :wink:

Tevens ga je NIET in op het stuk daaronder ( dat op de site is gevonden die jezelf aangegeven hebt ).

Ik heb zelf meer interesse in het voeren van een inhoudelijke discussie, maar dat lijk je continu te willen ontwijken...
Om daarna anderen te verwijten dat ze je links niet meer willen lezen ...

Met de vorige post wil ik alleen maar aantonen dat het smijten van links ( heb er nog meer hoor :lol: ) een eitje is...

Maar heb je ze gelezen ??? of is het nu ineens niet interessant om je huiswerk te doen ???

essentiesaub

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door essentiesaub »

http://www.charlierose.com/shows/2008/7 ... neil-young




Laten we naar dit interview kijken nu duidelijk is geworden dat Angel het vriendinnetje is van Cees renckens................

deja vu?

essentiesaub

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door essentiesaub »

prachtig ja dat die canadezen actie hebben ondernomen !

je moet er namelijk niet vanuit gaan dat de regering ook maar één constructive bijdrage kan leveren !

Zoals de meest briljante canadees ( Neil Young ) zegt/zingt :
in zijn song- Be the rain- : save the planet for another day
do not care what the governments say
they all bought and paid for anyway

prachtig die angel is ontmaskerd.............Ik heb het geweten vanaf de eerste seconde !

Die wordt gewoon betaald door De Vereniging tegen Kwakzalverij, om deze website te bestieren.

Een normaal mens kan zoiets niet zeggen allemaal.

Ga maar lekker luisteren naar "De toppers" , Angel.

bluefuzzguitar
Berichten: 174
Lid geworden op: 16 mei 2008 10:00

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door bluefuzzguitar »

Voor diegenen die Thomas Rath beschuldigen van boze praktijken in de Derde Wereld:

http://www.naturalnews.com/023669.html
http://www.naturalnews.com/023665.html

Mike

angel1978
Berichten: 10944
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door angel1978 »

Voor diegenen die Thomas Rath beschuldigen van boze praktijken in de Derde Wereld:
tja.. we zijn dus nu echt op het punt aangekomen dat er alleen nog maar gespammed wordt... En het liefst in het voordeel van een aantal kwakzalvers..
Ook dit heeft weer NIETS met de Codex van doen :?

en dat over iemand die:

In 2004 werden juridische maatregelen tegen Rath geëist na de dood van het Duitse kankerpatiëntje Dominik Feld. De ouders van de negenjarige Dominik, die aan beenderkanker leed, hadden de chemotherapie stopgezet en hun zoon toevertrouwd aan de voedingssupplementkundige zorgen van Rath. Ten gevolge van zijn problemen met de Duitse justitie verliet Rath Duitsland. Hij opereert nu vanuit Nederland.

Raths stelling dat zijn vitaminepreparaten hiv/aids kunnen ‘controleren’ en de loop ervan doen ‘omkeren’ wordt resoluut van de hand gewezen door medische experts. Het zijn gevaarlijke, onverantwoorde beweringen, zeker in een land als Zuid-Afrika, waar een geschatte een op de negen mensen besmet is met het aidsvirus. Rath heeft er wel de steun van de Minister van Volksgezondheid, Manto Tshabalala-Msimang. Volgens de Treatment Action Campaign voert de Dr. Rath Health Foundation sinds 2005 ook ongeauthoriseerde pseudo-medische experimenten uit op mensen uit arme townships.

Bron 1
Bron 2
Bron 3

Dit geeft dus ook meteen aan hoe triest het er hier aan toe gaat !

Gewetenloos geld verdienen aan slachtoffers die elke laatste strohalm aanpakken die ze voorgehouden wordt !

bluefuzzguitar
Berichten: 174
Lid geworden op: 16 mei 2008 10:00

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door bluefuzzguitar »

Je haalt officiële instanties aan als de Wereld Gezondheids Organisatie, die o.a. achter de Codex zit.

Daarnaast Unicef, waarvan regelmatig bekend wordt (ook in de reguliere media) dat deze 'kindervrienden' aan kinderverkrachting en kinderhandel doen.

De FDA? Laat me niet lachen. Sinds Donald Rumsfeld achter de schermen aan diverse touwtjes heeft getrokken om allereerst aspartaam erdoor gedrukt te krijgen (Ronald Reagan moest daarvoor de complete top van de FDA vervangen, die zich met hand en tand verzette tegen dit uiterst gevaarlijke goedje) en daarna Tamiflu, dat de vogelgriep moet bestrijden, maar zeer ernstige bijwerkingen heeft (waaronder de dood!) en... niet helpt tegen de vogelgriep!

De Zwitserse kankerstichting? Al die kanker-, nier-, diabetes-, hart-, lever- en andere verenigingen worden rechtstreeks gesponsord door de industrie en doen zelfs geen moeite om dit te verhullen. Radar toonde in de uitzendingen over statines vorig jaar nog de vele logo's van farmaceutische bedrijven die afgedrukt staan in het blaadje van de hartstichting. Denk je dat het in Zwitserland of waar dan ook een ander verhaal is? Dream on!

Jouw 'bronnen' bewijzen niets. Het staat leuk om met officiële instanties aan te komen, maar die zijn juist het probleem, niet de oplossing.

Mike

angel1978
Berichten: 10944
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door angel1978 »

Je haalt officiële instanties aan als de Wereld Gezondheids Organisatie, die o.a. achter de Codex zit.
Kan ik me niet herinneren, maar goed !
Daarnaast Unicef, waarvan regelmatig bekend wordt (ook in de reguliere media) dat deze 'kindervrienden' aan kinderverkrachting en kinderhandel doen.
Heb je wel een linkje van toch ? En dan graag inderdaad de reguliere media...
Moet ook mogelijk zijn om hier een veroordeling van boven tafel te krijgen.. toch ???
Radar toonde in de uitzendingen over statines vorig jaar nog de vele logo's van farmaceutische bedrijven die afgedrukt staan in het blaadje van de hartstichting. Denk je dat het in Zwitserland of waar dan ook een ander verhaal is? Dream on!
Dit zijn je tegenargumenten ? beetje zwak vind je niet ???
Radar toonde in de uitzendingen over statines vorig jaar nog de vele logo's van farmaceutische bedrijven die afgedrukt staan in het blaadje van de hartstichting. Denk je dat het in Zwitserland of waar dan ook een ander verhaal is? Dream on!
Ook hier weer mis ik de onderbouwing..
Het ZAL daar wel ook zo zijn ( ik mis sowieso de onderbouwing voor het feit dat het hier zo is.. enkele logo's in een blaadje is me toch echt te mager ).
Jouw 'bronnen' bewijzen niets. Het staat leuk om met officiële instanties aan te komen, maar die zijn juist het probleem, niet de oplossing.
Mijn bronnen zijn op z'n minst even sterk als die van jou ( en daar mijn bronnen controleerbaar zijn en de instanties waar ze vanaf komen ook ), naar mijn mening zelfs sterker !
In jouw bronnen wordt enkel naar zichzelf gewezen en wordt NIETS onderbouwd... WEL zijn er genoeg links te vinden naar verkooppunten van voedingsupplementen en andere therapieën ...

Dus dat verhaal over sponsoring is een argument dat ik niet echt serieus neem :roll:


essentiesaub

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door essentiesaub »

kom op angel


ja ja het wordt steeds moeilijker voor je .......

je moet wel de cheques van Cees renckens waar maken he ?

Voor ieder ander hier is een aardig boek :

http://www.scribd.com/word/full/4029507 ... enx837cf7i

bluefuzzguitar
Berichten: 174
Lid geworden op: 16 mei 2008 10:00

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door bluefuzzguitar »

Ik begin het onderhand ook te geloven, Angel. Je reageert vrijwel constant binnen 10 minuten na mijn posts. Dit betekent allereerst dat je nauwelijks de inhoud van mijn posts op je in laat werken (zoals ik al eerder geconstateerd had) en, nog veel belangrijker, er kennelijk een dagtaak aan hebt om je bezig te houden met dit soort dingen. Is dit hoe je aan je geld komt?

Ik heb even snel gezocht en moet daar nog meer tijd aan besteden, want Google begraaft dit soort berichten vaak ver buiten de eerste vijf pagina's, maar dit is alvast een nieuwsbericht om mee te beginnen:

http://edition.cnn.com/2008/WORLD/europ ... storyemail

Mike


angel1978
Berichten: 10944
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door angel1978 »

Ik begin het onderhand ook te geloven, Angel.
Zoek eens op dit forum en kijk eens waar ik volgens een aantal mensen al niet gewerkt heb ( kleine greep: telfort, UPC, KPN, IJ, .. , .. ). Deze kan er ook nog wel bij...
Meestal betekent dit een gebrek aan argumenten en wat mij betreft dan ook niet de moeite waard om op in te gaan.. Zeker niet, gezien dit de 1e link was die ik van deze site heb gehaald... Zo bang hiervoor :wink:
Save the Children is calling for a global watchdog to tackle the problem and said it was working with the U.N. to establish local mechanisms that will allow victims to easily report abuse
Ah.. Dus toch geen Unicef misschien ?? Zou wel heel raar zijn om dan de U.N. erbij te halen om dit te controleren niet :wink:
er kennelijk een dagtaak aan hebt om je bezig te houden met dit soort dingen. Is dit hoe je aan je geld komt?
je zat zelf de laatste keer ook binnen het half uur... Jij ook betaald dus 8) ( er zijn ook nog andere manieren om snel aan je info te komen ... De techniek bied je daar tal van mogelijkheden voor 8) )
Ik heb even snel gezocht en moet daar nog meer tijd aan besteden, want Google begraaft dit soort berichten vaak ver buiten de eerste vijf pagina's, maar dit is alvast een nieuwsbericht om mee te beginnen:
Ik vind je poging in ieder geval aardig ( CNN als bron )...

Wat ik nog steeds mis is de link met de Codex...
Mag ik hieruit concluderen dat je aversie tegen de Codex er niet meer is ??? Elke discussie hierover ontwijk je namelijk !
Je schijnt je liever bezig te houden met het promoten van voedingssupplementen en het bijhouden van allerlei complotten !

bluefuzzguitar
Berichten: 174
Lid geworden op: 16 mei 2008 10:00

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door bluefuzzguitar »

Ik ben vanaf vanavond even vier daagjes op vakantie dus jullie zullen het even zonder mij moeten doen. :wink:

Daarna meer over deze en andere kwesties.

Mike

doornloosroosje
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 mei 2008 17:42

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door doornloosroosje »

@ essenties,
THE ANSWER IS BLOWING IN THE WIND
:roll:

doornloosroosje
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 mei 2008 17:42

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door doornloosroosje »

@ BFG en Essenties,
Helaas zijn er overal slechte mensen te vinden .
Daarom is er een vorm van standaardisatie nodig . Of willen jullie anarchie? :?:
Vooralsnog lijkt er mij geen reden om aan te nemen dat iemand daardoor in zijn persoonlijke vrijheid zal worden beperkt.
Overigens ben ik blij Renckens nooit nodig te hebben gehad,die kans bestond omdat ik in zijn 'district ´ woonde.
Maar zowel het ene als het andere kamp,lijkt mij te weinig gehinderd te worden door twijfel.

bluefuzzguitar
Berichten: 174
Lid geworden op: 16 mei 2008 10:00

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door bluefuzzguitar »

Speciaal voor de anti-Rath mensen hier:

http://articles.mercola.com/sites/artic ... ?source=nl

Mike

angel1978
Berichten: 10944
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door angel1978 »


bluefuzzguitar
Berichten: 174
Lid geworden op: 16 mei 2008 10:00

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door bluefuzzguitar »

Rath heeft gelijk. AIDS-remmers zijn afgeleiden van chemotherapie (basis: mosterdgas) en zijn uiterst giftig. Vitamine C is inderdaad een betere keuze.

Mike

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door puma73 »

bfg,

wat jij doet is appels en peren vergelijken.

rat(h) heeft alles te verliezen met de invoering van de Codex. hij heeft niet voor niks de mailservers van het europeese en Nederlandse parlemant platgespammed.Die ziet miljoenen jaaromzet in rook verdwijnen.

Voor mij kan er niet snel genoeg een verbod komen voor die multivita pillenschuivers.

angel1978
Berichten: 10944
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door angel1978 »

Zijn organisatie probeert hiv-positieven over te halen aidsremmers te laten staan, en in plaats daarvan zijn vitaminepreparaten te slikken. Via agressieve reclame en huisbezoeken worden de patiënten overgehaald.
De Zuid-Afrikaanse actiegroep acht Rath verantwoordelijk voor de dood van verschillende hiv-positieven. Hij zou hebben bijgedragen tot de dood van drie van hen en twee anderen ten minste hebben misleid.
Dr. Rath is berucht in de aidswereld, meldt onder anderen aidsconsultant Tanne de Goei.
Hij gaat daarbij rustig over lijken.
Goeie vent hoor :roll:

Gesloten