LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gastouderbureaus

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Claas
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2008 10:28

Re: Gastouderbureaus

Ongelezen bericht door Claas »

Zoooooo blij dat jullie hier aandacht aan besteden. 3,57 bruto voor mij en 9 euro per uur voor het bureau...en waarvoor? Makkelijk verdiend. Ben inmiddels op een andere baan overgestapt snachts zodat ik zelf geen kinderopvang nodig heb!

Nannette
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 apr 2008 11:07

Re: Gastouderbureaus

Ongelezen bericht door Nannette »

Ik ben geschokt door de beelden van maandagavond waarin we konden zien hoe Gastouderbureau consulenten werven. Ik werk zelf als bemiddelaar voor Gastouderbureau 4kids en zou met een instelling als deze niet kunnen werken. Ook kwam hoogleraar Louis Tevecchio aan het woord. Hij had geen goed woord over voor de gastouderbureau's. Naar mijn mening scheert hij alle bureau's over een kam en doet daarmee veel bureau's tekort.
De organisatie 4kids is zeer begaan met het welzijn van de kinderen en wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van de opvangplek. Wij spannen ons in om te voldoen aan de gestelde regels en voorwaarden voor gastouderopvang en proberen een goede dienstverlening te verzorgen. Ook rekenen wij geen bemiddelingskosten. In vergelijking zijn onze tarieven fair voor zowel het gastouderbureau als de gastouder.

debby1983
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2008 12:52

Re: Gastouderbureaus

Ongelezen bericht door debby1983 »

Ik zou ook graag even kort willen reageren!

*** Wie zorgt nu voor de kwaliteit?***
Ik denk toch de gastouders want die zijn begaand met de kinderen en de ouders.
Gastouderbureau's denken alleen aan het financiele plaatje $$$

*** Klopt het dat gastouderbureau's meer verdienen dan gastouders?***