LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ontgiftend voetenbad?

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Ontgiftend voetenbad?

Ongelezen bericht door Radar »

De firma Holiday Reizen verkocht een voetenbad dat het lichaam zou ontgiften. Dat klinkt te mooi om waar te zijn. Rader zoekt het uit.
Laatst gewijzigd door Radar op 03 dec 2007 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Ontgiftend voetenbad?

Ongelezen bericht door gravedigger »

Ja, dat speelt écht onder consumenten.

Marijke Hulsink
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 dec 2007 12:27

Re: Ontgiftend voetenbad?

Ongelezen bericht door Marijke Hulsink »

Beste mensen, ook wij zitten met het voetenbad. Op zo'n dagje uit wordt het zo mooi aangesmeerd dat je het eigenlijk niet (snel) doorhebt. Ze praten je de oren van het hoofd en het gaat zo snel allemaal. Ik vind dit niet kunnen, en ik ben toch echt niet op zo'n hoge leeftijd. Ik ben 52 jaar maar voor mij kletsen ze ook veel te snel. De presentator riep steeds om stilte om iedereen maar bij de les te houden en wie dat niet deed moest maar opstappen want hij stond anders zijn tijd te verdoen, vertelde die man. Hij onderbrak regelmatig zijn speech om dit te vertellen en hij werd steeds minder vriendelijk.
M.vr.gr. Marijke Hulsink

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Ontgiftend voetenbad?

Ongelezen bericht door MLF »

klinkt belachelijk
kan me zowiezo niet voorstellen dat iemand dit geloofd

bbbosch
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2008 19:52

Re: Ontgiftend voetenbad?

Ongelezen bericht door bbbosch »

:cry: Mijn moeder (81) is er weer eens ingeluisd. Ze is al vaker met iets duurs en onzinnigs thuisgekomen.
:oops: Ze schaamt zich er langzamerhand wel voor. Dus nu pas heeft ze durven te bekennen dat zij op 28 augustus 2007 een ontgiftend voetenbad heeft gekocht tijdens een reis van Holiday Reizen. Ze heeft er 799 euro voor betaald!
:evil: Ik ben kwaad op die zakkenvullers die zich verrijken ten koste van mensen zoals mijn moeder!
:? Maar ja, nu wil mijn moeder dat ik het geld terughaal. Ik zou niet weten hoe. Een aangetekende brief sturen naar een postbusnummer in Oranjedorp, zoals voorgesteld op deze site van Tros Radar, lijkt mij een onzinnige actie.
:idea: :?: Wie heeft er een goed idee?

Oinkie
Berichten: 23
Lid geworden op: 31 dec 2007 19:33

Re: Ontgiftend voetenbad?

Ongelezen bericht door Oinkie »

Brandbom ?

bbbosch
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2008 19:52

Re: Ontgiftend voetenbad?

Ongelezen bericht door bbbosch »

:roll: Had ik zelf ook al bedacht.
:twisted: Nu graag iets legaals.

Oinkie
Berichten: 23
Lid geworden op: 31 dec 2007 19:33

Re: Ontgiftend voetenbad?

Ongelezen bericht door Oinkie »

Is helaas niet mijn afddeling ...
Sorry.

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Ontgiftend voetenbad?

Ongelezen bericht door MLF »

Dat vind ik erg voor uw moeder
is er niet iets te regelen?
lukt het niet wat Tros Radar zegt?

roeptumaar
Berichten: 84
Lid geworden op: 09 jan 2008 18:44

Re: Ontgiftend voetenbad?

Ongelezen bericht door roeptumaar »

Mijn moeder (81) is er weer eens ingeluisd. Ze is al vaker met iets duurs en onzinnigs thuisgekomen.
Ik denk dat de enige optie is,dat je moeder niet meer deelneemt aan de reisjes van die oplichters.Die 799euro zal ze moeten zien als een dure leerschool vrees ik.

OffenbachL
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 apr 2008 15:37

Re: Ontgiftend voetenbad?

Ongelezen bericht door OffenbachL »

Ik verwijs even naar:

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=60380

De oplichters blijven actief, maar intussen is er veel informatie bekend wie/wat er allemaal achter zit.

Zou het Openbaar Ministerie b.v. eens kunnen ingrijpen ?

metro
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 sep 2008 15:38

Re: Ontgiftend voetenbad?

Ongelezen bericht door metro »

Beste heer Offenbachl u heeft helemaal gelijk.Mijn ouders zijn ook al een paar keer in de mooie praatjes en loze beloftes gestonken.Eerst een mini home fiets voor 700 euro , winkelwaarde 65 euro toen de man vrouw set 1699 euro winkelwaarde 99 euro en nu weer de gewricht set 999 euro winkel waarde 66 euro . Deze laatste is retour gegaan en ze kopen nu ook niets meer , er zijn oude mensen voor tienduizenden euro"s het schip in gegaan .Het word tijd dat deze praktijken eens uitgebreid in de TELEGRAAF komen mischien worden ze dan wakker in DEN-HAAG en wordt er wat aan gedaan . Mijn advies aan u is zoek contact met de TELEGRAAF en zorg dat dit in de krant komt , veel geluk , groeten een zorgzame burger.[/b]

musjes
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mei 2009 19:55

Re: Ontgiftend voetenbad?

Ongelezen bericht door musjes »

ITC Reizen
Postbus 112
5530 AC Bladel

Betreft: Tiroolse dag in het land van Bartje, 7 mei 2009
8 mei 2009
Mijnheer / Mevrouw,

Wij zijn gisteren op 7 mei 2009 met uw bedrijf naar het land van Bartje gegaan voor een Tiroolsedag met reclameshow.
Om half 11 begon de reclameshow die om 17:00 uur eindigde, niets van een Tiroolsedag vernomen, geen Tiroolse specialiteiten gezien. Geen verjaardagscadeau ontvangen, geen smulpakket van 3.1 kg ontvangen, zoals beloofd in uw volder. Alleen sinaasappelsap inhoud 1ltr, een stukje koek 400 gr en een plakje chocola 100 gr. Samen 1500 gr.
Uw artikelen zijn vele malen goedkoper te koop, het voet reflex massage apparaat bij u 449,00 Euro, elders voor 99,00 Euro. De olijf crème 200 ml bij u 25,00 Euro, elders 100 ml voor 3,99 Euro. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
De verkoper maakte nog ruzie met een klant, die geen ruimte kreeg om iets uit te leggen, verkoper luisterde niet. Gevolg dat er mensen aan het huilen waren.
Wij willen nooit meer iets met uw bedrijf te maken hebben dus verwijder ons uit uw bestand.
In afwachting van uw antwoord,

Gesloten