LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OV-chipkaart

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gert-Jan
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jul 2003 12:33

Re: OV-chipkaart

Ongelezen bericht door Gert-Jan »

De woordvoerder van de RET zei dat iedereen die een declaratie inleverde, zijn geld direct terug kreeg.
Ik wacht al meer dan 2 maanden op mijn poen en heb het nog niet.
Gisteren vertelde met mij bij de RET dat ze nog niet wisten wanneer ik mijn geld zou krijgen, computerstoring, mensen te weinig en dat soort smoezen.

Meghan
Berichten: 86
Lid geworden op: 05 feb 2007 21:45

Re: OV-chipkaart

Ongelezen bericht door Meghan »

ik ben student, en heb 2 jaar geleden al mijn foto moeten inleveren voor de kaart.

nou zie ik er nu al helemaal niet meer zou uit als op die foto, maar dat terzijde.

ik heb dat ding nogsteeds niet ontvangen!

dus dat wordt leuk als ik straks naar school moet (van spijkenisse akkers tot kralingze zoom)

ook hoor ik van meerdere mensen met een abo/studentenkaart dat dat ding vaak aangeeft dat je geen saldo hebt, nou
ik betaal geen cent extra!

k haal mn rijbewijs wel gewoon en gebruik mn moeders auto.

wolfje_sylvia
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2009 20:09

Re: OV-chipkaart

Ongelezen bericht door wolfje_sylvia »