LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bruidsmode

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
basje bell
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 mar 2008 23:12

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door basje bell »

Missdiana

Stel: je past 2 jurken uit een bepaalde lijn. De 1e is met rode roosjes en een werkje op de rok. De 2e is met zalmkleurige roosjes en een gladde rusigtere rok.
Je laat je in alle 2 de jurken op de foto zetten.......om een keuze te kunnen maken; maar uiteindelijk beslis je dat je de jurk wilt hebben met de zalmkleurige roosjes en de gladde rok

Vervolgens ga je klagen dat er iets niet klopt en een programma geeft is de uitzending de suggestie dat de ene jurk een mislukte namaak van de andere is.........................
Je doel is bereikt; er zijn altijd mensen die de suggestie aannemen.
het is maar een stellig hoor....

Vraagje:Waarom heeft de x de jurk trouwens meegenomen als hij bij het passen nergens naar zou zitten.Toch weer iemand die zo ff 800 euro dokt voor een jurk

Ik geef je trouwens gelijk wat de taalfouten betreft op de site. Dat verdient absoluut geen schoonheidsprijs.

basje bell
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 mar 2008 23:12

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door basje bell »

Useruser

Ik heb de uitzending nog een keer bekeken, er wordt idd niet gesproken over ip-adressen,maar over email adressen.
Maar ik blijf erbij dat de bewering "er staan ook positieve berichten op verschillende forums over BBM ,maar die zijn allemaal verstuurd vanaf Barbara's email adres"voor geen meter klopt!!!!!
Kan me goed voorstellen dat anderen( waaronder ik) vragen hebben over het onderzoek naar ip-adressen.


Jor, ben jij dr ook weer, dacht dat je het erbij zou laten.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door jor »

Bij nader inzien vind ik het een prima idee om dit topic zolang mogelijk te maken ( en jij helpt daar goed bij )Zodat ook veel toekomstige klanten weten waar ze aan beginnen als zij via bv www.google.nl zoeken of een zaak wel of geen waar voor zijn geld leverd.In het geval van barbara nam ik het zekere voor het onzekere op de belangrijkste dag uit je leven ( als het goed is ) en keek vlug verder.

Mvg Jor.

bruidje2006
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 feb 2008 20:12

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door bruidje2006 »

Geplaatst op 21 Mrt 2008 21:28 door bruidje2006


--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Waarom in hemelsnaam betaal je voor iets wat helemaal niet past, niet de bestelde jurk is en waar je verder helemaal niet tevreden over bent.




Misschien omdat ze die jurk wel gepast heeft, maar niet mooi vond en toch de jurk wilde die ze nu uiteindelijk heeft en waar ze dus ook voor betaald heeft??????

Klein gokje...

Ik moest wel heeeeeeeeeeeel erg lachen om het feit dat er gezegd werd dat de goede berichten allemaal via haar emailadres geplaatst zijn.

Laat Tros Radar eerst maar eens goed onderzoek doen.

Groetjes...









Ik heb dit even gekopieerd van het andere gedeelte dat hierover gaat. Het gaat gewoon echt helemaal nergens over....

En dat de zwartmakerij van XXX van 1 IP-adres afkomen???? Hahahahaha, wat een lachertje. Ok, ik heb dat account aangemaakt voor mijn collega, die de familie is van XXX, omdat zij niet precies wist waar zij moest zijn.
Als het trouwforum zo zeker is dat wij dezelfde persoon zouden zijn, waarom hebben ze haar alleen geblocked dan??? Er klopt toch helemaal niets van?

Ook ik vind dat er echt helemaal niets klopt van het verhaal van Tros Radar, maar dat was vast al duidelijk.
Ik heb het gisteren gekeken op uitzending gemist, omdat ik een weekje op vakantie ben geweest en het maandag dus niet heb kunnen zien...
Het is allemaal mooi knip en plakwerk om het maar zo geloofwaardig mogelijk te maken.....maar verre van waarheid. :roll:
Laatst gewijzigd door bruidje2006 op 22 mar 2008 23:58, 2 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 22 Mrt 2008 23:25 door bruidje2006
.

En dat de zwartmakerij van XXX van 1 IP-adres afkomen???? Hahahahaha, wat een lachertje. Ok, ik heb dat account aangemaakt voor mijn collega, die de familie is van XXX, omdat zij niet precies wist waar zij moest zijn.

Ga zo door. :idea: Je helpt barbara van de wal in de sloot maar je voelt jezelf zo belangrijk.Met vrienden zoals jij heeft barbara geen vijanden nodig.

bruidje2006
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 feb 2008 20:12

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door bruidje2006 »

Hahahahaha, grapjas,

ik ben niet bang voor de waarheid hoor. Anders had ik het hier niet neergezet!!!!!!!

Ik ga slapen, jij hebt volgens mij ook niets anders te doen, dan op deze forums te reageren...

Groetjes!

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 22 Mrt 2008 23:41 door bruidje2006

Ik ga slapen, jij hebt volgens mij ook niets anders te doen, dan op deze forums te reageren...

Ik had niet anders verwacht, als je het niet kunt winnen ga je toch gewoon op de man/vrouw spelen. Slaap lekker.

Mvg Jor.

elianne
Berichten: 144
Lid geworden op: 15 aug 2006 00:01

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door elianne »

Vervolgens ga je klagen dat er iets niet klopt en een programma geeft is de uitzending de suggestie dat de ene jurk een mislukte namaak van de andere is.........................
Je doel is bereikt; er zijn altijd mensen die de suggestie aannemen.
het is maar een stellig hoor....
Maar ik blijf erbij dat de bewering "er staan ook positieve berichten op verschillende forums over BBM ,maar die zijn allemaal verstuurd vanaf Barbara's email adres"voor geen meter klopt!!!!!
Hoe zou het toch komen dat Basje Bell erbij komt dat er een suggestie wordt gewekt door twee foto's (of is het ervaring dat er twee foto's waren en het zo fout is gegaan?) en dat er wel positieve berichten zijn die niet vanaf Barbara's emailadres zijn verzonden? Om dat laatste te kunnen beweren zou je toch meer info moeten hebben. Ik krijg toch steeds meer de indruk dat BB gewoon BB(M) is.

unichorn
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 mar 2008 22:13

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door unichorn »

ik ben blij met het programma radar er is,want anders had ik nooit geweten dat ik niet de enige was met zo´n slechte ervaring in de bruidsmode.
de genen die op het forum zo in de verdediging gaan voor bbm gaan er zo in op dat het lijkt of ze dicht bij het vuur zitten.
de argumenten/stellingen die worden aangehaald over hoe het met de aankoop van jurken zou kunnen zijn gegaan slaan nergens op.klachten moeten gegrond zijn om er wat van te kunnen zeggen.en deze zaak word door de media aandacht nu wel goed onderzocht.


zoals, qoute

Stel: je past 2 jurken uit een bepaalde lijn. De 1e is met rode roosjes en een werkje op de rok. De 2e is met zalmkleurige roosjes en een gladde rusigtere rok.
Je laat je in alle 2 de jurken op de foto zetten.......om een keuze te kunnen maken; maar uiteindelijk beslis je dat je de jurk wilt hebben met de zalmkleurige roosjes en de gladde rok

Vervolgens ga je klagen dat er iets niet klopt en een programma geeft is de uitzending de suggestie dat de ene jurk een mislukte namaak van de andere is.........................
Je doel is bereikt; er zijn altijd mensen die de suggestie aannemen.
het is maar een stellig hoor....

en dan, qoute

Ohja en over die gescheurde rits nog even.
Natuurlijk blijft dat vervelend dat gun ik echt niemand op zijn trouwdag, maar een trouwjurk wordt 4 weken voor de bruiloft op maat afgewerkt,als je nou in de laatste weken nog een kilo of 3,4 aankomt ( ik zeg niet dat het gebeurt is, maar het zou goed kunnen) dan is je jurk inderdaad te klein........
Weet je wel hoeveel kracht er op zo'n rits komt te staan, als je een te groot lijf in zo'n jurk perst........


je denkt overal wel een antwoord op te hebben maar er komen steeds meer klachten over bbm bij.
en het lijkt me stug dat deze klachten zomaar uit de lucht gegrepen worden.
maar daar komen we vanzelf achter er is niet voor niks een oproep gedaan om meldingen over de gang van zaken bij bbm te verzamelen.ben erg benieuwd wat advovaat van der linde hier mee kan.
.

(en dan nog even het volgende ik heb dit nog even goed doorgelezen want dit is naar mijn idee te gek voor woorden.)

qoute, tekst van bruidje2006
Ik moest wel heeeeeeeeeeeel erg lachen om het feit dat er gezegd werd dat de goede berichten allemaal via haar emailadres geplaatst zijn.

Ik heb dit even gekopieerd van het andere gedeelte dat hierover gaat. Het gaat gewoon echt helemaal nergens over....

En dat de zwartmakerij van XXX van 1 IP-adres afkomen???? Hahahahaha, wat een lachertje. Ok, ik heb dat account aangemaakt voor mijn collega, die de familie is van XXX, omdat zij niet precies wist waar zij moest zijn.
Als het trouwforum zo zeker is dat wij dezelfde persoon zouden zijn, waarom hebben ze haar alleen geblocked dan??? Er klopt toch helemaal niets van?

Ook ik vind dat er echt helemaal niets klopt van het verhaal van Tros Radar, maar dat was vast al duidelijk.
Ik heb het gisteren gekeken op uitzending gemist, omdat ik een weekje op vakantie ben geweest en het maandag dus niet heb kunnen zien...
Het is allemaal mooi knip en plakwerk om het maar zo geloofwaardig mogelijk te maken.....maar verre van waarheid.

En op de vraagvan de verslaggever: waarom heb je de jurk meegenomen ?? Is het antwoord: ze is nogal intimiderend.....
Als dat de reden zou zijn, dan ben ik benieuwd hoeveel kleding , DVD-speler en andere luxe apperatuur er in de huiskamers van die twee dames staat. Want iedere verkoper probeert iets aan te bieden.
Je hoeft toch alleen maar de winkel uit te lopen of NEE te zeggen??
het gaat om bedragen van 800 tot 1000 euro
je bent toch volwassen genoeg om te trouwen?? dan moet je ook volwassen genoeg zijn om de verantwoording te nemen voor je eigen beslissing.


De jurk van XXX leek mij gewoon te groot, maar als je afvalt dan wordt de jurk op maat gemaakt 4 weken voor je bruiloft.....dat kan een hoop schelen als je je jurk meer dan een half jaar van te voren thuis hebt.10 tot 12 kilo haal je makkelijk in een half jaar
Ze zegt ook dat de tule niet goed was: zag jij tule in die jurk?? En de hoepel was fout, zag jij een hoepel


ik kan al niet bergrijpen dat een familie lid van x zoiets zou doen?
beetje lullig dat je eigen familie zo gemeen kan zijn.
ik vraag me af waarom?
en als je 10 tot 12 kilo in een half jaar volgens zeggen aan kan komen dan moet die persoon wel erg tegen de klippen op eten.
lijkt me niet dat als dit het geval zou zijn de persoon zelf zou gaan klagen over de jurk want dan had je tussen de foto's van het passen en nu het verschil van de aantal kilo's kunnhen zien.
en ja ik zag wel tule!

maar dat een ander bruidje2006 in dit geval in deze slechtmakerij over/tegen x mee gaat snap ik ook niet?
heb je dan niets anders te doen?
en dan zeggen dat er van radar niets klopt!
een programma als radar mag ook niet zomaar iets zeggen de argumenten van hun moeten zeker gegrond zijn .
want anders heeft bbm recht op een rectificatie in de uitzending en de krant lijkt me.
en in de uitzending hebben we kunnen zien dat bbm wel weet waar ze in het rechtssysteem moet wezen anders zouden ze x niet via een deurwaarder/advocaat gesommeerd hebben zicht te onthouden van dergelijke uitlatingen op verschillende fora's

en dan de uitlatingen van bbm over mevr x haar gemoedstoestand dat mag wel?

qoute
Nogmaals; ik ken de werk(en denk)wijze van mensen zoals Kneusje;beetje borderline-achtig.


dit verhaal versterk tevens ook de zaak niet van bbm.
mensen gaan alleen maar meer in zien dat er dingen niet kloppen
zwijgen is dan voor sommigen dan ook goud waard.

oh en ja in mijn geval streek ze wel de en kreukel er uit en de andere er in!
of was je er ook bij aanwezig?

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door gravedigger »

Unichorn schrijft"
en dan de uitlatingen van bbm over mevr x haar gemoedstoestand dat mag wel?

qoute
Nogmaals; ik ken de werk(en denk)wijze van mensen zoals Kneusje;beetje borderline-achtig.
Hoe kom je er bij dat Barbara dat gescjreven heeft?

basje bell
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 mar 2008 23:12

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door basje bell »

Elianne

Ik ben nog steeds geen barbara hoor.....
Ik ben nog steeds familie van xxx, ik heb me al bekend gemaakt bij haar.... vraag maar even na
En dat van dat Bo...... , die werkwijze ( moderator wil dat woord niet meer zien,vandaar die puntjes) dat wil ik je nog wel een keer uitleggen hoor als je daar belangstelling voor hebt.

basje bell
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 mar 2008 23:12

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door basje bell »

De jurk van XXX leek mij gewoon te groot, maar als je afvalt!!!!!!!! dan wordt de jurk op maat gemaakt 4 weken voor je bruiloft.....dat kan een hoop schelen als je je jurk meer dan een half jaar van te voren thuis hebt.10 tot 12 kilo haal je makkelijk in een half jaar
Ze zegt ook dat de tule niet goed was: zag jij tule in die jurk?? En de hoepel was fout, zag jij een hoepel
ik kan al niet bergrijpen dat een familie lid van a zoiets zou doen?
beetje lullig dat je eigen familie zo gemeen kan zijn.
ik vraag me af waarom?
en als je 10 tot 12 kilo in een half jaar volgens zeggen aan kan komen dan moet die persoon wel erg tegen de klippen op eten.
en dan de uitlatingen van bbm over mevr a haar gemoedstoestand dat mag wel?



qoute
Nogmaals; ik ken de XXXXX (enXXXX)wijze van mensen zoals Kneusje;beetje XXXXXXXXX achtig.

Deze quote komt van mij Basje Bell, niet van BBM

Zeg Unichorn, nou zeg je nog dat je het speciaal nog een keer hebt overgelezen.
Maar na twee keer lezen begrijp je niet dat ik het heb over afvallen ipv aankomen??
Volgens mij heb je niet( meer ) helemaal in de gaten wie wat heeft gezegd.

useruser
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 nov 2007 09:13

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door useruser »

"En dat van dat Bo...... , die werkwijze ( moderator wil dat woord niet meer zien,vandaar die puntjes)"

Omschrijf het dan even, of noem het helemaal niet. Nu weet ik niet wat je bedoelt, en ben ik wel nieuwsgierig.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door gravedigger »

@useruser
Kijk even naar mijn post van 14.41 uur ;)

useruser
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 nov 2007 09:13

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door useruser »

ik wist dat het iets stompzinnigs moest zijn, ik wist alleen niet wat :-)

dankje GD

elianne
Berichten: 144
Lid geworden op: 15 aug 2006 00:01

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door elianne »

:D inderdaad, beter woord is er niet voor.....stompzinnig.

unichorn
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 mar 2008 22:13

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door unichorn »

of het nou af vallen of aan komen is ik heb geen verschil gezien qau gewicht van a op de foto's en het het filmpje.

en idd dat heb jij gezegd mijn fout excusses hiervoor

missdiana
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 mar 2008 23:47

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door missdiana »


Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door Pruim »

Geplaatst op 26 Mrt 2008 12:38 door missdiana


--------------------------------------------------------------------------------

http://www.brugmedia.nl/component/optio ... /Itemid,2/


Moet je dit eens lezen!
Ja, echt heel interessant!
U bent niet bevoegd om dit onderdeel te bekijken.
U dient zich in te loggen.

elianne
Berichten: 144
Lid geworden op: 15 aug 2006 00:01

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door elianne »

Die site was eerst wel bereikbaar en het was een verhaal waarin het eigenlijk wel voor BBM werd opgenomen. Ze had op advies van haar advocaat geen commentaar gegeven in de uitzending, Kneusje(eerste bruid in de uitzending) moet 200 Euro boete betalen wegens smaad en wil dat niet, Radar wilde komen filmen in de winkel en dan BBM's reactie opnemen maar dat wilde ze niet/mocht niet van de advocaat, de bruidjes zeurden maar en er was niets aan de hand, etc..

Ik vraag me af hoe het zit met haar boekhouding als veel bruiden helemaal geen nota kregen. Ze claimt nu 20.000 Euro schade, nou dan wil ik haar boeken wel eens inzien! Ik geloof nooit dat ze dat volgens de boekhouding en voor de Belastingdienst omzet in een paar weken, zoals haar claim doet geloven.

Gesloten