LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bruidsmode

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Radar
Site Admin
Berichten: 5507
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Bruidsmode

Ongelezen bericht door Radar »

In de bruidsmode-business is niet alles rozengeur en maneschijn. Radar ontvangt klachten over een bruidszaak die de zenuwen van de aanstaande bruidjes danig op de proef stelt.

Want wat als de geleverde jurk er heel anders uitziet dan de jurk die je bestelde? Of als de op maat gemaakte jurk niet past?

Maandag in Radar, 20.30 Ned1
Laatst gewijzigd door Radar op 17 mar 2008 12:51, 2 keer totaal gewijzigd.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door gravedigger »

Oei!! Barbara onder vuur ;)

basje bell
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 mar 2008 23:12

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door basje bell »

Heel erg jammer dat trosradar dit wil gaan uitzenden.
Dat een gedegen programma niet in de gaten heeft dat ze worden belazerd door een slimme tante als Kneus85.
Hier nogmaals de bief die ik eerder deze week stuurde aan de redactie van tros radar:

Graag wil ik u wat vertellen in verband met deze zaak
Ik ben (de) buitenstaander die zich eerder ook op tros/radar heeft gemeld,en op het forum van trouwshop.com.
Ik begrijp uit de aankondiging op tros/radar dat jullie deze zaak binnenkort in de uitzending willen hebben

Ik ben familie van Kneus85 die de klachten heeft over die Shop.
Ik heb deze zaak gevolgd via het internet omdat ik er toevallig door een kennis op gewezen werd..... en ik begrijp dat Kneus85 inmiddels aan het rondbazuinen is dat ze op tv komt.
Ik kan haar werkwijze en haar manier van doordrammen als er iets niet naar haar zin gaat.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door kanovaarder »

B.Bell en tros radar.

Zeker, ook ik zit weleens tenenkrommend naar radar-uitzendingen te kijken maar ik neem wel aan dat de redactie toch ook eerst de zaak onderzoekt en niet zomaar afgaat op één boze kneus.

Eerder heb ik het idee dat bruidsmode bezig is met een schoonpoetsactie.

Schuursponsjes genoeg?

Grootvader

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door gravedigger »

GMTA

Clau24
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2008 21:20

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door Clau24 »

Ik vraag mij ook af of er daadwerkelijk iets mis is met dr jurk, want niemand mocht hem zien om de fora's.

Ik ben het dan ook helemaal eens met de vraagstukken die basje bell in zijn brief heeft staan en denk dat menig mens met mij daar ook wel de antwoorden op wil hebben.

Ik was vorig jaar juli zeer teveden met mijn trouwjurk en heb die ook op het forum geplaatst om te laten zien dat ik barbara niet was.
Ik was namelijk zwanger en de jurk was prima op maat gemaakt en de mensen die ik mee had om te kijken werden gewoon vriendelijk behandeld.
Van mijn kant niks meer dan lof dus.

Groetjes

kadootje
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mar 2008 11:11

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door kadootje »

daar ben ik het helemaal mee eens clau24, want ook ik heb gereageerd op trouwshop.com en dan is het in een keer van ja maar dan ben jij famillie, nou dus niet! en daarbij komt dan ook nog eens dat als ik zo tevreden ben dat ik dan al getrouwd moet zijn nou dus niet want ik trouw pas aanstaande donderdag!

Wat dan ook raar is er wordt gevraagd om ervaringen met barbara's bruidsmode maar als je ook maar iets positief neerzet dan ben je in een keer een model of familie/kennis etc etc. Nou niet iedereen heeft een negatieve ervaring zet dan als titel medegedupeerde gezocht maar niet ervaringen met want daar horen ook de positieve verhalen bij!

en ook ik ben nu 7.5 maand zwanger en mijn jurk is ook helemaal toppie gemaakt en helemaal naar mijn smaak. Er is weinig tot helemaal niets aan vermaakt alleen een halter erbij aangezet! nou en de mensen die ik meehad werden ook super behandeld.

maar goed ben het dus ook een met b bel al die vragen daar vind ik dat daaar ook een antwoord op gegeven moet kunnen worden en niet zomaar een uitzending doen terwijl die dingen allemaal niet onderzocht zijn want dat zou dan wel heel raar zijn als uiteindelijk blijkt dat er dus gewoon niets aan de hand is.

van mijn kant dus ook lof over barbara's bruidsmode.

basje bell
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 mar 2008 23:12

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door basje bell »

Beste kanovaarder

Kan me voorstellen dat je je bedenkingen hebt bij mijn brief......
Ik ga er zelf ook ervan uit dat iedere verkoper te maken krijgt met klachten en dat veel klachten terecht zijn.

Maar ik ken deze kneus en heb gemerkt(gevolgd) hoe ze via allerlei forums mensen oproept om te gaan klagen over een bruidsmodezaak terwijl die mensen hun jurk bij een andere winkel hebben gekocht.... en de dames helpen nog ook......
Dan klopt er iets niet volgens mij.

Ik ben er ook altijd vanuit gegaan dat de redactie van Radar inderdaad grondig onderzoek verricht......
Maar: Ik heb een week geleden aangegeven dat er dingen niet klopppen en dat dit te bewijzen is....... door wat zoekwerk naar IP-adressen en nicknames
Ik heb tot nu toe geen reactie gekregen op mijn brief.....

Voor alle duidelijkheid nogmaals: ik ben geen familie van de bruidsshop, maar van kneus.

Ennuh, ohja........ik ben niet betrokken bij welke schoonmaakactie dan ook;maar persoonlijk geef ik de voorkeur aan een vaatdoekje :wink:

missdiana
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 mar 2008 23:47

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door missdiana »

Ik wil graag even reageren.

Voor de duidelijkheid, ik ken kneusje niet persoonlijk. Ik heb ook nog nooit persoonlijk met haar gesproken. Ik heb via trouwshop.nl contact met haar sinds kort.

Ik ben vorig jaar al getrouwd en heb toen een jurk bij Barbara besteld. Je krijgt GEEN bon van Barbara, tenminste toen nog niet. Tegenwoordig heeft ze een winkel dan gaat het welllicht anders

Ik zat toen al vaak op het forum en toen ik mijn jurk bij haar wilde bestellen heb ik een topic geopend omdat ik graag ervaringen wilde delen. Toen was er niemand met ervaringen, tenminste.. geen slechte. Barbara was toen net voor haarzelf begonnen! In de tijd dat ik mijn jurk had besteld kreeg ik vaker via het forum contact met meisjes die ook een jurk hadden besteld. Dat waren er ongeveer 3. Het was een spannende tijd, omdat het bij de andere dames ook niet goed was gegaan. We hielden elkaar op de hoogte hiervan in het forum.

Affijn.......... ik heb uiteindelijk een andere jurk gekocht, NIET bij Barbara en van de andere dames weet ik dat zij hetzelfde hebben gedaan. In Juni vorig jaar zijn wij getrouwd, maar ik nam nog steeds een kijkje op het forum.

Toen zag ik dat er weer een topic over Barbara was geopend en daar reageerde ik af en toe op. Toen ik een paar maanden later weer eens een kijkje nam zag ik dat ik een prive bericht had. Daar vroeg kneusje of ik contact wilde opnemen met TrosRadar omdat zij probeerde zoveel mogelijk gedupeerden bij elkaar te krijgen.

Ik heb een mail gestuurd naar TrosRadar en zij hebben mij gebeld. Ik heb het hele verhaal verteld, en ik weet zeker dat het zo gegaan is bij de anderen gedupeerden.

Wat maakt het uit, wat voor persoonlijkheidstoornis Kneusje heeft. Middels het trouwshopforum ken ik al meerdere mensen die niet correct behandeld zijn door Barbara. Dat is toch er genoeg!

Weet u wel hoe erg het is als je een trouwjurk besteld en deze blijkt niet goed, niet te passen, gaten erin, vuil te zijn. Het is voor een vrouw een emotioneel iets, trouwen. Vooral de trouwjurk is belangrijk. Je wilt je voor 1 dag een prinses of nog beter, de koniging voelen.

Ik kan er maar niet over uit, dat mensen deze verhalen over Barbara in twijfel trekken. Anders zou TrosRadar het toch niet uitzenden?

En fijn, dat er mensen zijn die wel goed behandeld zijn door haar en het aller aller belangrijkste.......... Dat zij wel een MOOIE jurk hebben gekregen waar zij in konden trouwen. Want dat er heel wat dames zijn, die het niet zo hebben mogen meemaken mogen duidelijk zijn!

Ik word zo boos als ik hoor dat er weer een vrouw bij Barbara is geweest met klachten. Dan denk ik, "mens! heb je nou nog niets geleerd?".

Op het trouwshopforum zit nu ook een meisje, kim+. Zij had eerst een positieve reactie geplaats, maar wat bleek.. Dat heeft zij op verzoek van Barbara gedaan. Kim heeft een paar dagen later haar jurk opgehaald en deze bleek totaal niet te passen of iets dergelijks, dus hier weer een ontevreden klant.

Dat Barbara aan haar klanten gaat vragen een positief bericht te plaatsen, zegt wat mij betreft genoeg!!

Bruidjuh
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 feb 2008 20:49

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door Bruidjuh »

Hallo mensen!

Ik wil mij even mengen in deze onmogelijke discussie!

In iedere bruidszaak gaat wel eens iets mis, dus ik vind het onzin om barbara als oplichtster neer te zetten.
Ik zelf heb hele goede ervaringen met Barbara's Bruidsmode.
Zoals de meesten hier wel weten maakt Barbara ook Galajurken.
Ik heb bij haar een gala jurk gekocht voor de bruiloft van allebei mijn zussen, deze jurk heb ik uit een tijdschrift uitgezocht, en zij heeft deze voor mij helemaal gemaakt!
Deze jurk zat als gegoten, en ben nog steeds erg blij met mijn aankoop!

En even voor de duidelijkheid, ik ben niet door Barbara benadert om hier ff wat positiefs neer te zetten!

Ik vind gewoon dat Barbara wat beters verdient als dit, want Barbara is gewoon goed voor haar klanten, als er iets niet goed is kun je altijd terug komen, en zij zal zorgen dat je tevreden weer weg gaat.

Wat Kneusje hier allemaal neer zet, dat klopt van geen kant, Kneusje is een persoon die niet nadenkt voor ze wat doet, ik ben het ook niet eens met haar manier om iets op te lossen.
als ze zelf gewoon naar Barbara toe was gegaan en had gezegt dat dit of dat niet goed was, had Barbara hoe dan ook alles op alles gezet om haar tevreden de deur weer uit te laten gaan.

Ik hoop dat Tros Radar alles goed heeft uitgezocht, want dan zouden alle mensen kunnen zien dat Kneusje gewoon mensen heeft opgetrommelt om zo Barbara's Bruidsmode te gronde te richten.
Ze is een startend bedrijf, en ik vind het sneu om iemand zo naar beneden te halen.

Ik blijf bij mijn standpunt, Barbara's Bruidsmode is een hele goede zaak!

Groeten,
Bruidjuh

missdiana
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 mar 2008 23:47

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door missdiana »

Bruidjuh,

Je zegt het precies goed! In iedere onderneming gaat WELLEENS iets mis. Iedereen is mens, en mensen maken fouten.

Barbara bruidsmode wordt nu onder de loep genomen, omdat het niet WELLEENS is. Deze dame maakt regelmatig grote grove fouten, die niet meer te herstellen zijn (jurk scheurt op de trouwdag).

Het is fijn voor jou, dat jij wel een goede ervaring hebt maar denk eens aan de mensen die dit niet hebben gehad.

Bruidjuh
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 feb 2008 20:49

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door Bruidjuh »

De mensen die " zeggen " dat ze een slechte ervaring hebben gehad bedoel je....

maar goed, ik maak er verder geen woorden meer aan vuil, ik wilde alleen even mijn verhaal doen, en ik hoop dat dit ten goede komt aan Barbara's Bruidsmode...

Want ze heeft gewoon een goede zaak, en probeert het altijd de mensen naar de zin te maken..

missdiana
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 mar 2008 23:47

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door missdiana »

Ja sorry, maar ik moet toch weer even reageren.

Bruidjuh, hoezo ZEGGEN dat ze een nare ervaring hebben gehad.

Ik ben zo'n persoon die dat zegt ja! Omdat ik het toevallig zelf hebt meegemaakt.

En dat jij reageert op zo'n onbeleefde manier, zegt meer over jou, dan over mij!

Bruidjuh
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 feb 2008 20:49

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door Bruidjuh »

*lacht diana heel hard uit nu*

basje bell
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 mar 2008 23:12

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door basje bell »

Missdiana en Tros Radar

Jij hebt eerder een trouwjurk besteld bij barbara, maar daarna spreek je over mensen bij wie het ook!!! niet goed is gegaan.Wat is er bij jou misgegaan dan? want uiteindelijk heb jij je jurk ergens anders gekocht zeg je. Je hebt het nu over problemen van anderen ......
En je kent een aantal mensen via trouwforum, tenminste;je denkt mensen te kennen op een forum..... en al die mensen hebben klachten over de bruidsshop?? Zijn dat er veel..?? of zijn dat de 3 vriendinnen waarmee kneus heeft afgesproken om meerdere nicknames aan te maken.
(Hier zijn bewijzen van, het staat zwart op wit, maar daar doet tros radar niets mee, dat vind ik wel heel kwalijk, ze krijgen de bewijzen aangereikt maar willen het niet aanpakken............... daarom vindt ik dat ze geen goed onderzoek doen)

Kim heeft een positieve reactie gegeven op het forum en barbara heeft haar dat gevraagd of zegt!!! Kim dat Barbara haar dat heeft gevraagd. Heb jij die mensen wel eens in het echt gesproken of "ken" je ze van het trouwshop forum

Een groep van 6 meiden heeft hun jurk in bestelling bij anastasia en heeft een nickname aangemaakt op trouwshop.com (= heeel makkelijk te achterhalen door mij als leek, dat zou ook voor TROS RADAR heel eenvoudig moeten zijn) en klaagt daar over een slechte jurk die ze bij barbara hebben gekocht. hebben zij ook allemaal een jurk thuis hangen waar niets meer mee te doen is????

Bruid scheurt uit de jurk?? Of heeft de rits het begeven.......het lijkt mij idd vreselijk als zoiets gebeurt op iemands trouwdag,maar een rits wordt gemaakt in een fabriek?? Niet in de winkel waar je de jurk koopt.
Zat er garantie op de rits.. trouwens.
Als jij uit je spijkerbroek scheurt bij de naad, heeft dan de verkoopster de naad verkeerd gestikt of is er in de fabriek iets verkeerd gegaan.

En tenslotte: jij denkt dat het niet uitmaakt of iemand een bepaalde stoornis zou hebben maar geloof mij............ als je als familie jezelf verplicht voelt om mensen te waarschuwen voor een bepaald familielid, dan maakt dat van die stoornis echt wel uit hoor, dan is er echt al wel meer voorgevallen. Je gaat niet zomaar je familie afvallen via internet...dan is er al wel het een en ander aan vooraf gegaan.

Ik heb uit de mond van de aanstaande man van kneus gehoord ( dus niet viavia ofzo) dat hij tegen haar zei: mens waar maak je je druk over, er is niets mis met die jurk.... dat alleen al roept toch vragen op?? Ook voor Trosradar lijkt mij

Misschien heb ik je nu beledigd Missdiana,dat spijt me dan oprecht.
Misschien ben jij wel diegene die echt een klacht heeft (gehad) en daarom zijn jurk ergens anders heeft gekocht.Ik hoop dan ook dat je een geweldige trouwdag hebt gehad in een geweldige jurk.

Maar tot nu toe is er uit een hoop geschreeuw weinig concreets gekomen. En concrete bewijzen worden niet opgepakt door de tros.
Vandaar dat ik pleit voor gedegen onderzoek ipv hoge kijkcijfers
Laatst gewijzigd door basje bell op 20 mar 2008 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.

missdiana
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 mar 2008 23:47

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door missdiana »

Beste Basje Bell,

Ik begrijp je argwaan, en ik zal kort proberen te omschrijven wat mijn probleem met Barbara (niet persoonlijk) Bruidsmode is.

Ik heb een jurk bij Barbara besteld nadat ik diezelfde jurk in een bruidswinkel had gepast, en deze niet kon betalen. Barbara garandeerde mij dat de jurk van haar 99% erop zou lijken, alleen de label zit er niet in daarom was het veel goedkoper.
Ik moest 8 weken wachten en dan zou de jurk klaar zijn. Toen ik de jurk ging ophalen bleek deze helemaal er niet op te lijken. De stof was goedkoop, er zat 1 laagje tule in verwerkt, kortom, hij leek gewoon niet.
Ik huilen natuurlijk, want ik had echt echt verwacht dat ik dezelfde jurk zou krijgen maar dan zonder label, misschien ook een beetje naief van mijn kant uit.
Zij was zeer vriendelijk en trooste mij met het verhaal dat zij de jurk opnieuw zou gaan bestellen, en dat het dit maal wel goed zou komen. Ik had er eigelijk al helemaal geen goed gevoel meer bij, maar heb mij over laten halen door haar.
Na een paar weken was het zover en mocht ik de jurk gaan ophalen.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat de jurk nu wel op de jurk uit de winkel leek, alleen weer een zeer goedkope stof, 2 laagjes tule (bij de echte was dit 8 lagen) en de steentjes zaten eropgeplakt, wat er niet mooi uitzag.
Kortom, weer een teleurstelling voor mij...... Toen ik in de bruidswinkel de echte jurk had gepast, voelde ik mij echt een prinses. Bij de jurk van Barbara voelde ik mij een tweederangs bruidje.
Barbara drong aan, dat de jurk er nu echt wel op leek. Dat was in zekere zin ook wel zo en ik heb de jurk mee naar huis genomen.

Eenmaal thuis moest ik heel erg huilen omdat het gewoon niet de jurk was waarin ik wilde trouwen.
Ik heb Barbara gebeld, maar zij wilde de jurk niet terugnemen. Ik beargumenteerde dat ik mij niet gelukkig in de jurk voelde en ik mij overompeld voelde bij haar thuis.
UIteindelijk heeft zij voorgesteld om de jurk terug te nemen en te verkopen voor mij, dus ik kreeg nog geen geld terug.
Omdat ik op dat moment dat als enige optie zag ben ik daar mee akkoord gegaan.
Nadat de weken voorbij gingen en onze trouwdag steeds dichterbij kwam raakte ik wel lichtelijk in paniek.
Ik las steeds meer verhalen over Barbara Bruidsmode op het forum en vond en vind dat ik onterecht behandeld ben.

Om een heel lang verhaal kort te maken. Ik heb uiteindelijk mijn geld teruggekregen na heeeeeeel lang zeuren en uiteindelijk ook dreigen.

Iedere keer als ik het verhaal vertel, of in dit geval typ stijgt het bloed weer naar mijn wangen. Zo boos word ik ervan. En als ik dan hoor, dat er nog zoveel bruidjes zijn die ook gedupeerd zijn....

Om ook nog even op je vraag te antwoorden wat betreft de andere bruidjes.
Dat met kneusje enzo, dat weet ik niet precies. Maar met die andere dames weet ik zeker dat het wel echt is geweest. Dat speelde allemaal voordat het verhaal van kneusje naar boven kwam, ergens tussen januari 2007 en juni 2007, dus dat zijn in ieder geval niet de dames van kneusje. Er zit ook een belgisch meisje tussen, ANNKey ofietsdergelijks is haar naam. Ook zij heeft hele nare ervaringen en ik geloof haar zeker!

Die Kim ken ik natuurlijk niet persoonlijk, en inderdaad daar kan ik ook nu niet over oordelen, maar ik ga er echt vanuit dat ik niet de enige ben geweest met klachten over Barbara. Ik kan mij dit niet voorstellen en ik kan het mij ook niet voorstellen dat Radar er een aflevering aan gaat wijden, zonder onderzoek te doen.

Dat van die rits........ Het heeft te maken hoe Barbara de jurken afleverd. Te klein, te groot enz. Natuurlijk zit er geen garantie op een rits. Maar als de jurk al te klein aangeleverd wordt. En Barbara jou aandringt dat de jurk pas groter gemaakt kan worden, 4 weken voor de bruiloft. En als de jurk dan net aan is........
Ach...... ik vind het eigelijk ook heel naar dat ik mij hier moet gaan verdedigen. Wat heb ik verkeerd gedaan dan? Ik wil alleen met mijn verhaal bereiken, dat andere vrouwen niet hetzelfde mee hoeven te maken

En Basje Bell,
Je heb mij zeker niet beledigt hoor, hoewel het wel naar aanvoelt als mensen je verhaal in twijfel trekken.
Ik heb zeker een topdag gehad met ons trouwen, EN met de mooiste jurk! die niet van Barbara is afgekomen.

gizmo84
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2008 22:21

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door gizmo84 »

Hallo allemaal,
Ik volg al van het begin dit forum en ik zal nu eens mijn mening en ervaring met de bruidmode vertellen.
Ik help Barbara regelmatig in haar winkel, en ik snap al die klachten over haar echt niet!
Ze is een vriendelijke gezellige vrouw die haar best doet om DE droomjurk voor de klant te maken. En hoopt dat elke klant enthousiast en blij met haar jurk de winkel verlaat. Dus als je niet tevreden bent of een klacht hebt, maak dan een afspraak met haar in plaats van (achterbaks) via de media.
lucht je hart bij haar, en zij zal samen met de klant(jouw) een oplossing gaan zoeken, naar ieders tevredenheid.
En mijn mening over de kwalieit van de stoffen:
Ik geef toe dat ik nog niet veel ervaring heb qua stoffen, maar zelfs ik kan zien dat de jurken wel van goede kwaliteiten zijn. Ik kan dat weten want ik heb ze regelmatig in mijn handen, en je voelt het.

Ik zal met plezier blijven werken bij Barbara want ik weet dat zij goed werk levert en goed met klanten omgaat, en dat er veel klanten zijn die wel blij en enthousiast met haar jurken zijn en een heerlijke bruiloft hebben gehad!

groetjes Gizmo84

annenkenny
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 feb 2008 21:10

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door annenkenny »

All,

Ik ben dat Belgische meisje die ook een nare ervaring heeft gehad met BBM.
Ik ben wel in haar jurk getrouwd,maar mijn schoonmoeder heeft ze nog helemaal moeten verstevigenvvlekken moeten verwijderen,deftig verkorten (en niet scheef zoals was gebeurd) en alle kralen moeten vastnaaien...
Ik heb alle mankementen uitgelegd aan Barbara,maar er is niks aan gebeurd.
Mijn verhaal én foto's kan je vinden op trouwshop.

En hoe kan ik in godsnaam Kneusje kennen,ik woon tegen Brussel?????

Ik (en de andere gedupeerden) willen gewoon dat andere dames worden gewaarschuwd.
Dat is alles.

Ann

illucyon
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mar 2008 10:37

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door illucyon »

hallo,

ik weet wat van pc en de zaak,

En ik was ook een vroege klant, en ja wel we hebben toen ook bonnen gehad missdiana of heb je hem zelf niet meer?

en dan vindt ik dit (zie onder)toch raar dat je verteld op een forum's dat je 1 week van te voren pas je jurk klaar had bij bbm?

heb je dat ook bij de trosradar gezegd?

dat zou dus moeten zijn 1 september en kijk dit staat er in je trouwsite.

Kijk annenkenny trouwshop bij google en je vindt het onderstaande.

Waarom liegen?

En er staat toch in de voorwaarden , dat je je jurk gratis aangepast krijgt?

Dus dan klopt de telling of ben ik nu dom?

Ik heb barbara gevraagd over die rits die op tv al te zien is.

Ze liet mij het emailtje zien dat ze wel degelijk is uit genodigd om te komen voor een compromis. Ze vindt het heel erg wat er is gebeurd.

Maar baalt er ook van dat , ze niet op haar verzoek is gekomen maar wel naar trosradar stapt.

Dat ik ergens heb gelezen van missdiana dat zei zegt dat barbara met een smoes kwam dat haar schoonvader is overleden en de verbouwing ,nou dat was geen smoes dat is echt moet iemand dan alles op tafel privé leggen zonder dat er overlegd wordt? Voor barbara werd het nog erger haar broer stierf ook nog onverwachts op 11 juni,

Dus niet zo raar dat je jurk pas verkocht werd , na half juni.

Ik vindt het grof schandalig dat jullie cq zo lees ik dat , door de leugens van kneusje85 zo ver gaan.

Die anderen ben ik het net zo eens als b.bell laat je bonnen maar eens zien, en of jurken.

Hoop dat trosradar hun koppie’s gebruiken en echt eens de personen ook zonder camera’s eerst te woord gaan staan. Zo maak je bedrijven onterecht kapot, naar mijn idee.

Kijk dit staat er in je trouwsite:

Dé Jurk....

Dat willen jullie wel weten he!!!!

Yes!!!! Jurk is bijna klaar! Hopelijk volgende zaterdag (12mei) gaan passen !

26 mei ben ik gaan passen en de jurk is gewoon geweldig....ze moet nog een beetje vergroot worden,mijn D cup kan er ni in

Alle accesoires zijn ook in orde en Kenny is ook al compleet !

Aftellen geblazen....

Yes,tis nu 14 augustus en mijn kleed is eindelijk in orde....nu kunnen we pas helemaal genieten van de laatste weken!

missdiana
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 mar 2008 23:47

Re: Bruidsmode

Ongelezen bericht door missdiana »

illucyon..........

Nu graag in het begrijpend Nederlands aub?


Ik heb nooit ergens vermeld dat mijn jurk pas 1 week klaar was bij Barbara bruidsmode. Ik weet niet waar je dat vandaan haalt....

Gesloten