LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Codex Alimentarius

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door Pruim »

Schedels die onderzocht zijn van periodes voor de introductie van landbouw en die van na de introductie van landbouw laten zien dat tandbederf niet bestaat als er geen granen worden gegeten en wel bestaat als wel granen worden gegeten. Daarnaast is het inzakken van de botstructuur geconstateerd, met name in het gezicht en de kaak. Gevolg: een smallere neus waardoor mensen mondademhalers worden en een versmalling van de kaakholte waardoor er te weinig ruimte is voor alle tanden en deze scheef komen te staan en naar voren komen.
Bedoel je hier niet gewoon 'evolutie van het menselijk skelet'. Hoe kom je erbij dat die veranderingen door graan komen. Als je dezelfde ontwikkelingen gaat bekijken, maar dan voor en na de bronstijd, dan krijg je dezelfde resultaten. Mag ik daar dan uit concluderen dat 'dus' de bronstijd voor degeneratie van het menselijk skelet heeft gezorgd?
Klinkt bekend, of niet? Wij zijn allemaal het product van eeuwenlange degeneratie. Geraffineerde granen en suikers hebben het probleem alleen nog maar verergerd. Gek genoeg zijn hiermee moderne ziektes als kanker, hart- en vaatziekte en diabetes dramatisch toegenomen.
Wat wil je hier mee zeggen dan? Dat, doordat we granen eten, we meer kans hebben op kanker, hart en vaatziekten en diabetes?
Ik weet ook een leuke stelling. In de laatste twee eeuwen zijn de mensen veel meer graanproducten gaan eten dan daarvoor. De ziekte pest is zo goed als uitgeroeid. Mag ik nu de conclusie trekken dat graan beschermt tegen pest?
Gluten, samen met gepasteuriseerde en gehomogeniseerde melkproducten, worden ook in verband gebracht met ADHD en autisme, zelfs AIDS. Goh, zou het dan toch iets met voeding te maken hebben?
Ik zie een gouden toekomst voor jou in het verschiet. De farmaceutische industrie wil natuurlijk niet dat aids genezen kan worden, want dan kunnen ze niet meer genoeg medicijnen verkopen. Maar jij weet alles al over aids. Het ligt aan de voeding!
Stop met het eten van gluten, en voor je het weet is aids de wereld uit.
Ik zie dagelijks mensen om me heen met een veel te bleke huid a.g.v. chronische bloedarmoede doordat ze te weinig groente eten, waar chlorofyl in zit dat de aanmaak van ijzer en rode bloedlichaampjes bevordert.
Nu zie ik je al weer een medische diagnose stellen.
Wat dit met de Codex te maken heeft is dat ik en anderen dit nu nog vrijelijk kunnen zeggen. Er zijn krachten achter de schermen bezig om een simpel voedingsadvies als 'drink meer wortelsap' voor mensen met bijv. leverproblemen te criminaliseren, omdat volgens hun definitie wortelsap dan verwordt tot een medicijn en alleen chemische middelen tot medicijnen mogen worden gerekend, zodat je strafbaar wordt als je met natuurlijke middelen komt. Wist je dat deze club al de huidige wettelijke definitie van 'medicijn' heeft weten te verbasteren tot iets wat een symptoom onderdrukt en niet geneest? Je bent dus al strafbaar als je mensen geneest zonder chemie!
Het is niet niet de bedoeling dat Jan en Alleman medische claims gaan toedichten aan wat sapjes of supplementjes, zonder dat er wetenschappelijk bewijs is. Waar in de codex staat trouwens dat je niet tegen iemand mag zeggen:'drink meer wortelsap'?
Wist je dat fluor in tandpasta mensen tot makke lammetjes maakt?
Bron?
Je bent dus al strafbaar als je mensen geneest zonder chemie!
Dit kan ik ook niet terug vinden in de codex.

bluefuzzguitar
Berichten: 174
Lid geworden op: 16 mei 2008 10:00

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door bluefuzzguitar »

Bedoel je hier niet gewoon 'evolutie van het menselijk skelet'. Hoe kom je erbij dat die veranderingen door graan komen. Als je dezelfde ontwikkelingen gaat bekijken, maar dan voor en na de bronstijd, dan krijg je dezelfde resultaten. Mag ik daar dan uit concluderen dat 'dus' de bronstijd voor degeneratie van het menselijk skelet heeft gezorgd?
Ik raad je aan het boek Nutrition and Physical Degeneration te lezen van Weston Price, geschreven in 1939. Price was een tandarts uit Cleveland die zich afvroeg hoe Amerikanen toch aan zulke slechte gebits- en kaakstructuren kwamen. Hij besloot de halve wereld af te gaan reizen op zoek naar volkeren die in geïsoleerde omstandigheden woonden om ze te bestuderen. Hij fotografeerde deze mensen ook. Hij zag Indianen, Afrikanen, Aziaten, maar ook Europeanen (Zwitserse bergbewoners, eilandbewoners in Schotland en Ierland).

Allemaal hadden ze dezelfde gelaatstrekken: rond gezicht, brede kaak, brede en platte neus. De vrouwen hadden allemaal brede heupen. Dit zijn karakteristieken die we nu nog uitsluitend associëren met zwarte Afrikanen, maar hij zag dat ook het blanke ras er zo uit kon zien. Deze mensen waren zo gezond als een vis, terwijl hun voeding per gebied wijd uiteen liep. Wat ze allemaal gemeen hadden was dat ze onbewerkt, natuurlijk voedsel aten.

Price bestudeerde ook nabijgelegen bevolkingen die westers voedsel aten als witte suiker, witte rijst, witmeel, jam, conserven. Hij constateerde daar fysieke degeneratie ZELFS NOG BINNEN DEZELFDE GENERATIE in de vorm van de typische ziektes die wij ook kennen (kanker, diabetes, artritis, hart- en vaatziekte, etc.). Ook dieren die dit voedsel kregen leden hier aan.

Wat Price verder opviel was dat dit ten koste ging van de botstructuur. Hij constateerde een ernstig mineralentekort waardoor het lichaam vroegtijdig ging lenen van het skelet en gebit. Dit leidde tot verzakking hetgeen resulteerde in langere gezichten, smallere neuzen, smallere kaken en smallere heupen bij vrouwen. Verder constateerde Price een ernstig tekort aan vetoplosbare vitamines zoals A, D, E en K. Price nam de wereldwijd opgedane wijsheden terug naar Amerika en begon in zijn tandartsenpraktijk mensen op te lappen met een combinatie van rauwmelkse boter vermengd met levertraan. Die simpele combinatie alleen al was voldoende om deze mensen uiteindelijk niet meer terug te zien als patiënt, omdat de conditie van hun gebit niet alleen verbeterde, maar hun algemene conditie.

Evolutie van het skelet? Eerder devolutie! Lees dat boek, Pruim, en dan praten we verder.

Mike

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door Radar »

Geachte forumgebruikers,

Wij hebben geconstateerd dat er op grote schaal off topic gegaan werd op dit forumtopic. Dit is echter niet toegestaan volgens de gedragsregels van het Radar forum en daarom heeft de redactie besloten om de bijdrages die off topic gingen te verwijderen.

Wij willen u verzoeken om bij de kern van de discussie te blijven en dat is de uitzending over de Codex Alimentarius (voedselwet.)

Met vriendelijke groet,

TROS Radar internet

bluefuzzguitar
Berichten: 174
Lid geworden op: 16 mei 2008 10:00

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door bluefuzzguitar »

Ik zie een gouden toekomst voor jou in het verschiet. De farmaceutische industrie wil natuurlijk niet dat aids genezen kan worden, want dan kunnen ze niet meer genoeg medicijnen verkopen. Maar jij weet alles al over aids. Het ligt aan de voeding!
Stop met het eten van gluten, en voor je het weet is aids de wereld uit.
Nee, zo simpel is het niet. Maar ook niet zo simpel als de farmaceutische industrie het stelt. Dat AIDS wordt veroorzaakt door het HIV-virus is een aanname die nog nooit bewezen is. AIDS lijkt eerder het totale in elkaar klappen van het immuunsysteem te zijn, net als bijv. kanker. Diegenen die zich niets aantrokken van de doktoren en aan hun immuunsysteem zijn gaan werken hebben zich met een gericht voedingsprogramma genezen van AIDS en kanker. Er zijn ook gevallen van mensen die hetzelfde deden bij hepatitis C, diabetes en andere levensbedreigende ziektes, maar ook niet levensbedreigende aandoeningen als autisme en ADHD. In Nederland is Dr Houtsmuller de bekendste als het gaat om jezelf genezen van terminale kanker met voeding. De naam Moerman komt ook ter herinnering.

Granen zijn een onderdeel van het probleem, niet het volledige probleem. Als het immuunsysteem overspoeld wordt met gifstoffen afkomstig uit toxische 'voeding' spoelt de emmer een keer over. Ligt dat aan de granen? Ligt dat aan de toevoegingen in ons voedsel? Ligt dat aan gepasteuriseerde melk? Ligt dat aan vaccinaties? Nee, het ligt aan AL DIE DINGEN TEGELIJK, opgestapeld over een bepaalde tijd. Uiteindelijk kan het immuunsysteem al die rommel niet meer verwerken en stort het in. Je lichaam wil echter zeer graag regenereren en vraagt om de juiste stoffen om dit mogelijk te maken. Geef deze stoffen aan je lichaam (natuurlijke, onbewerkte voeding) en je lichaam laat een ongekende capaciteit tot regeneratie zien. Je kunt skeptisch zijn en blijven (kijk uit dat je geen zuurpruim wordt!), maar je kunt dus inderdaad met slechts een paar middelen al wonderbaarlijke resultaten bereiken die leiden tot werkelijke genezing zonder bijwerkingen. Gewoon in de helende kracht van de natuur gaan staan, zo simpel kan het zijn.

Mike
Laatst gewijzigd door bluefuzzguitar op 11 jun 2008 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door jor »

Ik bedien een steeds groter wordende groep die deskundig genoeg is om door de onzin heen te prikken die dagelijks via de media over ons uitgestort wordt. Ikzelf mag dan geen medische opleiding hebben gehad of zelfs maar voedingsleer te hebben gestudeerd (gelukkig maar, heb ik het ook niet verkeerd geleerd) maar ondertussen heb ik al een diabeticus behoed voor amputatie door zijn voetgangreen binnen 1 maand (!) volledig te genezen, iemand met 6 (!) maagzweren binnen 10 dagen (!) volledig te genezen, waarvan al na 2 (!) dagen geen pijn meer en iemand binnen 3 maanden (!) al z'n energie terug te geven en meer. Daarnaast zijn er talloze mensen die mij dagelijks mailen met vragen en complimentjes. Ik loop hier niet te liegen! De wereld niet veranderen? Een kleine groep mensen? Ik denk dat jouw klantenkring kleiner is.
Misschien kan een Tros-Mod dan even vertellen met wat dit stukje zelfverheerlijking van bluefuzzguitar met de codex van doen heeft.

bluefuzzguitar
Berichten: 174
Lid geworden op: 16 mei 2008 10:00

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door bluefuzzguitar »

Nu zie ik je al weer een medische diagnose stellen.
Eet zelf maar eens een maand lang voornamelijk rauwe groene bladgroente. Je zult zien dat je huid sterker, gladder en glanzender wordt en de kleur minder bleek. Je hoeft geen 'rocket scientist' te zijn om te constateren dat groene groente je gezonder maakt en dus ook een vollere kleur geeft. Als je dan ook nog weet dat dat chlorofyl (bladgroen) voor 98% identiek is aan hemaglobine (hoeveel mensen hebben wel niet een te laag HB-gehalte?), dan is 1+1 bij mij nog steeds 2.

Je lijdt aan skeptiritis, Pruim. Daar weet ik wel iets voor, maar daar moet je wel voor open staan.

Mike

bluefuzzguitar
Berichten: 174
Lid geworden op: 16 mei 2008 10:00

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door bluefuzzguitar »

Ik constateer dat de TROS-mod doet aan censuur. Ik had in reactie op een post van puma73 een link geplaatst naar een artikel over het dumpen van besmette AIDS-medicijnen in Afrika door het bedrijf Bayer. Dit was niet off-topic en diende ter illustratie van de zieke club die achter de Codex Alimentarius zit. Toch is deze post in zijn geheel verwijderd. Het ging om dit artikel:

http://www.yayabla.nl/news/show_article ... cleid=2130

Ben benieuwd of deze post wel mag blijven. Lees ook dit eens:

http://www.naturalnews.com/022383.html
http://www.naturalnews.com/022389.html

En het laatste nieuws:

http://www.naturalnews.com/023408.html

Verder respecteer ik de forumregels. Ik heb alles gezegd wat ik moest zeggen en zal me verder buiten de discussie houden.

Peace,

Mike

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 11 Jun 2008 11:02 door bluefuzzguitar

Ik constateer dat de TROS-mod doet aan censuur. Ik had in reactie op een post van puma73 een link geplaatst naar een artikel over het dumpen van besmette AIDS-medicijnen in Afrika door het bedrijf Bayer. Dit was niet off-topic en diende ter illustratie van de zieke club die achter de Codex Alimentarius zit. Toch is deze post in zijn geheel verwijderd. Het ging om dit artikel:

De Tros-Mod doet helemaal niet aan censuur, ook van mij zijn berichten verwijderd en ik zou het niet in mijn hoofd halen om te zeggen dat ik de forumregels respecteer maar wel opnieuw de links plaatsen!. Je houd je dus niet aan de regels, niet heel erg maar kom er dan wel voooruit. De codex heeft niets te maken met wie wel of niet door jou genezen is/zou zijn.

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door Pruim »

Verder respecteer ik de forumregels. Ik heb alles gezegd wat ik moest zeggen en zal me verder buiten de discussie houden.
Je hebt gezegd wat je wilt zeggen. En daarin zie ik alleen maar zelfverheerlijking over dat je levensbedreigende ziektes geneest met behulp van wat voedingsadviezen en wat supplementen. Echter zonder wetenschappelijke bronnen.

Vragen die daadwerkelijk met dit topic te maken hadden, geef je echter geen antwoord op.

doornloosroosje
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 mei 2008 17:42

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door doornloosroosje »

@ Jor en Pruim
Bluefuzzgitar,doet niet meer mee dus ik ga even voor hem opkomen,althans wat de aanvraag van Bayer om erkenning voor een soort van vetslurper en daarnaast het willen laten registreren als geneesmiddel van voedingssupplmenten en vitaminemengsels.
Zo heb ik het tenminste begrepen en dat riekt wel naar het proberen een monopolie te vestigen.
Als je obesitas als een ziekte ziet en daar ben ik nog wel voor,dan hoef je nog niet alles wat obesitas bestrijdt direct als een geneesmiddel te gaan zien. In de complottheorie van tegenstanders van de codex wordt gezonde voeding dan plots een medicijn.
Uiteraard maken zij de denkfout dat gezonde voeding bestaat uit het weglaten van een component van de schijf van vijf ,waardoor je dan weer voedingsupplementen of vitaminemengsels moet nemen om daardoor opgelopen tekorten te compenseren. Er zijn nu eenmaal geen natuurlijke voedingsmiddelen die voor 100% bestaan uit eiwitten,vetten of koolhydraten . Maar ja in de complottheorie wordt ook het voedingscentrum niet gespaard. Schijnen allemaal gefinancieerd te worden door BigFood.

doornloosroosje
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 mei 2008 17:42

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door doornloosroosje »

heb ik al een diabeticus behoed voor amputatie door zijn voetgangreen binnen 1 maand (!) volledig te genezen, iemand met 6 (!) maagzweren binnen 10 dagen (!) volledig te genezen
Het eerste is heel makkelijk te verklaren deze persoon was teneinde raad en heeft eindelijk het advies dat de arts al gegeven had om zeer voorzichtig te zijn met snelle suikers nu in het extreme opgevolgd door geen koolhydraat rijke voedingsmiddelen meer te nemen. Gevolg z'n bloedsuiker bleef laag bij gebrek aan glucose en de beenwond die bekend is bij mensen met regelmatige hyperglycaemie kreeg de kans te genezen. Ik ga er tenminste vanuit dat methode Mike ook aardappelen en glutenarme granen als Mais en rijst verbied,om over suiker maar te zwijgen. toch zitten er natuurlijk ook nog wel wat suikers en zetmeel in groene groenten ,melk,eieren en ja zelfs in algen, alleen niet genoeg voor een snelle piek in de bloedsuikerspiege''
Dat van die maagzweren is moeilijker te verklaren ,daar er tegenwoordig algemeen wordt aangenomen dat een zuurbestendige bacterie die veroorzaakt. Maar goed wellicht had deze man toevallig glutenallergie .

essentiesaub

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door essentiesaub »

Wanneer is dat gezeik nu eindelijk eens een keer afgelopen met "wel of niet" wetenschappelijk ?

Wetenschappelijk speelt enkel de belangen in de hand van de pharmaceutische industrie
Let nu eens op, op die mensen die perse 'wetenschappelijke 'bewijzen' willen zien : allemaal hufters !

Mensen worden agressief als je begint over BEWUSTZIJN......

Groenten en voedsel eten wat niet bestraald word en waar geen giftige pesticiden in voorkomen dat is helemaal niks.............
Genezen zonder extreem vernietigende chemo therapie ..........nee dat mag zeker niet
de stralingen van de zendmasten ( die 3 maal hoger is dan tsjernobil) kan allemaal -wetenschappelijk- geen kwaad

de mens betrachten als een geheel ; uit den boze!
nee liever een oudere vrouw 36 pillen per dag laten slikken op advies van de long arts, nier arts, oncoloog, huisarts, ja dat is het ideaalbeeld !
( echt gebeurd ! )

Codex alimentarius is een pleidooi om terug te keren naar de 12 en 13 e eeuw, waarbij bijvoorbeeld een kruidenvrouwtje die iemand geneest met kruiden op de brandstapel wordt geworpen, etc

Elke stonthufter die bij de pharmaceutische industrie werkt of elke gemiddelde artsenbezoeker moet eens terade gaan bij dat ene procent integriteit wat nog in haar/zijn lijf zit.

Dat geldt ook voor die hufterige concerns die zich enkel bezighouden met hebzucht en commercie.

lees eens boeken zoals :

-Take control of your health and escape the sickness industry-elaine hollingworth
-The hundred Year Lie -How food and medicine are destroying Your Health- Randall Fitzgerald
Natural Cures They do not want you to know about Kevin Trudeau

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door Pruim »

Wanneer is dat gezeik nu eindelijk eens een keer afgelopen met "wel of niet" wetenschappelijk ?
Dat 'gezeik' houdt niet op omdat jij geen antwoorden kunt geven op kritische vragen.

''Medisch-wetenschappelijk onderzoek is onderzoek dat als doel heeft het beantwoorden van een vraag op het gebied van ziekte en gezondheid (etiologie, pathogenese, verschijnselen/symptomen, diagnose, preventie, uitkomst of behandeling van ziekte), door het op systematische wijze vergaren en bestuderen van gegevens. Het onderzoek beoogt bij te dragen aan medische kennis die ook geldend is voor populaties buiten de directe onderzoekspopulatie.'' (bron:www.ccmo-online.nl)
Wetenschappelijk speelt enkel de belangen in de hand van de pharmaceutische industrie
Let nu eens op, op die mensen die perse 'wetenschappelijke 'bewijzen' willen zien : allemaal hufters !
Dank je, ik vind jou ook lief.
Mensen worden agressief als je begint over BEWUSTZIJN......


Lees het hele topic nog eens, en kijk dan eens naar je eigen laatste post, en vraag je dan nog eens af wie zich agressief gedraagd.
Groenten en voedsel eten wat niet bestraald word en waar geen giftige pesticiden in voorkomen dat is helemaal niks.............
Geef dan eens een link naar de passage in de codex dat voedsel bestraald moet worden of dat er pesticiden in moeten zitten.
Genezen zonder extreem vernietigende chemo therapie ..........nee dat mag zeker niet
Wie zegt dat?
de stralingen van de zendmasten ( die 3 maal hoger is dan tsjernobil) kan allemaal -wetenschappelijk- geen kwaad
Ga je nu radiogolven vergelijken met nucleaire straling?
de mens betrachten als een geheel ; uit den boze!
nee liever een oudere vrouw 36 pillen per dag laten slikken op advies van de long arts, nier arts, oncoloog, huisarts, ja dat is het ideaalbeeld !
( echt gebeurd ! )
Kan ik weinig over zeggen zonder meer informatie.
Codex alimentarius is een pleidooi om terug te keren naar de 12 en 13 e eeuw, waarbij bijvoorbeeld een kruidenvrouwtje die iemand geneest met kruiden op de brandstapel wordt geworpen, etc
Als deze post van jou representatief is voor de manier waarop jij klanten ronselt voor je supplementenhandeltje, zal ik de eerste zijn die vóórstemt om die handel zwaar aan banden te leggen.
Elke stonthufter die bij de pharmaceutische industrie werkt of elke gemiddelde artsenbezoeker moet eens terade gaan bij dat ene procent integriteit wat nog in haar/zijn lijf zit.
Jij komt lekker integer over met je posting.
Dat geldt ook voor die hufterige concerns die zich enkel bezighouden met hebzucht en commercie.
En jij werkt voor een charitatieve instelling? Jij geeft al je supplementjes gratis weg?
lees eens boeken zoals :

-Take control of your health and escape the sickness industry-elaine hollingworth
-The hundred Year Lie -How food and medicine are destroying Your Health- Randall Fitzgerald
Natural Cures They do not want you to know about Kevin Trudeau
Lijkt me geen goed idee om deze boeken te lezen. Zo te zien word je daar nogal hufterig van.

En als je graag serieus genomen wilt worden, dan is het misschien verstandig om je taalgebruik aan te passen, en niet zomaar op alles en iedereen te gaan schelden.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 12 Jun 2008 13:41 door essentiesaub


--------------------------------------------------------------------------------

Wanneer is dat gezeik nu eindelijk eens een keer afgelopen met "wel of niet" wetenschappelijk ?

Wetenschappelijk speelt enkel de belangen in de hand van de pharmaceutische industrie
Let nu eens op, op die mensen die perse 'wetenschappelijke 'bewijzen' willen zien : allemaal hufters !

Mensen worden agressief als je begint over BEWUSTZIJN......
Dat laatste is zeker te zien in JOU reactie.Wel eens van respect voor anderen gehoord?

doornloosroosje
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 mei 2008 17:42

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door doornloosroosje »

:oops: Heb ik dit veroorzaakt? :oops:

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door Pruim »

Heb ik dit veroorzaakt?
Nee hoor, dit is het standaard verloop van een topic over dit soort onderwerpen.

doornloosroosje
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 mei 2008 17:42

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door doornloosroosje »

Dat AIDS wordt veroorzaakt door het HIV-virus is een aanname die nog nooit bewezen is. AIDS lijkt eerder het totale in elkaar klappen van het immuunsysteem te zijn, net als bijv. kanker.
Wat moet je hier nu van zeggen,zonder beledigend te worden.
Je zou haast denken dat schrijver zich eind jaren tachtig uit de maatschappij heeft teruggetrokken. Inmiddels is toch het HIvirus zichtbaar en aantoonbaar gemaakt .En dat het ,het immuunsysteem totaal in elkaar doet klappen ook en dat je dan kanker zoals het Kaposisarcoom krijgt ook.
Diegenen die zich niets aantrokken van de doktoren en aan hun immuunsysteem zijn gaan werken hebben zich met een gericht voedingsprogramma genezen van AIDS en kanker.
In mijn vriendenkring was een homopaar dat in de jaren 90 AIDS kreeg ,zij waren ook van de alternatieve behandeling en gingen daarvoor zelfs naar Duitsland[Rath?]. Toen niet zo gek want de opties waren ga je beroerd dood of ga je nog beroerder dood . Toen de laatste van de 2 echt erg ziek werd was de nieuwe cocktail er net en hij heeft wellicht iets te lang aan z'n angst voor die medicijnen vastgehouden en is er dus te laat en met een vergevorderd stadium van Non-Hodgekin aan begonnen. Enfin hij is niet van z'n AIDS genezen nog van z'n kanker en iedereen die in deze tijd nog zegt , laat de gangbare therapie en neem de mijne mag je vind ik wel van kwakzalverij beschuldigen.
In Nederland is Dr Houtsmuller de bekendste als het gaat om jezelf genezen van terminale kanker met voeding. De naam Moerman komt ook ter herinnering.
Houtsmuller geeft geen onevenwichtig dieet en volgens mij heeft die ook nooit gezegd dat je de reguliere therapie niet moet nemen.
Zijn methode met haaienkraakbeen kun je ook wel of niet proberen naast de gewone behandeling. Moerman schreef duivenvoer voor lijkt mij toch het laaste ,dat Mike zou willen ,bovendien zijn er verschillende onderzoeken naar zijn dieet geweest ,die niets hebben opgeleverd.
Ligt dat aan de granen? Ligt dat aan de toevoegingen in ons voedsel? Ligt dat aan gepasteuriseerde melk? Ligt dat aan vaccinaties? Nee, het ligt aan AL DIE DINGEN TEGELIJK, opgestapeld over een bepaalde tijd. Uiteindelijk kan het immuunsysteem al die rommel niet meer verwerken en stort het in.
Een ineengeklapt immuunsysteem is inderdaad een groot gevaar bij infecties dus al te zeer doorslaan met vaccinaties is wellicht niet goed,
toch zou ik mijn kind [noch mijzelf]als kandidaat willen opgeven voor kinderverlamming,hersenvliesontsteking en meer van die zeer gevaarlijke ziekten,te meer daar deze virusziekten juist de gezondste pakken en gezond eten je daar dus helemaal niet tegen beschermd.
Vroeger kreeg je van melk TBC omdat die bacterie erin zat . Nu is dankzij de controle van vee TBC onder het vee uitgeroeid ,dus nu zouden we ook zonder pasteurisatie kunnen al blijven er natuurlijk nog wel een paar paratyphus en corynebacterieen en E.coli's over die af en toe van zich doen spreken bij rauwmelkse kazen,maar alah dat is een risico ,dat je nog wel lopen kan zeker als je van je eigen weerstand overtuigd bent. Toevoegingen in het voedsel zijn dunkt mij wel iets waar we wat alerter op zouden moeten zijn . De voedsel industrie mixed werkelijk alles doorelkaar eerst wordt het tot poeder gemaakt dan gaat dat poeder [ei,melk,mais,aardappel,soja] werkelijk overal in dat ook maar een beetje bewerkt is. En handelaren in grondstoffen zijn niet te beroerd om afgekeurde partijen via achterdeuren weer ergen anders naar binnen te sluizen. Maar vit c is ook een conserveringsmiddel dat vaak wordt toegevoegd. Daarom lijkt mij die codex juist niet zo gek.
Toegegeven,dat hormonen-vleesen melk en gemanipuleerd soja mogen van de codex ,maar staat in iedergeval zwartopwit en tot nu toe heeft Europa het buiten de deur kunnen houden.
evolutie van het skelet? Eerder devolutie
Het lijkt erop dat Mike meer waarde hecht aan een goed skelet dan aan een goede inhoud van de hersenpan. Een echte aanhanger van ;"Men sana in corpore sano "riekt mij wat teveel naar "blut und boden"en ja dan zijn we weer terug bij IG-Farben.

doornloosroosje
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 mei 2008 17:42

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door doornloosroosje »

een artikel over het dumpen van besmette AIDS-medicijnen in Afrika door het bedrijf Bayer.
Deze had ik nog even over het hoofd gezien;het is van tweën één'of HIV is niet de oorzaak van AIDS en dan was er niets aan de hand ,of HiIV is toch de oorzaak van AIDS. En dat bleek ook zo te zijn de verantwoordelijken zijn allang gestraft omdat ze "gespeeld"hadden met mensenlevens. Dit speelde in de jaren 80 toen er nog veel onzekerheden over AIDS waren. Inmiddels is er alweer het volgende schandaal geweest van groeihormonen die besmet waren met BSE oftewel Creuzfeld-Jacob. De processen lopen nu . En als ook deze mensen onverantwoordelijke risico's genomen hebben zullen zij ook moeten boeten.

Anonymonk
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mei 2008 22:45

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door Anonymonk »

Het is toch wel erg verbijsterend om te zien hoe goed we geprogrammeerd zijn om tegen de medemens in hetzelfde schuitje tekeer te gaan. Mensen, we wordt door de machthebbers gewoon vernield, zowel de goeien als de slechten. Denk je nou echt dat je als goedgelovig schaap het beter gaat krijgen als je meh blijft zeggen??

Radar, ga het bdrijf Monsanto maar eens onderzoeken. Dan weet je gelijk waar de Codex ECHT vandaan komt... Het is onderdeel van het GROOTSTE SCHANDAAL IN ONZE TOTALE GESCHIEDENIS, punt.

Je kunt je hele programma wel opdoeken als niemand meer gezond mag zijn, omdat dan al het andere ook niet meer nodig is.

doornloosroosje
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 mei 2008 17:42

Re: Codex Alimentarius

Ongelezen bericht door doornloosroosje »

Denk je nou echt dat je als goedgelovig schaap het beter gaat krijgen als je meh blijft zeggen??
Monk je kan beter gaan mediteren en voor jezelf een beter leven opbouwen. Anderen gaan je dat niet geven en complottheorien helpen je daarbij evenmin.
Dus je kunt maar één ding doen en dat is het goede voorbeeld geven en hopen dat anderen dat ook doen.
Geloof in het goede in de mens en laat Radar de slechten vinden.

Gesloten