LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Douche: Albert Heijn

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
mojo88
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 feb 2009 21:05

Re: Douche: Albert Heijn

Ongelezen bericht door mojo88 »

Nee en daarom zeg ik toch ook dat het absoluut geen excuus is?
Dat staat ook in mijn vorige bericht hoor ik ben het hier absoluut niet mee eens de werkwijze van de desbetreffende AH slaat nergens op.

Ik beweer helemaal niet dat ik argumenten of ecxuses heb voor het doen van deze aangiftes dat zeg ik nergens.

Ik reageer alleen op enkele andere dingen die ook niks met de valse aangifte te maken hebben waar de andere mensen ook op reageren.

m.dam51
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2009 11:11

Re: Douche: Albert Heijn

Ongelezen bericht door m.dam51 »

Ik ben zeer geschrokken van dit item, dat je zelfs in een supermarkt niet veilig bent en dan nog wel door de medewerkers zelf! Politie inschakelen behoort het laatste middel te zijn bij ZEKERHEID van een misdaad en niet gemakzuchtig het eerste middel bij een uiterst vaag vermoeden. SCHANDE!!! Er is geen moment stilgestaan bij wat deze jongeman heeft moeten doormaken als hun wantrouwen ongegrond zou blijken. AH is meer bezig met de eigen problemen dan met de service en veiligheid van hun klanten. Omdat het de afgelopen dagen toch steeds door mijn hoofd bleef zoemen heb ik zojuist ook AH zelf mijn teleurstelling en boosheid laten weten via hun website. Ik zal deze winkels zeker niet meer zo vaak bezoeken als voorheen en weer meer bij andere supermarkten gaan shoppen. Dit kan niet zomaar geaccepteerd worden! Vriendelijke groet, Margreet van Dam

Wim2007
Berichten: 962
Lid geworden op: 12 jul 2007 13:04

Re: Douche: Albert Heijn

Ongelezen bericht door Wim2007 »

Wat ik mij afvraag is hoe deze zaak nu uiteindelijk is afgelopen. Hoe heeft Albert Heijn dit voorval uiteindelijk naar ieders tevredenheid opgelost (of juist niet)?
Laatst gewijzigd door Wim2007 op 17 mei 2009 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Douche: Albert Heijn

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@Wim,

Ik ben bang van niet.

Off-topic - volgen bepaalde conspiracy-theorists (complot-theorie-aanhangers) kan je beter helemaal geen boodschappen meer bij AH doen.

Waarom? Het schijnt dat Karst T. boodschappen deed bij AH vanwege zijn vermeende nazi symphatieen. AH zou afgekort zijn van, jawel, Adolf Hitler...

Let wel : Dit is een bewering die ik niet verzonnen heb - helaas :)

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Douche: Albert Heijn

Ongelezen bericht door dhc »

Hij is "op het randje" hoor...

raster
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 nov 2008 17:16

Re: Douche: Albert Heijn

Ongelezen bericht door raster »

Daarom sta ik altijd zolang in de rij aan de kassa bij AH.
AH wordt steeds goedkoper maar ook klant onvriendelijker.

Henkos
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 okt 2003 15:29

Re: Douche: Albert Heijn

Ongelezen bericht door Henkos »

Albert Heijn
Ik heb nog altijd een vieze nasmaak van het zgn. AH-vasteklantenfonds. Heeft me heel veel geld gekost. Ik kom er zelf wel overheen, maar denk nog krimpend terug aan die mensen die zo voor hun oude dag dachten te sparen. Achteraf heel zuur voor die mensen.

Debator
Berichten: 0
Lid geworden op: 07 mei 2010 01:19

Re: Douche: Albert Heijn

Ongelezen bericht door Debator »

Dit bericht is verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Douche: Albert Heijn

Ongelezen bericht door dhc »

Echt iets om trots op te zijn....
Blijf maar weg als je niets anders te melden hebt in dit oude topic.

Thundercracker
Berichten: 118
Lid geworden op: 26 mar 2010 23:13

Re: Douche: Albert Heijn

Ongelezen bericht door Thundercracker »

En bovendien lukt je dat niet is puur Sjonnie taal maar dat zie je al aan de schrijfwijze..

triestfiguur..

hunni050
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 jul 2004 01:25

Re: Douche: Albert Heijn

Ongelezen bericht door hunni050 »

Ad 56 schreef:Beste Wim2007,

U slaat de spijker precies op zijn kop.

Valse beschuldigingen en onterechte aanhoudingen, en onrechtmatige ondervragingen door de dienders van de politie.
Dat heeft op een jong of een volwassen personage weldegelijk zeer nadelige gevolgen.
Zo vind ik dat degene die dit soort strafbare feiten plegen, veel en zeer veel harder dienen aangepakt te worden.
Ze beschadigen zeer zwaar een persoon.
Zulke bedrijven moeten ze gewoon op een zwarte lijst zetten, en de medemens moeten zulke zaken mijden.
Dan zingen ze voortaan wel een paar octaven lager, en denken ze eerst na voordat ze hersenloos handelen.
Ze schermen tegenwoordig steeds meer met het feit, dat de klanten meer en meer onbeschoft handelen.
Maar ze vergeten een ding, gedrag beïnvloed gedrag, met andere woorden, ze behandelen de klant onbeschoft, en krijgen direct hun trekken thuis.
En dan hebben de klanten het gedaan.
Ik heb deze ervaring zelf opgedaan, ik ben winkelsurveillant geweest, en dan heb je rustig de tijd van de wereld om de zaak een zeer rustig te observeren.
Als de bom barst, dan worden wij erbij gehaald, en dan moest ik vaak degene die achter de kassa zat berispen op onaanvaardbaar gedrag.
En maar lekker klessebessen achter die kassa, dan maken ze een fout, dan zegt de klant er wat van, en dan moet je ze eens aanhoren.
De klant is dan onbeschoft, de klant mag niet van hun voor hun rechten opkomen, en dat vergeten ze vaak.

Hier zal natuurlijk wel weer de normale reacties op volgen, helaas dan, dit zijn mijn ervaringen als surveillant, onopvallend observeren, dan zie je ontzettend veel, en ze hebben het nooit van zijn leven in de gaten, wie je staat te bekijken.
Zo zijn die camera's ook zeer mooi speelgoed voor ons, dan zie je nog veel meer, maar zij hebben mooi niets in de smiezen !! hahaha.

Met vriendelijke groet,

Ad

Over onbeschoft personeel van Albert Heijn gesproken, ik kan er een boek over schrijven. Een paar maanden geleden nog trok het centraal bureau levensmiddelen CBL aan de noodrem om te melden dat personeel van supermarkten zo verschrikkelijk agressief benaderd werden door klanten. Mijn bevinding over het afgelopen jaar is het, dat het personeel de agressie voornamelijk over zichzelf afroept.

U moest eens weten welke nare ervaringen ik dagelijks ondervind als ik met mijn rolstoel bij de kassa kom om af te rekenen, je wordt soms openlijk in de maling genomen of recht in je gezicht uitgelachen door meisjes met en ook zonder hoofddoekjes ,die denken dat elke klant die in een rolstoel zit, naast een lichamelijk gebrek ook nog eens te lijden heeft aan een geestelijk onvermogende stoornis. Ik overweeg zo langzamerhand eens een andere kleur supermarkt te kiezen dan “Albert Heijn blauw”, ze worden te groot en bijna monopolist, en daar gaat Albert Heijn personeel zich naar gedragen, ze voelen zich onaantastbaar en daarom permitteren zij zich een onbehoorlijk gedrag ten opzichte van de klant. Je moet eens weten hoeveel obstakels rolstoelers tegenwoordig tegenkomen wat hen in ernstige mate belet om fatsoenlijk boodschappen te doen, maar ook klagen bij het management haalt tegenwoordig niets meer aan. Elke avond na 18:00 uur en vaak eerder gooien ze de speciale gehandicapten kassa op slot en vertellen vervolgens smoesjes over het hoe en waarom van het voortijdig afsluiten ervan, het personeel denkt dat gehandicapten zo seniel zijn, dat zij net als de kinderen na sesamstraat naar bed moeten, maar vergeten dat ook gehandicapten in de avonduren hun boodschappen doen omdat men overdag niet door de mensenmassa kan komen in de supermarkt. Winkelen bij Albert Heijn is een grote ergernis en frustratie geworden. Als het dan mis gaat en de klant verweerd zich tegen deze agressie of het feit dat deze klant in de maling wordt genomen als gehandicapte, dan wordt er meteen beveiliging bij gehaald en is de bewuste klant meestal degene die aan het kortste eind trekt. Zegels sparen bij Albert Heijn doe ik allang niet meer bij Albert Heijn. Goed personeel is schaars, slecht personeel helpt je bedrijf om zeep. Albert Heijn lijkt voor het laatste te kiezen. Als je goed rond kijkt in een supermarkt dan begint Albert Heijn een beetje op de variant blokker en kijkgrijp te lijken in plaats van de supermarkt waar het winkelen nog gezellig is. Bij mijn Albert Heijn , kom ik in 2013 al weer 50 jaar en het doet mij pijn om dit filiaal na zoveel jaar naar de kloten te zien gaan door de slechte personeel keuze omdat men bij de directie niet langer kijkt naar de kwaliteit van het personeel maar stevig op de kleintjes wil blijven letten. “Gewoon bij Albert Heijn”.

Gesloten