LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort 2

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort 2

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

aresd, uw maand korting is verwerkt. Een klein gebaar als klantwaardering zal binnenkort uw kant op komen.



sindela, doordat ADSL in bundels via kabels door uw wijk loopt naar de aansluitingen toe is het goed mogelijk dat de performance in de loop van de tijd achteruit gaat. Hiervoor hoeft u thuis niets veranderd te hebben. Het kan zijn dat een kabel verlegt is, verlengt is of dat er werkzaamheden in de buurt zijn geweest die dit veroorzaken. Doordat de kabels in bundels lopen en er steeds meer ADSL lijnen worden opgeleverd ontstaat zogeheten overspraak, dit kan voor storing op lijnen zorgen waardoor uw performance achteruit kan gaan. Daarbij heeft u ook een ISDN lijn waarbij de performance lager ligt dan bij analoge lijnen na bepaalde afstanden, analoog is ook verder leverbaar dan ISDN en vanaf bepaalde afstanden is ISDN ook niet meer leverbaar.

Onze abonnementen zijn theoretische snelheden, wij proberen u altijd de maximale snelheid te leveren. Wanneer dit door performance problemen niet haalbaar is zijn we in sommige gevallen genoodzaakt de lijn lager in te stellen om een stabiele lijn te verkrijgen.

Even een lijn overzetten op een analoog signaal is niet mogelijk, omdat er een overeenkomst tussen ons is die uitgaat van een ISDN lijn. Wanneer u dit wilt zult u dit zelf moeten aanvragen, dit kunt u doen op het 2e aderpaar, als die aanwezig is in uw woning. Wanneer u belt met onze administratie kunnen ze u uitleggen hoe dit in zijn werk gaat.

U geeft aan dat de problemen zijn begonnen sinds de overgang naar Telfort, er is technisch niets veranderd aan uw aansluiting of telefonie, dat u problemen sindsdien ondervind is een samenloop van omstandigheden. De telefonie problemen zouden verklaarbaar kunnen zijn als uw ADSL lijn niet goed functioneert.

De reden dat we vragen om alles bij het IS/RA aan te sluiten is dat we een ideale situatie moeten creëren waarbij de kans op fouten het kleinst is. Als alles weer werkt kunt u het wat ons betreft het allemaal aansluiten hoe u zelf wilt.

Ik heb gevraagd of ze nogmaals de lijn willen laten onderzoeken om te kijken of uw lijn niet de snelheid erbij kan krijgen die u nu mist. Dit is al een keer onderzocht, maar ze waren bereid er nogmaals naar te kijken.

Joris

Noodlez
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jul 2008 16:02

Re: Telfort 2

Ongelezen bericht door Noodlez »

@ Telfort Webcare,

Beste Joris,

Heb mijn klantcode nogmaals gecheckt en zag dat ik iets verkeerd had getypt. Kon nu pas reageren omdat vandaag de verbinding het weer eens doet. Mijn klantcode is: TI7Z4ZV127

Afgelopen 25 mei heb ik wederom aan de helpdesk gezeten.
Voor mijn gevoel wordt er eindelijk eens gekeken naar de situatie.
Tot op heden nog niks vernomen (5 tot 10 werkdagen) , maar neem aan dat het deze week gebeurd.
Sinds een tijdje noteer ik ook alle tijden en dagen wanneer ik achter m'n laptop zit en weer geen verbinding of heel slechte verbinding heb. zie hieronder...

27 mei 2009 > 21:57
28 mei 2009 > 10:40
28 mei 2009 > 12:20
28 mei 2009 > 15:00 - 15:35
28 mei 2009 > 16:20
28 mei 2009 > 17:30 (zeer trage verbinding)
28 mei 2009 > 18:45
29 mei 2009 > 21:55
31 mei 2009 > 11:00 - 13:15
31 mei 2009 > hele dag max 20 kb/sec
1 juni 2009 > 10:30
1 juni 2009 > 14:45

Gezien mijn verbinding al sinds november 2008 hapert , nog niet eens te spreken over mijn telefoonverbinding, zou ik graag willen weten hoe jullie het een en ander tegemoet kunnen komen.
Ik werk vaak vanuit huis als webprogrammeur en zonder internet kan ik niet werken. Een coureur zonder auto.

Ik hoop snel dat dit probleem ooit nog wordt opgelost. Voorheen met Tiscali had ik nooit problemen :(

Joris, als u dit probleem helder kan krijgen, dan mijn dank alvast hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Mike

sindela
Berichten: 24
Lid geworden op: 30 mei 2009 18:02

Re: Telfort 2

Ongelezen bericht door sindela »

Best Joris (webcare),

Blijkbaar heb je invloed :lol:
want vanavond kreeg ik een telefoontje of er morgen een monteur langs kan komen. Komt mooi uit want ik werk morgen toch thuis en ik hoop dat er iets gevonden wordt.
Het kan best toeval zijn dat na de overname de problemen er waren. Maar ik kwam het ook tegen als systeembeheerder (incl. alle telefonie) en dan heb ik toch mijn twijfels. Het lijkt er op dat er met andere servers/routers is gaan werken, die minder stabiel zijn.
Dat terug plaatsen bij het IS/RA punt kan ik me voorstellen maar dat is een verkeerde benadering vind ik als alles altijd gewerkt heeft en ik ook vertelde dat ik geen amateur ben. Dan zoek je het eerst bij je zelf.
Ook de opmerking van de helpdesk medewerker dat hij weerstand op de lijn meet NA IS/RA zou ik graag willen weten hoe hij dat doet.... en dat daarom alles aangepast moest worden.

Het maakt mij niet uit of ik een analoog of ISDN lijn heb. Maar bijna 10 jaar gelden was ISDN de verplichte toekomst voor snelle verbindingen en nu blijkt het een blokkade? dan zou het gratis omgezet mogen worden (door KPN). Een ander P-2602HW modem heb je dan nog nodig en dat dan mogelijk de performance beter kan zijn.
Mijn opmerking was een aanbod om analoog aan te sluiten was om zo de problemen op te lossen . Want als het aan de ISDN zou liggen is aan Telfort om met KPN, toch dezelfde organisatie, de overgebleven kabeltjes aan te sluiten. Of prik ze bij de nu al aangesloten heb je meer koper tot je beschikking ;-) Dus ik heb geen behoefte om de administratie te bellen en te betalen om van ISDN af te komen.

Wat me verbaasd is dat de http://snelheidstest.telfort.nl/#/aanbiedingen er tot 20 Mb staat want dat is dus theoretisch niet mogelijk...

Als ik lees dat mijn attenuation downstream = 47 db we 47 / 13,8 is 3,4 km van de centrale zou zitten en volgens de grafiek dan maximaal op 6 Mb kom. En bbned een met de postcodecheck 1,7 km meld dan vraag ik me af wie er gelijk heeft.

We wachten morgen af of de monteur een oplossing kan vinden.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort 2

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Noodlez, wat de tegemoetkoming betreft kunt u het beste, wanneer alles wel naar behoren werkt, een e-mail sturen via het webformulier. In deze e-mail kunt u het verzoek plaatsen om een verrekening voor de periode dat het niet naar behoren heeft gefunctioneerd.

Momenteel kan ik niets versnellen of iets doen voor u, het probleem is nu in behandeling.



sindela, we zijn alleen meer verkeer via het KPN netwerk gaan routeren omdat we nu een dochter van KPN zijn.
Zij rekenen ons bij het aan- en afsluiten van een ADSL-lijn kosten door, waardoor dat we niet hun kunnen vragen of er een ISDN-lijn een analoge lijn kan worden gemaakt. De performance zal zeker beter zijn, dat kan ik u nu al vertellen. Ik snap uw voorstel, maar dit is niet mogelijk bij ons of bij een andere consumenten ADSl-aanbieder zonder een nieuwe overeenkomst aan te gaan.

Waar mijn collega uit opmaakte dat hij een weerstand na uw IS/RA kon meten, is mij onduidelijk. Dit ga ik nog uitzoeken. Ik begrijp dat u vindt dat wanneer altijd alles gewerkt heeft, u het niet hoeft te veranderen. Echter, dit is nu juist wel belangrijk omdat dingen juist buitenshuis kunnen veranderen, zoals ik u had uitgelegd. Dit is echt noodzakelijk om een ideale situatie te creëren, zeker wanneer u ISDN heeft en op een redelijke afstand van de centrale woont.
Het is bij ons de procedure om een ideale situatie te creëren, omdat gebleken is dat het oplossen versneld wordt hierdoor. Tevens kunnen kabels ook in kwaliteit achteruit gaan, ook als ze er perfect lijken uit te zien. Op de werkvloer hebben we hier genoeg voorbeelden van gezien.
Dat is dus de reden dat we u gevraagd hebben het beneden aan te sluiten.

U zou in theorie misschien 6Mbit kunnen halen, maar u heeft een MAch5 abonnement en die staan ingesteld op 5Mbit.

Alle ADSL-providers in NL leveren een theoretisch maximaal haalbare snelheid, op uw postcode is dat 15MB. De poort van de lijnkaart staat ook op 20Mbit ingesteld bij een 20Mbit abonnement, en de klant krijgt het ook. Alleen zorgt de afstand vanaf de centrale tot de woning, de kwaliteit van de kabels en de hoeveelheid lijnen in een wijk ervoor dat modems op een lagere snelheid intrainen. Op het KPN netwerk worden klanten wel vaker bij voorbaat al lager ingesteld, maar dit geeft de postcodecheck dan ook vooraf aan.

1,7 km zal kloppen als er een kabel direct naar u woning wordt gelegd, tussen de 2200 en 3000 meter vind ik een betere schatting.

We wachten even af of ze iets gaan vinden.

Joris

sindela
Berichten: 24
Lid geworden op: 30 mei 2009 18:02

Re: Telfort 2

Ongelezen bericht door sindela »

Beste Joris,

Vandaag de KPN monteur de lijn bekeken en alles die zou in orde zijn. Er zat nog een ISDN poort op voor de telefoon en die zou er afgehaald worden.
Vreemde is dat de status DSL nu nog minder is: eerst downloaden 4570 nu 3418 kbps en de Up nu nog maar 512 kbps.

Volgens de monteur zou ik gewoon een ander modem moeten krijgen om dat uit te sluiten maar je kan er soms na drie vervangen zeker van zijn... (bij KPN doen ze daar makkelijk over)
Het zit dus in de verbinding en ik blijf erbij dat het in een server of switch/router op het netwerk zit en daardoor op verschillende momenten de verbinding niet in stand blijft. Want het kan ook een week gewoon goed gaan.
Een UTP kabel onderweg in de patch kast (bij KPN) waar iets te hard aan getrokken is of een knoop heeft gehad is al voldoende om vage storingen te geven. Dat weet ik uit ervaring.

Maar als dit zo blijft dan overweeg ik toch om het bij Caiway te gaan want dan zitten we op een andere kabel.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort 2

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Vanwege de problemen was de lijn tijdelijk lager ingesteld. U heeft nu meer dan ik tot nu toe gezien heb op uw lijn.
5693/741

Ik heb gevraagd of ze hem willen laten staan op deze snelheid omdat er geen errors meer op uw lijn te vinden waren.

Hopelijk is het nu naar uw tevredenheid opgelost.

Joris

michel888
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2009 13:30

Re: Telfort 2

Ongelezen bericht door michel888 »

Hallo,

kan iemand mij misschien vertellen waarom ik een 20 mbit lijn heb terwijl ik sinds kort maar 109 kbyte/sec kan downloaden? Op de site van telfort staat dat ik 8 mb maximaal kan krijgen en waar is dat dan? Eerst kon ik gemakkelijk 600+ kbyte/sec downloaden! Ik snap dat Telfort misschien de "stabiliteit" wil verbeteren maar toch niet als er zoveel van de download snelheid af gaat.

Mvg. Michel

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort 2

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Dit kan veel oorzaken hebben. U heeft het over de downloadsnelheid, op welke snelheid staat uw modem met ons in verbinding? Dit kunt u zien door op uw modem in te loggen.

Als daar een snelheid staat die onder 1Mbit is dan moeten we daar zoeken, staat daar een juiste snelheid dan zullen we moeten kijken hoe u verbonden bent met het modem en dat nalopen.

Zulke snelheden als u noemt heeft niet iets te maken met de stabiliteit verbeteren als u eerst 6 keer sneller Internet had.

Joris

sindela
Berichten: 24
Lid geworden op: 30 mei 2009 18:02

Re: Telfort 2

Ongelezen bericht door sindela »

Geplaatst op: 04 Jun 2009 11:43
Vanwege de problemen was de lijn tijdelijk lager ingesteld. U heeft nu meer dan ik tot nu toe gezien heb op uw lijn.
5693/741
Ik heb gevraagd of ze hem willen laten staan op deze snelheid omdat er geen errors meer op uw lijn te vinden waren.
Hopelijk is het nu naar uw tevredenheid opgelost.
Als het zo blijft en de verbinding valt niet meer weg dan ben ik tevreden. Ik hoop dat ik jullie nu met rust kan laten
:lol:
en wat nuttigere werkzaamheden kan gaan doen.

naïef
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 jun 2009 22:18

Re: Telfort 2

Ongelezen bericht door naïef »

Op 9 maart heeft mijn (net 18jarige) zoon onder emotionele druk en
dwang van een jonge man o.a. 2 mobiele abonnementen bij Telfort afgesloten met een looptijd van 2 jaar. Hij heeft hier aangifte van gedaan bij de politie, in eerste instantie was hij bang voor represailles en heeft deze aangifte pas in een later stadium durven aanvullen met de ware toedracht.Het mag duidelijk zijn dat mijn zoon niet in het bezit is van de mobieltjes, de 06 nummers of de contracten.
Op 12 maart ontvingen wij een brief van Preventel in opdracht van Telfort. U begrijpt we hebben direct Telfort gebeld!
De situatie uitgelegd,alle voorhande zijnde info aangetekend naar Telfort opgestuurd en NATUURLIJK verzocht om blokkering van de
06-nummers! Sinds dien heb ik vele uren doorgebracht met het
telefoneren met verschillende Telfort afdelingen en het schrijven van
aangetekende brieven.Ondanks deze inspanning heeft Telfort 1 van deze 06 nummers nog enkele weken laten doorlopen!
Als enige schriftelijke reactie van Telfort ontvingen we een gespecificeerde factuur van 1241,97 euro en een rekening voor het beeindigen van de 2 abonnementen(ook een leuk totaal bedrag)
NATUURLIJK ben ik weer gaan bellen!
Uiteindelijk leek op 29 mei de zaak enigzins opgelost, een medewerker bevestigde dat Telfort een fout had gemaakt en dat we een correctie factuur kregen EN er werd afgesproken dat mijn zoon de 2 geblokkeerde abonnementen in maandelijkse termijnen gedurende 2 jaar zal aflossen. Dat noemt men een redelijke afkoop/coulance regeling!
EN TOEN...........toen werd het 4juni! Met de post kwam geen correctie factuur
nee, er kwam een brief van de GERECHTSDEURWAARDERS of mijn zoon
binnen 5 werkdagen een bedrag van 2724,08 wilde overmaken!
De Telfort medewerkster weigerde uit te leggen hoe dit mogelijk was en
verbrak uiteindelijk zelfs de verbinding, de gerechts deurwaarders hebben ons inmiddels wel teruggebeld en hebben beloofd de zaak uit te zoeken.
En wat heb ik gedaan?? Ik heb maar weer eens aangetekende brieven verzonden naar Telfort en de gerechtsdeurwaarder!

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort 2

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

naïef, ik vind het heel vervelend voor u en uw zoon dat dit gebeurt is. Graag zouden wij het nader willen bekijken, hiervoor hebben we wel uw klantnummer nodig. Kunt u misschien uw klantnummer plaatsen?

Joris

marchinus
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mei 2009 10:18

Re: Telfort 2

Ongelezen bericht door marchinus »

Geplaatst op 08 Mei 2009 10:34 door Telfort webcare

@marchinus, onze overstapdesk heeft contact gehad met Het Net, uw abonnement bij Het Net wordt met terugwerkende kracht per 1/5/2009 opgezegd. Onze excuses voor het ongemak.

Geplaatst op 12 Mei 2009 17:04 door Telfort webcare

@marchinus, onze overstapafdeling heeft mij verzekerd dat het geregeld wordt. Wacht u met contact opnemen tot dit in alle systemen is verwerkt. Dit zal binnen enkele dagen in orde komen.

Joris
Hallo Joris,
Er zit totaal geen schot in. Ik heb nog steeds geen bevestiging van Het Net. Wel schrijven ze steeds het verschuldigde abonnements geld van mijn rekening. Krijg ik dat ooit nog weer terug? Die enkele dagen zijn nu toch wel voorbij, volgens mij zitten we nu al op 24 dagen. Graag spoed met de afhandeling.

sindela
Berichten: 24
Lid geworden op: 30 mei 2009 18:02

Re: Telfort 2

Ongelezen bericht door sindela »

Beste Joris, ik kreeg 5 juni een sms met de melding dat ze mijn klacht hebben ontvangen en binnen 10 werkdagen gaan oplossen.
Vermoedelijk doordat ik mijn klacht ook bij mijn ADSL/VoIp leverancier studenten.net had gedaan en deze nu (pas) bij Telfort komt.

Maar als de verbinding blijft zoals nu dan is heb ik geen klacht meer. (het is bijna een week stabiel) :lol:
Voordat alles weer overhoop gehaald wordt... :(
kan je daar melding van maken? want op een SMS van Telfort mag/kan ik niet reageren.

naïef
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 jun 2009 22:18

Re: Telfort 2

Ongelezen bericht door naïef »

Beste Joris,

Mijn zoon heeft 2 klantnummers ( 2 ab.)
Metzijn momenteel de grootste problemen.
Het 2de nummer is.
Voor het aanvullend proces verbaal verwijs ik U naar de politie.

Vriendelijke groet,

Naïef
Laatst gewijzigd door naïef op 15 jun 2009 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.

eddieoss
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jun 2009 10:45

Re: Telfort 2

Ongelezen bericht door eddieoss »

Goedemorgen,

Er is nog helemaal niet veranderd bij Telfort. 1,5 jaar geleden heb ik 2 mobiele umts lijnen aangeschaft. Er wordt in de voorwaarden en op internet beloofd dat hier een vpn verbinding op mogelijk is. Dit is echter niet het geval. De helpdesk zegt de ene keer dan het kan, ze even wat instellingen moeten aanpassen en dat ze dan terug bellen (doen ze niet). Maar daar klopt niets van. Dan zeggen ze dat het niet meer kan. En een andere keer zeggen ze dat het nooit heeft gekunnen.
Letwel. Er staat duidelijk in de voorwaarden dat dit mogelijk is.

Ik ben nu ruim een half jaar bezig de lijnen op te zeggen. Telfort blijft echter facturen sturen. Ruim een maand geleden na weer diverse telefoontjes en mailtjes heb ik een afkoopsom betaald aan Telfort, hierna zou ik overal vanaf zijn. De lijnen zijn immers afgesloten.

Helaas kwam er meteen een nieuwe factuur van maar liefst ruim 500 euro. En wederom begint het circus weer vooraan.

Tot op heden heb ik geen reactie ontvangen op mijn vraag waarom Jan van de administratie mij beloofd dat het de laatste factuur was, en de administratie van Telfort dit niet overneemt. (Dat Telfort hiervan niets terug kunnen vinden, ligt niet aan mij). Waarom mag ik Jan niet meer spreken als ik bel?!?
Als ik bel wordt ik steeds doorverbonden en doorverwezen, maar krijg niemand die een beslissing mag nemen.
Niemand van Telfort neemt de moeite mij te bellen om een en ander door te spreken.

Op mijn aangetekende klacht over de afhandeling van dit gedoe heb ik ook nog geen enkele reactie ontvangen.

Telfort verwacht dat ik ondanks de toezegging van Telfort dat ik geen facturen meer zal ontvangen, en ondanks dat de lijnen zijn afgesloten en zogenaamd niet opnieuw geactiveerd kunnen worden ik toch ruim 500 euro moet overmaken?? Dit terwijl Telfort nooit de beloofde dienstverlening heeft kunnen leveren??

Ik hoop ooit van Telfort af te komen, maar ik zie het somber in. Ze blijven onterechte facturen verzenden!!

Groet Eddie

aomm
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 mei 2009 00:14

Re: Telfort 2

Ongelezen bericht door aomm »

Na een en al problemen abonnement telfort internet en telefonie beeindigt.
D.d. 8 april een brief ontvangen van telfort dat per 28 april de verbindingen zouden worden afgesloten. Prima, daar zijn we dan vanaf dachten wij. Half april abonnementskosten maand mei afgeschreven van onze bankrekening. Mail naat Telfort gestuurd en daar melden ze ons dat dit kan gebeuren, de factuur wordt al eerder gemaakt. Ok, daar kunnen we inkomen en omdat er een eindafrekening zou volgen hebben we het laten gaan. Half mei echter weer een afschrijving (we hadden ondertussen met de rode intrekkingskaart de automatische betaling ingetrokken) weer een afschrijving abonnement maand juni.
Uiteraard meteen deze betaling gestorneerd en een berichtje naar telfort gestuurd dat er geen abonnement meer is en dat we de automatische betaling hadden ingetrokken. Antwoordt van telfort (binnen een half uur) dat we dat zeker niet moesten storneren omdat het betalingsverkeer dan in de war zou raken!!!!!!!
Hier hebben we maar niet op gereageerd.. Nu 8 juni wederom een bedrag van onze bank afgeschreven. Weer gestorneerd natuurlijk en we gaan nu een klacht bij de bank neerleggen, ongeoorloofd afschrijven van onze bankrekeningnummer.
Weer een berichtje naar telfort gestuurd en afwachten wat er gaat komen.

Dus: abonnement beeindigt bij telfort houd in dat je je bankrekening extra in de gaten moet houden.
Jammer dat ze ons geld van mei nog hebben zitten, volgens mailbericht van telfort zou de eindafrekening in juni plaatsvinden... we zijn benieuwd!

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort 2

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

marchinus, we hebben wederom met uw oude provider contact gehad. Het was inderdaad nog niet verwerkt, dit zou nu wel goed in de systemen staan. We hebben het nu voor u geëscaleerd bij hen zodat u de gemaakte kosten terug kunt verwachten.

Joris

aomm
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 mei 2009 00:14

Re: Telfort 2

Ongelezen bericht door aomm »

Het blijft toch moeilijk voor Telfort om de berichten goed te lezen.
Per brief geven ze aan dat het abonnement wordt beeindigt per 28 april, er staat dan nog bij dat er dan geen gebruik meer kan worden gemaakt van de telfort diensten (was dus ook meteen afgesloten).
Dan geven ze door (nav een vraag van mij) dat de eindafrekening heeft plaatsgevonden en dat ze het teveel betaalde hebben terug gestuurd. Nu ben ik niet blind, van alle twee heb ik nog niets gezien. Groter is de verbazing dat ze nu ineens de einddatum 2 weken later geven n.l. 12 mei.

In de brief die we 8 april hebben ontvangen staat duidelijk de datum 28 april. Op mijn vragen hoe deze 2 weken extra er nu komen krijg je gewoon geen antwoordt op, ze blijven maar doorgeven 12 mei.

Vreemde zaak, hier moeten we dus maar verder mee gaan, zo via Telfort wil het gewoon niet lukken.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort 2

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

aomm, zou u misschien uw klantcode kunnen posten, dan kan ik voor u een ander antwoord verkrijgen waar u hopelijk wel mee geholpen bent.

Joris

aomm
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 mei 2009 00:14

Re: Telfort 2

Ongelezen bericht door aomm »

Geachte,

Klantcode is: TV9C6Z6I47

Gr. Aom

Gesloten