LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
axasjaak
Berichten: 233
Lid geworden op: 20 sep 2007 12:24

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door axasjaak »

Het is uiteraard een uitstekende zaak dat RADAR de verrichtingen van ZIGGO kritisch tegen het licht houdt.
Door RADAR wordt echter geen inzicht gegeven in de verhouding van het aantal abonnees tot het aantal probleemgevallen.
Daarbij is bekend dat een te vroeg uitgevoerde fusie de basis vormt voor het grote aantal klachten.
Bij collega VARA-KASSA staat op de klachtenlijst als nr.1 wederom de KPN met haar dochter TELFORT , terwijl daar toch geen sprake is van een fusieproces o.i.d..Het lijkt mij dat daar structureel iets grondig mis is.

josnoordhuizen
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2008 12:47

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door josnoordhuizen »

Opeens kan ik mijn mail niet meer ophalen. Lekker als je thuis werkt en hiermee je geld moet verdienen. De website van Ziggo toont al helemaal geen respect naar de gebruiker : een soort (S)T(R)ESS figuur die je niet kan helpen. Inloggen lukt ook niet en bellen naar een 0900 nummer laat je eerst een uur in de wacht staan. In ieder geval kun je makkelijk opzeggen via www.ziggo.nl. Dat is het enige dat werkt. Dus maar snel gedaan en overgestapt naar een serieuzere provider.

humaki
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2008 17:58

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door humaki »

Zelf heb ik erg veel problemen gehad met Ziggo in mei en juni, eindelijk was alles compleet en werkte het en had ik geld terug. ECHTER, na controle van de factuur blijkt dat al vanaf de eerste maand digitaal totaalpakket, film1 en sport1 in rekening wordt gebracht; zonder dat ik daar ooit om gevraagd heb en zonder dat ik deze zenders kan zien! Ik heb Ziggo gevraagd de ruim 150 euro te terug te betalen. Verder laat ik de incasso van ziggo storneren, laat ze het eerst maar eens oplossen.
LET OP! als ik de totalen optel dan komt dat niet altijd overeen met de totaalbedrag dat onderaan staat. Hierdoor betaal ik teveel. DIT KAN BIJ IEDEREEN GEBEUREN/GEBEURD ZIJN.

humaki
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2008 17:58

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door humaki »

Afgelopen maandag kon ik ineens geen digitale televisie meer kijken, alleen Nederland 1 deed het nog. Na contact met Ziggo, was het een paar uur later opgelost, snel en effectief, maar wel weer heel vervelend.
Hebben meert mensen hier last van?

Allien
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2008 12:24

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Allien »

Op 14 november 2008 hebben we alles in 1 pakket bij Ziggo besteld via internet. Dit hebben we direct bevestigd, omdat we begin december over gingen naar ons huis (bestaade woning) om samen te wonen. Een laptop, televisie en telefoon werd nieuw gekocht om optimaal en plezierig van ons huis te genieten. Ziggo werd op tijd besteld om problemen te voorkomen. 3 dec. hadden we een afspraak met de monteur gemaakt zodat we rond sinterklaas overkonden, maar helaas was dit te mooi gedacht.
We kregen direct na het bevestigen een mail van hartelijk dank voor uw bestelling en zelfs.... veel plezier met uw nieuwe producten. Doordat we op 30 november nog geen mail of brief hadden ontvangen heb ik er telefonisch achteraan gebeld,
1. via het keuzemenu bleek dat op onze adres geen aanmelding was. Heel vreemd want we hadden toch echt een bevestiging per email. Volgens de dame van de klantenservice kon ik hier geen rechtspraak op halen, omdat het automatisch was.
2. Na 26 minuten in de wacht kreeg ik een dame aan de lijn die inderdaad bevestigde dat er geen aanmelding was. Ze heeft alles weer ingevuld en kon de afspraak van 3 dec. niet meer boeken, waardoor we 12 dec een monteur konden krijgen 's middags of 17 dec. Heeeeeeel jammer dat het zo moest gaan, we dachten er op tijd bij te zijn, maar ook dit kon niet goed gaan. Ik vind het slordig en oneerlijk hoe Ziggo met haar klant om ging. Uiteindelijk heb ik 38 min. en 40 sec. met de dame aan de lijn gezeten waar we niks mee opschoten, behalve dat de aanmelding nu wel in het systeem zat. Per internet duurt het langer volgens de dame en komt hij laat (of in het geval van ons, NIET in het systeem) We hebben er eigenlijk geen vertrouwen meer in en hopen dat we nu wel een bevestiging krijgen........ afwachten dus.....

3545
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2008 10:04

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door 3545 »

Ik probeerde sinds dit voorjaar van het abonnement voor radio en tv bij Home/Ziggo af te komen. Uiteraard dien je rekening te houden met de gestelde opzeggingstermijn. Van Ziggo mag je verwachten dat de brief ter bevestiging die ik zou ontvangen, redelijk op tijd komt zodat ik een ander bedrijf kan inschakelen voor een nieuwe aansluiting. Maar die brief bleef uit. Op meerdere brieven kreeg ik geen antwoord.

Nadat ik in augustus via de website van Ziggo opnieuw per 1 oktober het abonnement bij hun opgezegd had, kreeg ik van Ziggo per e-mail het volgende bericht:

---------

Geachte heer (hier werd mijn naam vermeld),

Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.

U heeft ons onlangs gevraagd de levering van TV Basis (het tv- en radiosignaal) op (mijn adres) te beeindigen.

De levering van het signaal wordt per 1 oktober 2008 stopgezet. Hierbij is rekening gehouden met de maand opzegtermijn.

Wilt u in de toekomst toch weer tv kijken, internetten of bellen via de kabel? Bel dan onze Klantenservice: 0900 - 0740 (lokaal tarief).

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet, Afdeling : Ziggo TV Basis

Behandeld door : (naam van een medewerker van Ziggo)

------------

Vervolgens heb ik per 1 oktober een nieuwe aansluiting van een ander bedrijf gekregen.

Daarna kreeg ik van Ziggo per brief een wijzigingsbericht van een nieuw abonnement en weer daarna een bevestigingsbericht van verzoek tot beëindiging met een overzicht waarin stond dat mijn abonnement op 10 november 2008 beëindigd wordt. Ik heb daarna hen via hun website o.a. eraan herinnerd dat ik mijn toestemming voor automatische afschrijving had ingetrokken en verbood hen geld van mijn rekening te halen. Desondanks was er op 28 november toch geld van mijn rekening gehaald met o.a. de omschrijving: ABON TM DEC, FACT.NR*

Mijn conclusie:

- Schrijf geen brieven aan Ziggo en bel hen niet op. Dit leidt bij Ziggo alleen maar tot nog grotere chaos en leidt bij hen tot misverstanden.

- Als je het abonnement bij Ziggo wilt opzeggen, houd je dan aan de opzeggingstermijn en zeg via de website van Ziggo op. Trek daarbij de machtiging aan hen om geld van je bankrekening te halen voor de tijd na de opzeggingsdatum in.

- Zorg echter dat je een copie van je opzegging bewaart en bewaar de e-mails die je daarna van Ziggo ontvangt, in je e-mailbox.

- Houd je bankrekening in de gaten (liefst wekelijks, als je telebankiert, want binnen een maand kun je geld wat ten onrechte door een ander van je bankrekening is gehaald, terughalen) en dien bij de bank een verzoek in tot terughaling van de afschrijving.

- Blijf je bankrekening in de gaten houden. Mocht Ziggo opnieuw geld van je rekening halen, ga dan naar je bank en zorg voor een "selectieve blokkade" van Ziggo.

- Zorg dat je al voor de opzegging de aansluiting door een ander bedrijf programmeert, zodat je niet zonder radio, televisie of internet komt te zitten.

- Als je van plan bent om een abonnement bij Ziggo te nemen, wacht dan tot zij hun zaakjes in orde hebben. Een graadmeter is het aantal klachten op het internet.

- De overheid zou grenzen moeten stellen aan het voortzetten van een bedrijf dat dermate chaotisch is dat het in z'n algemeenheid tot teveel frustraties bij de burgers en tot misverstanden en dientengevolge mogelijk frauduleus handelen bij dat betreffende bedrijf leidt.

joes66
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 dec 2008 18:29

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door joes66 »

Ook wij hebben helaas de fout gemaakt met Ziggo in zee te gaan. Sinds begin oktober '08 veel ellende. Inmiddels vele uren aan de telefoon gezeten en nog werkt de digitale telefonie niet. Al twee keer een machtiging m.b.t. nummerbehoud getekend retour gezonden, nu wachten wij op het derde (!) formulier. Vandaag per post een klacht ingediend. Iedere maand moeten wij betalen voor diensten die Ziggo niet kan of wil leveren.

Vince2301
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 nov 2008 20:01

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Vince2301 »

Nou..

Ik had beloofd het hier te melden als Ziggo mijn internet tijdig zou weten te verhuizen.
Op de dag van verhuizing bleek dat er op het nieuwe adres geen internet was aangesloten en ook ontvingen we geen verhuispakket.
Na bellen met de klantenservice (en weer voor een klein kapitaal in de wacht te hebben gestaan) was er éindelijk een medewerker die vroeg of we misschien voor internet een ander klantnummer hadden dan voor de televisie. Op de afschrijvingen gekeken en jawel: ander klantnummer.
Dit klantnummer doorgegeven en dat bleek nog geregistreerd staan op twee adressen geleden! (wonderbaarlijk dat we al die tijd wel een internetaansluiting hebben gehad op het opvolgende adres)
De medewerker heeft er dezelfde dag nog voor gezorgd dat we internet kregen op ons nieuwe/huidige adres. Een pluim voor deze doortastende medewerker dus!

Een verhuispakket hebben we overigens nog niet onvangen. Gelukkig kon ik gewoon de oude splitter etc. overzetten. Ook jammer dat blijkbaar maar weinig medewerkers over voldoende kennis van zaken beschikken en dat contact zoveel geld kost.
Al met al dus toch nog een redelijk goede ervaring met Ziggo.

Jan van de Wal
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 dec 2008 18:44

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Jan van de Wal »

Ik heb officiele brieven van Ziggo gehad dat de abbonnementen per 1 oktober (internet en telefoon)en 31 oktober (t.v.) Nu krijg ik nog steeds automatische afschrijvingen, de laatste heb ik nog terug kunnen laten storten door de bank maar de andere zijn al te lang afgeschreven. Ik heb ze hierover gebeld (na 30 minuten eindelijk een medewerker die 3 woorden zegt en dan de verbinding verbreekt. Rode kaart van de bank ingestuurd, gemaild maar ik hoor niks en er wordt niks terug gestort
Is dit nu niet echt een vorm van oplichting?
Kunnen ze niet anders worden aangepakt of raad de mensen eens aan om geen automatische afschrijvingen meer in te leveren en alleen nog te werken met acceptgiro's

Met vriendelijke groet,
Jan van de Wal

andreas jansen
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 dec 2008 15:20

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door andreas jansen »

Ik ben vanaf juli al bezig met Ziggo over aansluiting, snelheid en facturen. Eerlijk gezegd heb ik intussen met de helpdesk al meer dan 50x contact gehad. In het beginsel werden problemen aangepakt, maar nu zijn de rechtstreekse nummers niet te bereiken en ik kom intussen niet verder. Het begint me de keel uit te hangen, want de aansluiting van de nu 20Mbits wordt niet gehaald. Eerst was mij via het extra pakket 16 Mbits beloofd in juli, maar later hoorde ik dat het pas in september zou gebeuren. Dit was niet volgens contract !

Uiteindelijk werd in oktober de snelheid zogenaamd verhoogd naar 16 Mbits. Niets van dat alles was waar. Weer bellen en de medewerker kon niets doen en zou de technische dienst inschakelen. Ook weer niets gehoord.

In december weer gebeld en gemaild. Nu werd ik teruggebeld en ik zou een nieuw contract krijgen voor een 20 Mbits aansluiting. Dit is de derde keer dat ik een nieuw contract krijg. De eerste 2 dagen bijna 19 Mbits download....ik gelukkig. Een utopie, want intussen bereik ik snelheden van 6 a 8 Mbits. Ik vind dit onacceptabel.

Wat kan ik nu nog doen, want ik betaal wel mooi 64,95 voor het extra pakket 3-1.

mvg A. Jansen

Jaap Kleijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2008 10:42

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Jaap Kleijn »

M,
Heb, door een schade door Ziggo veroorzaakt ,een rekening voorgeschoten aan loodgieter van een bedrag van € 156,72.
Die staat ook als een min post vermeld op mijn facturenlijst.
Heb 2 X een bericht verstuurd aan Ziggo wanneer en hoe men dat terug denkt te betalen en tevens opgemerkt dat hun klanten het abonnementsgeld wel vooruit betalen en blijkbaar van mij verwachten dat ik eerst de reperateur betaal en op hun willekeur maar moet accepteren betreft de retour betaling.
Heb daarna ook nog de klantenservice gebeld. Na 23.15 minuten kreeg ik een vriendelijke dame aan de telefoon die niet wist hoe het in z'n werk ging en vertelde dat ik binnen 5 werkdagen teruggebeld zou worden.
Heb wel gevraagd of zij dat zeker wist en dat wist zij dus zeker.
Dus niet.
Zit nu met de vraag wanneer Ziggo in zijn Goedheid en arrogantie zo onnoemelijk beleefd is om de openstaande factuur, goed te lezen op mijn facturenstaat, te betalen.
Bedankt voor Uw aandacht, J.Kleijn Tel. 075-6426205

bnijmeij
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 nov 2006 07:35

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door bnijmeij »

Ook ik heb de nodige problemen gehad met Ziggo. Het Alles-in-1 Plus pakket werkte pas na 2 maanden van veel bellen, mailen, ergernis en frustratie volledig. Ik ben daarvoor door Ziggo wel op een redelijke manier schadeloos gesteld, dankzij medewerkers van Ziggo Kantoor Groningen. Ik raad ontevreden Ziggo-klanten aan eens te kijken op het forum van Ziggo-gebruikers www. ziggo-gebruikers.nl. Daar heb ik veel relevante informatie opgedaan die mij geholpen heeft bij het oplossen van de problemen, die ik had.

Mirtona
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2008 15:44

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Mirtona »

Vroeger bij @Home heb ik nooit problemen gehad. Sinds 2 maanden ontvang ik de factuur van Ziggo en doordat de indeling van de factuur was gewijzigd ben ik eens gaan kijken naar de gebelde nummers.

Tot mijn grote verbazing zag ik dat er 32 keer (telkens een paar seconden) naar een nummer in Hoogeveen en Barneveld was gebeld. Steeds op de meest vreemde tijden tot midden in de nacht. Deze nummers heb ik absoluut niet gebeld..!!!

Na telefonisch contact met de klantenservice zou er een call worden aangemaakt en zou het worden uitgezocht. NIET DUS..!! Ik zou daarover worden terug gebeld. Na een week nog niks gehoord, nog een keer gebeld. Er was geen call aangemaakt en terugbellen mogen ze dus NIET werd mij verteld en ik zou worden doorverbonden naar de technische dienst, want het nummer moest worden geblokkeerd. Na dik een kwartier in de wacht heb ik het maar opgegeven. De volgende dag nog een keer gebeld met de technische dienst. Die gaf aan dat het een probleem van de facturering was en dat zij niets konden doen. Ik zou weer worden terugverbonden.

Advies was om aangifte te doen bij de politie en het formulier op de website in te vullen. Dit heb ik intussen al voor de 3e keer gedaan. Geen enkele reactie. Heb reeds contact gehad met de politie en deze gaven aan dat het totale onzin was om een aangifte in te vullen, want daar schiet ik dus niks mee op. Ze adviseerden mij zelfs om contact te leggen via deze website..!!! Intussen belt die vreemdeling (waarschijnlijk een computer) dus lekker op mijn nummer door....!!!! Heb het nummer gebeld en het blijkt een voicemailbox te zijn. Deze is echter niet van mij. Ook krijg ik op de vreemdste tijden telefoon en als ik dan opneem krijg ik helemaal NIETS. Dus waarschijnlijk is dit dezelfde computer die dan gaat uitbellen of zo.

Ik weet niet meer wat ik kan doen. Bij Ziggo wordt je zwaar van het kastje naar de muur gestuurd en er wordt NIETS opgelost. Zelf heb ik besloten om de volgende rekening te gaan storneren. Misschien dat er dan iets gebeurt? Of heeft iemand nog een ander idee? Het is toch van de zotte dat zomaar iemand op mijn nummer kan bellen en dat ik de rekening krijg?

Kan Radar mij misschien adviseren?

Bij voorbaat dank.

Miranda
Laatst gewijzigd door Mirtona op 17 dec 2008 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Mark en Pascalle
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2008 20:48

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Mark en Pascalle »

Ik wil graag reageren op dit onderwerp.
Heb vorige week contact gehad met ziggo klantenservice. 15 min. aan de lijn gehangen met Mobiel, lekker duur, maar uiteindelijk zelf probleem opgelost. Klantenservice kon mij niet helpen, ze hadden geen kennis van zaken. Ben al een week aan het proberen om per mail contact te leggen met klantenservice. Bellen vind ik namelijk te duur. Heb 4x mail gestuurd maar krijg nog steeds helemaal geen reactie op mijn klacht. Mijn klacht is de internet verbinding. Soms valt deze weg en krijg ik met opstart geen verbinding op internet. Moet ik vervolgens internet afsluiten en weer verbinden, dan gaat het wel goed. Mijn computer is helemaal nagelopen daar is niets mee aan de hand. Ziggo reageerd niet maar waarschijnlijk ligt daar de klacht. Tot op heden maar afwachten!

r.a.b.
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 dec 2008 16:29

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door r.a.b. »

Nadat we afgelopen juni na veel ellende met ziggo eindelijk binnen de recordtijd van 6 weken het voor elkaar hadden dat onze digitale televisie het deed. Begint helaas nu het verhaal weer van voren af aan. In juni werden we continu geconfronteerd met een klantenservice die veel beloofd maar weinig werk verzet. Tientallen keren gebeld en telkens was het.. we maken er een notitie van en de monteur komt bij u. Die komt vervolgens doodleuk niet of op een tijdstip die niet is afgesproken. Een briefje in de bus is het enige dat je terugziet. Je belt het nummer dat erop vermeld staat en dan blijkt... de klacht is gesloten want het probleem is verholpen??? Er is niemand geweest!!!
We moeten maar weer opnieuw bellen met de klantenservice... daar kunnen ze of niets vinden of de procedure wordt herhaald. Uiteindelijk ontzettend kwaad geworden op iemand die over de planning ging en die leidinggevende kreeg uiteindelijk het probleem wel opgelost.
Maar helaas het ziet er naar uit dat we nu dezelfde strijd weer aan moeten gaan.
Gisteren wederom gebeld, melding gemaakt dat digitale televisie weer (!) niet werkt. Ze maken er een notitie van en we moeten de stekker een half uur uit de digitale kast halen. Dan moet het opgelost zijn.... niet dus!
Dus weer in de wacht gaan hangen.... nee helaas er is niets bekend van een melding op ons adres dat er problemen zijn met de digitale televisie! Maar we moeten alles maar opsturen naar Ziggo en dan krijgen we een nieuwe!? Dit alles gaat natuurlijk eerst weer dagen-weken-maanden duren. Maar intussen betaal je natuurlijk wel gewoon de bijdrage voor digitale televisie want op de afdeling automatische incasso weten ze wel hoe het moet en daar vergeten ze je echt niet!
Dus we maken ons weer op voor een nieuwe strijd met Ziggo.

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door MLF »

Ik heb van ziggo een mail gekregen nav de uitzending van Radar, of ik mijn adres enz wou doorgeven (dat hebben ze al lang, ik ben al jaren klant ooit via wanadoo), maar er is niets mee gedaan.
Nooit meer iets gehoord.

CP68
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2008 16:08

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door CP68 »

Hartelijk welkom bij de Ziggo klaagmuur.

Ik heb een ellende met ze en wel zo erg dat ik nu in een rechtzaak tegen ze zit.
Ik laat me niet door een bedrijf in de maling menen en al helemaal niet door Ziggo.
Ik heb maanden (7) geen internet en tv gehad.
Hoe dat zo is gekomen is een te lang verhaal.
Maar het komt er op neer dat ik maar ff een bedrag moet betalen voor internet.
Als je geen kabel hebt kan je ook geen internet ontvangen, maar ze hadden de dienst wel aan me geleverd en of ik maar ff wil betalen.
Ik ga niet iets betalen wat ik niet heb gehad en aangezien ik mijn poot heb stijf gehouden zit ik nu in court met onze vrienden.
Heeft er iemand nog leuke gebruikzame tips?
Deze zijn welkom.

antoinneta
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 dec 2008 09:43

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door antoinneta »

ziggo :twisted: wat werdt er niet allemaal beloofd door ziggo..
We moesten opeens vooruit gaan betalen,voor een cervise die ze nog niet verleend hadden.En dan denk je, dan zal er ook een goede service bijhoren. NEE DUS.
Heel vaak heb ik niet eens verbinding,en op een andere dag veel te trage verbinding.
Nu kreeg ik ook nog eens een mailtje,dat ze gratis voor noppes ons opeens sneller zouden zetten..IK HOUD MIJN HART VAST.
Het kán betekenen dat we EINDELIJK eens iedere dag een normale verbinding krijgen,offffffffffffffffdat de verbindingen nóg slechter gaan worden...Nou voor mij moeten ze er maar helemaal van af. Ik was redelijk tevreden over mijn vorige provider,maar die werdt opgeslurpt door ziggo.
Vaste contracten moesten verboden worden,dan werkte iedere provider voor zijn klanten en geld gewin. Je moet kunnen switchen,als de provider niet zijn werk goed doet,maar helaas,je zit vast. :roll:

Crooijmans, A.
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 dec 2008 15:05

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Crooijmans, A. »

Aan klanten admin. Ziggo BV,
Na beëindiging van mijn abonnement per 31-07-08 was er voor mij geen inzage meer mogelijk in de facturering via “Mijn Ziggo”. Als eerder gemaakte kosten dan toch gefactureerd moeten worden, dient dit van uw zijde vergezeld te gaan van een schriftelijke specificatie (lees eindafrekening). U heeft namelijk als verkoper informatie plicht jegens uw klant. In plaats daarvan schrijft u onder betalingskenmerk “abonnement tm sept” bedragen af die ik nergens kan verifiëren. En betalen voor een abonnement dat sinds 31-07-08 is beëindigd, dat doen wij dus niet! Ik zal de extra kosten tav. schriftelijke specificatie eindnota dan ook niet voldoen.

Hopend u hiermee op uw verplichting jegens klant(en) te hebben gewezen, verblijf ik

ben van der molen
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2008 10:08

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door ben van der molen »

sinds 17 oktober zitten we te wachten op een nieuw telefoonnummer, omdat we lastig gevallen worden. Ik heb Ziggo beloofd dat ik er nu publiciteit aangeef, na meerdere loze beloften dat het in orde gemaakt zou worden. Als ik bij een postorder bestel, heb ik het morgen in huis, bij Ziggo duurt het al langer dan twee maanden.

Gesloten