LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Kyra38
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jan 2009 16:05

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Kyra38 »

Nee oplossingen weet ik niet het is vechten tegen de bierkaai en de consument trekt toch altijd aan de kortste eind. Betalen anders sturen ze je zo naar het incasso buro. Is er dan niemand die voor de rechten van de concument op komt. Ga maar eens in je eentje een procedure starten tegen dat bedrijf moet je nog juridische kosten betalen ook ik ben bang dat we allemaal aan het korste eind trekken :twisted:

sannylovesthesummer
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2009 21:46

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door sannylovesthesummer »

Nog een klacht over ziggo bestellen 3 in een pakket goed geistalleerd nog een router erbij gekocht maar deze doet het niet naar behoren. Twee dagen later contact opgenomen met ziggo 2x 50 min aan de telefoon gezeten 1e keer hing de medewerker gewoon op 2e keer wel gewoon netjes antwoord gekregen ze nemen de router niet terrug dag 45 euro dus pak niet de router bij ziggo

roeptumaar
Berichten: 84
Lid geworden op: 09 jan 2008 18:44

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door roeptumaar »

Geplaatst op: 11 Jan 2009 17:50 Onderwerp:



Inmiddels ben ik wel wat gewend van Ziggo,maar dit slaat alles.
Omdat ik last heb van tel.terreur vraag ik 21 Nov.een ander tel.nr. aan.
Per post wordt mij het nieuwe nr. opgestuurd en enkele dagen later zou het nieuwe nr.actief zijn.Na een week maar weer even bellen ,en....foutje met het nieuwe nr. Even opnieuw aanvragen.Krijg weer een nr.toegestuurd kosten voor het omzetten 19,95.
Nu 11 Jan. heb ik na div. telefoontjes( bij elkaar 2 uur) nog steeds geen ander nr. en wordt nog steeds lastiggevallen



Vervolg'

In een brief mij gestuurd door Ziggo en gedateerd 31 dec. ontvangen 1 week geleden??? een bevestiging met mijn nieuwe nr. het 2e dus.
Vandaag 31 Januari nog steeds niets omgezet.

grannie
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 feb 2009 23:00

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door grannie »

Mijn ouders (bejaard) hebben inmiddels al ruim twee weken geen telefoon.
Mijn moeder is genomen voor een grote hartoperatie en mijn slechthorende vader moest uit pure noodzaak kennis gaan maken met een mobieltje op zijn 75e!
We hebben ca. 15 x gebeld met Ziggo en het interesseert ze geen ene moer.

Toen ik nadat mijn eigen beltegoed op was het nogmaals probeerde (ik werd nl voor 15,= in de wacht gezet op zondag-ochtend) en ik de student zei dat ik graag wilde dat het probleem nu toch echt snel opgelost zou worden kreeg ik de mededeling dat "ik niks te willen had".
Toen ik zei dat hij niet zo bijdehand moest doen kreeg ik de bal wederom terug met een opmerking van " U moet niet bijdehand doen, u hebt niks te willen!"

Bij de wilde spinnen af is dit gedrag. Ik heb niks te willen maar mijn ouders betalen wel braaf hun abbonements geld iedere maand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vanaf nu gaan we dat maar eens terug laten boeken, en dan tevens al ons beltegoed van 1,30 per minuut excl. de kosten van de mobiele telefoon.

Ik denk dat Ziggo ons dan echt wat schuldig is.

Ik snap niet dat dit kan!! Mensen langer dan 2 weken zonder telefoon laten zitten, en gewoon niets doen....

grannie
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 feb 2009 23:00

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door grannie »

Geplaatst op 26 Jan 2009 10:41 door kwesterbeek

heeft iemand anders nog een andere oplossing ????

*************************************************************************************************

Misschien helpt een anti-ziggo-hyves? :wink:
Ik doe mee hoor!!

ZIGGO=TROEP
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2009 16:53

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door ZIGGO=TROEP »

:twisted: ZIGGO wie kent ze niet!
Ik wil hierbij mijn verhaal doen:

Ziggo voorheen bij mij was het Multikabel.

Andere naam zelfde problemen en zelfs vaak meer problemen met de komst van Ziggo.

Ik loop al jaren te klagen over multikabel, ik was zelfs even overgestapt en kwam bij een andere provider die nog slechter was wat je je niet kan voorstellen.

Dus moest ik weer terug naar multikabel anno 2007 oktober waren de snelheden erg slecht maar beter dan alle jaren ervoor want het was erg triest!

Paar maanden later werd het ziggo!
Toen was er een nieuwe hell geopend!

Interner snelheden waren vaak de helft of minder dan het moest zijn, ik had power pakket maar geen power snelheden.

Telefoon deed op eens niks meer dagen lang, meerdere keren per week, in het jaar 2008 heb ik via de telefoon zeker wel 30 klachten ingediend, via hun website zelfs meer dan5 klachten in 1 week als reactie kreeg ik probleem opgelost in een email maar problemen waren nooit opgelost!.

Ik heb zelf schriftelijke klachten ingediend naar multikabel adres toen het nog niet ziggo was, en naar de nieuwe adres in utrecht, reactie was geen!

Nu 1 jaar verder tientallen monteurs verder die waren geweest en 4 modems verder, en aangepaste signaal zijn de problemen nog steeds niet opgelost! :evil:

Ik belde vandaag weer ziggo op en legde uit dat er problemen waren met telefoon vaak uitval en mensen krijgen vaak ingesprekstoon als ze mij willen bellen, of ze horen niks, vaak als ik wil bellen krijg ik geen kiestoon!

Daarnaast is de internet snelheid van mijn power pakket afgelopen dagen al vaak aan het weg vallen en deed vandaag weer een speed test!

Ik moest hebben aan downlod snelheid 20 MB
en upload snelheid 3 MB

Test geeft aan via hun aangeraden test site:
download test 1 = 2,2 mb
download test 2 = 2,7 mb

upload 1e test = 1,5 mb
upload 2e test = 1,9 mb

tussen de tests heb ik natuurlijk 5 minuten gelaten zodat je een duidelijk verschil kan zien als die er was.

Conclusie:
Bandbreedte is overbelast bij ziggo!
Lekker hoor als je power neemt omdat je veel online moet doen en je geen power krijgt en er wel voor betaald.

Leuke storings nummer die de heledag hetzelfde zeggen:
IK kan er niks mee doen!

Ik vraag mij af of er juridische stappen niet mogelijk zijn ze te dwingen te geven waarvoor je betaald, en of dat je kan dwingen de helft premie terug tot het hersteld is?

Hun kwamen mij tegemoet vorig jaar onder druk van Radar met 200 euro??

Werkelijke uitgaven en eis van mij was het dubbele.
ik betaalde ongeveer 750 euro in 2008 voor mijn power pakketje

En kreeg niet eens de helft terug, ik had immershet hele jaar problemen met telefoon en internet en de internet en telefoon deed het erg vaak niet. En de snelheden waren het hele jaar de helft of minder gemiddeld.

Graag advies en tips

Ik denk trouwens dat het beste wat wij met zijn allen kunnen doen is massaal ziggo opzeggen bijvoorbeeld 3 maanden en tijdelijk een adsl lijntje nemen voor minder dan de helft.

En dan kijken of het beter gaat met ziggo snelheden en dan misschien terug gaan.

Mvg,

Dennis

grannie
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 feb 2009 23:00

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door grannie »

Kunnen wij niet een procedure starten tegen Ziggo??

Dus dat we ze een stap voor zijn voordat het incassoburo bij ons op de stoep staat :wink:

Samen staan we sterk toch?

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Ulbe »

Beste Dennis,

Zelf heb de beschikking over het Ziggo Alles-in1 Plus pakket,

De download is bij mij ( 10 Mbit/sec. max, 1.2 MegaByte/sec.

De specificaties worden altijd gemeten in MegaBit per seconde!, dit klinkt even lekkerder!, bij ADSL krijgt u nog minder!, dan heeft u nog te maken met bruto en netto snelheden!, en daar wordt u helemaal niet vrolijk van, bij kabel worden netto snelheden getoond!,

Welke testsite raad Ziggo ons aan?, zelf vermoedt ik dat u een redelijke snelheid krijgt van Ziggo, bij ADSL had u nog minder gekregen!,

Check uw snelheid even met www.speedtest.net deze testsite is behoorlijk betrouwbaar te nomen,

Laat me even weten wat bij u de hoogstgemeten up- en download snelheden zijn,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

cattystyle
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 apr 2004 20:23

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door cattystyle »

Onderstaande postte ik hier op 12 november. Het heeft nog een hele tijd geduurd, maar mijn probleem is nu opgelost!
Laatst gewijzigd door cattystyle op 21 okt 2010 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Miranda68
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 apr 2009 08:15

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Miranda68 »

ik heb nu een conflict met ziggo, met de oude regeling een apart internet en een apart tv abonnement had ik echt geen klachten. verhuizing prima geregeld, we hadden al internet voordat we erin zaten, en gelijk digitale tv.
toen men ons aanraade een alles in 1 pakket te nemen om kosten te besparen ging het mis.
nl één pakket aangevraagd en na heel lang wachten eindelijk gekregen... en dan gelijk maar twee..
dus twee rekeningen. en heeeeeel veeeeeel gefrustreerde telefoontjes later...
en twee rekeningen voor 1 actef pakket, dat weiger ik te betalen, ik laat dus de incasso van het door ziggo foutief aangemaakte extra pakket gelijk terug storten en ja hoor dan heb je wel de aandacht... nu dreigen ze met een deurwaarder...

morgen gaat mijn laatste aangetekende brief naar de directeur van de klantenservice, en gelijk een copie naar mijn rechtspersoon. als ze het dan niet oplossen dan gaan we maar richting de rechtbank denk ik zo...

staaf
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2009 11:48

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door staaf »

ik heb nooit geen problemen gehad met ziggo,maar nu heb ik al sinds 19-3-09 geen telefoon verbinding meer. ik dacht ik bel en ze doen er meteen iets aan,nou niet dus,hier een opsomming wat er sinds dien gedaan is van mijn kant.21mrt.gebeld-wordt doorgegeven,25mrt gebeld -wordt weer doorgegeven,30mrt mail gestuurd,1april mail gekregen wat ik allemaal moest doen(draden eruit, baterijen eruit wachten,alles weer aansluiten)nog geen verbinding,weer gebeld s'avonds werd ik terug gebeld vanuit groningen ,er neemt een monteur kontakt met mij op.3april nog niets van monteur gehoord bel weer ,zou intern in orde gemaakt worden geen monteur dus nodig wordt afgezegd.6april weer gebeld toch weer afspraak gemaakt dat monteur komt op 15 april,8april wordt ik gebeld,het wordt nu weer intern geregeld,monteur wordt weer afgezegd,10 april weer gebeld wordt binnen 24 uur geregeld,vandaag 13april nog geen telefoon,wie kan mij een tip geven wat ik moet doen,wordt hier behoorlijk sjagerijnig van,heb al gekeken kan mijn abonnement per 2 mei op zeggen,als dit nog langer duurt ga ik dat ook doen.

atintveld
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2009 09:40

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door atintveld »

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.hccnet.nl', Server: 'pop.hccnet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR authorization failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Dit krijg ik steeds te zien. Ik heb bij HCC te weten xs4all gevraagd naar mijn wachtwoord, maar het wachtwoord dat geweigerd wordt is het goede wachtwoord.

Wie weet raad?

Met vr. gr. Arie in 't Veld

baptist
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mei 2009 12:00

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door baptist »

Ik ben sinds 3 jaar verhuisd naar Den Bosch, tot die tijd heb ik bij mijn ouders in Waalwijk gewoond. Daar had ik een digitale decoder voor digitale televisie van Ziggo, deze stond geregistreerd op mijn naam.

Ik heb de decoder meegenomen naar Den Bosch en heb daar tot 4 à 5 weken terug goed gebruik kunnen maken van mijn digitale televisie. Ik heb telefonisch mijn standaard pakket uitgebreid naar tv totaal. Omdat mijn decoder nog geregistreerd stond in Waalwijk is het pakket daar toegevoegd. Enige weken heb ik op een goede wijze gebruik kunnen maken van het complete pakket.

Echter wat schetst mijn verbazing, ik kan ineens zonder voor aankondiging de meeste zenders niet meer ontvangen. Zelfs zenders uit het basispakket zijn niet meer te ontvangen. Als ik telefonisch contact op wil nemen met Ziggo wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Het is al erg moeilijk om met de klantenservice in contact te komen daar de telefoon gewoon niet wordt doorgezet en je een dode lijn krijgt.

De diverse personen aan de telefoon zeggen mij dat Ziggo bezig is met een opzegging in Waalwijk alvorens zij een nieuwe aansluiting kunnen maken in Den Bosch. Ik heb niet gevraagd om de verhuizing, daar alle post gewoon bij mijn ouders aankwam, het bedrag van mijn rekening wordt afgeschreven en het systeem goed werkte in Den Bosch.

Ik krijg nu te horen dat het tot uiterlijk 31 mei kan duren alvorens ik weer een totaal werkend pakket heb. De logge organisatie die Ziggo heet heeft meer dan 1 maand nodig om administratief iets in orde te maken. Tot die tijd kan ik nu alleen Nederland 1 ontvangen en is het maar afwachten of dit ook zo blijft.

De telefoniste geeft aan helaas niets te kunnen doen, kenmerkend voor de struktuur van Ziggo.

Als ik gevraagd had om deze elende oke maar ik heb hier niet om gevraagd. Tevens is er bij mij nooit melding gedaan van deze werkzaamheden.

B.T.W.M. van Wanrooij

ivanzwam
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jun 2009 09:52

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door ivanzwam »

Zit van de ene op de andere dag zonder telefoon. Dit duurt nu al een maand. Wat doet Ziggo. NIETS !!! Standaard antwoord: wij zijn er mee bezig.
Je kunt klachten indienen maar daar krijg je toch geen antwoord op.

Ingrid

w00die
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 jun 2009 22:10

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door w00die »

Zijn er meer mensen die problemen met ned1,2,3 & rtl4 hebben nadat Ziggo de frequenties heeft veranderd? Ik kan die zenders nu niet digitaal ontvangen. (andere wel)
Ziggo laat mij in de kou staan, terwijl ik niets veranderd heb. Men heeft het over vervangen spliter en kabels terwijl die voor de freq. wijziging perffectt hun taak deden.
Wat een houding van ziggo is dit, ik heb niet om die wijzigingen gevraagd.
Theo

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door MLF »

Ik had in het andere ziggo topic al iets gepost, ik heb sinds 3 weken super slechte ontvangst en super slecht internet. Ik heb geen digitale tv.

Claassen_E
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2009 17:19

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Claassen_E »

Sinds januari heeft Ziggo al twee keer een groot bedrag onterecht van onze rekening afgeschreven. De eerste keer is dat verrekend met de facturen. Maar nu heb ik aangegeven dat ik het bedrag teruggestort wilde hebben.
Ik heb een mail (28-04-2009) van Ziggo ontvangen waarin zij beloven het bedrag terug te storten. Helaas hebben ze dat nog steeds niet gedaan. Toen ik weer belde om te vragen hoe het ermee stond kreeg ik te horen dat ze niets terugstorten.
Ik heb al een aantal keer een klachtenformulier ingevuld en gebeld. Ik krijg geen reactie of te horen dat ze niets voor me kunnen doen. Kan iemand mij vertellen wat ik nu moet doen? Ik kan het geld niet missen en weiger sowieso om meer dan 3 maanden vooruit te betalen. Ik heb al aangegeven bij Ziggo dat ik de machtiging in trek en dat ze maar een factuur moeten sturen zodat ik hem eerst kan controleren.

Bianca_131
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2009 17:08

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Bianca_131 »

Beste wereld,

Begin dit jaar (2009) kwam mijn vriend er achter dat de Ziggo, voormalig Casema, sinds 2004 onterecht abonnementsgeld van zijn rekening afschrijft voor een televisieabonnement wat hij nooit bij hen genomen heeft.
Mijn vriend is al jaren trouwe klant bij de UPC en het bevreemde hem dus op zijn afschriften te zien dat de Ziggo abonnementsgeld van zijn rekening afschrijft. Na enig speurwerk kwam hij er achter dat het abonnement op naam staat van een vrouwspersoon woonachtig te Soest. Nu is mijn vriend een manspersoon en zeker niet woonachtig in Soest.

Goed, na een aantal telefoontjes heen en weer geharrewar was de Ziggo er ook achter en beaamden zij dat zij bij het intikken van het rekeningnummer destijds waarschijnlijk een typefout hebben gemaakt. Een slordige typefout waardoor men dus vijf jaar lang, door ons oonopgemerkt, iedere maand een gemiddeld bedrag van 16 euro heeft afgeschreven voor een abonnement dat aangegaan is door iemand die wij totaal niet kennen.
De Ziggo stelde voor om het bedrag a 725,11 euro zo spoedig mogelijk aan ons te retourneren.

Nou, ons eerste telefonische contact met de Ziggo was op 20-01-2009, daarna hebben we hen op 13-02-2009, 27-02-2009, 30-03-2009, 03-04-2009, 15-05-2009, 29-05-2009 en 08-06-2009 nog gebeld en op 09-03-2009 een aangetekende brief gestuurd, maar er zit absoluut geen schot in de zaak!!!
Allereerst erger ik me aan het feit dat de Ziggo rijkelijk strooit met de belofte om terugbel-afspraken na te komen, maar vervolgens nooit terug belt. Ten tweede erger ik me aan het feit dat de Ziggo het gore lef heeft doodleuk niet op een aangetekende brief te reageren. En ten derde erger ik me dood aan het feit dat de Ziggo nu al in... even tellen hoor... negen telefonische contacten beloofd heeft om het geld zo spoedig mogelijk terug te storten.

Vandaag was de druppel. Ons was in het gesprek van 15-05-2009 verteld dat onze zaak op 06-05-2009 door de afdeling incasso volledig goed gekeurd was en dat men binnen een maand, gerekend vanaf
06-05-2009, over zou gaan tot terugbetaling. Dat betekent dus dat wij in de eerste week van juni ons geld zouden ontvangen.
Inmiddels is het al een week juni en we hebben nog steeds niets gezien. Hierom heeft mijn vriend vanochtend (08-06-2009) voor de zoveelste keer met de Ziggo gebeld. Daar wist een medewerkster hem te vertellen dat de zaak vanaf 06-05-2009 door een fout was blijven liggen en dat ze de zaak vanaf 09-06-2009 weer gaan oppakken. Hierdoor kan Ziggo niet eerder uitbetalen dan eind juli/begin augustus.
Nou, mijn man sloeg zo wat een gat in de tafel toen hij dit hoorde!!!

Hoe kan het dat een bedrijf door een slordige TYPEFOUT vijf jaar lang abonnementsgeld afschrijft voor een abonnement wat op naam staat van mevrouw X, wonende te X, terwijl het rekeningnummer op naam staat van meneer Y, wonende te Y? Dat is mijn eerste vraag.
Mijn tweede vraag is: Hoe kan het dat hetzelfde bedrijf mensen ACHT maanden laat wachten op terugstorting van het onterecht afgehouden abonnementsgeld?

Een stel boeven, dat zijn het!!!

Ik ga zo dadelijk een ingebrekenstelling uitprinten en morgen opsturen, waarin ik ze de tijd geef tot 17-06-2009 om het bedrag terug te betalen, want ik ga er uiteraard niet akkoord mee dat ik tot eind juli of begin augustus moet wachten op mijn geld! Ik ben verdorie al vanaf 20 januari bezig met de Ziggo, laat ze maar eens aanmaken!!! De ellende is begonnen met een fout aan hun kant, laat ze dan ook maar eens hun best doen om het nu snel hersteld te hebben!!!

Goed, ook heb ik inmiddels contact gehad met verschillende juristen die er allemaal wel heil in zien om deze zaak over te nemen en er via de juridische weg werk van te maken. Mocht er dus (weer) niet op mijn ingebrekestelling gereageerd worden, dan maak ik er een principekwestie van en ga ik via de juridische weg mijn gram halen. Dan inderdaad maar een lange juridische procedure aangaan, waardoor ik nog langer op mijn geld zal moeten wachten, maar dan vind ik gewoon dat het stel boeven zijn verdiende loon zal moeten krijgen! Wij, 'de kleine man', moeten hard werken voor onze centen en zij, de grote bedrijven, moeten niet denken dat ze onbestraft zo slordig met die zuurverdiende centen om kunnen gaan!!!

Oh ja... voor ik het vergeet... wij zijn dus nooit klant geweest bij Ziggo en zullen het in de toekomst ook nooooooooiiiiitttt worden, gezien de manier waarop ze ons nu behandeld hebben!!! Exit Ziggo!!!!!


Met vriendelijke groet,

Bianca.


P.s.: Ik raad iedereen, klant of geen klant van Ziggo, aan om zijn afschriften goed te controleren. Je weet maar nooit bij wie ze nu weer geld gaan afhouden! ;-)

theike
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 okt 2008 11:47

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door theike »

Eindelijk van Ziggo af,was klant bij @home voor kabeltelevisie en mijn zoon op hetzelfde adres voor internet.
Is nooit een probleem geweest,tot ergens in sept/okt 2008 Ziggo mijn zoon op mijn klantnummer plaatste en beide abonnementen samen voegde tot één,want het was hetzelfde adres,ik heb aangegeven hier niet mee akkord te zijn maar was niets aan te doen.
Tot mijn zoon zijn abonnement opzegde,waar hij alle mailtjes van bewaard heeft,dat was in december dus 1 februarie internet exit,maar door een fout bij hun die weer eens niemand gemaakt had,moest hij tot 31/3 betalen waar ik dus de aanmaningen voor ontving.

Vaak met Ziggo gebeld en ondanks dat het nummer in Groningen dan niet die 10 cent extra vraagt,heeft het me toch een hoop geld gekost....efin....ik kreeg zelfs een digitale Tv ontvanger gratis voor alle ongemakken....dan denk je toch dat alles opgelost is.....nee dus....opeens weer div aanmaningen met een niet aangekondigde TV afsluiting inmei,waar we niets van gemerkt hebben en ook geen aankondiging van gehad hebben......tot ik op 3 juni plots zonder TV signaal zat en een kaartje in de bus lag dat ik afgesloten was.....mijn zoon gebeld en meteen het volgens hun openstaande bedrag overgemaakt en 7 dagen later had ik weer TV......nu krijg ik mijn laatste factuur van hun waar dus 2s afsluitkosten a 29.95 op staat en beide over de periode 1-6 t/m 1-6.....dus net maar weer gebeld met hun maar ik krijg geen factuur met de juiste datum erop....wordt gewoon geweigerd met het smoesje kan niet staat zo in het systeem.

Ik ga dus het bedrag laten storneren en maak mijn abonnement + 1x die 29.95 over.
Daarbij is Ziggo ook nog eens een dief,ik heb alleen een machtiging afgegeven om mijn abonnemnts geld maandelijks automatisch af te laten schrijven en niet voor iets anders.

wordt vervolgd

rogzz
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jul 2009 14:53

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door rogzz »

Wij hebben sinds kort een router voor draadloos internet, maar sinds die tijd hebben we 1x in de week geen verbinding tot het internet (het lampje van het modem knippert dan). Wij hebben een Belkin Draadloze N Router

Gesloten