LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Spy21
Berichten: 96
Lid geworden op: 09 apr 2009 12:36

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Spy21 »

Ligt aan je router geloof ik, komt vaker voor, gewoon resetten etc...
Komt bij mij ook wel af en toe voor..

Ziggo webteam Alex
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:26

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Ziggo webteam Alex »

Hallo theike,

Als uw klacht nog niet opgelost is, dan zouden wij u graag willen helpen met het probleem. Zou u daarom het volgende formulier willen invullen zodat wij contact met u op kunnen nemen?

https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Wonderwind
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jul 2009 08:58

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Wonderwind »

Wij zijn onlangs verhuisd naar een nieuwe woning in Ziggo gebied. Ik dacht dat het eenvoudig was: bestelling plaatsen, monteur komt langs, klaar. Maar bij de bestelling loopt het al fout. Het is heel simpel: wij willen Alles in 1 Plus, Interactieve TV en Telefonie Z1. Zo is dat ook via de telefoon besteld. Aan de telefoon leek alles in orde te zijn met een afspraak met de monteur op 7 augustus.

Paar dagen later komt de brief aan met het besteloverzicht en ik zie dat ze de Interactieve TV vergeten zijn. Geen probleem denk ik; ik bel ze even op en dan kunnen ze dat alsnog aanpassen. Niets is minder waar. De hele bestelling moest geannuleerd worden en opnieuw ingevoerd worden! Hierdoor komt automatisch ook je afspraak met de monteur te vervallen en moet die opnieuw gemaakt worden. Gelukkig kon dat nog steeds op 7 augustus. Zo gezegd zo gedaan.

Paar dagen later komt de nieuwe brief aan met het besteloverzicht. DItmaal staat Interactieve TV er wel tussen, maar nu zijn ze weer de Telefonie Z1 vergeten !!! Op dit punt begon ik geirriteerd te raken en heb weer de helpdesk gebeld. Zelfde verhaal: alles moest geannulleerd worden en opnieuw ingevoerd. Dit keer zou de monteur op 13 augustus komen. Ik kreeg zelfs te horen dat er op dat moment van mij zelfs geen bestelling geregistreerd stond , terwijl ik reeds 2 brieven met een besteloverzicht ontvangen had!!! Dit vond ik echt niet kunnen want dan moesten nog 3 weken wachten door een fout van hen: zij vergeten steeds wat in hun bestelling die ik netjes telefonisch doorgeef waardoor zij alles weer moeten annuleren en de afspraak opschuift!!!

Uiteindelijk heb ik de hoorn neergegooid omdat ik het niet meer trok. En dat als nieuwe klant... wat een start. Maar goed: 10 keer ademhalen en opnieuw gebeld. Bestelling werd alsnog geannuleerd en weer opnieuw ingevoerd. Dit maal zou de monteur op 8 augustus komen. Ik heb me daar maar bij neergelgd. Maar toen ik vroeg om haar bestelling te overlopen was de TElefonie Z1 weer vergeten. Dat kon ze niet meer aanpassen want dan begon het verhaal opnieuw. Ik heb het maar zo gelaten. Ik zie wel wat er verder gebeurdt maar ik heb hier geen goed gevoel bij.

Ziggo webteam Alex
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:26

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Ziggo webteam Alex »

Hallo Wonderwind,

Ik vind het erg vervelend te lezen dat uw eerste ervaring met Ziggo niet naar tevredenheid is verlopen. Natuurlijk willen wij dit graag rechtzetten en uw aanmelding in de gaten houden. Hiervoor hebben ik wel uw gegevens nodig. Ik wil u dan ook vragen om uw verhaal en gegevens via het Webteam formulier naar ons te zenden. U kunt het formulier bereiken via de link,

https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Pegs
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 aug 2009 19:40

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Pegs »

Hierbij wil ik reageren op de 'mooie' reactie van Ziggo Webteam Alex aan Wonderwind.
Wij hebben een dergelijke ervaring als Wonderwind met de aanvraag voor interactieve Televisie incl. Cisco digitale Interactieve ontvanger, Internet en telefonie. Na een aantal maanden van miscommunicatie over afspraken en installatie stond eindelijk de nieuwe afspraak voor morgenavond ingepland. Inmiddels hadden wij ook al een vette nota gepresenteerd gekregen voor telefonie die overgezet zou zijn naar Ziggo, wat echter tot op heden nog niet geïnstalleerd was. Dinsdagavond ontving mijn man nog een telefoontje van Ziggo, waarin door een computer een bandje wordt afgespeeld met de mededeling dat donderdag 6 augustus tussen 17.00 - 22.00 uur het hele rataplan geïnstalleerd wordt en dat wij er vooral rekening mee moesten houden dat we thuis waren op dit tijdstip.
Tot mijn stomme verbazing wordt ik vanmiddag door een monteur gebeld met de vraag of hij vandaag wat eerder mag komen. Hij stond ingepland voor vanavond vanaf 17.00 uur en was eerder klaar met zijn werkzaamheden waardoor hij nu al (omsteerks 16.00 uur) bij mij langs kon komen. Stomverbaasd vertelde ik hem dat wij morgen een afspraak met Ziggo hebben. Nee hoor, zegt hij nog, kijk maar op de bevestigingsbrief want daar staat het tijdstip op vermeld. Helaas hadden wij die brief nooit ontvangen dus ik heb hem het 06-nummer van mijn man gegeven die op het werk zat omdat hij de afspraak met Ziggo had gemaakt. Mijn man is niet gebeld vanmiddag en toen hij thuis kwam heeft hij nogmaals contact opgenomen met de helpdesk van Ziggo. Eerst sta je vele minuten in de wachtrij om vervolgens contact te hebben. Weer 22 minuten die op onze kosten gebeld moeten worden omdat zij hun werk niet naar behoren doen. En wat blijkt! De afspraak van morgen staat niet in hun systeem. Hoe kan dat nou? Mijn man refereerde nog aan het telefoontje van gisteravond maar daar had de meneer aan de telefoon geen verklaring voor.
Ik vind het geen stijl 1e klas!! Gewoon te gek voor woorden want nu komen ze pas op 14 augustus langs en nu maar hopen dat het goed gaat.
Maar wat ik nog even kwijt wil aan Ziggo Webteam Alex. Jullie schrijven wel heel mooi aan Wonderwind dat jullie dit willen volgen maar eerst moeten ze een formulier invullen. Nou mijn man heeft datzelfde formulieer al een aantal keren ingevuld maar het zet geen zoden aan de dijk. Het enige wat wij willen is actie en dat is juist wat er niet gebeurt!
Ik herken me helemaal in de klachten die er op deze site over Ziggo de ronde doen. Loze beloften aan de telefoon en mensen die langs elkaar heen werken.
Intussen lopen wij nu wel het risico dat de telefoonaansluiting met onze huidige provider voortijdig afgesloten gaat worden omdat hun wel gefactureerd hebben maar de diensten niet geleverd hebben. Volgens Ziggo is namelijk de opzegging bij onze huidige provider wel gedaan!
En ondertussen sta je machteloos als klant want je kunt geen kant op!!

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Wij zijn onlangs verhuisd naar een nieuwe woning in Ziggo gebied.
En daar was geen andere keuze dan Ziggo in dat gebied?

Waarom melden mensen zich nog aan bij Ziggo, een beetje rondkijken op internet en je weet dat je dit beter niet kunt doen...........

Zoals bij zovelen lukt het al niet om de aanmelding correct te verwerken, raken ze je aanmelding niet "kwijt" dan gaan er wel weer andere dingen mis.

Daarnaast adverteren ze met internetsnelheden die doorgaans niet gehaald worden, men wil doen geloven dat ze sneller zijn dan ADSL.... echter blijkt de werkelijkheid anders, met ADSL krijg je namelijk wel de snelheid die beloofd wordt, Ziggo blijkt alleen op papier sneller te zijn en heeft een chaotische administratie.

Wie gaat zich nu nog (met deze kennis) aanmelden bij Ziggo????????

zegjijhetmaar-
Berichten: 184
Lid geworden op: 24 jul 2009 19:19

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door zegjijhetmaar- »

Ik heb sinds enige tijd Ziggo alles in 1 en behaal constant 48/4 MB en over enkele maanden 120MB.

Met deze snelheden wordt internetten weer leuker 8)

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Ik heb sinds enige tijd Ziggo alles in 1 en behaal constant 48/4 MB en over enkele maanden 120MB
Ja ja, mooi verhaal........ :lol:

zegjijhetmaar-
Berichten: 184
Lid geworden op: 24 jul 2009 19:19

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door zegjijhetmaar- »

Behalve een mooi verhaal het gaat toch om het resultaat ! Of proef ik
een beetje jalouzie hier :lol:

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Behalve een mooi verhaal het gaat toch om het resultaat ! Of proef ik
een beetje jalouzie hier
Nee, dat heet wantrouwen, dit zijn geen snelheden die je normaal gesproken halen kunt bij Ziggo, maar die ze wel beloven.

Je bent een van de weinigen die deze snelheid heeft, wees er maar blij mee... Maar het doet niet af aan het feit dat Ziggo (ook wat dit betreft) meestal de beloftes niet nakomt.

fem79
Berichten: 0
Lid geworden op: 23 okt 2009 00:40

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door fem79 »

gewijzigd
Laatst gewijzigd door fem79 op 19 okt 2010 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Wubo »

heb je die reclame wel eens bekeken over veiligheid op internet?

volgens mij valt het muntje niet helemaal.

Al je privegegevens heb je hierboven geplakt.

ishniejechtslim

rvandebunt
Berichten: 0
Lid geworden op: 17 dec 2009 20:16

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door rvandebunt »

neem contact op met ziggo via de mail
[email protected]

hierbij nog een tip
stuur een klacht per mail met je tel nummer
ziggo zal dan bellen om de klacht af te handelen
ga je niet akkoord dan blijven ze bellen omdat de klacht niet word afgesloten
vraag ook om een vergoeding van de geleden lasten ga dus anders niet akkoord
en de klacht blijft weer open staan

groeten remy

Eev
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 dec 2009 12:13

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Eev »

Heb gezanik gehad met mijn digitale ontvanger, kon geen digitale zenders ontvangen.. Talloze keren de instructies in het boekje opgevolgd. Verschillende keren gebeld, niemand wist het antwoord. Ondertussen liep de Eredivisie Live actie af en kon ik nog steeds geen wedstrijden (of andere zenders) zien. Steeds werd het kastje gereset en moest ik een of meerdere dagen wachten.

Uiteindelijk had de 6e medewerker die ik sprak het antwoord: De 5 eerder gesproken medewerkers hadden allen verzuimd de code die ik had ingevoerd te controleren. Er had nog een 0 bij gemoeten, in tegenstelling tot wat in het instructieboekje stond.

Probleem had binnen een kwartier opgelost kunnen zijn. Uiteindelijk de spannendste wedstrijden gemist.

Zucht.

Gesloten