LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Astro TV

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
PietjeBelg

Re: Astro TV

Ongelezen bericht door PietjeBelg » 10 sep 2008 01:05

Uhhh dit zijn de sites die ik zo even van Internet haal van "paragnost Willem" Kweet het niet hoor, maar Willem? heb je geld nodig of zo :shock:

Willem? met de beste wil van de wereld kan ik niet begrijpen, en met mij nog veel meer mensen, waarom jij zoveel sites bezit hoor.
Noem je dat zuiver? Of spiritueel?

www.mediumwillem.com
www.mediumwillem.nl
www.mediumwillem4u.com
www.mediumwillem4u.eu
www.mediumwillem4u.nl
www.mediumwillem4u.be
www.mediumwillem4you.eu
www.mediumwillem4you.nl
www.mediumwillem4you.be
www.mediumwillem4you.com
www.paragnostwillem.be
www.paragnost-willem.be
www.astro-lijn.com (Heel gek... deze site heeft Karl ook)
www.astro-lijn.nl ????? PFFFFFF
www.astrotijd.be (nog gekker, Astrotijd?????)
www.astrotijd.eu (Gewoon zielig)
www.astroportaal.eu (normale site is www.astroportaal.com)
www.denieuweark.be
www.denieuweark.com
www.astroportal.eu (www.astroportaal.com
www.mediumwilliam4you.co.uk
www.mediumwilliam4you.com
www.mediumwillem4u.nl
www.mediums.nl
www.astrobaken.com

25 Websites, een paar er van lijken heel erg op concurerende websites, en daarnaast hoopt Willem dat de mensen perongeluk op zijn pagina komen.
Het is megatriest dit.
Ongetwijfeld Willem zullen er nog meer zijn.... :shock:

Daarin tegen kom ik van Karl maar 4 sites tegen

www.astrolijn.com
www.astro-gids.com
www.astrogids.be
www.astrologen.com (Duitse)
www.astrodeluxe.com (zusterpagina deze site is niet van Karl)

Oplichter (is een bekende oplichter) Antal bezit ongeveer 10 sites (smsdiensten inbegrepen)

Voorbeeldparagnostensites

Paragnost Danielle van der Mast heeft er 3
Sonja Zeeman ongeveer 4

Anyways Willem jij spant de kroon hoor!!!

PietjeBelg

Ongelezen bericht door PietjeBelg » 10 sep 2008 12:42

P.S Willem heeft ook voor Karl gewerkt ;-) Toch Willem? op 1 van de astrolijnen.

Hahahaha echt megagrappig

ron1

Ongelezen bericht door ron1 » 11 sep 2008 09:21

Kreunnnn dit is echt erg.....en triest tegelijk.Wat een schandaal.

pipolientje

Ongelezen bericht door pipolientje » 11 sep 2008 18:11

Wat er in de uitzending van tros radar niet bij wordt verteld, is dat er OOK een medium probeerde te infiltreren bij SBS maar dat dat NIET gelukt is. Dat nepmedium is NIET door de screening heengekomen! Ja dat vertellen ze er even niet bij in de uitzending, bovendien hebben ze alleen maar één kant van het verhaal gehoord. RTL heeft Astro van SBS exact gekopieerd en valt nu gigantisch door de mand, maar SBS staat compleet los van RTL... Dus ja, dat RTL nu stopt is terecht, maar SBS houdt zich aan de wet en heeft tot nu toe niks verkeerd gedaan...
Verder is het een kwestie van geloven of niet. Ik vind het geloof in God ook complete waanzin (er is geen enkel bewijs dat God bestaat), maar wil kerkelijke programma's toch ook niet laten verbieden! Ik gun iedereen zijn eigen geloof, dat recht hebben we gelukkig hier in Nederland!

Anda

Ongelezen bericht door Anda » 11 sep 2008 19:18

Beste Jor en Malgrat, chapeau!! Deze gasten denken je te kunnen raken met: lieve,,etc. Dit ervaar ik op de hyves :Sonia heerst...een op een maar de ander proberen onderuit te halen.Sonia heerst is een hyve, waarop zowel fans van Sonia alia Bengel en :haters: hun gal kunnen spuien. Ik ben dus een :hater:...Edward van Erp en zijn vriendin Sonia Pereira (waarvan de laatste taal uitroept waar de honden geen brood van lusten...verdedigen zich dmv anderen (of zichzelf) in te schakelen, en van repliek te dienen. Geen discussie, dreigen.

Wereldengelendag 5 Oktober entree 100 euro, dat gaat naar de wereldengelenkinderen! Sonia Pereira gaat de aartsengel Michael oproepen om samen met hem en in naam van ***** Christus, de dag mooi te laten verlopen. wordt je daar nou wel of niet misselijk van, om te kotsen.

ik heb ze voorgesteld het RUBENSKI onderzoek te lezen, ach het heeft geen enkele zin, een ex sm meesteres , nu reikimaster, jawel, o.a. lachen je vierkant uit.
maar dat doen ze maar, vind ik armoe. alle consulten zijn algemeen, die gelden voor mijn buurman ook.Dan Edward van Erp, nou daar hebben we het maar niet over. En leo Paalvast, een iets groter vocabulair, je wordt aangeprezen, er wordt zelfs gesmeekt door de belspelmeisjes om je te bellen, ongelooflijk. Tot zover, om met de woorden van de ouddiscjocky Edward van Erp te spreken.

Anda

Ongelezen bericht door Anda » 11 sep 2008 19:22

Wie geeft dat mens is eens stamp voor d,r kop?
Iedereen kan googlen !

Anda

Ongelezen bericht door Anda » 11 sep 2008 19:25

Dat mens DEMETRA....

Demetra hou je kolder naar mij toe voor je, ik ken nog wel een paar mensen die zo met de bezemsteel naar je toevliegen!hahahahahaha, met een fotone steel.

pipolientje

Ongelezen bericht door pipolientje » 11 sep 2008 20:46

Anda, volgensmij ben jij degene die een op een mensen aan het aanvallen en zwartmaken is op hyves. Steeds onder nieuwe namen, nieuwe profielen etc. Jij weet van geen ophouden he. Gelukkig voor je geeft astro tv zin aan je leven. Het strijden hiertegen houdt je duidelijk van de straat. "Chapeau."

Die wereldengelendag: als mensen daar 100 euro voor willen betalen, moeten ze toch zelf weten? Of mogen ze die keus niet hebben van jou? Wil jij je mening aan anderen opleggen: ik vind het niks, dus anderen mogen er ook niet heen? Er zijn zat andere evenementen die ik ook veel te duur vind, maar waar anderen ook vele euro's voor willen betalen. Prima, ieder zijn ding.

En ja, dat er geld verdient wordt aan mensen helpen, ook via astrologisch consulten, dat heb je in de hele gezondheidszorg: artsen, medici, psychologen, maatschappelijk werkers, verpleegkundigen, altenatieve geneeswijzen etc. Moeten die het ook allemaal gratis gaan doen van jou?

PietjeBelg

Ongelezen bericht door PietjeBelg » 11 sep 2008 22:36

Hallo Pipolientje.

Sorry hoor dat ik me in dit stukje meng, maar ik vind Sonia en die Edward ook hele grote kolder.
Wat hun in 1 uitzending vertellen kan ik zelfs, Edward&Sonia moeten voorkomen als mensen die de toekomst voorspellen, maar wat ze doen is algemene informatie vertellen.
Ik kan ook op die wijze anderhalf uur vol kletsen.

Wat RTL4 deed was wel degelijk voorspellen! en geen onzin kletsen, behalve die maffe Evelien. althans dat is mijn mening. De rest deed het beter in de uitzendingen.

Afijn ik ken heel Anda niet, maar ben het op dit punt met hem/haar eens.

Wat ik wel heel jammer en teleurstellend vind is dat niemand onder zijn/haar naam durft. Inclusief mijzelf.
Bang voor reacties en nare confrontaties.
We leven immers in een vrij land ja toch? vrijheid van meningsuiting :arrow: alhoewel Pim? Theo :arrow: ander onderwerp.

Anyways ik respecteer ieders mening over het spirituele op deze site, alleen bevooroordeling vind ik zo zonde.

Zoals ik al eerder schreef RTL4 & SBS6 waren 2 concurerende zenders betreffende de 2 dezelfde programma's op dezelfde tijd.
Het was gewoon vechten om het geld.
Maar dat het niet eerlijk is gegaan het onderzoek van Radar dat lijkt me duidelijk.
Net voor dat het allemaal bekend werd, ging SBS6 snel het gratis 0800 nummer invoeren.
En RTL4 heeft zich keurig aan de regels gehouden.
Heeft niks te maken met gelijk of ongelijk. Ik vind RTL4 (AstroTv) geen oplichting, eerder SBS6 door hun domme geraaskal.

En dit is mijn mening.

Greetz

Anda

Ongelezen bericht door Anda » 11 sep 2008 23:06

Pipolientje, met recht Pipo!,, klein... gebruik je verstand eens, astro tv houdt mij in zoverre van de straat dat wij, en je merkt nog wel eens wie :wij: zijn, gaan zorgen, dat ok astro tv gaat verdwijnen, , en het maakt me totaal niet uit wat je van mij denkt, we gaan ervoor. Tot zover!

PietjeBelg

Ongelezen bericht door PietjeBelg » 11 sep 2008 23:13

Anda?

Vergis jij je niet met AstroTijd en AstroTv?

Tot Zover :P:P:P:P:P

PietjeBelg

Ongelezen bericht door PietjeBelg » 11 sep 2008 23:14

Trouwens Anda?

What's The Problem? ik snap even niet waarom je zo haatdragelijk doet tegen de mensen hier...
Kan je je even nader uitleggen?

Misschien dat sommige mensen onder ons zich nader kunnen verklaren..
Of verdedigen misschien wel>>>

Greetz

Anda

Ongelezen bericht door Anda » 11 sep 2008 23:17

Hoi Pietjebelg...astro tv sbs6 moet nog weg, die kabelvervuilling!Doodziek wordt je ervan...ik heb al eens de telefoonrekening betaald voor iemand , die idd labiel was, en anders afgesloten werd, nu is dat nr geblokkeerd..

Die pipolien wil 100 euro voor de engelendag nog vergelijken met het theater, en de consulten met een arts..hoe gek kan je zijn!
En werkelijk wat ze ook schrijven, dan doen die lui van astro tv, een op een, interesseert me geen ene moer.
Ze gaan geen enkele discussie aan, ik begrijp ook wel waarom, ze weten zelf ook wel dat het coldreading is, zij vragen, U antwoord.groet.

Anda

Ongelezen bericht door Anda » 11 sep 2008 23:22

Waarom denk je nou dat tros/radar die uitzending heeft gemaakt?
Dat doen ze voor de lol!
Ga eens naar :de melkkoe van de SP, 100 klachten per dag komen er binnen.
Ga eens naar stichting skepsis, mensen aub gebruik toch eens je gezonde verstand.
Astro tv valt misschien sinds 2 weken niet meer onder de kansspelen, zgnd kosteloos, het aanprijzen van de prive-lijn, het wrijven van een of andere mallot die over een papiertje wrijft met je naam, zinnen , totaal vervormd opdreunt en zo bij ieder consult.
Nou laat mij dan maar gek zijn, wij gaan door met onze aktie.

PietjeBelg

Ongelezen bericht door PietjeBelg » 11 sep 2008 23:23

Hoi Anda

aan de hand van wat je schrijft kan ik jou inderdaad goed begrijpen hoor.
Maar dat haar telefoon is afgesloten is niet "onze" schuld.. Nog die van SBS of RTL4.
Kijk mensen bellen zelf toch echt het nummer hoor.. Ik hoop dat je je wel in dit stukje stelling kan vinden.

Geloof me ook als ik zeg dat er echt hele goede voorspellers bestaan, die jou zeker niet lang aan de lijn houden.
Tis zonde als je alles over 1 kam scheert.

En wat die Edward en Sonia doen, vind ik ook een slechte zaak, heel heel slecht, want die voorspellen niet.
Dat doen ze op RTL4 weer wel.
Kijk bij SBS kletsen ze anderhalf uur vol, das heel simpel, RTL4 had maar een half uur uitzendtijd hoor Anda.

En wij vragen u antwoord gaat ook niet altijd op hoor, geloof me.

Tot zover Anda 8) :) :oops: (snap je um)

adbie

Ongelezen bericht door adbie » 11 sep 2008 23:26

Pietje Bel(g) ofwel is je verstand zo klein als je naam pietje ofwel je bent zo doortrapt gemeen en dat laatste denk ik dat het is mister sexbaron je heb de naam astrolijn genomen omdat je klant paragnostwillem de naam astro-lijn had welke namen heb je nog meer toegeeigend mediumwillem.be paragnostwillem.com en al de grote massa sexlijnen nee je ben zo gemeen ze onder een apeneiland te zetten blijf lekker doorvluchten mister nu zit je al in frankrijk let op ook daar zal de rekening komen of noem jij klanten binnenhalen van een klant die daar reclamegeld insteekt normaal dit is van super laag nivo zoals alles van je om een naam te gebruiken moet je er ongeveer 30 komen om jou geen lengte te geven om oneigelijk te proffiteren zoals overal in en dan een ander beschuldigen

Anda

Ongelezen bericht door Anda » 11 sep 2008 23:27

Om te voorkomen dat de telefoon afgesloten werd, heb ik betaald!
Trouwens als ik die Evelien etc bij rtl 4 hoorde, nou, wat voor iq heb je dan? Willens en wetens mensen besodemieteren, heb je dan wel een geweten? A Sips uit Klundert heeft een boekje open gedaan over astro tijd, zij heeft er een poosje gewerkt, dat ze met sexbazen ging eten, haar bazen! dit is wat mij verteld is.
En nu ga ik heel oudbollig doen;

VAN HET CONCERT DES LEVENS , KRIJGT NIEMAND EEN PROGRAM.
Echt, coldreading, forereffekt, kan ik ook!

Anda

Ongelezen bericht door Anda » 11 sep 2008 23:35

Kijk Adbie, en dat wilde ik nou net niet zeggen. PietjeBelg lokt mij uit, om in ieder geval rtl4 aan te prijzen.Ik ben niet gek!
Zo is er ook iemand, en ik heb wel een vermoeden,(Angela) die mij op de site:Sonia heerst(hyves), voor alles en nog wat uitmaakt, dat ik in de bijstand zit, Sonia Pereira alias Bengel mij zei:dat ik met Edward van Erp graag wil ......, maar hij niet wil.
wat een discussie!
16 augustus, ik was een week weg, op mijn gsm bedreigd:astro... je gaat eraan, je gaat eraan, een verdraaide vrouwenstem, en mijn partner thuis 4 keer..
Misselijkmakend vind ik die lui.en maar lullen dat men zelf belt, men is daar vrij in, ja, wij mensen bellen niet, maar zo zijn er ook alcolisten, verslaafden, die mensen vind ik toch ziek, hoe dan ook.!
ach, eigenlijk zijn die lui ziek en te triest voor woorden.

Anda

Ongelezen bericht door Anda » 11 sep 2008 23:40

RETEKOEL.

Retekoel!
Op zondag wakker worden, de TV aanzetten en dan snoeihard die fake glimlach van Nep5 medium cold-reader Sonia Perreira in je bek. Kromme tenen TV van het ergste soort, nog erger dan Harry Mens. En we hebben een beller: "Mijn dochter heeft problemen op de middelbare school". Sonia: "Hoe heet ze?". Beller: "Lotte". Sonia trekt nu een moeilijk gezicht wat diepe concentratie moet voorstellen, het is even stil, en ja hoor daar komt ie: "ik voel stress,. ik voel stress" gevolgd door "heeft uw dochter problemen met ademhalen?" beller: "Nee". Sonia geeft het niet op: "snel ademhalen?" Beller: "dat zou met de stress te maken kunnen hebben". Sonia past dezelfde trucjes toe als alle andere zogenaamde mediums; veel vragen stellen en voor de hand liggend reageren. Als je als medium het foute antwoord geeft gewoon nog meer vragen stellen. Tjek even Sonia's webzijde (oogkanker alert) . Met o.a. fijne FAQ over "engelen energie", want Sonia praat met de engelen. En alles over "channeling" wat kanaal betekent (joh!), en je moet je kanaal altijd openstellen. Dat schijt ook makkelijker. "Het enige doel van het geven van consulten is een ander zsm op eigen benen laten staan" aldus Sonia. Dat gerinkel wat u in de verte hoort is Sonia's kassa. Oh en zet uw favoriete engelenboodschap even in het gastenboek he?

PietjeBelg

Ongelezen bericht door PietjeBelg » 11 sep 2008 23:57

Adbie?

Waarom word je eigenlijk kwaad man? Troost je ik ben niet Karl.
En nee ik ben ook niet Marleen, (voor dat we die weer krijgen) :roll:
Karl heeft geen tijd voor dit soor onzin, en besteed zijn tijd blijkbaar nuttig. (door in Frankrijk te gaan zitten)

Jij aan de andere kant, bent zooooooo heel druk met Karl, Ik weet niet waarom hoor Willem, maar de waarheid staat een stukje naar boven over al jou sites, vind het wel een beetje zielig Willem.
En dat je van al jou websites Karl de schuld geeft is nog zieliger toch Willem?
Karl heeft het financieel blijkbaar beter voor elkaar als jij Willem.
Vandaar dat Karl maar 4 sites heeft en jij meer als 100, Blijkbaar Willem doe je toch iets verkeerd.

Verdiep je daar nou eens in Willem, Inplaats van mij woorden in de mond te leggen die ik helemaal niet zeg.

Je hebt blijkbaar veel vijanden Willem, want jij kent mij niet, maar ik ken jou heel erg goed ;-)

Oja Anda ik lok jou niet uit om RTL4 aan te prijzen hoor, tis alleen dat ik jou steeds zie schrijven over Sonia en Edward.
En niet echt over RTL4, that's it.

Anyway ik had niks kwaad in de zin.

Greetz

Gesloten