LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Astro TV

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Anda

Re: Astro TV

Ongelezen bericht door Anda » 12 sep 2008 00:41

Ik distancieer me van deze discussie, want ik weet niet meer waar het over gaat. Mijn punt is: alle astro programa,s van de buis, tot zover.
Touwens die eikel Edward was net nog bij de wereld draait door, hilarisch gewoon!

PietjeBelg

Ongelezen bericht door PietjeBelg » 12 sep 2008 00:42

Edward ken alleen dom kletsen.

Tot zover

ron1

Ongelezen bericht door ron1 » 12 sep 2008 09:03

Voorlopig staat heel sbs6,net5 en rtl teletext nog helemaal vol met horoscoop en astro praktijken ......

Anda

Ongelezen bericht door Anda » 12 sep 2008 10:59

ja, wat een foute boel!maar wat denk je van Den haag??

Anda

Ongelezen bericht door Anda » 12 sep 2008 11:58

Chris bedankt hoe je je inzet, met je handtekeningenaktie, en je hebt het al zo druk, groet Anda.

Anda

Ongelezen bericht door Anda » 12 sep 2008 12:43

Edward van Erp legt zijn:gave"uit.Uizending 12-09-2008.
Vroeger een ongeluk gehad, zoals zovelen, 2 weken in coma, bde-ervaring, toen is er een orgaan van zijn hersenen een paar milimeter verschoven, bij het schors is toen een plek ontstaan waardoor hij nu elke energie kan oppikken.Of een klap van de molenwiek??

Anda

Ongelezen bericht door Anda » 12 sep 2008 15:05

Retekoel!

Op zondag wakker worden, de TV aanzetten en dan snoeihard die fake glimlach van Nep5 medium cold-reader Sonia Perreira in je bek. Kromme tenen TV van het ergste soort, nog erger dan Harry Mens. En we hebben een beller: "Mijn dochter heeft problemen op de middelbare school". Sonia: "Hoe heet ze?". Beller: "Lotte". Sonia trekt nu een moeilijk gezicht wat diepe concentratie moet voorstellen, het is even stil, en ja hoor daar komt ie: "ik voel stress,. ik voel stress" gevolgd door "heeft uw dochter problemen met ademhalen?" beller: "Nee". Sonia geeft het niet op: "snel ademhalen?" Beller: "dat zou met de stress te maken kunnen hebben". Sonia past dezelfde trucjes toe als alle andere zogenaamde mediums; veel vragen stellen en voor de hand liggend reageren. Als je als medium het foute antwoord geeft gewoon nog meer vragen stellen. Tjek even Sonia's webzijde (oogkanker alert) . Met o.a. fijne FAQ over "engelen energie", want Sonia praat met de engelen. En alles over "channeling" wat kanaal betekent (joh!), en je moet je kanaal altijd openstellen. Dat schijt ook makkelijker. "Het enige doel van het geven van consulten is een ander zsm op eigen benen laten staan" aldus Sonia. Dat gerinkel wat u in de verte hoort is Sonia's kassa. Oh en zet uw favoriete engelenboodschap even in het gastenboek he?

wendy 2004

Ongelezen bericht door wendy 2004 » 12 sep 2008 15:33

He Anda, plaats je altijd dubbele berichten?bang dat we het niet goed gelezen hebben of word je gek van jezelf? :?: :?: :?:

wendy 2004

Ongelezen bericht door wendy 2004 » 12 sep 2008 17:24

retekoel :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? verder niets meer te melden?

pipolientje

Ongelezen bericht door pipolientje » 12 sep 2008 21:26

Anda (= Heleen Jansen/Angela/Summer/Lisa), dat jij problemen die anderen zelf hebben veroorzaakt (hoge telefoonrekening) op gaat lossen, dat moet je zelf weten daar kan ik niet mee zitten. Iedereen heeft de verantwoordelijkheid over zijn eigen leven.
Je kan astro tv oplichting vinden of niet, maar je moet toch accepteren dat niet iedereen zoals jij denkt. Sommige mensen zeggen er wat aan te hebben, en dat is hun goed recht. Ook al is het een placebo effect. Als mensen uit eigen beweging 100 euro willen betalen voor de wereldengelendag en daar van genieten, dan is dat toch prima? Hoe durf je mij voor gek te verklaren als ik de wereldengelendag ga vergelijken met andere evenementen! Het is toch niet het evenement an sich wat telt, maar de waarde die mensen eraan hechten? Voor mij part betaal je 100 euro om naar lieveheersbeestjes te kijken, als men dat leuk vind dan is hun dat goed recht! Ik ben niet zo arrogant zoals jij, om dat dan te willen verbieden! Ik bepaal niet voor anderen waar zij wel en niet heen mogen! Het kwartje wil echt niet vallen he, je snapt echt niet wat ik bedoel?

pipolientje

Ongelezen bericht door pipolientje » 12 sep 2008 21:31

O ja Anda, je klaagt dat men de discussie niet met jou aangaat? Nee JIJ gaat lekker de discussie aan! Hatelijk, boosaardig en mensen persoonlijk afkraken en aanvallen, zelfs degenen die het met je eens zijn! Heb jij wel door hoe je op mensen overkomt?

Chapeau en tot zover.

djazz

Ongelezen bericht door djazz » 12 sep 2008 23:28

hoi,
ik vind het maar niks, als je wat hebt moet je dat prive kunnen oplossen,niet via de tv,wat heeft een ander met jou ellende te maken.
paragnosten horen hun talenten op een juiste manier te gebruiken,niet
misbruiken.
Laatst gewijzigd door djazz op 15 sep 2008 11:30, 5 keer totaal gewijzigd.

adbie

Ongelezen bericht door adbie » 13 sep 2008 17:29

Pietje bel(g) dat mensen zo negatief zijn is wel een deel jouw schuld en met jou dat van astrolijn ofwel astrotijd vergeten dat sexboer karl holtappels dief en oplichter van andere mensen op zijn lijn een plaats aanbood die voor een plaats op de sexlijn belde van neem maar een boek kaarten en wordt paragnost dit is zeker al maanden bij rtl bekend en ook is het bekend dat hij als total telecom gerust lijnen platleg omdat hij niet van je mag stelen dan nog zijn innige samenwerking met een ander bedrijf zodat ze samen de boel kunnen uitmelken EN JIJ DOE ZELF OOK NIKS ANDERS

jij ben een onderdeel ervan dat leef van bedrog dus KOP DICHT
OF NOEM JE DIT EERLIJK HANDELEN HET BERDRIJF TOTAL TELECOM eigenaar KARL HOLTAPPELS

onderstaand een mail van dat bedrijf totale maffiawerk

Ik heb het nummer (0900) net getest en het werkt inderdaad niet. Ik heb
ook het eindbestemmingsnummer gebeld (020 8908059) en dat werkt wel, wat betekent dat er een routeringsprobleem bij BT is opgetreden. Zojuist de
support desk gesproken, ze bellen me zo terug maar het is een Priority 1 outage dus er is nu een monteur mee bezig om op te lossen. Ik meld later
even een update.
Gr Pieter

JA DAT ANDER BEDRIJF WERKT SAMEN MET DIE PERSOON DUS NADIEN NOG DOORGAAN MET HUN HANDEL

oja zie eens wat zijn consulenten geleerd hebben gediplomeerd psychologe helaas kon je dat leren op de huishoudschool zie mieke

PietjeBelg

Ongelezen bericht door PietjeBelg » 13 sep 2008 21:28

Adbie? je doet je zelf nu wel echt heel erg voor als de maffiabaas Willem.

In ieder geval moet ik hard om jou woorden en uitspattingen lachen.

Zoals ik al eerder schreef, ik ben niet Karl of iemand anders van de lijn.

Ik ken jou wel maar jij mij niet.

De moderator van deze site kan precies zien wie wie is, en helaas ik zit gewoon in Nederland.

En ook is bij RTL heus wel bekend dat jij een oplichter bent met je 30 lijnen Willem!!!

En als jij zo'n goede paragnost was, had jij er wel gezeten 8) 8)
Jij hebt veels te veel tijd over om dit soort taal neer te zetten en ik vind jou echt alles behalve professioneel.
Ik zou zeker als ik een klant was jou never nooit niet bellen.

Als ik onderstaand lees, wat jij allemaal schrijft. Heb ik eerder de indruk dat je jaloers bent.

Anyways ik maak me niet druk om jou lijn of om jou. Jij maakt me vrolijk en blij met wat je schrijft.

Dus ik zou zeggen, schrijf er vrolijk op los.

Je schrijft alleen maar meer je eigen ondergang

Good luck

Monique-1962

Ongelezen bericht door Monique-1962 » 14 sep 2008 18:29

Ik heb mezelf even ingelezen op de discussie en er vallen me toch wel een aantal dingen op.

Laat ik beginnen met dat ik tegen programma's ben zoals die als doel hebben mensen grote sommen geld afhandig te maken. Ik zie de verdediging van de pro astro kant: Mensen zijn zelf verantwoordelijk, kunnen zelf kiezen, reguliere artsen kosten ook geld maar maken ook fouten, etc. etc.
Het mag duidelijk zijn dat het om de grote groep kwetsbare, onzekere en vaak eenzame mensen zijn die het slachtoffer worden van deze praktijken. Een ieder die wel eens smst zal helder genoeg zijn om niet meer te smsen omdat die al heel snel door hebben dat het ontzettend veel geld kost. Dus ben ik het ook niet eens met de stelling dat mensen deze keuze zelf maken. In theorie wel maar in de praktijk blijkt dat die grote groep verstrikt raakt in het web van de formule van dat programma. Het is ook die grote groep die men "oproept"om te bellen. Een aantal voorbeelden zijn: Heeft u kind gedragsproblemen, Zit het u tegen en wilt u weten of er verbetering op komst is, Wilt u weten of de liefde van uw leven op uw pad verschijnt, en ga zo maar door. Regulieren artsen maken ook fouten, ja dat klopt. Maar er is wel een tuchtcollege waar je die fouten kunt melden, gratis.

De informatie die men krijgt over overleden dierbaren zijn algemeen en totaal niet specifiek te noemen. Het gaat dan over of die persoon piekerde, of veel lachtte, of wel eens een pak droeg. Zeer voor de handliggende dingen. Maar simpele dingen of het een man of een vrouw is (slagingspercentage is 50%!!) weten ze niet.

Een toekomst voorspellen is zelfs niet te controleren omdat dat nog in de toekomst ligt. Kun je ze daar op aanspreken als het niet mocht kloppen?

Mevrouw Sonia Pereira voelt in op de energie van de beller. Plotseling vraagt zij heeft u last van uw maag? Als de beller zich hierin niet herkent is het plots haar eigen maag. Wie zegt mij dat alles wat zij voelt niet bij haar zelf hoort? Het is, zo zegt ze, om zeker te weten dat ze de goede energie oppikt. Maar stel nou eens dat de cameraman ook last van zijn maag heeft, of pijn in zijn rug en de beller ook. Hoe weet ze dan dat ze toch de goede energie oppikt? Wat ook opvalt is dat als zij helemaal geen beller aan de telefoon heeft nog steeds zit te boeren als een volwassen vent.

Ik heb een tijd geleden een blog aangemaakt en zowel Sonia als Zehila (reiki-master) meenden hierop te moeten reageren. Sonia zei zelfs dat ik op een aantal dingen best een punt maakte maar dat zij een aantal argumenten van mij kon weerleggen. Dat deed ze niet omdat het dan een eindeloze discussie zou worden. Ik gaf aan dat ik dat geen enkel probleem vond en nodigde haar werderom uit om mijn argumenten te weerleggen.Waarop ik de vraag ontving "Welke argumenten?" Ik ben aan het knippen en plakken geslageen en vroeg haar vertel jij mij dat maar, jij wilde argumenten weerlleggen.Om het kort te maken ...ze heeft ze dus nooit weerlegt.Het werd een lange mailwisseling waarbij zij zich niet aan de discussie hield, daar waar ik eerst een "lieve meid" was werd ik een zwartkijker met een negatieve kijk op het leven, moest alles niet zo zwaar maken. Dat had totaal niets met de discussie te maken. Hetzelfde geldt voor haar collega Zelhia. Ik had toch maar L.H.N.O. wie was ik om zoveel praatjes te maken. En hoewel zijzelf priveberichten stuurden dreigde ze met de hyves directie als ik daar niet mee op hield. Ik bedoel maar.

Ik heb ook veel gelezen over dat er ook goede paragnosten, helderzienden etc. werkten bij astrotv op de privelijnen. Zeker na het programma van Radar gaat dit voor mij niet op. Als zij al niet wisten hoe het een en ander in zijn werk gaat, dan weten ze het inmiddels wel. Als je dan toch in dienst blijft val je voor mij onder dezelfde noemer als de slechte. Ik begrijp al helemaal niet waarom je als "goede" je naam wil verbinden aan iets als Astrotv. (of al die andere astrolijnen). Als je goed bent heb je dit mijnsinziens niet nodig (ze hebben een praktijk of werken van huis uit) en zal mond tot mondreclame zijn uitwerking niet missen. Maar ja dat geldt natuurlijk ook voor als je niet zo goed bent.

Groetjes Monique

JRB

Ongelezen bericht door JRB » 15 sep 2008 12:19

Geachte meneer, mevrouw,

Naar aanleiding van de fraudepraktijken
inzake de Astro(logen)-TV
heeft de Nederlandse Regering,
Jan Pieter(Peter) Balkenende
de Afgelopen Dagen
Niets gedaan!

Hieruit blijkt, dat
de Nederlandse Regering
voor U en voor Mij
Nederland Niet tot een Paradijs wilt maken
om in te leven!

De Nederlandse Regering vindt
het vullen van hun eigen zakken
met Onze Euro BelastingCenten
Veel Veel Veel Belangrijker!

Conclusie

Weet op welke (Regerings)Partij U Stemt!
Uw Stem Telt!

Ik hoop spoedig van u te vernemen.

Met Vriendelijke Groeten,
J.R.B.

Monique-1962

Ongelezen bericht door Monique-1962 » 15 sep 2008 14:23

Als mensen uit eigen beweging 100 euro willen betalen voor de wereldengelendag en daar van genieten, dan is dat toch prima? Hoe durf je mij voor gek te verklaren als ik de wereldengelendag ga vergelijken met andere evenementen! Het is toch niet het evenement an sich wat telt, maar de waarde die mensen eraan hechten? Voor mij part betaal je 100 euro om naar lieveheersbeestjes te kijken, als men dat leuk vind dan is hun dat goed recht! Ik ben niet zo arrogant zoals jij, om dat dan te willen verbieden! Ik bepaal niet voor anderen waar zij wel en niet heen mogen! Het kwartje wil echt niet vallen he, je snapt echt niet wat ik bedoel?
@pipolientje:
Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat een ieder bepaalt waar hij 100 euro voor betaald al is het lieveheersbeestjes. Het wordt wat anders als je de mensen "lokt" met een goed doel. Het "goede doel" van de wereldengelendag is dat de opbrengst voor de wereldkinderenengelendag is. Ik heb gegoogled op dat evenement. Niets over te vinden. Misschien zijn er mensen die slechts een donatie willen doen, dat heb je vaak met goede doelen voor kinderen. Er is nergens een rekeningnummer bekend waar je je donatie naar toe kan overmaken, laat staan dat bekend is op welke naam die rekening dan zou staan. Wel weet ik dat deze dag wordt georganiseerd door jawel...Sonia Pereira (astrotvmedewerker)
En dan krijg ik toch een vieze smaak in mijn mond. Niks goed doel. Een goed doel zou zijn als de opbrengst b.v. naar KIKA zou gaan. DAN help je kinderen.

Groetjes Monique

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 » 16 sep 2008 09:23

Monique, jij vaardigt gemakkelijk jouw veroordeling uit,persoonlijke ervaringen omzo te reageren ?

Monique-1962

Ongelezen bericht door Monique-1962 » 16 sep 2008 16:12

Monique, jij vaardigt gemakkelijk jouw veroordeling uit,persoonlijke ervaringen omzo te reageren ?
Ik weet niet naar welk bericht van mij dit een reactie is Henri42. Is het het eerste bericht dan heb je waarschijnlijk mijn bericht niet goed gelezen. Daarin geef ik duidelijk aan dat die medewerkers zelf meenden te moeten reageren. Lees het anders nog even aandachtig door.

Als het over bericht 2 gaat snap ik in het geheel niet waarvoor ik hier eigen ervaring in zou moeten hebben. Ik doe een constatering. Ik heb gezocht op internet naar die wereldkinderenengelendag waar helemaal niets over is te vinden. Dat noemen ze een onderbouwing voor hetgeen ik zeg. Maar als jij wel informatie hebt gevonden welke mijn bevindingen tegenspreken, plaats ze dan ook. Wel met bronvermelding uiteraard.

Daarnaast vind ik het een beetje vreemd dat jij op een forum die gaat over het bedrog van astrotijd/tv mij persoonlijk vraagt of ik uit eigen ervaring spreek n.a.v. mijn reactie. Nee ik ben niet iemand die het nodig heeft om naar zo'n lijn te bellen. Dat neemt niet weg dat deze bedriegerij waar een grote groep kwetsbare, eenzame mensen de dupe van worden gestopt dient te worden.

Praatje

Ongelezen bericht door Praatje » 16 sep 2008 17:50

Ik heb tot pagina 8 gelezen en toen begonnen mijn handen te jeuken om ook een bescheiden steentje bij te dragen in de discussie.

Ik heb beide programma's vaak gekeken omdat ik het uitermate vermakelijk vind. Wat mij opviel is dat de helderzienden ontzettend concrete antwoorden gaven, vooral de Tarotleggers. Zo herinner ik me een vrouw die wilde weten of ze zwanger zou worden. De Tarotlegster zei toen dat het ik geloof binnen een paar maanden al zo ver zou zijn en vroeg toen zelfs of de beller wilde weten of het een jongen of een meisje zou worden! Dat wilde ze jammer genoeg niet weten :)
Ik heb zelf 1 keer naar de lijn gebeld die niet op tv komt met de concrete vraag wanneer ik een nieuw huis zou vinden. Ik was (en ben!) namelijk heel hard op zoek. De man aan de telefoon vertelde me dat als ik op dezelfde wijze zou doorzoeken en me zou inzetten als ik nu deed, dat het dan nog een maand of 2 zou duren. Dit is inmiddels lang lang geleden.
Mijn conclusie is dat de Astrolijnen gewoon een soort sekslijnen zijn voor mensen die spirituele ipv seksuele bevrediging zoeken. Het gaat om de aandacht die deze (misschien vaak eenzame?) mensen ontvangen en niet zozeer om de boodschap denk ik. Mensen weten dat het geld kost.
Of ik wel of niet geloof in bovennatuurlijke dingen... tja... lastig. Ik weet het niet, maar als er meer is wil ik me daar liever niet mee bemoeien. Waarom zou ik. De actie van Radar vind ik overigens meesterlijk!

Gesloten