LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Douche: KLM

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Douche: KLM

Ongelezen bericht door Radar »

Peter en Karin zijn met pensioen en willen de wereld over op de fiets. De eerste 6,5 jaar gaat dit prima. Ze zijn onderweg naar Zuid-Korea als de kredietcrisis in alle hevigheid losbarst.

Aangezien hun pensioen bestaat uit aandelen, hebben Peter en Karin een probleem. Hun pensioen is verdampt. Ze moeten terug naar Nederland om te werken en meer pensioen op te bouwen. Dat is een kostbare zaak... Wil de KLM hen tegemoet komen?

Uitzending: maandag 2 februari 2009, 20.30 uur, Nederland 1
Herhaling: dinsdag 3 februari 2009, 14.15 uur, Nederland 1

lady2006
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 feb 2009 23:50

Re: Douche: KLM

Ongelezen bericht door lady2006 »

Ik vind het verhaal van deze mensen niet geschikt voor de warme douche, maar meer iets van vriendjes politiek.

Er zijn meer mensen het dupe geworden van de kredietcrises en die krijgen ook geen vergoeding voor wat dan ook, omdat het zo sneu voor hun is....

YvetteV
Berichten: 102
Lid geworden op: 14 jan 2009 00:10

Re: Douche: KLM

Ongelezen bericht door YvetteV »

Lady2000

Ik ben daar volkomen met je eens
En dat ook waarschijnlijk meer mensen zullen willen hebben die in zo'n situatie zou zitten ook graag op die manier geholpen willen worden

pingel
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 sep 2007 14:55

Re: Douche: KLM

Ongelezen bericht door pingel »

Wat een blamage dit verhaal. 2 Rijke renteniers reeds geruime tijd op vakantie in Verweggistan die hun vetgevulde effectenportefeuille hebben zien slinken. Nou nou wat een medelijden heb ik toch met ze. En dan met "vrindjes" van vroeger gratis tickets weten te regelen. BAH ! Duidelijk geen 65-plussers zo te zien, dus ze moeten hetzelfde als zo'n 6 miljoen andere Nederlanders doen: WERKEN. Erg toch ?

djmaze
Berichten: 234
Lid geworden op: 02 mei 2006 01:45

Re: Douche: KLM

Ongelezen bericht door djmaze »

Het schijnt zo te zijn dat je ook in Zuid-Korea kan werken en dat je dus niet eerst hoeft terug te vliegen.

Gesloten