LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Henri42 »

Goh toevallig dat in het asiel ingebroken is ( asiel=opvangcentrum vlg v Dale), hebben de inbraken de krant gehaald??

Er is personeel dat via de reclassering bemiddeld wordt. (*-*)

Toevalligheden dat er een geheimcode voor opgeruimde beesten bestaat, vluchthal 5, hoe bedenkt iemand deze onzin.

De telegraaf is geen rioolblad, het Eind. Dagblad is ook niet mals over NON en de directie ervan
Laatst gewijzigd door Henri42 op 16 jan 2009 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.

picolientje
Berichten: 84
Lid geworden op: 12 jan 2009 21:26

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door picolientje »

sta al 30 jaar op lunastrand (aquaparadiso) en parelstrand en ik voel me niet aangevallen
maatr je doet hier net of je wel ff weet wie ik ben
en nee ik email je niet omdat jij wel ff wil weten wie dat zijn ,

ik weet naam en achternaam van iemand die daar mensen papegaaien bezorgt die van nop af komen en daar in een kooitje voor de raam van snikhete caravan zitten s,zomers

ja ik neem mijne ook mee maar die zit daar buiten in grote kooi waar hij gewoon kan vliegen ( zie je nu denken oh waar op terrein kan dat zijn ) nou moet je goed zoeken zo niet te zien omdat ik ook niet myn vogel laat weghalen

en ik vertel het alleen in alle details tegen die gene die er echt iets mee kan
en er ook achterstaat dat diegene het doet uit belang van de dieren en niet om de sensatie

Carla-52
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 jan 2009 13:42

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Carla-52 »

quote: picolientje


Geplaatst op 16 Jan 2009 17:00 door picolientje


--------------------------------------------------------------------------------

WHAHA OLGA ZEG .. ZEG DAN NIKS DIT IS JOU ZIN
, maar een papegaai is een prooidier

HIJ LAAT IDD NIET SNEL ZIEN DAT HIJ ZIEK IS maar een papegaai is geen prooidier hij is een prooi voor andere omdat hij onder aan de voedselketen staat
een papegaai is een omnivor (plant en zaden eter )


De discussie waarde gaat echt niet omhoog als jij je erbij komt voegen.... maar wel mn bloeddruk....Dit was mijn zin.... en in jou ogen is het geen prooidier en dan toch ineens wer wel... Je hebt er ECHT verstand van, laten we het daar maar op houden!

Patrick en Sevda
Berichten: 124
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:20

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Patrick en Sevda »

@ Henri42

Ja, deze inbraken hebben de krant gehaald, zelfs jouw telegraaf.

En even voor de duidelijkheid: Nationaal Opvangcentrum voor Papegaaien is geen asiel, bij de NOP krijgen de vogels geen spuitje als ze er te lang verblijven en ze worden ook niet bij de kassa verkocht.

Onderzoek onderzoek, onderbouw het eens met feiten !!!!!!

picolientje
Berichten: 84
Lid geworden op: 12 jan 2009 21:26

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door picolientje »

olga en carla hebben jullie je leesbril geruild ff goed lezen he dames voordat je beschuldigingen doet

Patrick en Sevda
Berichten: 124
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:20

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Patrick en Sevda »

@ picolientje

Ik hoop dat jij je grijze roodstaart niet te veel planten geeft, is namelijk niet zo goed voor zijn gezondheid. Veel planten kunnen namelijk erg giftig zijn.

picolientje
Berichten: 84
Lid geworden op: 12 jan 2009 21:26

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door picolientje »

nee mijn papaegaai krijgt gewoon uitgebalanceert voer geen planten enige wat hij erbij krijgt is mee en dan een palm noot
ja die ik koop op het nop

RvanderV
Berichten: 58
Lid geworden op: 13 jan 2009 12:44

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door RvanderV »

Picolientje: Als jij iets af denkt te weten van illegale praktijken. Stap dan naar de politie. Want als jij je mond houdt en er van af weet ben je wel mooi medeplichtig!

Denk daar maar eens over na voor je hier verder gaat spuien!

Parrotlover
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 jan 2009 16:30

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Parrotlover »

Tjonge tjonge,

Dus nu ook al handel in gestolen dieren? En weer een loze beschuldiging. Tja, dat krijg je als je niet weet hoe het zit.

De NOP heeft een sluitende administratie. Op het moment dat er een inbraak is geweest, wordt ALTIJD aangifte gedaan bij de politie.

Wisten jullie dat er ook gestolen papegaaien weer terug gevonden zijn? Ze zijn immers allemaal van een chip voorzien.

Ja, gewoon doorgaan met vuil spuiten en persoonlijke vetes uitspreken.

Ik denk dat Radar zich kapot lacht. Maandag in de nieuwe uitzending wordt natuurlijk breed uit gebracht dat een uitzending nog nooit zo een massaal aantal forum berichten heeft gehad. Het stukje van de Telegraaf wordt natuurlijk getoond en vervolgens worden natuurlijk weer alleen die stukjes op TV getoond die hier negatief voor het NOP geschreven staan.

Nou Radar, misschien een goede tip voor jullie? Je wilt toch alleen goede kijkcijfers halen.

En voor al die doemdenkers: Ga a.u.b. terug nar je eigen papegaaien forum waar jullie ook altijd het NOP afkraken. Dan houden we het hier tenminste zuiver en kunnen we bij de feiten blijven!

picolientje
Berichten: 84
Lid geworden op: 12 jan 2009 21:26

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door picolientje »

beste rvderv

zou niks liever doen geloof me nou
wilde dat vorig jaar al toen al heb ik zitten bedenken hoe ik dat kon
maar weet je wat er dan gebeurt als ze toevallig weten dat ik dat was

1. men caravvan branden ze plat
2. je hebt geen leven meer


zijn niet zomaar ff normale personen als je begrijpt wat ik bedoel

neem maar van mij aan als dit op wat voor manier discreet kan dat ik ut doe

picolientje
Berichten: 84
Lid geworden op: 12 jan 2009 21:26

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door picolientje »

diegene die ik bedoel kan hier goed mee zitten lezen of schrijven onder andere naam

zou er niet gek van staan kijken hoor

RvanderV
Berichten: 58
Lid geworden op: 13 jan 2009 12:44

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door RvanderV »

Ik snap het dat je misschien bang bent voor je caravan. Maar vind je het toch niet eens tijd om het gerecht zijn gang te laten gaan door aangifte te doen. Je kunt gewoon aangeven anoniem te willen blijven. Desnoods stuur je een anoniem mailtje naar de aid ofzo want die gaan nou toch al onderzoek doen dus iedere tip lijkt me dan welkom voor ze niet?

Patrick en Sevda
Berichten: 124
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:20

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Patrick en Sevda »

@ Parrotlover

Wederom goed gesproken, lijkt wel of de tegenstanders zich om de beurt op dit forum komen melden.... het zijn ook steeds dezelfde vier personen. Dit kan zelfs radar niet ontkennen.....

Er is nog geen enkele beschuldiging geweest die niet met feiten weerlegd is op dit forum, vaak zijn het persoonlijke aanvallen op de directie,verzorgers en vrijwilligers, er zijn er zelfs bij die zelf ook een "illegale" papegaai gekocht hebben. hhhmmmmm.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Henri42 »

Parrotlover

Patrick en Sevda


jullie reageren als zijnde gestoken door een bij, wie hebben jullie te verdedigen, in wiens naam reageren jullie met halve waarheden.

Asiel=opvang , niet meer en niet minder, sla de Dikke v Dale erop na

Telegraaf is een behoorlijk dagblad met een groot marktaandeel.

Bij justitie kan ik de processen van de vele inbraken niet terug vinden.

Frans en Nanke Verbunt
Berichten: 150
Lid geworden op: 12 jan 2009 16:18

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Frans en Nanke Verbunt »

Jeannettevan


Geplaatst op 16 Jan 2009 16:36 door Jeannettevan

Alles zo weer na tevredenheid zie uw mailbox

groetjes Frans

picolientje
Berichten: 84
Lid geworden op: 12 jan 2009 21:26

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door picolientje »

1. mijn papegaai is niet illegaal
2 rvderv ja mischien heb je wel gelijk

en nog maals patrick als andere wat zeggen hoeft dat per deventie niet altijd omwaar te zijn jij loopt hier te verkondigen alles te weten
dan kom maar op geef mij maar bewijs van wat je kan weerleggen hoe het wel zit dan

steeds weet jij te zeggen dat er hier 4 lopen te rellen liegen of steeds terug komen

nou kom maar op dan vertel hier maar eens howe het wel zit dan

want dan zal je der ook wel meer van afweten neem ik aan als je daar op blijft hameren

a.lubbers
Berichten: 95
Lid geworden op: 12 jan 2009 18:29

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door a.lubbers »

hoorde dit aanstaande maandag wordt er bij radar weer aandacht over dit gebeuren besteed

het is maar dat je het weet :!:

RvanderV
Berichten: 58
Lid geworden op: 13 jan 2009 12:44

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door RvanderV »

@ Henri:
Er is toch wel zeker een verschil tussen nop en een normaal asiel. Zoals al eerder gezegd krijgen dieren in een asiel vaak na een bepaalde tijd een spuitje. Echter bij het N.O.P. gebeurt dit niet. Dan kun je nog wel zeuren over de naam de je erop plakt, maar ik vind het toch een substantieel verschil.

Mag ik vragen waar je allemaal gezocht hebt?

Frans en Nanke Verbunt
Berichten: 150
Lid geworden op: 12 jan 2009 16:18

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Frans en Nanke Verbunt »

picolientje


Geplaatst op 16 Jan 2009 17:07 door picolientje

Zo picolientje daar kan ik wel wat mee je hoeft het niet op het forum te zetten hoor maar je kunt het gewoon vertrouwelijk naar me mailen
en ook dat zoek ik correct uit.

en wel reactie geven dan he

groetjes Frans

Parrotlover
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 jan 2009 16:30

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Parrotlover »

Picolientje, is vrij makkelijk te traceren hoor. Als ze van het NOP afkomstig zijn, dan zijn ze dus gechipt.

Dus ga maar aangifte doen en lees de chip af. De AID beschikt over een reader. Daarna naar het NOP gaan en het chipnummer even controleren door de AID in de admi.

Is al zo vaak beweerd en nog nooit waar gebleken.

Vat het nu niet weer als een belediging op. Ik weet dat je het park ook een warm hart toedraagt gezien je vele opmerkingen maar dat je alleen iets hebt tegen Van Meegen.

Dus gewoon aangifte doen en afwachten. Het NOP heeft geen inzage wie de aanklacht ingedient heeft en anoniem kan uiteraard ook ja.

Ik heb het vertrouwen dat het ook dit keer niet waar is. Er wordt zoveel beweerd, dat ik er ook af en toe ziek van ben.

En misschien vindt het NOP op die manier wel een gestolen papegaai terug. Ook dat is dus niet de eerste keer...

Gesloten