LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Tinkerbell1988
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 jan 2009 21:30

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Tinkerbell1988 »

Picolientje, ik ken Erico al bijna 5 jaar, en ik weet dat je niet alles wat hij zegt letterlijk of persoonlijk op moet vatten. Hij zegt inderdaad dat iemand daar zijn bakkes moet houden, maar of hij dat relateert aan dat als er in het weekend niemand is er niet gevoerd wordt weet je niet. Dit is weer een 'mooi' stukje knip-en-plakwerk van Radar, het kan dus een heel gesprek geweest zijn en misschien is dat bakkes houden wel heel ergens anders op gerelateerd.

Ik werk al 5 jaar op zondag bij het NOP, en geloof me, ik ben er vaak genoeg om te kunnen zeggen dat er in het weekend dus echt wel gevoerd wordt!

Misschien moeten we gewoon met zijn allen niet zo snel oordelen terwijl we totaal geen idee hebben van hoe het daadwerkelijk in elkaar zit. Ik zeg ook niet dat ik alles weet hoe het eraan toegaat, maar ik weet wel dat het park de beste bedoelingen heeft met de papegaaien en de andere dieren die er opgevangen worden.
Kan er niet zo goed tegen dat er onterecht geoordeeld wordt en vooral véroordeeld wordt over het park.
Laatst gewijzigd door Tinkerbell1988 op 14 jan 2009 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.

jasper76
Berichten: 45
Lid geworden op: 12 jan 2009 18:57

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door jasper76 »

INDERDAAD maar door maar huisdieren te blijven aanschaffen en ze daarna weer weg te doen (???) Is daar totaal geen geld mee te verdienen? Laat me niet lachen. Iedereen weet dat het hier om een gevolg gaat. Goh en laat dat nou komen door een oorzaak.