LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
ivdv
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:28

Re: Telfort

Ongelezen bericht door ivdv »

wij hebben al jaren tiscali...wat op een gegeven moment veranderde in telfort

nu hebben we een 20 mb abonnement
maar we kwamen tot de ontdekking dat we er maar 12 mb kregen...na bellen werd ons verteld dat het aan de bedrading naar de meterkast toe lag en dat we daarvoor bij kpn moesten zijn ...ik kpn gebeld die sturen me weer terug naar telfort
erg raar omdat telfort van kpn is..werd dus van kastje naar muur gestuurd..intussen is inze snelheid gedaald naar maar 8 mb
maar we moeten wel betalen voor 20mb
hoevaak ik ook bel en wat ik ook doe niemand kan me helpen
zijn er nog meer mensen die er last van hebben dat hun snelheid door telfort word afgeknepen ??
intussen is er wel een mail gekomen dat het abonnements geld word verhoogd
ook word er voor het zogenaamde gratis bellen ineens een strat tarief gevraagd ...ok al raar ik heb een contract voor gratis bellen ?????

leona1977
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:24

Re: Telfort

Ongelezen bericht door leona1977 »

Ik snap niet dat zoiets kan???Dit is toch een moderne piraterij!!!
Ik heb m'n abonnement vorige jaar bij Telfort afgesloten en ook bevestiging gehad en ik betaal nog steeds.Ze zeggen "iemand heeft ons gebeld en weer verlengd".Na zoveel brieven en bellen word ik constant "weggewerkt". Dit is toch ernstig,waar gaan we naartoe???

blondie65
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:23

Re: Telfort

Ongelezen bericht door blondie65 »

Ik wil graag zeggen dat ik me erg gestoord heb aan de hijgerige wijze waarop het walgelijke programma Tros Radar onder het mom van 'Wij doen het voor U!' probeert te scoren... Mensen, heeft u het gevoel dat Telfort u bespeelt? de Tros doet dat nog veel meer, enkel voor haar eigen kijkcijferbelang. Bah!

Stekel75
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:25

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Stekel75 »

Geachte mede slachtoffers,

ik ben sinds 3 januari klant bij Telfort en heb niets anders dan ellende gehad. een mobiele telefoonrekening van heb ik jou daar. Voor je een abo afsluit ga je eerst op hun site kijken hoe hoog de max snelheid is die je op jou adres halen kan...bij mij sloeg de meter haast van mijn scherm af !!!!! 20Mb snelheid !! Het abonnement kon nog niet ingaan omdat ik een maand opzegtermijn had bij een andere provider maar dat was geen probleem. Wel werd er op het moment van abonnementafsluiten gemeld dat ik een week bedenktijd had......HOE KAN JE ALS JE EEN MAAND OPZEGTERMIJN HEB BIJ EEN ANDER IN EEN WEEK BESLISSEN OF JE VAN TELFORT AF WIL< JE MAAKT NIET EENS GEBRUIK VAN HUN DIENSTEN. in totaal heb ik 25x gebeld ( en gedeeltelijk de gesprekken opgenomen !!! )en er is van alles beloofd ( niets nagekomen !! ) en uit eindelijk kwamen ze tot de conclusie dat het modem defect was. ze hebben een nieuwe gestuurd met de mededeling dat de nieuwe modem ook niet de gewenste snelheid zou halen omdat alle lijnen bij mij in de buurt op 6Mb zaten. Ze zeiden dus na 3 maanden dat er bekend was dat de lijnen slecht waren en dat er niets aan te doen is.
De prijzen zijn omhoog gegaan, de snelheid is 3x zo langzaam als dat er beloofd is maar betaal wel het volle pond. De gemaakte kosten van mijn mobiel worden niet vergoed...wat moet ik doen...ik moet nog dik 9 maanden maar wil er van af....

gjmaelen
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:26

Re: Telfort

Ongelezen bericht door gjmaelen »

Ben al jaren bij Tele2.Tot grote tevredenheid.Heb internet + vaste telefoon + 2 x mobiel. Familie en kennissen zijn ook overgegaan naar tele2.Zeer tevreden.Je wordt goed geholpen door de helpdesk, en snel. Een vriend heeft sinds kort het complete pakket bij hun afgenomen,inclusief digitale televisie.
Hij moest alleen nog zijn draadloos modem beveiligen. belde daar over op. Dezelfde dag terug gebeld. Tele2 heeft via e-mail extra een gebruiksaanwijzing gestuurd. Chapeau,service.
U ziet het kan ook anders.
met vriendelijke groet,
G.J.M.Aelen

marcel kerkhoven
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:18

Re: Telfort

Ongelezen bericht door marcel kerkhoven »

Sinds 2 jaar en een paar maanden ben ik gescheiden.
Mijn ex-vrouw was zo aardig om voor mij een telefoonabonnement
af te sluiten in de tijd dat we samen waren. Mijn rekeningnummer
kon ik tezijnertijd WEL overzetten maar omdat mijn ex-vrouw ondertekend had kon het abonnement niet op mijn naam gezet worden. Ik kan gewoon bellen waar niets mis mee is. Maar mijn
naam is mijnheer Janssen en niet mevrouw Janssen. Een nog groter probleem is dat mevr. Janssen WEL het betreffende abonnement kan oversluiten maar ikzelf de ; De rekeninghouder Mijnheer Janssen NIET!

Dat is nog eens klantenBINDEN. :evil: Wie kan mij helpen want mevrouw Janssen bestaat al een poosje niet meer.

bart3002
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:33

Re: Telfort

Ongelezen bericht door bart3002 »

Het gaat vaker mis dan dat het goed gaat namelijk : Telfort werkt met 2 aansluitsystemen een gaat via een internet based programma het andere is een excell sheet . Het mooie is als je via het ene bent aangesloten kun je bepaalde diensten niet gebruiken!! zoals bv mobiel internet zijn 2 totaal verschillende diensten indien je via tabo bent aangesloten das hun internet based aansluit programma.

Tevens gaat het te vaak mis met nr porteringen, bv zij werken met tijdelijke nr's vaak komt het voor dat het nr niet porteert en dat zij dan het tijdelijke nr wel activeren waardoor je als klant uiteindelijk misschien wel 2 nr;s hebt!!

Mensen bedenk je voordat je kiest voor Telfort!!

H Kiewiet
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:21

Re: Telfort

Ongelezen bericht door H Kiewiet »

Ook ik heb regelmatig problemen met m'n vaste belverbinding en was al langere tijd van plan mijn abonnement op te zeggen. Kort geleden echter, kreeg ik een brief van Telfort waarin stond dat de tarieven voor vaste telefonie verhoogd zouden worden. Mocht ik hiermee niet akkoord gaan, dan kon ik zonder problemen en kosteloos, binnen 4 weken, mijn abonnement opzeggen. Dat heb ik vorige week dus gedaan.
Ik neem aan dat alle Telfort klanten dit schrijven ontvangen hebben. Dus, dit is de gelegenheid om op te zeggen! :idea:
Laatst gewijzigd door H Kiewiet op 06 apr 2009 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.

peter-stenneke
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:15

Re: Telfort

Ongelezen bericht door peter-stenneke »

Hallo,
Ik heb zojuist jullie uitzending over Telfort gezien. Dat ziet er niet mooi uit. Ik heb Telfort Internet sinds mijn Tiscali contract overgenomen is door Telfort. Met internet heb ik een goede ervaring. Helaas kreeg ik een paar maanden geleden problemen met mijn modem en heb daarover middel e-mail contact opgenomen met de helpdesk van Telfort. Via e-mail kon men mij niet helpen. Ik kreeg het advies om te bellen. Dat heb ik NIET gedaan omdat ik 30 cent per minuut te duur vind voor ondersteuning die veel tijd kan gaan kosten (eerdere ervaring). Ik heb mijn oude eigen modem uitgewisseld met mijn Telfort modem waarna alles weer perfect werkt. Ik vind dus de ondersteuning te weinig en te duur maar de Internet Dienst vind ik prima

Hartelijke groet,
Peter

Teake
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:14

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Teake »

Ik kan me na de uitzending niet aan de indruk onttrekken, dat de positieve verhalen over Telfort, louter en alleen van de Telfort medewerkers zelf komen.
Zoals die "klagende" dame uit Amsterdam, uit de directie zelf dus.
En dan die Telfort "vertegenwoordiger" in de studio maar beweren dat ie van niks wist.
Als dat zo is, kan hij ook niks, en is het een uitzendkracht, die, net als in een callcenter, zijn riedeltje moest afspelen, zonder ook maar ergens van op de hoogte te zijn.

Pien4
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:35

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Pien4 »

Ook ik ben een van die mensen die vast bellen en internet via Telfort heb.
Ook ik heb last van de slechte telefoonverbinding. Dit al wel gemeld en eerst was het verhaal dat het aan het draadje van m'n telefoon naar de modem zou liggen.
Klinkklare onzin natuurlijk, aangezien ik diezelfde telefoon al bij HetNet gebruikte. Toen had ik geen enkel probleem.
Ik heb nu regelmatig last van een kraak op de lijn en daarna valt dan de verbinding ineens weg.
Dit had ik ook een keer toen ik belde met de klantenservice. Daarna natuurlijk weer gebeld en ja hoor, ik kreeg een ander en die vertelde mij dat ik de modem moest resetten en de handleiding van m'n telefoon erbij moest pakken. Toen heb ik het gesprek beëindigd en via mail nogmaals mijn klacht neergelegd.
Daar kreeg ik als antwoord dat ik het type nummer van de telefoon moest doorgeven. Niet gedaan, want daar ligt het gewoon niet aan!

Gelukkig kreeg ik nu mail dat ze de tarieven gaan aanpassen voor internet en verhogen met 2,5%!!! Als je het daar niet mee eens bent kun je kosteloos binnen 4 weken opzeggen. Wat vervelend, nu kan ik een paar maanden eerder stoppen met Telfort.

Ik heb echter ook mobiel van Telfort en daar ben ik erg tevreden over. Denk dat het probleem bij Telfort is, dat ze veel te snel heel groot geworden zijn met internet en telefonie.

Ik ga op zoek naar een ander, waar in elk geval de telefoonverbinding goed is.

Heb niet alle verhalen van iedereen gelezen, maar ik kan me zo voorstellen dat er genoeg mensen in hetzelfde schuitje verkeren.

Oh ja, wat ik ook erg vreemd vind, is dat je alleen maar op kan zeggen door te bellen???? Bij de meeste bedrijven kun je alleen maar opzeggen door schriftelijk dit te laten weten (wat ik ook veel logischer vind, maar goed, we zullen morgen er weer eens 0,30 ct pm tegen aan gooien :)).

grazygirl
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:23

Re: Telfort

Ongelezen bericht door grazygirl »

ik ben in december verhuist naar de overkant van de straat en me abbonement moest uiteraard mee ( telefonie en internet ) me internet was zo aangesloten dat was nog niet zo'n probleem maar daarentegen heeft me telefoon er totaal twee maanden over gedaan 2 kker ruzie gehad met een telefonist
want volgens hem moest ik de modem resetten ik heb dit meerdere malen gedaan zonder resultaat
ook draadjes veranderen hielp me niks
na 6 weken bellen minimaal 1 keer per week ( via mobiel )
gewoon huistelefoon had ik immers niet
kreeg ik eindelijk een telefonist zover dat hij het zou onderzoek zou instellen en eventueel een monteur zou sturen
ik zou middels sms op de hoogte gehouden worden
blijkbaar hebben ze me nr nooit opgeschreven want die sms heb ik nooit ontvangen na lang wachten eindelijk telefoon van kpn er zou een monteur komen
die dag netjes thuis gebleven want de monteur kon komen
echter kwam er niemand behalve de postbode met een rekening voor internet en telefonie ?????
een week later eindelijk de monteur ( zonder aankondiging )
hij is wel gezegd 5 minuten bezig geweest want er was iets veranderd in de centrale en toen deed alles het inderdaad ook
ook de monteur was net als de telefonisten niet echt vriendelijk
ik heb nu nog regelmatig probnlemen met telfort
me internet en telefonie haperen en stotteren en lopen gewoon niet soepel
ook me kosten van december en januari heb ik nog niks over weer gehoord en me belkosten krijg ik niet vergoed ik had kans op terug gave van abbonements kosten maar zelfs die heb ik nog niet gezien
oftewel me internet koste die 2 maanden wel gezegd ongeveer 80 euro per maand ( hoeze goedkoop internet ??? )

zodra ik van telfort af kan hang ik gelijk weer aan de tel

telfort ??? nieuwe naam helfort !!!!!

mvg marianne zwiers

w donker
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:24

Re: Telfort

Ongelezen bericht door w donker »

Beste mensen van radar

Vorig jaar ben ik overgestapt naar telfort bellen en internet.
Ondanks de ver vooraf aangekondigde verhuizing ging er toch van alles mis. Ik heb uiteindelijk meer dan een maand zonder internet en telefoon gezeten. Dat was op dat moment heel vervelend want zat midden in een verhuizing en er moest van alles worden geregeld. De fout lag uiteindelijk bij KPN, een draadje zat los. pfffff een maand om dit te constateren..
Maar goed, in die maand heb ik me moeten redden met mijn prepaid mobiel wat mij meer dan honderd euro heeft gekost. Ook heb ik ivm mijn werk een draadloos internet abbonement moeten afsluiten.
Ik vind dat ik onnodig deze kosten heb moeten maken en heb daarom meerdere klachten brieven naar telfort gestuurd. De reacties laten vreselijk lang op zich wachten. Op de laatste brief , nu een paar weken geleden heb ik nog steeds geen reactie. Ik wordt er moedeloos van en dat is lijkt het wel hun strategie...
Mijn vraag is eigenlijk: kan ik de kosten die ik heb moeten maken terug vorderen en zo ja, hoe moet ik dat dan aanpakken?

Met vriendelijke groet

Walter Donker

SimoneH
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:14

Re: Telfort

Ongelezen bericht door SimoneH »

Sinds Oktober 2008 zijn wij overgegaan op een andere provider.
Ons abonnement van Telfort liep (pas) af in februari 2009. Op 4 november 2008 gebeld om op te zeggen. Ik ben immers optijd.
Echter wordt er nog steeds geld van onze rekening afgeschreven. Bij navragen wordt er gezegd dat ik inderdaad gebeld heb op 4 nov 08 maar dat er niet is opgezegd. Waarom zou ik dan bellen? Ik geef immers ook aan dat ik een andere provider heb. Zelfs telefonisch nagevraagd of je wel telefonsich kon opzeggen en dat was inderdaad het geval. Voor zoveelste keer met Telfort gebeld en nu werd het opgezegd. MAARR wel per februari 2010 (aldus hun bevestigingsbrief). Ik heb ondertussen een brief gestuurd naar Telfort, maar nog geen responds ontvangen. We zijn benieuwd.

tommy13
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:16

Re: Telfort

Ongelezen bericht door tommy13 »

Zo beste Radar,

Ik heb nu bijna een jaar internetten en bellen van Telfort en na een helf jaar begonnen de problemen met het weg vallen van internet en bellen omdat ik grote bestanden deed downloaden dan viel het modem op storing.
Ik belde hen netjes op en melde dit en zei hen ook dat ik hier het eerste half jaar geen problemen heb gehad. Ze zouden de lijn na meten en in belde na een maand terug dat ik nog steeds niks gehoord had en toen zei de medewerker dat het probleem opgelost zou zijn.
Nou ik zie dus daar weet ik niks van ik moet steeds het modem aan en uitzetten om hem aan de gang te krijgen en dit zo 3 maanden steeds maar aan het lijntje gehouden te worden dat ze er meebezig zijn.

Tot voor 3 weken geleden iemand van Kpn voor de duer stond over de klacht van het internet.
Die goede man heeft mijn sr punt opnieuw aangesloten en de lijn door gemeten en daar was niks mis mee.
Dus ik dacht zelf ook al dat dit een probleem van het modem was wat zij niet willen erkennen.
Daarom heeft deze meneer het abbonement opgezegt bij telfort en ben ik maar weer bij Hetnet gegaan waar ik eerder geen problemen met had.
Ben benieuwd hoehet daar zal lopen of faar ook mijn download de modem plat legt.

MFuite
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:12

Re: Telfort

Ongelezen bericht door MFuite »

Beste redactie van Tros Radar,

Hulde voor de uitzending van zojuist (maandag 6 april 2009)!!

Ik wist niet dat Radar hier mee bezig was anders had ik heel graag meegwerkt aan het programma. Ik ben inmiddels al een half jaar Telfort 'klant' (overgekomen via Speedlinq) en zowel mijn telefoon als internet werkt sindsdien niet. Na diverse dure telefoontjes naar de 'klantenservice' -altijd zonder resultaat uiteraard- heb ik Telfort per brief in gebreke gesteld en directe opzegging van het abonnement geeist. En warempel kort daarna kreeg ik een bevestiging van de opzegging, weliswaar 3 maanden later, maar toch... Ook heb ik mijn bank opdracht gegeven de automatische betaling per direct stop te zetten en het laatste bedrag -dat net was overgemaakt- te storneren. Dit is nu ongeveer 3 weken geleden en sindsdien heb ik niets meer van Telfort vernomen... Omdat ik uiteraard niet zonder telefoon en internet wil/kan, heb ik na weken 'touwtrekken' met Telfort al maanden geleden een abonnement via de kabel afgesloten bij Ziggo, dat werkt gelukkig allemaal prima en dus kan ik toch bellen en internetten. Maar ik betaalde dus al wel maanden voor niets aan Telfort, daar is nu gelukkig een einde aan gekomen. Wellicht is het bovenstaande een bruikbare tip voor anderen?

Nog even terugkomend op de uitzending; u heeft echt uitstekend werk verricht en wat een nonsens vertelt die Communicatieman van Telfort zeg! Laat u zich vooral niet afschrikken door dit PR gezwets en zet uw actie tegen dit bedrijf dat willens en wetens mensen belazert s.v.p. toch vooral door! Wat opviel was dat de man wel alles wilde gaan regelen voor de mensen in de studio, maar met geen woord repte over de andere 1500 gedupeerden. Daarnaast zijn er naast deze 1500 mensen waarschijnlijk nog vele vele andere 'klanten' in meer of mindere mate belazerd door Telfort (waaronder ikzelf), maar die hebben zich niet bij u gemeld na uw oproep. Een zware beschuldiging, maar wel terecht, getuige ook de 'undercover' medewerker die men zelfs had ingezet om op de hoogte te zijn van de belactie en dan nog glashard ontkennen dat men het wist ook, schandalig!

Kortom; u heeft (denk ik) veel consumenten erg geholpen met deze uitzending. Hopelijk om hun problemen op te lossen, maar in ieder geval om een stuk frustratie kwijt te raken en ten derde om andere consumenten te behoeden in de fuik te zwemmen die Telfort heeft.

Hartelijk dank daarvoor!

Nooit meer Telfort s.v.p.!

lange123
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:52

Re: Telfort

Ongelezen bericht door lange123 »

geachte medewerker


ik heb vorig jaar augustus 2008 een internetabonement afgesloten bij telfort.
hierbij heb ik de nodige problemen gekregen met deze firma,ook bedreigingen.
het begon allemaal met aansluiten van mijn internet op een flat van drie hoog,ik kreeg geen signaal.
dus belde met telfort,die vertelde mij dat ik tegen de kosten van 59 euro een monteur kon laten komen.
dat heb ik dus gedaan,maar die man zei dat ik de 20 mbit langena niet gaat halen bij telfort,terwijl ze daar wel reclame mee maken.
ik mocht blij zijn zei die monteur dat ik 1 mbit ga halen,want het signaal was zeer zwak,met het gevolg 6 maanden lang internet uit en dan weer aan,
om de 30 seconden,ik werd er stapelgek van.
ook heb ik herhaaldelijk met telfort gebeld en gezegd dat ik deze rekening die ze nu mij voor hielden niet zou gaan betalen,omdat ze niet leveren wat ze afspreken.
daar komt bij dat ik in december een verhuizing gepland had naar een andere woning,maar wel dichter bij de krachtcentrale van de kpn,dus ik belde weer met telfort.
telefonisch afspraken gemaakt met hun dat alles overgezet zou worden naar het nieuwe adress.
het telfort bedrag was inmiddels opgelopen naar 500€,daar had ik een afspraak over gemaakt met de helpdesk dat ik die niet ineens kon betalen,en graag een betalingsregeling wilde afspreken,maar dat ging niet zei deze mevrouw.
ik kon wel uitstel van betaling krijgen voor 1 maand,ik had uitstel tot 1 februari 2009,maar 2 februari kwam er ineens een brief binnen van interim justitia uit den haag.
die gaven mij te kennnen in de brief dat gelijk moest betalen of volgde rechts maatregelen,maar er zit wel 135€ incassokosten op deze rekening.
en dat ben ik al helemaal niet van plan om te betalen,ook omdat ik een afspraak had lopen bij telfort over de betaling.
nu wordt het nog gekker beste radar medewerker,telfort had mijn mobiel nummer aan interim justitia gegeven,dus die belde mij elke dag op om te betalen.
dus met andere woorden werd ik gewoon ordinair afgeperst,het wordt nog gekker,dat ik ook met de dood ben bedreigd door 1 van de medewerkers van interim justitia.
ik de hoorn er op gegooid en 2 minuten later weer een andere medewerker van dat incasso bureau die mij belde,en verzocht mij om te betalen.
ik haar even haarfijn uitgelegd dat dit geen vorm van zaken doen is.ik heb hun gezegd als ik nog 1 keer gebeld wordt door ze, de politie in ga schakelen.
ik daarna nog 1 brief ontvangen van het incasso bureau dat ze rechts maatregelen tegen mij gaan nemen door middel van een rechtzaak.
ik zie daarom de rechtzaak met vertrouwen tegemoet,want ik ben van plan om dit toch gewoon voor te laten komen bij de rechtbank,om ook eens de rechter zich over uit te laten spreken.
maar ik ben wel helemaal klaar met telfort want ik laat me eigen niet bedreigen.


hopelijk u voldoende geinformeerd te hebben.

had ik geweten dat hier aandacht aan werd besteed,dan had ik wel eerder van me laten horen.

groeten lange

crenshof
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:49

Re: Telfort

Ongelezen bericht door crenshof »

Dag programma makers van Radar,

Wat een herkenning bij jullie item mbt Telfort van vanavond.
Helaas was ik niet op de hoogte van jullie actie, ik had julie zeker ondersteund.

Ik ben al zeven maanden in de weer om mijn abonnement in goede banen te leiden. Ik heb zelfs een onterechte incassobrief ontvangen incl . onterechte BKR-vermelding.
Ik had de onterecht geincasseerde bedragen via de bank laten storneren....

Hoop dat telfort structureel iets aan de klachten gaat doen en de mensen die niet via jullie hun klacht hebben ingediend ook snel van een juiste compensatie en passende oplossing voorizen.

Mvg

daisybel
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:54

Re: Telfort

Ongelezen bericht door daisybel »

beste radar
ook wij hebben problemen met telfort
wij hebben een abbonnement genomen van 30 euro voor telefoon en internet aanvullend hebben wij voor 10 euro gratis bellen naar alle nummers in nederland
wij krijgen echter elke maand een rekening van 60 a70 euro.
bij navraag voor een specificatie krijgen wij geen gehoor.
hoe kunnen wij dit oplossen
graag vernemen wij van u
fam charrib uit denhaag

ricos
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:53

Re: Telfort

Ongelezen bericht door ricos »

hebben het zelfde mee gemaakt.
echter niet met dood bedreigd.
heb ook rekening van incassobereau diverse male bedreigd.
ik ga niet voor diensten betalen die ik niet gekregen heb.
heb 4weken zonder telefoon en internet gezeten.
daar waar wij nog een winkel aan huis hebben ook geen pin.
ik moet hun nog rekening indienen voor mobiel bellen naar helpdesk,
zonder resultaat.
resultaat telfort is helfort :evil:

Gesloten