LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
red-devil69
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2009 15:37

Re: Telfort

Ongelezen bericht door red-devil69 »

mag ik iedereen erop wijzen dat ook de problemen bij andere providers net zo erg zijn
Ooit werd zonnet , Versatel....drama daarna TELE2 nog erger ,werden zelfs afgeschreven als wanbetaler terwijl w al een jaar bezsig waren om hun aan t verstand te peuteren dat ze elke maan 2 x alles afschreven
vervolgens overgestapt naar veel goedkopere TELFORT en daar dus nu na een jaar pas last hebben gekregen van internetverbinding

Het is overal een zooitje of je een goedkoop abonnement hebt of een dure

meppeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 16:10

Re: Telfort

Ongelezen bericht door meppeler »

Ze zijn bij telfort niet zo slim. Telken als je mailt dat je prblemen hebt met de telefoon. Krijg je na verloop van tijd een mail dat je TELEFONISCH contact op moet nemen met de helpdesk. Ik heb ze al een paar keer om een mobiele telefoon gevraagd met een royaal beltegoed omdat ik ze nogaleens moet zien te bellen als ik geen telefoon heb

dmo6
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 apr 2009 16:26

Re: Telfort

Ongelezen bericht door dmo6 »

Proveer de hele dag Telfort al te bellen om abonnement op te zeggen binnen de 4 weken die daar voor staan vanwege de prijsverhoging. Is de telefooncentrale de hele dag in storing. Word ik terggebeld. Ben benieuwd hoe lang dat duurt.

DJ Bert
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 16:28

Re: Telfort

Ongelezen bericht door DJ Bert »

Wat mij telkens opnieuw opvalt is niet alleen voordurend telefonie wat weg valt, maar ook dat incasso voor de eerst volgende maand afgeschreven is van de rekening in die zelfde week het hele internet voor uren eruit ligt en dat meestal op de vrijdagavond.
Ligt dit eraan dat Telfort nog steeds met proxi-servers werkt?

mvg
Bert

maffy
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 16:13

Re: Telfort

Ongelezen bericht door maffy »

Het beste is geld wat er af gehaald storneren dat ka alleen van de laatste maand en een rode kaart sturen dat ze het niet meer van je rekening kunnen halen. als er dan diensten geleverd zijn rekening betalen als jullie dat allemaal doen gaan ze van zelf wel na denken. Toen het allemaal onder KPN ging vallen ging ook de service en de geboden diensten achteruit . Kijk PTT was niks toen werd het TPG was een zooitje nu KPN is nog een grotere rot zooi.
Ik weet echt wel dat er over al wat is maar KPN en neven firma's spant de kroon het is weer net als voor heen ze hebben het monopolie weer want ze kopen alles op en plakken het onder een andere naam leve mededingings autoriteiten die slapen ook al jaren.

coortje69
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 16:44

Re: Telfort

Ongelezen bericht door coortje69 »

Hallo
Ik heb een mobiel abonnement van Telfort genomen omdat andere providers buitenom KPN allemaal een slecht bereik hadden bij mij thuis. Telfort doet het hier prima en heb verder dan ook geen klachten.
Gr. Cora

Scarry1971
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 16:50

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Scarry1971 »

Hmmmm, en ik dacht dat het aan onze telefoons lag.....
Mijn man en ik hebben allebei telfort abo.
Ik heb al eens iemand anders aan de telefoon gehad terwijl ik belde naar mijn man.
Mijn man zag mijn nummer en kreeg een man aan de telefoon.
Hij dacht dat ik een geintje maakte, maar was niet zo.
Laatst had ik dat ik mijn man belde de telefoon ging bij mij 1x over, en daar na werd hij uitgedrukt.
Mijn man heeft hem niet uitgedrukt en ook geen gemist gesprek....
Vind dit idd heeel erg wazig

inforadartros
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 apr 2009 11:33

Re: Telfort

Ongelezen bericht door inforadartros »

Geachte medewerker van Radar.
Ook bij KPN internetplus zijn de problemen van niet bereikbaar zijn zowel internet als telefoon om te huilen. Met regelmaat ben ik onbereikbaar. dan kom de smoes !! wij maken een test ,
Doe u dit en dat even. Oke` hier is alles in orde.
met mijn wedervraag dat het bij mij nog steeds nietin orde is.
Wij sturen een monteur om bij u te testen.
Inmiddels 4 monteurs langs geweest en wat denkt u ja inderdaad 4 verschillende versie`s wat er aan de hand is.
tot zwaardere nieuwe kabels en dat mijn experiabox bij de eerste binnenkomst aangesloten moet zijn. Maar ja ik woon 3 hoog . de nonsens die ze je verkopen zijn nog het ergst.
Ook wij ergeren ons kapot aan KPN dus er zijn er meer. Hg S.Terlouw

rianijmegen
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 16:53

Re: Telfort

Ongelezen bericht door rianijmegen »

Hopelijk wordt het verholpen. Je kunt mailen naar hen wat je wilt, antwoordt krijg je gewoon NIET.

forumTros
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 apr 2009 17:30

Re: Telfort

Ongelezen bericht door forumTros »

Nu na ruim vier maanden vanaf dag 1 nog geen 20MB internet.
Wel de volle mep incasseren, als je de incasso storneerd krijg je gelijk het incasso buro aan je broek.
Als je een beroep doet op de algemene voorwaarden op art. 4.10 en hun ingebreke stelt, om vervolgens het abonnement te mogen beeindigen geven ze niet thuis, hetzelfde geldt voor art. 15.6 om de incasso op te schorten bij no cure no pay.
Het credo van Belfort is incasseren, en je suf te laten bellen om je vervolgens te laten barsten.

Arie

nico-hermans
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 16:42

Re: Telfort

Ongelezen bericht door nico-hermans »

L.S
Onlangs heb ik een contract 200 belmin. voor Euro 4,95 met behoud van eigen nummer bij Telfort afgesloten.
Zij maken hier een grote reclame-campagne mee.
Het contract ontving ik reeds na 4 dagen, maar...nummer behoud ho maar.
Zo'n 3 weken na ontvangst van mijn contract heb zeker 3 mails verstuurd, maar geen antwoord!
Toen maar gebeld (belkosten c.q 15 Euro i.v.m wacht tijden) er werd mij verteld; dat mijn vorige provider Vodafoon mijn nummer niet wilde vrijgeven.
Onmiddellijk na dit gesprek Vodafoon gebeld en verteld wat Telfort mij heeft medegedeeld.
Vodafoon zei mij; dat dit onmogelijk kon zijn daar ik een prepaid-kaart bezit en deze nummers ten alle tijden vrij gemaakt werden!
Hierna onmiddellijk weer eens contact met Telfort gezocht (wat zeer moeilijk is) en hun verteld wat Vodafoon mij vertelde.
Telfort houd echter voet bij stuk en zegt dat dit onmogelijk is!
Wie liegt er nu, gaat men zo met nieuwe klanten om?
Het is een kat en muis spel!
Terwijl Telfort zo'n grote reclame maakt incl. nummer behoud!
Hoop dat U dat eens naar voren brengt.
Bij voorbaat dank en met de meest vriendelijke groeten Nico Hermans

jugendstil23
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 17:01

Re: Telfort

Ongelezen bericht door jugendstil23 »

Beste mensen,

Telfort heeft weer eens een streek uitgehaald door met de smoes 'inflatiecorrectie' tot o.a. de invoering van een starttarief voor internetbellen over te gaan, n.l. 5 cent starttarief per gesprek
( voorheen gratis ).

Ik zeg mijn abonnemet niet op om overstapperikelen te voorkomen, maar ga lekker weer terug naar Voipbuster voor telefonie via internet.

- geen starttarief
- gratis gesprekken
- saldo voor ( sommige ) buitenlandse gesprekken blijft ALTIJD geldig
- prima geluidskwaliteit
- computer hoeft niet aan te staan

Door Telfort-telefonie niet te gebruiken en over te gaan op Voipbuster kun je bovenstaande voordelen behalen door NIET te bellen via Telfort en kun je te allen tijde nog gebeld worden, mits je beschikt over een geschikte router voor o.a. VOIP telefonie.

Is het overwegen waard voor alle gedupeerden !!!

bergvdb
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 17:34

Re: Telfort

Ongelezen bericht door bergvdb »

Elke maand ontvang ik een sms met het bedrag van mijn factuur. Erg fijn.
Tot mijn verbazing kreeg ik vandaag een sms met de tekst : uw factuur is bekend kijk voor de hoogte van het bedrag op de website.
Ik naar de website waar wederom een technische storing aan de gang was dus ik mijn factuur niet kon inzien.
Dan maar de klantenservice bellen waar ik al helemaal geen fan van ben door eerdere incidenten waarbij er constant opgehangen werd.
En ja hoor na 3 keer gebeld te hebben omdat er wederom opgehangen werd kreeg ik eindelijk een medewerkster. Ook zij kon mij niet helpen ze hadden vanaf 9 uur vanochtend een storing!
Ik vroeg waar ik een klacht kan indienen over de service. Dit kon alleen via de website...maar daar was nog steeds de storing aan de gang.

Sailors
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 okt 2008 12:10

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Sailors »

Mensen trap nooit in wat voor aanbieder dan ook. Reclame via TV en Radio hoe mooi ook gebracht is een en al leugen.
Voor de telecom boeven ben je alleen maar een lopende flappentapper waar je zoveel mogelijk geld uit moet halen. Het enigste wat ze willen zien is geld geld uw geld Over hun wanprestaties moet je niet zeuren want dat is flauw en je komt dan aan hun bedrijfswinst want werk voor u kost geld en hoe mninder geld ze hebben hoe minder bonussen voor de top.
Bel via internet. VoipStunt kost bijna niets. Je belt van telefoon naar telefoon. Je hebt de PC alleen maar even nodig om de verbinding tot stand te brengen 120 dagen geen telefoonkosten alleen maar starttariefvan 5 cent per gesprekt en daarna vanaf 1 cent bellen per minuut (afhankelijk war u heen belt in de wereld)
Is uw beltegoed op koopt u online weer in voor b.v 10 euro en je hebt weer 120 dagen vrij bellen. etc. etc. etc. Ik ben zeer tevreden en heb nooit gedonder. Neem als telecomaanbieder de minst erge de KPN dus want je hebt natuurlijk wel een lijn nodig voor je PC en van telefoon naar telefoon. Je hebt alleen maar abonnementskosten en geen telefoonkosten aan hun. Ik zelf zit vast aan Pretium (ook zo een ballenbedrijf) en internet via HetNet maar ze verdienen alleen maar abonnementkosten voor de lijn en verder geen cent telefoonkosten. Ik heb nog nooit zo goedkoop gebeld. Ze vragen er zelf om met hun wanprestaties. SUCCES

klokluider
Berichten: 17
Lid geworden op: 19 mar 2007 21:04

Re: Telfort

Ongelezen bericht door klokluider »

Telfort is al meer dan een 12 maanden "niet" bezig mijn internetverbinding van 20 MB te herstellen.

Zo had ik 15.5 MB waar ik tevreden mee was. Er vond ook nog een restitutie plaats voor de gemiste 0.5 MB

Toen ik verhuisde ging mijn abonnement mee alleen had ik naar hun zeggen een 8 MB contract afgesloten. Vervolgens ligt het aan de afstand tot de centrale, die hemelsbreed niet is veranderd en waarschijnlijk dichterbij is. ben bij de buren gaan wonen.

Hebben ze me een aanbieding gedaan. Opzegging van contract. Ik wil nakoming danwel prijsverlaging voor niet nakoming en dat wil men niet. Het was slikken want we gaan er iets aan doen

aruba
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 18:49

Re: Telfort

Ongelezen bericht door aruba »

Mijn dochter heeft een abonnement op internet telfort
genomen kwam tot de ontdekking dat ze geen telefoon
aansluiting had en dit ook niet te realiseren was.
Gebeld met telfort ,toegezegd dat ze het abonnement
kon beeindigen, tot op heden ( ondanks bellen ,aangetekend
schrijven etc.) geen kontakt meer met telfort gehad.
Er is zelf een incassobureau ingeschakeld, ze betaald nog altijd
aan telfort zonder gebruik te kunnen maken van internet.

Vriendelijke groet
Eline
Laatst gewijzigd door aruba op 06 apr 2009 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.

joopkeuken
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 19:10

Re: Telfort

Ongelezen bericht door joopkeuken »

wij hebben thuis hetzelfde probleem met telfort, als we de telefoon opnemen is heel vaak de lijn dood. we hebben het probleem al verscheidene keren aangegeven maar helaas heeft dat niet geholpen.

rwelbergen
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 19:02

Re: Telfort

Ongelezen bericht door rwelbergen »

ook ik heb een klacht van telfort,ik ben sinds 28 februari overgestapt naar ziggo.
mijn abbonement stopte bij telfort ook op 28 februari maar wat verwonderde mij, ik krijg een rekening van telfort voor een modum plus de kosten voor maart.
ik heb een aangetekende brief gestuurd dat die rekening niet klopte.
verschillende keren gebeld,30 cent per minuut,gemiddeld 30 minuten aan die telefoon gezeten.
nee het wordt in orde gemaakt ,ik heb nooit van hun een modum gekregen die had ik al van tiscali.
de rekening was maar liefs €130,00 terwijl ik nog maar ongeveer €15,00 moest betalen.
wat verwonderde mij ik krijg een brief van een incasso bureau met natuurlijk meer kosten er bij.
ook dit incasso bureau gebeld, maar nog steeds niks gehoord.
nou ik betaal niks

Tollenburg
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 dec 2008 17:05

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Tollenburg »

Ook wij hebben een intenet met bellen abonement van Telfort.
Als oude klant van Speedlinq werden wij overgenomen door Telfort.
Hierna begonnen de problemen met voornamelijk bellen .
Na diverse belletjes met Telfort klantenservice dacht men dat het modem geleverd door speedlinq niet goed werkte met Telfort.
Waarna ik aangaf er niet om gevraagt te hebben om door Telfort over genomen te worden.
Dus een nieuw modem op de kosten van telfort zou een logisch gevolg zijn gweest.
Maar dit alleen tegen betaling gevolg alles is bij het oude en dat betekent elke week mijn modem resetten

Chapeau Telfort voor deze goede Service, waar blijft de tijd van goede service zoals speedlinq.

m.vr.gr.
R.J.H.Tolsma

Vonny74
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 19:46

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Vonny74 »

Met ingang van 27 maart jl. zijn wij met goed vertrouwen overgestapt van een concurrent ADSL leverancier naar Telfort. Vanaf deze datum kunnen wij internetten, e-mail ontvangen en uitgaand telefoneren. Echter ons enige probleem is dat wij niet gebeld kunnen worden.

Om deze reden hebben wij de klantenservice al diverse malen geraadpleegd, welke ons niet verder kon helpen. Ook de kosten die daarmee gepaard gaan is alles behalve wenselijk. Wij werden van het kastje naar de muur gestuurd, om vervolgens te moeten vernemen van 1 van de Telfort medewerkers: “ach, maar meneer, dan belt u toch gewoon met uw mobiel?”. Ten eerste heeft de medewerker niet goed geluisterd naar de klacht, want bellen kunnen we al wel. Ten tweede kan dit ons inziens niet de bedoeling zijn. Of er wordt doodleuk gezegd, ach maar meneer, dat kan nog wel 5 werkdagen duren.

Als dit een normale gang van zaken is om zo als nieuwe klant te worden bejegend, dan vragen wij ons sterk af wat Telfort dan onder “klantenservice” verstaat. Bovendien zijn de telefoonkosten naar de klantenservice inmiddels ver opgelopen en zijn we nog geen steek verder.

Ik hoop dat Tros Radar, Telfort eens goed aan de tand voelt zodat alle gedupeerden eindelijk krijgen waar ze recht op hebben.

In ieder geval alvast bedankt.

Mvgr,

Y. van Winsen

Gesloten