LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
SitaM
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 20:05

Re: Telfort

Ongelezen bericht door SitaM »

Al een jaar drama gehad met internet sinds overname van speedlinq. Tientallen telefoontjes met heldesk en brieven. Webmail geblokkeerd, tijdens ziekte in buitenland, geen reactie. Account opgeheven, opnieuw aangevraagd: lukt na maanden bellen en schrijven niet. Na advies opgezegd en weer aangevraagd. Lijkt te werken. Dan ... brief... u wordt afgesloten. ^#$^. Weer bellen. Geen probleem. heb 2 abonnenmenten. Een wordt opgeheven. Dan, alle signaal weg. Herstellen niet mogelijk. Nu is alles opgelost. Ben een gelukkige klant bij KPN. Betaal alleen iets meer per maand, mijn domain is nog niet terug en geen reacties op brieven gehad.
NOOIT MEER TELFORT.

maeyerc
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 apr 2009 20:39

Re: Telfort

Ongelezen bericht door maeyerc »

TELFORT IS GEWOON MAFFIA.
ZIT ZELF MET EEN SCHRIFTELIJKE BEVESTIGING VAN TELFORT VAN EINDE CONTRACT, MAAR TOCH BLIJVEN ZE GELD VAN JE REKENING PAKKEN. BEDRAG GESTORNEERD EN REKENING GEBLOKKEERD. BRIEVEN/MAILS GESTUURD MAAR GEEN REACTIE VAN TELFORT. WEL EEN AANMANING DOOR EEN INCASSOBUREAU (interum justitia).
KAN DE OVERHEID NIETS TEGEN DEZR CRIMINELEN DOEN?
OF LEVEN WE ECHT IN RUSLAND?
Kris De Maeyer

s.coolen
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 20:20

Re: Telfort

Ongelezen bericht door s.coolen »

Beste Radar,

Gelukkig gaan jullie aandacht schenken aan de malaise bij Telfort Klantenservice. Ik denk dat ik een prachtig verhaal heb (zwart op wit) waaruit dit blijkt. Het komt hier op neer;
Ik heb geprobeerd mijn telfort internet abbonnement te upgraden van normaal naar 20mb + vast bellen.
Inmddels heb ik 3 contractnummers , die Telfort niet zelf terug kan vinden, maar die wel op de site van telfort zelf geregistreerd staan.

Ik ben nu sinds 20 februari aan het bellen en mailen met klantenservice, maar ze krijgen het niet voor elkaar om vast bellen te activeren.

De klantenservice bellen heb ik al opgegeven, omdat ik steeds van de administratie naar de techische dienst wordt verwezen. (en terug) Wel even opnieuw bellen, want doorverbinden lukt niet. Tja, fijn dat er een max van 15 euro op zit per gesprek als je steeds opnieuw mag proberen.

Ik heb diverse malen voorgesteld/gevraagd mij terug te bellen om tot een oplossing te komen, maar dat weigert Telfort. Vreemd dat je bij de klantenservice mail wel je telefoonnummer moet / mag opgeven.

Verder details zal ik jullie nu besparen, ik ga nu jullie uitzendig kijken, wie weet of Telfort daardoor aan oplossingen gaat werken.

Bedankt alvast

Vriendelijke groeten

M.Vogels
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 18:36

Re: Telfort

Ongelezen bericht door M.Vogels »

Ik ben angesloten bij telfort met mijn mobiele telefoon. Eenmaal mijn eigen nummer overgeschreven, wilde ik me voor mobiel opwaarderen aanmelden. Met veel moeite en extra bellen met telfort was ik aangemeld bij mobiel opwaarderen, maar de eerstvolgende keer werd mijn nummer weer niet herkend bij telfort!! Ik belde weer met de klantenservice, een medewerkster die niet duidelijk nederlands sprak kon mij niet verder helpen en hing mij gewoon op!!!!!
Ik heb spijt dat ik overgestapt ben naar telfort. Via de site kom je ook niet verder omdat er steeds een storing is.

Dhamma
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 20:54

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Dhamma »

Bovenstaande klachten zijn helaas ook voor mij heel herkenbaar. De telefoonverbinding is ronduit slecht. Vaak gebeurt het dat ik iemand bel, wiens naam ik dan wel hoor, maar ik word niet gehoord. De persoon in kwestie hangt dan natuurlijk op. Pas als ik een tweede keer direct daarna bel, dan heb ik wel verbinding. Ook gebeurt het vaak dat tijdens het bellen de verbinding plotseling verbroken wordt. Als ik dan op mijn modem kijk, dan zie ik inderdaad dat de belverbindingslampjes gedoofd zijn.
De klantenservice heb ik hier meermaals over gebeld, maar dat heeft tot niets geleid.
Nu heeft Telfort zelfs besloten om de prijzen van de Internetverbinding te verhogen en het gratis bellen te veranderen in €5ct starttarief per gesprek. Ook de kosten voor het mobiel bellen zijn flink omhoog gegaan. Dan sturen ze je een brief waarin met gemak wordt aangekondigd dat je binnen vier weken kunt opzeggen. Alsof ik zit te wachten op weer een nieuwe reeks provider problemen elders. Neen, Telfort, dit is geen goede zaak.

cyprusje
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 apr 2009 20:58

Re: Telfort

Ongelezen bericht door cyprusje »

Ook ik heb problemen met Telfort. Ik zit op dit moment de uitzending te kijken en erger me wild aan het commentaar van de medewerker van Telfort. Ze liegen gewoon dat ze blauw zien... Alle problemen zijn begonnen toen Telfort is overgenomen door de KPN. Plotseling is de voicemail niet meer gratis. Zonder dat daar ooit bericht van is geweest.
Ik heb mijn klacht inmiddels voorgelegd aan de rechter en moet binnenkort voorkomen. Op alle brieven en mailtjes en telefoontjes heeft Telfort nooit gereageerd. Gaat Telfort dit probleem nu ook nog buiten de rechter om op gaat lossen??

_Hetty_
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 20:53

Re: Telfort

Ongelezen bericht door _Hetty_ »

Inmiddels hebben we geen telfort meer, maar we zijn ruim 8 maanden bezig geweest om ons naar het juiste adres te verhuizen. Ongeveer 15 brieven verstuurd, naar directie, klantenservice, en klachtencommissie. Geen van bovenstaande heeft gereageerd op onze klacht en/of verhuizing.
Maar wel werd er iedere maand 30,00 euro ingehouden, terwijl we na ruim 80 euro verbeld hadden het maar opgegeven hadden telfort op ons juiste adres te krijgen.
Geldklopperij. zelfs de winkel op Zuidplein moeten ze gewoon het 0900 bellen, en hebben geen rechtstreeks inlognummer.
Het is een waardeloos bedrijf die niets over heeft voor zijn klanten. Niet de moeite zal nemen, de klant eens terug te bellen. Zal het bedrijf aan niemand aanbevelen.

jeroen24
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2008 22:00

Re: Telfort

Ongelezen bericht door jeroen24 »

Ik heb de overeenkomst vorig jaar eenzijdig ontbonden na ingebrekestelling; inmiddels word ik lastiggevallen door een incassobureau, omdat ik abonnementsgelden heb laten storneren. Ik zie ze wel voor de rechter!

hans52
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:01

Re: Telfort

Ongelezen bericht door hans52 »

Beste Radar,

Zou het niet goed zijn om bedrijven te verplichten dat zij hun service / klachtentelefoon GRATIS moeten aanbieden.

Verder moet alles AANGETEKEND opgezegd kunnen worden.

Het wordt tijd dat er eens goed aangepakt wordt bij telecom en internetbedrijven.

Kunt u niet een standaard een brief op internet zetten (door advokaat opgesteld en juridisch waterdicht) waarmee mensen hun contracten kunnen opzeggen.

Graag aktie.

Dank U

H. Wilmes

corzilla
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:00

Re: Telfort

Ongelezen bericht door corzilla »

Beste Tros Radar,

Ook hier problemen met telfort.
Internet valt regelmatig weg hier, telefoon werkt de helft van de tijd niet.

Verder heb ik bij iemand internet aan moeten sluiten, heb 7 verschillende personen aan de lijn gehad en de 8e persoon kon mij vertellen dat er iemand van KPN langs zou komen en de kosten zouden voor telfort zijn.
Het ging erom dat ik ergens in de meterkast iets aan moest sluiten maar kwam er neit helemaal aan uit.
In het boekje van internet hadden ze het over een isd pakket maar dat bestond dus blijkbaar niet volgens telfort.
Verder werd mij na 5 keer bellen verteld dat ik de administratie moest bellen (doorverbinden ging niet) dus ik bellen: ja meneer helaas kan het niet omgeruild worden, een isdn pakket bestaat niet. weer terug bellen toen werd mij op een gegeven moment verteld dat ik KPN moest bellen, dat gedaan helaas meneer dit meot telfort oplossen.
De 8e medewerker wist mij te evrtellen dat er iemand van KPN langs zou komen om het op te lossen op kosten van telfort (is ook gebeurt bleek dus iets simpels te zijn wat ze van kpn ook moesten weten).
Maand erna kwam de telefoonrekening binnen Knal 20 euro verbeld aan telfort, maar de bel kosten meot ik nog krijgen (was beloofd)

Ben blij dat ik weg ga bij telfort.
Hoor net op TV iets over ga weg bij telfort aktie, moeten ze vandaag nog doen.


Ohja telfort verdiende de koude douche letterlijk en figuurlijk, en als je belt naar de helpdesk vraag de schoonmaak(ster) dat is volgens mij de slimste van de hele helpdesk.

en die man die op tv aan het vertellen is (persoon van telfort) moet niet uit z'n nek l*llen, telfort is gewoon niet goed.

mvg

de zoveelste ONtevreden klant.

korientje
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jan 2009 21:31

Re: Telfort

Ongelezen bericht door korientje »

Zo zie je maar hoe het er daar aan toe gaat een manager van telfort werkt mee aan de enquete en die heeft gelijk rond kunnen vertellen over de belactie dus wisten ze er vanaf echt
belachelijk dat de managers zich daarvoor lenen enne met naam en gezichtje op de tv waaruit wederom blijkt wat een nepperds het zijn

renejutjens
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:05

Re: Telfort

Ongelezen bericht door renejutjens »

ik zit net u uitzending te bekijken omtrent het gebeuren bij telfort ook bij ziggo komen deze problemen voor bij het bellen en het regelen met betalingen en dergelijke ook daar zit men uren aan de telefoon en je krijgt geen duidelijkheid ook met mailtjes enzovoort en terug bellen kunnen ze je ook niet wel bellen ze je op voor een totaal pakket aan te bieden bij ziggo en dan kunnen ze je plotseling wel bellen een beetje vreemd ze werken allemaal zo lijkt mij met vriendelijke groeten r.jutjens

bergh
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:09

Re: Telfort

Ongelezen bericht door bergh »

Beste Tros Radar,

Ik heb al bijna een jaar problemen met Telfort. Ik heb vorig jaar een abonnement genomen bij Telfort internet en vast bellen. Een avond in de week kan ik niet bellen met mijn vaste telefoon. Of de lijn is dood, mensen kunnen mij niet horen aan de andere kant, of ze kunnen mij wel horen en ik hun niet. Heel vervelend.

Ik heb al tig keer gebeld naar de klantenservice van Telfort, maar zij weten geen oplossing. Het kost je een kapitaal als je met je mobiel moet bellen.

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:11

Re: Telfort

Ongelezen bericht door [email protected] »

hallo,

ik heb een nieuw mobiel gekocht in februari (ongeveer) van de telfort provider.
en daar kreeg ik 15,- euro beltegoed bij.
maar de 10,- van die 15,- moest binnen een maand worden opgemaakt en dat hadden ze er niet bij verteld.
en later merkte ik ook nog eens dat de resterende 5,- ook nog eens binnen een maand op moest, want anders verviel het.
het komt er dus op neer dat ik 10,- euro meer heb besteed.
terwijl ik normaal 5,- euro beltegoed in de maand gebruik.

gerlinda1981
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:11

Re: Telfort

Ongelezen bericht door gerlinda1981 »

Ik heb net de aflevering over Telfort gezien en zag wel heeeeel herkenbare dingen. Ik heb internet van Telfort en op dit moment gaat het goed, maar een paar maanden geleden was het echt erg!! Ik heb alleen mobiele telefoon en overwoog vast bellen te nemen van Telfort, toen mijn internet het af liet weten en ik regelmatig de klantenservice moest bellen hoorde ik ook regelmatig de computerstem zeggen dat er problemen kunnen zijn met vast bellen. De knoop was toen snel doorgehakt om maar geen vast bellen te nemen. Maar ondertussen moest ik voor mijn internetproblemen met mijn mobiele telefoon naar het achterlijk dure nummer van de klantenservice bellen, waarin je ook nog eens gerust een half uur tot een uur in de wacht wordt gezet. Heb je eindelijk iemand aan de telefoon dan wordt je van het kastje naar de muur gestuurd en doorverbinden kunnen ze niet, dan moet je weer helemaal opnieuw beginnen. Boos worden helpt niet en als je een brief stuurt krijg je nooit antwoord. Er wordt gezegd dat je abbonnementskosten en telefoonkosten terug kunt vragen, maar ook daar heb ik naar kunnen fluiten! Op een bepaald moment had ik een half jaar internet van Telfort en ruim 3 maanden geen verbinding! En dan moet je nog een half jaar voordat je het contract op kunt zeggen!!! Dat is erg lang!!!
Nu ik de uitzending gezien heb weet ik ook dat je bij het opzeggen voor heftige problemen met Telfort kunt komen te staan, daar kan ik nu al tegenop zien!!!
Ik heb er geen vertrouwen in dat deze meneer van Telfort zich aan zijn woord houdt, ik denk dat er nog wel een wordt-vervolgd komt!

kees.devries
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:08

Re: Telfort

Ongelezen bericht door kees.devries »

Heb in oktober 2007 (!!!) mijn mobiele abonnement bij Telfort opgezegd. Tot op heden wordt nog maandelijks het abonnementsgeld van mijn rekening gehaald.
Dit leidde in oktober 2008 tot een te laag saldo op mijn rekening en is er enkele malen van mijn andere rekening (waar ik een tweede abonnement bij Telfort van betaal) betaald.
Tot mijn stomme verbazing word ik nu gconfronteerd met een (gelukkig begripvol) incassoburo, voor een abonnement dat in 2007 al is opgezegd.
Ik heb meerdere malen gecorrespondeerD met Telfort, telefonisch, schriftelijk en vi e-mail en heb nog nooit een reactie ontvangen.
Tros Radar, kunt u mij helpen mijn recht te halen bij deze club die zijn administratie totaal niet op orde heeft en de klanten dupeert voor zijn eigen wanprestaties?

gappie00
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2005 07:42

Re: Telfort

Ongelezen bericht door gappie00 »

De uitzending vandaag met het bloed onder mijn nagels zitten kijken.

Hier de visuele circel.

Afgesloten sinds medio december, wel mijn rekening voldaan. Uiteindelijk een incassobrief. Geen flauw idee waarom!? Ik kan niet bellen naar Telfort, want mijn nummer wordt niet herkend, ik kan niet mailen naar Telfort, want dan zeggen ze dat ik niet geregistreerd sta (dit na een 5 jarig mobiel abonnement), als ik naar het incassobureau bel dan melden ze mij te bellen naar Telfort en sinds kort ook (toen ik met een omweg naar Telfort belde) visa versa. NADAT ik een mevrouw aan de telefoon kreeg die mij melde dat ik een wanbetaler ben. Maar waarom blijf ik dan toch betalen? Uiteindelijk de incasso ook maar betaald, want ja, zij melde mij immers, als ik jou was zou ik betalen.

Tot op heden nog steeds geen antwoorden. Heb ik een luttele 150 euro alleen al aan abonnementskosten betaald en ben ik nog steeds niet aangesloten.

Vertel maar, wat kan ik nog meer?

:(

goudgup
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:16

Re: Telfort

Ongelezen bericht door goudgup »

goedeavond heb net u uitzending gezien heb ook problrmen met telfort heb sinds vrijdag een abonnement voor mobiel bellen vrijdag niet gelukt vandaag niet meer bereikbaar t-mobile afgesloten en het nieuwe abonnement werkt niet gebeld ja er is storing erg vervelend heb nu al spijt weat ik ben gehandicapt kan eigenlijk niet zonder mobie

zwollywoods
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 sep 2006 21:32
Locatie: zwolle

Re: Telfort

Ongelezen bericht door zwollywoods »

Jammer dat er bij trosradar geen woord is gerept op de vele prijs stijgingen die doorgevoerd zijn bij Telfort en dat KPN de grote veroorzaker is want die heeft alles opgekocht en daardoor zijn er veel problemen ontstaan. Tiscali was vroeger stukken beter dan Telfort nu.

Groeten
Laatst gewijzigd door zwollywoods op 06 apr 2009 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.

robertje1
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:17

Re: Telfort

Ongelezen bericht door robertje1 »

Beste Tros Radar,

Mijn internetaansluiting valt steeds weg en de telefoongesprekken worden steeds onderbroken, van de klantenservice krijg ik de schijt, als je er een ezel neer zet word je volgens mij beter geholpen!!!!

Gesloten