LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
maddy1988
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 okt 2008 11:17

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door maddy1988 »

Nou wat en gedoe zeg.
Wij zijn sinds 14 Augustus bij ziggo aangesloten voor tv.
Als je dan eenmaal je pakketje binnen hebt en alles heb aangesloten doet het het prima.
Je krijgt er een formuliertje bij waar je dan moet invullen welke zenders je naar de proefperiode allemaal wilt ontvangen.
Dit ook netjes gedaan en we hebben dan ook een maand prima TV gehad.
Ik heb een zoontje van anderhalf en die vind het prachtig om 's avonds voor hij gaat slapen nog even naar NickJR te kijken. Dit is alleen een betaalde zender maar die hebben we dan ook besteld voor na die proefperiode.
Gisteren....
Ik heb een dvd gekeken en die is afgelopen dus ik zet mijn tv aan om te kijken of daar nog wat te kijken was......
HELEMAAL NIKS........ niet eens meer ned 1,2en3.
Ik dacht nou ja misschien een storing dat kan natuurlijk gebeuren. Het was al laat dus besloot er op dat moment niks aan te doen.
de ochtend erna deed het het nog steeds niet. Heel stom maar wij hebben ook eredivisie live besteld omdat mijn man zo een fan is van Ajax en die wedstrijden heel graag wil zien. Dus wij bellen en vragen wat er allemaal aan de hand was. Eerst werd inderdaad zoals ik al een aantal keer gelezen heb de verbinding verbroken. Zwaar over mijn **** want ik was al 15 minuten aan het wachten. Nou ja ik moest toch tv hebben dus ik belde nog een keer en heb 29 minuten en 43 secondes moeten wachten tot ik eindelijk iemand aan de telefoon kreeg. Het was half negen dus ik vond dit een rare tijd om het zo druk te hebben. Maar ja dat kan ik ook niet weten natuurlijk.
Ik alles uitgelegd die jongen heeft me ongeveer 6 keer in de wacht gezet om het een en ander uit te zoeken. Hij kwam terug en vertelde dat wij het formuliertje met de aanvragen voor de zenders nog in de proefperiode hebben opgestuurd en dat dat niet de bedoeling is want dan kunnen ze er nog niks mee en dan vervalt het!!!!!
Nou belachelijk ik stuur netjes mijn formuliertje in en dan is het nog niet goed.
Nou ja hij heeft voor ons alsnog de aanvraag ingediend en het zou dan binnen 48 uur gaan werken.
Dit betekende dat mijn zoontje zijn avondritueel niet doorging en dat mijn man geen voetbal kon kijken. Dit is natuurlijk allemaal niet zo een ramp maar het is wel heel vervelend als je alles precies zo gedaan hebt als van je word verwacht.
Maar ja eind goed al goed (tot nu toe) want het werkt nu. En nu maar hopen dat het blijft.
Ik heb voor de mensen die al veel te vaak hebben moeten bellen en het allemaal maar te duur vinden alternatieve nummers gevonden.
Op de volgende site kan je van een heleboel instanties die te bereiken zijn via een 0900 nummer een alternatief nummer vinden zodat het je geen geld kost.
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd want ik vond deze site pas na wat er allemaal was gebeurd.
Ik hoop dat mensen er wat aan hebben want als het allemaal werkt dan bespaart het een hoop geld.
VEEL SUCCES ALLEMAAL!!!!!!!
http://www.vraagalex.nl/0900-alternatie ... go&uid=630

Groetjes Maddy

n4th4li3
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 sep 2006 23:17

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door n4th4li3 »

Hallo!

Hier ook klachten over Ziggo. Wist niet dat die uitzending was geweest en heb gister de herhaling gezien. Nu gaan ze die klachten binnen 3 weken behandelen maar wat moet ik nu doen? Moet ik een mail naar Ziggo sturen om de gemaakte kosten vergoed te krijgen of weten jullie iets beters?

Groetjes iemand die al in mei de verhuizing heeft doorgegeven, sinds een maand tv heeft maar nog steeds geen internet :shock: :shock:

helmakoevoet
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 okt 2008 13:13

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door helmakoevoet »

we kunnen nu al vier weken niet telefoneren heb de klacht door gegeven aan ziggo word dan vertelt dat het binnen drie werkdagen opgelost is nou mooi niet, we hebben een bedrijf en kunnen gewoon klanten niet bellen,ook de voicemail kunnen we niet afluisteren,mensen spreken wel in en bellen dan waarom we niet terug bellen,je begrijpt wel dat dit ons klanten kost,en dat door ziggo, hebben inmiddels vier keer gebeld en drie keer een klachten formulier weg gestuurd via de pc naar ziggo als we mobiel bellen naar ziggo en zeggen dat mobiel bellen veel gaat kosten krijg je bot antwoord ,dan moet uw maar niet zo dikwijls bellen naar ons,en we kunnen niets doen uw wacht maar af ,doen we al meer dan vier weken ,nou je begrijpt wel dat we het helemaal gehad hebben met ziggo ,hebben inmiddels internet en telefonie opgezegt per aangetekende brief naar ziggo.hebben nog steeds geen telefonie

Roely Super
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2008 16:53

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Roely Super »

Wij hebben nog steeds geen telefoon. Bij de klachtenlijn komen we geen milimeter verder.
Moeten we overstappen?

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Ulbe »

Update bericht 28 oktober,


Het Installatiepakket zou ik 29 oktober ontvangen, maar helaas nog niks ontvangen!, dus de helpdesk maar weer gebeld!,

Kost me weer € 20,- pre-pay beltegoed!, :evil:

Er blijkt een storing te zitten in de telefoonlijn, de technische dienst is aan het meten, de ip adressen van internet zijn bij Ziggo te vinden, de telefoon echter "Connection Failed", wat moet ik hier als klant mee?,

Dus hopende dat het pakketje vandaag of maandag nog binnenkomt, en dan maar hopen, of de fout ligt bij Ziggo, de bekabeling is defect, of het modem defect,

Je voelt wel aan dat dit nog een lange tijd kan duren voordat dit probleem opgelost wordt!,

De problemen zijn begonnen bij de omschakeling naar de nieuwe snelheid die bij het Alles-in-1 Plus hoort, daarna geen telefoon meer!,

Het wordt weer leuk dus bij Ziggo, ik hoop dat er zo snel mogelijk een oplossing komt voor dit ellendig probleem bij Ziggo,


Vriendelijke groeten,


Ulbe.

Swiftmania
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 okt 2008 09:10

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Swiftmania »

Hallo,

Ook ik heb enorme problemen met Ziggo gekregen. In december 2006 is mijn moeder overleden. Woning heb ik op 17 januari opgezegd. In 2007 heb ik Ziggo cq At home op de hoogte gebracht van het overlijden van mijn moeder en ook overlijdensverklaring opgestuurd.

Ze stuurden me dit jaar een incassobureau op mijn dak gericht aan Mevrouw D. S. op mijn adres met verzoek om achterstallige bedrag van 59,90 te betalen voor kabelabonnement.

Ik was op dat moment op vakantie, dus mijn buurvrouw die op mijn woning lette en mijn post verzorgde heeft me verschillende keren moeten bellen hieromtrent. Ze heeft zelfs een aangetekende brief aan Ziggo gestuurd, hierop is nog nooit een reaktie op gekomen. Vanaf mijn vakantieadres heb ik een fax gestuurd met bewijsstukken dat mijn moeder op 16 december 2006 is overleden met begeleidende brief erbij aan Bos Incasso. Hierop kreeg ik op 13 oktober 2008 een brief van Bos Incasso waarin stond dat Ziggo om moverende redenen het dossier wenste te sluiten. Op 30 oktober jl. kreeg ik een brief gedateerd 29 oktober 2008 dat Ziggo alsnog wenste het bedrag van inmiddels 106, 33 euro te innen wegens geleverde diensten! Woning is op 17 januari 2007 opgezegd. De buurvrouw heeft kosten moeten maken door mij op mijn mobiel te bellen op vakantieadres vanwege Ziggo, ik wil danook die kosten vergoed zien . Want waarom zou ik kosten of wie danook moeten maken omdat de administratie een puinhoop is bij Ziggo? Gisterenavond 30-10 heb ik Ziggo gebeld en die konden het niet voor me oplossen, zelfs niet een hogergeplaatst iemand want het was immers uit hun handen gegeven aan incassobureau. Bij Ziggo wisten ze het niet hoe het opgelost kon worden en wie ik moest hebben om dat opgelost te krijgen. Wel makkelijk blind zijn voor alle feiten en maar doodrammen om zelfs mensen die overleden zijn geld uit de zakken te kloppen. Ik heb vandaag Bos gebeld en uitgelegd hoe het zit, zelf snappen ze het ook niet goed hoe het kan dat Ziggo eerst de vordering wenst te stoppen en dan weer wenst voort te zetten.

Zelf probeer ik al vanaf 31 juli abonnement van mijn internet en kabel op te zeggen bij Ziggo wilde maar niet lukken, via post geprobeerd, dan weer via e-mail, tenslotte via de website van Ziggo. Nu zou ik via e-mail bevestigd op 1 oktober alles gestopt krijgen, dan weer een brief dat het per 31 oktober 2008 zou zijn. Wie het begrijpt mag het zeggen. Dit bedrijf is volkomen de kluts kwijt, arrogant en totaal niet in staat problemen op te lossen; het is hen allemaal volkomen boven het hoofd gegroeid. Opvallend detail is dat als je bijv. abonnement op een van hun produkten wilt dat men heel snel reageert en er alles voor doet om je binnen te halen. Zo heb ik mijn abonnement opgezegd en tegelijkertijd krijg ik een bod om alsnog digitaal over te gaan tegen gereduceerde prijs met gratis digireceiver. U snapt wel dat ik daar zeker niet op inga.

Ik weet niet hoe ik dit allemaal opgelost krijg; ik zit te stressen en Ziggo is ziende blind. Nog meer mensen met dit soortgelijke fratsen van Ziggo?
Met vriendelijke groet,

Swiftmania

postbezorger
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 okt 2008 21:24

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door postbezorger »

Waarom geen gratis of goedkoop telefoonnummer voor de helpdesk van Ziggo?

Nieuwe actie van Ziggo: Uw pc beveiligd voor maar 2,95 per maand. U ontvangt dan anti-virus, anti-spyware en firewall. Dit is pure geldklopperij voor onzekere/onwetende mensen. Immers anti-virus, anti-spam en firewall zijn GRATIS te verkrijgen.

maddy1988
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 okt 2008 11:17

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door maddy1988 »

Als je gelezen had staat er een aantal stukjes hierboven een linkje naar een site waar je alle alternatieve nummers kan vinden. Oftewel een gewoon nummer in plaats van een 0900 nummer.
Niet alleen voor ziggo maar ook voor vele andere service instanties.
Dus even klikken en je ziet een gewoon nummer met een vaste aansluiting.
Misschien kan je dat even proberen.
Groeten Maddy

P.S. ik word er echt achterlijk van dat ik die veiligheidscode 6 keer moet invullen voordat mijn berichtje gepost word. Maja.....
7x
8x
9x
10x aaaaaaaaaaa.......

camkooyman
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 okt 2007 22:03

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door camkooyman »

Ik heb er ook last van dat ik na tikken van mijn bericht, opnieuw de code in moet tikken met mijn bericht.

Maar na de uitzending van maandag heeft Ziggo mijn voicemail ingesproken dat ze de helft van de schade vergoeden.
Maar ik had 2 dagen geleden al een brief gekregen met de laastste nota waar ze 44,90 euro in plaats van de 86 euro van buitenlandse telefoongesprekken die ik niet heb gedaan, terug betalen.

camkooyman
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 okt 2007 22:03

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door camkooyman »

ik heb helaas ook de code 6x in moeten tikken.
Hoe komt dat, dat ik van dit forum steeds een foutmelding krijg over fout getikte code. Terwijl ik het wel goed in heb getikt?

Rinneke
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2008 11:20

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Rinneke »

Goedemorgen,
Vorige week was er een uitzending over Ziggo de directeur heeft gezegd dat de problemen binnen twee weken zijn opgelost.
Wij hebben ook nog steeds problemen en ze lossen het maar niet op. Wat gebeurd er als het niet binnen twee weken is opgelost?

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Ulbe »

Ik ben benieuwd of Ziggo dat redt!,

Er worden nog steeds nieuwe klanten geworven, en die krijgen natuurlijk ook de nodige problemen bij Ziggo,

Ziggo kan beter even "de poort" voor nieuwe klanten dichtzetten, en zorgen dat ze eerst de boel op orde krijgen, want er is bij Ziggo genoeg te doen om alle klachten op te lossen,

5000 klachten is niets om trots op te zijn, Ze hebben mazzel dat het een machtig bedrijf is!, een kleine provider had al lang een nekslag gehad, en kapot geweest!, zoals Ziggo met klanten omgaat vraag je om problemen!.


Vriendelijke groeten,

Ulbe.

hartman02
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 nov 2008 11:23

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door hartman02 »

ik heb een andere nummer aangevraagd en ook gekregen als ik met dat nummer naar mijn mobiel bel zie ik het nummer ook in het scherm (terwijl hij geheim zou zijn) maar bel ik via mijn mobiel naar het huisnummer bel dan krijg ik een heel ander persoon aan de telefoon daar probeer ik dus n bijna 14 dagen dat te veranderen terwijl ik aan deze bericht typ zit ik met ziggo te bellen ik hang al 63 min in de wacht

j.bo
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2008 12:45

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door j.bo »

hallo

mensen die geld terug behoren te krijgen KUNNEN ook een deurwaarder inschakelen het is niet alleen voor bedrijven zolang je de bewijze hebt.

voor de rest zggo is idd heel erg soep.

wfag
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 apr 2007 19:00

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door wfag »

Maandag, 3 november 2008
November '07 een monteur geregeld voor overstap van Tele2 naar Casema. Begin mei was het zover. Monteur op tijd, Internet en TV werkten. Telefoon werkte niet, wel bellen, maar niet gebeld kunnen worden. Begin van een lijdensweg. Drie tot viermaal porteringsformulier ingediend. Ik heb schriftelijk bewijs dat Ziggo, ondanks haar zeggen, nooit contact voor portering van mijn telefoonnummer met Tele2 heeft opgenomen.Op 10 oktober jl. nog geen telefoon. Vele, vele telefoontjes en brieven in de tussenliggende tijd aan haar (Klantensevice en Directie) gericht. Vele beloftes van de Klantenservice van Ziggo, maar geen taal en teken van de directie. Abonnementsgeld laten terugstorten met het doel Ziggo te dwingen contact op te nemen. Zelfs geld is voor Ziggo niet belangrijk, want op een enkel briefje na, geen reactie!
'k Was eerst ontzettend boos op de Klantenservice. Pubers vond ik hen met zeer weinig kennis van zaken. Op die gedachte ben ik teruggekomen. Het zijn de heren Bernard Dijkhuizen en Joop Everts (alleen die namen ken ik), die vermoedelijk (?) in de directie van Ziggo zitten en die mi. verantwoordelijk zijn voor deze absolute minachting van hun klanten. Tevens vind ik hen uitblinken in lafheid om jonge mensen aan het front te plaatsen hen zodoende de golven van boosheid, afkeer en diepe verontwaardiging te laten opvangen. Medelijden heb ik thans met deze jonge mensen. Door Ziggo heb ik veel financiële schade geleden. Is het de arrogantie van een grote organisatie of gewoon een ontzettende domheid van zaken doen?
Ik weet het niet, maar ik ben nog steeds heel erg kwaad op zo'n inslechte organisatie

Door een korte vakantie kan ik wat later op dit programma reageren.
Ik ben niet van mening veranderd.
De heren Evers en Vos blijven lachen, zeggen dat er niets aan de hand is, terwijl alles om hen heen het tegendeel uitschreeuwt! De marketing directeur, de heer Henk van der Wal sluit de rij met een beetje fouten toegeven, een beetje (weer) lachen, een beetje beloftes doen, zoals al een dik jaar gebeurt. Hij belooft een paar in de studio aanwezige gedupeerden binnen 2 tot 3 weken hun problemen te zullen oplossen, maar over de grote hap (15.000 zeer boze en teleurgestelde mensen), dáár praat hij niet over!
En weer is het wachten op een belofte van Ziggo!
Ik heb er geen cent vertrouwen in!!

kootje62
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 apr 2008 23:56

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door kootje62 »

Ik heb namens mijn schoonouders( 87 en 85 jaar oud)+/- 5 pogingen ondernomen om in contact te komen met ziggo ,zijnde per telefoon 20 min wachttijd ,en 4 E-Mails waar geen antwoord op komt .Het om een vraag over een factuur die naar hun is gestuurd.

hindrik
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 nov 2008 20:57

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door hindrik »

ik heb 10oktober een mail gestuurd voor een vergoeding in de gemaakte kosten met mijn mobile telefoon.
wat schets mijn verbazing krijg een mail op 25-oktober wat ik moet doen op de storing op te lossen maar deze was op 10okt al opgelost.
Maar op mijn mail voor vergoeding is nog steeds niet gereageerd.

BESTE RADER WAT MOET IK NU NOG DOEN

noblom
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 dec 2006 10:54

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door noblom »

Geachte redactie,

Ook ik heb een klacht over Ziggo.

Op 18 aug. 2008 heb ik een wijziging doorgegeven van mijn alles in 1 pakket EXTRA in een alles in 1 pakket BASIS. Heb hiervan een bevestiging ontvangen. Er wordt nog steeds het oude tarief afgeschreven, dus heb ik op 28 okt een klachtenformulier van Ziggo ingevuld, hiervan ook een bevestiging ontvangen, maar tot op heden nog steeds geen reactie van Ziggo. Telefonisch contact is onmogelijk wachttijd van meer dan 10 minuten, dus geen bereik.
Vandaag 4 nov wederom een klacht ingediend.

Met vriendelijke groet

Nico Blom

nicenemo
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 nov 2008 12:29

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door nicenemo »

nderstaande brief heb ik naar Ziggo verstuurd via hun webformulier.
---
Geachte heer Mevrouw, CC: Internet, CC: Kassa/Radar

Ik verzoek Ziggo naar mij als klant te luisteren en er correct op te reageren. Hiermee kunt u beginnen door deze brief aandachtig te lezen.


Hierbij stel ik de firma Ziggo in gebreke.

Ten eerste:

Sinds aanvang van het abonnement is mij het verkeerde en te dure abonnement Alles in 1 Extra/Internet Intensief geleverd.

Per 16 Oktober zou het abonnement omgezet zijn naar Alles in 1 plus aldus jullie brief van 20 oktober.

Nu zie ik de laatste factuur voor het abonnement van november dat nog steeds Alles in Extra wordt gefactureerd.

Dit is niet correct en ik heb derhalve dit bedrag laten storneren. U kunt een nieuwe correcte factuur sturen.

Ten tweede:

Om uberhaupt het abonnement goed gezet te krijgen moest er meer dan een uur met de firma Ziggo gebeld worden. Een groot deel van dat uur sta je in de wacht.

Sinds aanvang van het abonnement is het voor mij onmogelijk geweest om de facturen in te zien om dat jullie je wachtwoordsysteem Athome/Ziggo niet op orde hebben. Vandaag kon ik via het nota systeem van Ziggo eindelijk de facturen inzien.
Hieruit bleek dat ik al maanden het verkeerde abonnement heb.

Bij verhuizing heb ik duidelijk aangegeven dat ik Ziggo alles in 1 van 49,95 wil en niets anders.
Een rotsmoes met 2 maanden proberen van een duurder abonnement zonder de klant daar schriftelijk op de hoogte van te stellen accepteer ik niet.

Hierbij sommeer ik u de teveel betaalde gelden terug te storten binnen een termijn van 30 dagen.
Dit betekent dat ik 5 December het teveel betaalde geld inclusief helpdeskkosten op mijn rekening wil zien. U kunt dit aan de hand van uw eigen facturen narekenen.

Verder adviseer ik jullie de helpdesk op orde te brengen. Ik wens niet meer geschoffeerd te worden door een helpdesk die me een uur laat wachten/doorverbinden om zich er vervolgens achter te verschuilen dat ik bij athome moet zijn.

Op technisch gebied doet u uw klanten een groot plezier om een fatsoenlijke DNS server neer te zetten(zijn dit de oude athome DNS servers?) en uw klanten niet om de paar minuten van een nieuwe DHCP lease met ander ip adres te voorzien.

Ik wijs u er op dat wij al naar ADSL glasvezel abonnementen aan het kijken zijn en zeker overwegen het Ziggo abonnement op te zeggen.

met vriendelijk groeten,
Hans Kruse
---
Via het webformulier kreeg ik het volgende automatische antwoord in mijn webbrowser.
Ik citeer Ziggo:
"Bedankt voor het opsturen van je vraag of klacht. Je stelt ons daarmee in de gelegenheid om onze diensten weer te verbeteren. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen met het antwoord op je vraag of klacht."

dybora

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door dybora »

wij hebben bijna de zelfde klacht als van u.Wij kregen ook een abonnement van ziggo die wij niet besteld hebben,waar van in de abonnement 2mnd proef en de analoog(z1) in de prijs was inbegrepen.
Dus niet,de analoog(z1) werd apart van onze bankrekening af gehouden.De 2mnd proef hebben wij niet gekregen.Na meer malen e-mailen en brieven en teleloon (waar je niet door komt)hebben ze niet opgereageerd.Wij hebben ziggo opgezegd via e-mail plus opzegbrief
daar reageren ze ook niet op.En ook nog een intrekking machting hebben wij ook nog gestuurd.

Gesloten