LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
honda98
Berichten: 93
Lid geworden op: 07 mei 2005 08:33

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door honda98 »

ik wil wel reageren maar dan moet dw veilig heids code ook goed werken en dat doet hij niet dus ik houd het voor gezien !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jwderhaag
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2008 18:52

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door jwderhaag »

Wil je de klanten service van ziggo bellen , reken dan op een wachttijd van minimaal op vele minuten . ja echt vele minuten.
zulke slechte service is vast bedoeld om extra winst te maken door de bel minuten.
jwd. sittard

layher
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2008 19:14

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door layher »

Hallo, hier mee wil ik graag de klachten na dat het van casema is over gegaan naar ziggo internet en kabel plus telefoon aansluiting

Aan alle mensen die iets van ziggo hebben op kabel gebied.
Een tip mee geven. Ik heb lang casema gehad daar was ook wel eens een klacht van .Maar wat er nu allemaal aan de hand is slaat nergens op
IK heb steeds geen internet en geen telefoon . .Ik krijg veel telefoontjes
per dag dan zie 01 te staan neem hem op. dan kan ik mee luisteren
met andere mensen aan de lijn , ik kan zelf er niet tussen komen maar hun gesprek wel horen . Maar er niks aan doen heb ziggo benadert met een klacht, per telefoon en mailtje .Maar kwam er niet verder mee, heb
daar na een medewerker gevraagd wanneer ik kon stopen met abonnee zijn. deze zij mij vanaf 30 november bent u geen lid meer bij ons ziggo dus, Daarna zou het stoppen. Wat er nu weer gebeurt is het volgende de afgelopen week. wat zie ik . vanaf 20 oktober 2008 zit ik nu zonder telefoon en internet aansluiting Ze hebben zo maar de stekker er uit gedaan. fraai hoor .Ik naar ziggo gebeld ik verbind u zo door, niks hoor. Weer niks wijzer geworden. Zo dat doet ziggo wel betalen maar geen diensten van hun kunnen gebruiken, ik krijg nu pas 6 november een nieuwe aansluiting voor de telefoon en internet ,
Van een andere Xs4all. Door ziggo zit ik nu met een cursus die ikniet kan bewerken of afmaken om dat ik geen internetverbinding meer heb,

IK wil nooit geen Ziggo Diensten meer in mijn huis hebben,

P C W Roelen,

Raamsdonksveer

josiru
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2008 20:05

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door josiru »

We hebben internet en telefoon van casema.
Bij casema heb ik steeds een goede verbinding gehad, alleen als je casema wilden bellen was dat een probleem
Maar sinds het ziggo is geworden is de internet verbinding vaak langzaam en die valt regelmatig weg.
De telefoon kraak en stoter.

Nico van de Pol
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2008 20:34

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Nico van de Pol »

we hebben in augustus de aanbieding gekregen om voor €15.00 een decoder voor digitale televisie te kunnen ophalen bij een door ons opgegeven elektronica winkel we hebben hier op gerageerd en de bon opgestuurd na 3 weken nog niets gehoord te hebben maar eens gebeld en een mail gestuurd en er zou met ons contact worden opgenomen na en week nog niets gehoord te hebben nog maar een mail gestuurd en weer werd ons beloofd dat er met ons contact zou worden opgenomen maar weer niet nog een mail en weer de belofte het is nu 25 oktober en er is nog steeds geen decoder en ook nog geen reactie van ziggo geweest

mirandatuin
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:33

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door mirandatuin »

NIET DOEN!!!! JE KOMT NIET VAN ZE AF EN STUREN JE REKENINGEN VOOR HET GEEN WAT JE NIET HEBT! HELP HOE KOM IK VAN DIE ZIGGO AF?!!! MAILEN HELPT NIET, BELLEN HELPT NIET, BRIEF STUREN HELPT NIET. ADVOCAAT IN DE ARMEN NEMEN?

LEIVE MENSEN NEEM GEEN ZIGGO! DAT SCHEELT JULLIE VEEL ELLENDE!

jomamido
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2008 22:55

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door jomamido »

ik heb de afgelopen 2 weken een poging gedaan om mijn abonement op te zeggen maar dat valt niet mee.
ten eerst moet je veel gedult hebben het kan namelijk erg lang duren voordat er iemand is die je helpt,nou ja hept.
leg je je verhaal uit en dan zeggen ze je bent bij een verkeerde medewerker ik verbind u even door, en ja hoor het wachten begint weer.
na 3 keer te zijn doorverbonden ben je nog niet waar je moet zijn.
ik krijgt er klinkt erg onbeschoft maar de schijt van ziggo moeten ze doorspoelen
zint eer ge begint

gr maddy

Hans Stam
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mar 2007 15:41

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Hans Stam »

Bij Casema werden mijn problemen snel en adequaat opgelost. Sinds het is overgenomen door Ziggo kom ik niet meer op de ftp server van Yahoo! om mijn website daar up to date te houden. Ziggo is telefonisch niet bereikbaar. Meerdere malen ben ik door het hele telefoonmenu van de klantenservice gekomen en moet dan op het laatst nóg een keer m'n postcode invoeren waarna de verbinding wordt verbroken. Op de klacht die ik maanden geleden via hun internet site heb ingediend heb ik nooit een antwoord gekregen. Afgelopen week kreeg ik toevallig iemand van Ziggo bij mij aan de deur die me een compleet onzinverhaal op de mouw trachtte te spelden; Wanneer ik een pakket Z1 zou nemen zou ik weliswaar 4 Euro per maand meer kwijt zijn maar dan zou de administratie zo zijn geregeld dat mijn klachten beter konden worden behandelt. Jaaaaaa! Echt waar!
Ziggo is één grote kliek flauwe kul. Dit is een organisatie met een waterhoofd die totaal geen affiniteit met z'n klanten heeft, op diens portemonnee na dan. Ziggo s.v.p. zo snel mogelijk ontbinden en graag m'n oude trouwe Casema terug, het liefst met het budget pakket want ik heb écht geen behoefte aan 60 tv zenders.

Kloor2000
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2008 23:00

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Kloor2000 »

Vanavond weer (hoe vaak al weet ik niet meer) storing telefoon en internet. Moet dan de standaard procedure uitvoeren, doe ik nu automatisch voor ik contact zoek.
Wij hadden voorheen Multikabel als provider, jaren zonder problemen en nu na de samensmelting naar ZIGGO kwalitatief ontzettend achteruit gegaan. Wij hebben het dan ook niet meer over Ziggo maar over sicko!
We wilden al eerder reageren maar waren uitgeschakeld door sicko!

Briks
Berichten: 117
Lid geworden op: 10 dec 2006 19:30

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Briks »

na vele mails.brieven, eindeloze telefoontjes waar je niet doorkomt. hoera [!!!!!] ze hebben mijn brief gevonden van dik een maand geleden 'dat ze het jammer vinden dat ik bij hun weg ga' gestuurd heb. en een dikke rekening erbij natuurlijk, wat denk je dat er in 1 van de brieven staat ....??? ma-di-wo-do-vrijdag van 8.00 tot 22.00 kan je bellen EN ???? zat-zondag van 9.00 tot 22.00 uur. dus na 3 dagen dat ik nu bezig ben ook vandaag gebeld [moet wat toch, ik wil betalen maar niet ineens dat kan ik niet ophoeste. weer 15 min aan een bandje gehangen en dan krijg je te horen 'we zijn gesloten'{gloeiende gloeiende GRRR!!!!!] hadden ze dat niet eerder kunnen zeggen ???? dat is de zoveelste keer dat ik dat deel van het bandje MOET afluisteren of je word in een wacht gegooit [dik half uur] en dan leg ik zelf wel neer, of gewoon na het eerste deel van het bandje [wat dan ook niet nodig was geweest] verbinding verbreken {???] 3 x op 1 dag geprobeert ook niet gister 2 x ook niet. vandaag dus, op naar morgen dan maar. en anders de deurwaarde maar afwachten want je MOET binnen 5 dagen gereageerd hebben, JA HOE ??????

resp00112469
Berichten: 851
Lid geworden op: 14 okt 2003 22:11

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Sommige problemen herken ik wel, andere problemen herken ik niet. Ik heb jaren alle diensten van Casema gehad en dat is over gegaan naar Ziggo. Over de producten heb ik geen klachten, die zijn zondermeer goed te noemen. Ook de overgang van Casema naar ziggo gaf voor mij geen problemen, hoewel ik soms in het begin een wat trage internet verbinding had, maar dat was netjes met een brief aangegeven dat er soms wat storing kon optreden in verband met werkzaamheden.
De administratie schijnt nog een erfenisje van Casema te zijn en daar kan ik een boek over schrijven. Ik ben zelf dealer geweest voor Casema en de afspraak was, dat een storing binnen 24 uur zou worden verholpen. Dat zijn wij ook steeds nagekomen, maar de verhalen die je dan van de klanten te horen krijgt, tarten elke fantasie.
Om een willekeurig voorbeeld te geven, ik kreeg 's morgens om half negen een storing binnen met adres en telefoon nummer van de klant.
Ik belde de klant en maakte een afspraak voor dezelfde middag om half drie. Om 5 voor half drie sta ik daar voor de deur en krijg daarbij gelijk de wind van voren. Er viel niet mee te praten en uitleggen dat ik namens Casema kwam en verder niet bij Casema werkzaam was, dat kwam totaal niet over. Het enige wat zij deed was schelden, waarop ik zei: Bekijk het maar ik ben weg!
De storing schijnt al heel lang daarvoor bij Casema te zijn gemeld bij herhaling en wat is er dan simpeler dan even contakt met ons op te nemen wat er aan de hand is.
Zelf heb ik ook de nodige problemen met de administratie van Casema ondervonden, toen mijn bedrijf ophield te bestaan had ik snel een internet verbinding nodig aan mijn huis.
Door mijn relaties bij Casema was dit binnen enkele dagen geregeld, maar om dit administratief rond te krijgen was een ware ramp!
Er was een wijzigings formulier opgestuurd met een automatische doorlopende incasso voor het abonnements geld. Daar werd niets mee gedaan en zelfs na herhaalde verzoeken van mijn kant gebeurde er niets.
Ja, er gebeurde wel wat, ik werd 5X afgesloten en de laatste maal kon ik niet eerder weer aansluiting krijgen voordat de achterstallige betalingen waren voldaan.
Toen er daarna een incasso vordering van I.J bij mij in de bus lag, plofte ik helemaal! Ik weer gebeld en het antwoord wat ik kreeg was heel simpel, er wordt niet betaald dus is er afgesloten.
Daarna heb ik Coax .nl ingeschakeld en het hele verhaal uitgelegd.
De Heer Ronhaar heeft contakt opgenomen met Casema en binnen 2 dagen had ik weer aansluiting en werden ook de gelden afgeschreven.
Toen was alles ineens binnen een week geregeld en geloof mij, die gehele kwestie heeft MAAR! 11 maanden geduurd.
Ik hoop dat Ziggo dat beter gaat regelen, want slechter dan bij Casema is onmogelijk! In elk geval hebben ze wel al enkele reacties op dit forum gezet, iets wat ik van Casema nog niet ben tegengekomen.

Vr. Gr. Hans.

Jac van IJll
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 okt 2008 04:42

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Jac van IJll »

Volgens mij is het overal hetzelfde. Als alles goed werkt moet je nooit veranderen, want dan beginnen de problemen. Van Ziggo heb ik alleen kabel. Dat werkt. Ik zou best digitale tv willen nemen, maar ik voorzie grote problemen, dus voorlopig dus niet.

Zelf heb ik al een maand problemen met KPN. Email afgesloten. Zit 2x in het systeem. Dat probleem heb ik nu al een maand en nog steeds (19 medewerkers verder) kan men het probleem niet oplossen, waarbij ik me steeds meer afvraag of men er mee bezig is.

Het zou toch zo simpel moeten zijn: Gewoon een probleem snel en adequaat oplossen. Dat zou Ziggo , KPN en uiteindelijk toch minder kosten en meer waardering opleveren.

christelscheepers
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:30

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door christelscheepers »

Zelf ben ik al vanaf mei bezig om het abonnementsgeld retour te krijgen. Zij hebben nl. op een adres geincasseerd waar ik niet woon en ook nooit gewoond heb. Intens triest ze hebben inmiddels toegegeven dat het niet correct was maar owee het terugstorten heeft nog heel wat voeten in aarde. :evil:

christelscheepers
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:30

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door christelscheepers »

De consument trekt altijd aan het kortste eind wat betreft Ziggo zij hebben helaas het alleenrecht, probeer maar eens ergens anders terecht te komen wat betreft kabel.

binie
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2008 11:05

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door binie »

Wij hadden in het verleden alleen tv van @home. In 2007 hebben wij hier internet en telefoon aan toegevoegd. Wij hadden van de KPN altijd 4 nummers in gebruik (dit hoorde bij ISDN). Bij home kon je per adres 2 telefoonnummers krijgen. Dit hebben wij toen gedaan. Ook hebben we toen voor € 10,00 extra gekozen voor VolopBellen. Dit betekent dat je onbeperkt kunt bellen naar vaste nummers in Nederland. Dit gold natuurlijk voor beide telefoonnummers. Wat schets mijn verbazing..... Vorige week kregen we post van ZIGGO dat dit vanaf 1 november nog maar voor 1 nummer zou gelden. Voor het 2e nummer zouden we dan alsnog een extra abonnement moeten afsluiten. Mijn vraag is of zo'n eenzijdige wijziging zomaar mag.
Wel schrijven ze dat wanneer dit bericht voor ons reden zou zijn om het abonnement te herzien dat wij dat dan tot 4 weken na dagtekening kosteloos kunnen doen. Natuurlijk zouden we dat het liefst doen, maar er komt weer zoveel werk uit voort!
Zijn er meer mensen die deze brief hebben gekregen? En weten zij of dit zomaar kan????
B.v.d. voor uw reactie!
Binie

van Iersel
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2008 11:40

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door van Iersel »

Ook wij hebben vette problemen met de telefoon aansluiting van Ziggo. Wij zitten al van 9 oktober jl. zonder telefoon. Hij gaat wel over een keer of vier en dan houd hij ermee op. Als je hem binnen de vier keer opneemt heb je een dode lijn. Bellen kunnen we ook niet want dan is de lijn ook dood. We hebben al meerdere malen gemaild en om maar niet te spreken de vele telefoontjes die we met de mobiele telefoons hebben gepleegd. Iedere keer een ander verhaal, en er klopt niets van. Ze beloven gouden bergen, maar er is tot nu toe niets veranderd. De wachttijden van Ziggo zijn abnormaal lang. Ze blijven maar doorverbinden naar mensen die ook met een verhaal komen wat niet klopt.
We zijn nu genoodzaakt om onze mobiele telefoons te gebruiken, dit brengt extra kosten met zich mee. We gaan natuurlijk deze kosten declareren, maar zijn wel benieuwd hoelang dat weer gaat duren voor het rond is.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Ulbe »

Update bericht 24 oktober;

Ziggo heeft vanmorgen meteen maar even mijn digitale tv uitgeschakeld, E 19 melding privieuw verlopen!,

De zenders die ik nog kan bekijken zijn Nederland 1 en Nickelodeon, verder is alles achter E19 gezet!,

Je zou ze daar ook door de mangel halen!, je wordt als klant gewoon weggetreitert daar bij Ziggo!, geen telefoon meer én geen digitale televisie meer!, :evil:

Ik hoop dat de consumenten organisaties daar eens even wat aan doen want je wordt toch echt scheitziek van dit zooitje!, en zelf kun je er niks aan doen dan alleen de helpdesk bellen die met loze beloften komt!,

Tros Radar!, pak dit zooitje nu eens eindelijk aan!, er zijn veel te veel mensen die met dergelijke problemen rondlopen, en maar betalen voor diensten die niet geleverd worden!, ik moet morgen dus weer de helpdesk bellen en maar hopen de de telefoon én televisie weer geactiveert worden!,

Treurig wordt je er van!, :( dat dit anno 2008 nog gebeurd!, zo'n ongeorganiseerd zooitje!, andere woorden kan ik er niet voor vinden!.

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

zender2
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:15

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door zender2 »

Zins @home Ziggo is geworden is het alleen maar ellende.
Het internet beveiligings pakket van @home werkte voor mij prima, die van Ziggo bezorgt ongloofelijke vertraging in het gebruik van internet.

Het ergste is nu wel dat wij vanaf vrijdag 3 oktober al geen telefoon meer hebben.
6 novenber belde ik op dat hoe het er mee stond, waren ze vergeten de storing door te geven.
Een ruime week later weer gebeld maar ze konden nog niets zeggen.
afgelopen woensdag 22 nov. bel ik weer en blijkt mijn storing helemaal niet in behandeling te zijn genomen, volgens zeggen hebben ze wederom hier melding van gemaakt.

Tussendoor ook nog eens voor de zekerheid de storing via de site opgegeven.
Krijg ik NA 1 WEEK doodleuk te horen dat mijn telefoon gewoon werkt.
Mooi niet dus.

Wat kun ik nu nog doen om de boel weer aan de gang te krijgen en ik praat al helemaal niet over de financiele kant van het verhaal.

gr
Zender2

ebrinks
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:28

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door ebrinks »

Vanaf begin oktober doet de huistelefoon het niet. Bellen lukt niet (alleen een ruis hoorbaar) en gebeld worden werkt niet. (in gesprek).

Uiteraard, gemaild, gebeld met Ziggo en alles zal binnen 4 a 5 werkdagen opgelost zijn. Dit was 2!!! weken geleden. Bellen met Ziggo gaat dus niet en op mails wordt slecht gereageerd. Het zou goed zijn wanneer Ziggo mensen zal voorlichten wat er aan de hand is. Er zijn meer mensen in Noord Nederland die niet kunnen bellen en ziggo doet hier niets aan. Slechte klantenservice en een nog slechtere voorlichting.

Arnold05
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:00

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Arnold05 »

Ook wij hebben de overstap gewaagd van tv/internet naar het 3 in een pakket.
Dit zou 22 oktober worden geinstalleerd.
Maar bij ons is de monteur helemaal niet komen opdagen.
Ben toen maar gaan bellen. Na een wachttijd van 25 min. kreeg ik iemand aan de telefoon die me zou doorverbinden, weer 30 min gewacht en tot mijn grote schrik was ik weer terug op dezelfde afdeling.
Ik heb toen gezegt dat ik niet langer meer wou wachten en zij beloofden mij terug te bellen.
Tot op heden geen enkele reactie meer gehad.
2 dagen later sond T.N.T. voor de deur met een installatiepakket,
dit heb ik maar geweigerd aangezien ze me niet op deze manier kunnen binden.
In de hoop toch contact met Ziggo te krijgen heb ik vervolgens het klachtenformulier op hun site ingevuld. Alleen een reactie gekregen dat ze het ontvangen hadden.
Toch leuk dat ik 3 dagen later een folder van hun kreeg of wilde overstappen van tv/internet naar een 3 in 1 pakket.
Uiteraard betaal ik de verhoging niet. Gebeurd dit wel dan laat ik dit bedrag direct terugstorten op mijn rekening. Miischien nemen ze dan contact met mij op.
Heeft Ziggo een klantenservice of een klachtenservice?

Mijn mening is dan ook dat Ziggo voor de kosten van mijn verlof en telefoon moet opkomen.

Gesloten