LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Willym
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 dec 2008 11:22

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Willym »

persbericht

Klachten van ziggo blijven aanhouden
Mensen vele inwoners van Maastricht gedupeerd

Veel inwoners van Maastricht kampen nog met heel veel klachte van ziggo,
Zo zijn er mensen die problemen ondervinden met de snelheid van hun internet, als zij een abonnement hebben van 8000 kbs voor te downloaden hebben zij in werkelijkheid maar 800kbs, zo zijn zij ook gedupeert met het niet kunnen ontvangen van hun post via het programma windows mail, en microsoft outlook, en ondervinden zij problemen met de inkomende telefoon, de mensen kunnen wel bellen, maar als de mensen terug gebeld moeten worden dan zullen zij een gsm nodig hebben anders hebben ze pech, want door ziggo kan men niet gebeld worden.

Ik vind dan ook dat hier eens iets door de media naar buiten gebracht mag en zal gaan worden voor ziggo eens flink aan de tand te voelen, want als wij dit als klant doen worden we van het kastje naar de muur gestuurd, en wordt er gezegt al weken, tja meneer de technische dienst is er mee bezig en zij hebben het zo druk, wij kunnen er ook niets aan doen, wij nemen de telefoon alleen maar aan, ik heb al voor dik 50 euro aan telefoonkosten gemaakt om mijn problemen bij ziggo op te lossen maar tot op heden is dit nog steedts niet gebeurd,en brieven sturen heeft ook geen zin want een reactie kun je wel vergeten.
Wij zullen er dan ook alles aan doen om alle pers erbij te gaan halen en ook tros radar, opgelicht, kassa ect.


Nou Hopende U voldoende te hebben geinformeerd en dat er nu eens aandacht aan besteed zal worden.

Henri42
Berichten: 2980
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Henri42 »

ziggo heeft mooie kado,s tassen golfuitrustingen etc toch ook positief ? :) :o

jmrlopez
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 dec 2008 22:55

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door jmrlopez »

Beste mensen,

Ik heb door de fout van Ziggo 2 digitaal tv abonnementen die op 2 verschillende adressen lopen, blijkbaar was het voor ziggo heel erg aanmemelijk dat als mijn ouders verhuizen mijn digitaal tv abonnement verhuist naar een ander adres (we woonden niet op een adres samen) dus ik snap die hele verhuizing niet.

Omdat rekening etc nog steeds hetzelfde waren heb je dat in eerste instantie niet in de gaten totdat mijn ouders keer op keer met brieven van Ziggo kwamen op mijn adres.

Diverse keren in het @home tijdperk gebeld en dit is nooit gecorrigeerd, omdat ik er toch een beetje van begon te balen heb ik dus wat vaker gebeld en geprobeerd het probleem uit te leggen ik ben in geen 20 jaar verhuist dus snap niet waarom mijn digitaal abonnement in een keer verhuist (let op alleen Digitaal TV) de rest niet

Ok bellen met service centrum ze snappen zelf niet hoe dat heeft kunnen gebeuren, ze zouden dat in orde maken en ik zou een bevestiging krijgen op mijn adres en ja hoor de bevestiging kwam maar niet op mijn adres maar in het adres van mijn ouders, met een wijziging het factuur adres was veranderd maar het leverings adres nog steeds niet, daar zak je weer de schoenen van af weer niet goed want nog steeds gaat al mijn digitaal TV abvonnement correspondentie naar het verkeerde adres.

Deze week heb ik weer gebeld met nogmaals dit verhaal en verteld hoe vaak ik nog zou moeten bellen om zo iets te regelen desnoods cancellen dat account en mijn smartcard onder mijn ander klantnummer onderbrengen.
Deze medewerker snapte het verhaal en zou dat helemaal in orde maken ik stuur u een bevestiging.

22 December tot vandaag geen bevestiging mijn ouders kwamen namelijk de zoveelste Ziggo Brief brengen, en wat blijkt ik zou een verzoek tot verhuizing hebben doorgegeven daar zijn inderdaad 29,95 kosten aan verbonden ik wordt echt helemaal furieus,

BESTE ZIGGO IK WOON AL 20 JAAR IN HETZEFDE ADRES

morgen maar weer bellen en en direct het geld terugvorderen tevens zal ik mijn abonnement TV Digitaal Totaal maar eens opzeggen
Diep Diep triest dat wij de dupe moeten worden van hun eigen fouten.

HansDo
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 dec 2008 19:17

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door HansDo »

Sinds de fusie van Casema tot Ziggo viel de verbinding met internet dagelijks meermaals weg. Daarvoor had ik die problemen niet. Met een nieuwe laptop met dual core (2.6)processor en Vista was het dagelijks een keer of tien raak. De router verloor dan de verbinding met internet en was om een of andere reden niet in staat dat zelf te herstellen. Vista gaf de foutmelding dat de nameserver niet beschikbaar was en in netwerkcentrum bleek wel een verbinding met de router, maar niet met de modem.

Van Ziggo ontving ik alleen lakse mailtjes, dat het aan de virusscanner zou kunnen liggen. Of dat de stekker uit de router moest voor een seconde of tien.

Feitelijk bleek de modem verouderd en kan die de datarequest van een dual core niet aan. Ziggo weet dat al maanden, alleen de oplossing zocht men in de software van de modem. dat wilde (soms? althans niet bij mij) niet lukken.

Schriftelijke klachten raken ze bij Ziggo kwijt, of ze mailen dat ze denken dat het inmiddels opgelost zal zijn.

Na een klacht bij Radar werd ik gebeld. Ziggo gaf toe dat het probleem bekend was, en vaker speelde. Op mijn vraag om een nieuw modem werd afhoudend gereageerd. dat zou niet kunnen. De vraag wat ze dan met nieuwe klanten doen gaf een stiltepauze........ja maar, dan is de nieuwe ook geschikt voor telefonie en dat kan ik u niet opdringen. Nee, maar dat hoeft ook niet. Wat de modem kan is niet relevant voor wat ik ga gebruiken.

Overleg met zijn collega bracht uitkomst, de volgende dag kon al een monteur komen. Vandaag dus een nieuw (zelfde type maar nieuw) modem gekregen. Monteur was alleraardigst (volgens mijn vrouw, ik was niet thuis).

Het kan dus wel. Nu nog wachten of de toegezegde restitutie van drie maanden abonnementsgeld goed gaat.

thiefinthenight
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 aug 2008 16:26

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door thiefinthenight »

Na lange periode van klachten over telefonie en internet, mij aangemeld per mail bij Tros Radar voor de uitzending in oktober 2008.
Zat bj de ruim 5000 klachten in de kruiwagen die naar voren kwam die uitzending. Op 04 november 2008 kreeg ik een telefoontje van een (callcenter)medewerker van Ziggo naar aanleiding van de televisieuitzending. Moest eerst heel veel uitleggen en proberen om door te dringen wat mijn schade en ellende betrof tussen begin juni en 04 november 2008. Uiteindelijk werd mij, en dat ging moeizaam, na ening overleg aangeboden om 2 maanden abonnementskosten terug te betalen. Verder zou ik nog een bedrag van 9 euro ontvangen wegens gemaakte kosten voor het bellen naar de klantenservice (0900-1884) tegen lokaal tarief. Over de kosten die ik gemaakt heb om mobiel te moeten bellen naar kennissen, familie enz. omdat de telefonie van Ziggo niet werkte werd door Ziggo niet gesproken. Van ellende zeg je maar ja tegen het, toch al moeizam tot stand gekomen, aanbod.
De twee maanden abonnementskosten en de 9 euro zouden worden verrekend met de komende facturen voor telefonie, tv en internet.

Tot op heden is er niets verrekend en heb ik de abonnementskosten over november en december gewoon moeten betalen. Ook is er nimmer een bedrag gestort op mijn girorekening.
Ga ik kijken bij Ziggo op "Mijn factuur" dan zie ik op 04 november 2008 een tweetal bedragen in de min staan, maar ook een keer een bedrag in de plus. Er staat € -72,15 en € -68,45, maar ook een bedrag van € 131,60. Alle 3 de bedragen staan op de datum dat ik de medewerker van Ziggo heb gesproken, namelijk 04 november 2008.
Zelfs de beide minbedragen komen nog niet eens overeen met het plusbedrag van € 131,60.

Al weer enkele malen gebeld met Ziggo hierover.
Maar men snapt het zelf ook niet, weet niet hoe het tot stand is gekomen en wat er is gebeurd. Beloofd werd om het één en ander uit te zoeken voor mij en ik zou worden teruggebeld.
Helaas tot op heden niets meer gehoord en ik wacht dus al enkele weken.

Je kunt rustig stellen, dat Ziggo een zeer onbetroubaar bedrijf is en glad schijt heeft aan zijn klanten.

Jolieke
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jan 2009 19:26

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Jolieke »

In september hebben wij Ziggo alles in en aangvraagd via de website,de installatie zou gebeuren halverweg sept. We hebben echter noit ee bevestgig van onze inschrijving gehad per post, at ons wel beloofd werd in het mailtje wat we direct na de inschrijving ontvingen.
Toen we in september belden waarom we niets hadden gehoord werd ns vertel dat we nergens in het systeem te vinden waren, de telefniste vroeg of ze het nu alsnog ocht regestreren, maar dit wilden wij niet. WE hebben gezegd dat ook geen producten te willen van Ziggo omda dit geen goed voorteken was. Diezelfde dag hebben we internet en telefonie afgesloten bij XS4All (wat erg goed werkt) En tv bij digitenne. Vervolgens blijft Ziggo ons bellen over instalatie afspraken, tevredenheids telefoontjes, we krijgen brieven over ons "abonnement". We krijgen een instalatiepakket thuisgestuurd, wat we hebben geweigerd. We hebben na elk brief gebeld en geprobeerd dit recht te zetten, omdat we dus nooit meer een abonnement van Ziggo wilden nadat we niet in het systeem stonden. Wat hoge teefoonkosten opleverd.
We zijn nu 4 maanden verder en nu worden er bedragen afgeschreven van onze rekening omdat ze toch ineens alle gegevens van ons hebben. Dit bedrag is niet zomaar terug te krijgen omdat het een eenmalige incasso was. We hebben een rode kaart gestuurd en een brief met alle feiten op een rij.
We hopen ooit ons geld terug te krijgen maar hebben er absoluut geen vetrouwen meer in.

suzanneder
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jan 2009 14:40

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door suzanneder »

Ze laten ook wel zien dat ze het wel kunnen. 13 december moest door een verhuizing alles naar het nieuwe adres. Ik zal al weken in spanning en toen was daar de 12e de verhuizing. De 13e de modem van het internet aangesloten en ook de tv aangesloten.

Wat blijkt nu? Zowel internet als tv zijn zonder problemen omgezet naar het nieuwe adres. Dit bewijst wel dat ze het wel kunnen. Een positieve reactie mag hier ook wel eens een keer ipv al die negatieve reacties.

ericvdw
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2009 01:08

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door ericvdw »

Ik wil de volgende klacht in dienen de wacht tijd is nog steeds lang.Maar wat ik eigelijk wilde zeggen dat ik bij hun webruimte heb data limet vrij .sins november 2008 word mijn site zo nu en dan uit de lucht gehaald met de volgende melding


Bad Gateway
The proxy server received an invalid response from an upstream server.

dit gebeurd te vaak zo nu ook het gekke is ook dat zij geen meldingen doen als mij site uit de lucht is

maar ik ben niet gek ik laat me site monitoren 24 uur per dag

van andere bv krijg ik een mail met daar in het bericht dat de site van mij uit de lucht is

mijn vraag is waarom moet ik hun op de hoogte stellen

wat ik ook gedaan heb ook vandaag 8-01-2009

en diverse keer daar voor het probleem deed voor in november maar bestaat nog steeds .

ik krijg het iedee dat ze mij er af gooien omdat ik veel data verkeer heb maar in dit geval is mijn data limet vrij dat staat vast in het contract dus zij zijn verplicht omdit meteen op telossen binnen 24 uur bij mainfraimes bij voorbeeld bij banken is dat ook zo

tevens adverteren mensen bij mij op me site voor een bepaald bedrag

ik wil dat deze problemen ken baar worden

en dat zij alle problemen oplossen anders wil ik alle schade die adverteerders leiden en ik verhalen op hun

ook halen zij zenders van de digitale tv zonder dat ik daar over bericht krijg bij voorbeeld de tv zender action now ik heb er niet omgevraagd dat het er afgehaald word

ik vind dat ze heel makelijk doen in de video van nou als je niet tevreden ben zeg je maar de boel op

multikabel was gewoon goed

ik kan tog ook niet zeggen van nou deze maand betaal ik maar niet hoewel ik zo boos ben dat ik gewoon niks meer wil betalen ze kosten mij meer dan me maand termijn van ziggo nou jongen erg bedankt en maak geen reclame als je het niet eens waar kan maken pffff bah

met vriendelijke groet eric

Theeroos
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jan 2009 20:36

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Theeroos »

Vanaf september 2008 ben ik bezig om mijn abonnement in orde te krijgen. Na honderden telefoontjes, mails, aangetekende brieven naar Utrecht, driegementen, smeekbeden, is het nog steeds niet voor elkaar. Ik ben wanhopig en kan bij Ziggo gene normaal mens bereiken die gewoon iets in orde maakt. Ik word gek. Ondertussen scrhijven ze te hore abonnemenbtskosten van mijn rekening. Ik zou graag een rechtszaak aanspannen om ze te sommeren mijn gegevens in orde te maken. Dit is pure diefstal en oplichterij. Wie weet raad?
Laatst gewijzigd door Theeroos op 11 jan 2009 21:31, 2 keer totaal gewijzigd.

roeptumaar
Berichten: 84
Lid geworden op: 09 jan 2008 18:44

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door roeptumaar »

Inmiddels ben ik wel wat gewend van Ziggo,maar dit slaat alles.
Omdat ik last heb van tel.terreur vraag ik 21 Nov.een ander tel.nr. aan.
Per post wordt mij het nieuwe nr. opgestuurd en enkele dagen later zou het nieuwe nr.actief zijn.Na een week maar weer even bellen ,en....foutje met het nieuwe nr. Even opnieuw aanvragen.Krijg weer een nr.toegestuurd kosten voor het omzetten 19,95.
Nu 11 Jan. heb ik na div. telefoontjes( bij elkaar 2 uur) nog steeds geen ander nr. en wordt nog steeds lastiggevallen.
Ziggo voor de zoveelste keer hartelijk dank. :twisted:

Guardian72
Berichten: 6855
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Van een bron die bij Ziggo werkt, hoorde ik dat men momenteel een achterstand van 4 weken heeft met het behandelen van hulpvragen.

e-mail / webforms schijnen later behandeld te worden dan telefoon verzoeken.

Het is maar een tip.

roeptumaar
Berichten: 84
Lid geworden op: 09 jan 2008 18:44

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door roeptumaar »

e-mail / webforms schijnen later behandeld te worden dan telefoon verzoeken.
Aangezien ik alles per telefoon heb gedaan ,denk ik niet dat het klopt.

Ik heb het idee dat men bij Ziggo expres alles op zijn beloop laat, zodat mensen gaan bellen en Ziggo dus al die extra penningen kan innen. Ze houden je niet voor niets een eeuwige tijd aan de tel. lijn :twisted:

derkir
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2009 20:18

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door derkir »

Pffffff, Ziggo.
Kan me er zo over opwinden. Op dit moment ben ik al ruim 2 maanden verder, 6 telefoontjes later vanwege een kapotte decoder digitale televisie. Oplossing, er zou een sticker gestuurd worden waarmee ik de decoder op zou kunnen sturen. tot op de dag van vandaag is de sticker nog niet gekomen. Menig telefoontje er aan gespendeerd, steeds weer iets anders wat er mis is gegaan, een specialist die contact op zou nemen terwijl later verteld wordt dat dat niet gebeurd maar dat de sticker nu door die persoon moet worden verstuurd. Kortom, 2 maanden later, geen sticker en nog altijd een kapotte decoder. De aansluiting van de slaapkamer maar naar de kamer verplaatst zodat je er wel gebruik van kunt maken, maar als een sticker versturen al moeilijk is weet ik niet wat dan simpel zou moeten zijn als oplossing......
Ziggo, de put er mee in. helaas is er nog geen ander alternatief gevonden en wachten we helaas dus nog maar weer even af om vervolgens volgende week maar weer te bellen.

roeptumaar
Berichten: 84
Lid geworden op: 09 jan 2008 18:44

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door roeptumaar »

Je kunt rustig stellen, dat Ziggo een zeer onbetroubaar bedrijf is en glad schijt heeft aan zijn klanten.

Een waarheid als een koe.
Nog steeds het nieuwe tel. niet gekregen :twisted:

Kyra38
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jan 2009 16:05

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Kyra38 »

Ik kots van dat bedrijf.

Eind november begin december 2008 ben ik over gestapt van Ziggo naar Kpn. de laatste betaling naar ziggo was op 26 november 2008. Alles netjes opgezegt kreeg vorige week een brief van Ziggo dat ze het jammer vonden dat ik geen klant meer van hun wilde zijn. Begin November 2008 heb ik een keer 3 uur in de wacht gestaan om een medewerker van Ziggo aan de lijn te krijgen, kreeg ik eindelijk een medewerker aan de lijn wist zij mij niet te helpen met mijn probleem. Vandaag 23 januari 2009 krijg ik een brief of ik eventjes 215.90 euro wilde betalen binnen 10 dagen na dagtekening brief en het was een herinnering terwijl ik de eerste brief nog moet krijgen ein ik alle rekenigen altijd netjes betaald heb, snap ik niet waar ze dat bedrag vandaan hebben ik naar Ziggo gebeld "tot onze spijt zijn al onze mederwerkers ingesprek de wachttijd duurt langer dan u van ons gewend bent,na een uur heb ik maar opgehangen, en heb ze op hun website een mail gestuurd. Ik ben niet van plan dat bedrag te betalen want dat bedrag is onterecht. ik heb in december een week zonder internet en telefoon gezeten omdat ik ben overgestapt naar Kpn.

Ziggo stuurt rekeningen naar mensen die slaan nergens op en onderbouwen kunnen ze daar ook al niet

Groetjes Rianne een ziggo haatster :twisted:

Kyra38
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jan 2009 16:05

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Kyra38 »

Ik heb ongelooflijk veel problemen met Ziggo,

Ze zeggen dat ik nog een bedrag heb openstaan van 215 euro wat niet klopt telefonisch kon ik ze niet bereiken dus dan maar via hun website ik heb hun kopies gestuurd van mijn bankafschiften dat er geld naar hun rekening is overgeschreven middels een icasso opdracht zo doe ik het al jaren. Bij ziggo werken ze langs elkaar heen. Eindelijk een medewerker van Ziggo aan de telefoon gehad die wist van de mails niks af en er werd mij meegedeeld dat ze niks met mails doen. En dat ze geen geld van mij hadden ontvangen en een medewerker van ziggo dhr.Hooimijer die ik aan de telefoon heb gehad en de dhr. Kalwijk raffelde het telefoon gesprek af en een van de heren zei mevr. Knol moet ik u geloven op uw blauwe ogen waarop ik zei moet ik u geloven op uw blauwe ogen ik was het zo vreselijk zat ik heb zeker gisteren en vandaag met ze gemailt en nou krijg ik van een medewerker aan de telefoon te horen dat ze niks met mails doen. En ik gewoon die 215 euro moet betalen terwijl zie hier onder onterecht gefactureerd is. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ze werken daar zo langs elkaar heen en spreken elkaar tegen zie hier onder.

Geachte mevrouw Knol,

Naar aanleiding van uw vraag informeren wij u als volgt.

In ons systeem is bekend dat u aan ons een bedrag van €215,90 verschuldigd bent. Mocht u het hier niet mee eens zijn, dan kunt u bellen naar onze klantenservice op 0900-1884 (lokaal tarief). U kunt uw facturen online bekijken op http://www.ziggo.nl/mijnziggo/factuur/.



Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.







Met vriendelijke groet,

Justin Manig
Afdeling Klantenservice
Ziggo





---- Oorspronkelijk bericht ----

betreft: Klacht
product: Internet
onderwerp: Factuur
aanhef: mevr
voorletter: D.A
achternaam: Knol
klantnummer: 12728519
vraagopmerking: Het is heel jammer dat ik jullie niet een bijlage kan sturen van mijn laatste betaling naar jullie welke is geweest op 26 november 2008. En dat is een bedrag geweest van 46.90 euro

Ik heb destijds nog contact met jullie gehad met de vraag of ik alle betalingen had voldaan en dat werd duidelijk met een JA bevestigt dus na mijns inzien ben ik jullie niks meer verschuldigt ook heb ik destijds dat is in November geweest ruim drie uur in de wacht gestaan voordat ik de betreffende medewerker van uw bedrijf aan de telefoon, en die kon mijn vraag ook niet beantwoorden daar heb ik ook kosten van gemaakt maar daar wordt niet meer over gesproken. Ik ben van mening dat ik jullie niks meer verschuldigt ben.

met vriendelijke groet

D.A. Knol


Geachte mevrouw Knol,

Via de website heeft u een vraag gesteld over uw factuur.

Na controle van uw abonnement, stellen wij vast dat dit abonnement per 30 november 2008 beeindigd had moeten worden. Als gevolg van een verlate verwerking van uw opzegging van uw abonnementen geregistreerd onder klantnummer 12728519 bent u onjuist gefactureerd.

U bent in totaal voor de periode van 1 december 2008 tot en met 28 februari 2009 onterecht gefactureerd voor abonnementskosten. In totaal voor een bedrag van 139,70 euro.

Na controle van uw betalingen stellen wij vast dat u momenteel een openstaand saldo van 215,90 euro heeft. Na correctie van een bedrag van 139,70 euro zal een openstaande saldo van 76,20 resteren. Dit bedrag is opgebouwd uit nog niet gefactureerde gesprekskosten en een nog openstaand saldo van eerdere abonnementsgelden. Wij vragen u daarom een bedrag van 76,20 euro over te maken.

Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.







Met vriendelijke groet,

Smit, Kor
Afdeling Klantenservice
Ziggo





---- Oorspronkelijk bericht ----

betreft: Klacht
product: Internet
onderwerp: Factuur
aanhef: mevr
voorletter: DA
achternaam: Knol
adres: Gerststraat
huisnummer: 26
postcode: 7545GR
woonplaats: Enschede
email: [email protected]
telefoon: 0652638248
klantnummer: 12728519
vraagopmerking: Geachte heer Evers.

Vandaag 23 januarie 2009 kreeg ik een brief van u dat ik nog een bedrag bij jullie zou heb openstaan van 215.90 euro vraag me af waar jullie dit bedrag vandaan halen heb jullie elke maand netjes betaald en in de maand december 2008 ben ik overgestapt naar de KPN. heb tot November 2008 jullie altijd netjes betaald. Vervolgens zijn jullie telefonisch nooit bereikbaar heb in november 2008 een keer 3 uur aan de telefoon gezeten totdat ik een medewerker van u aan de telefoon kreeg en die kon mij ook niet helpen. Vervolgens heb ik netjes per brief mijn lidmaatschap bij u op gezegt en ben 13 december naar de Kpn gegaan. Mijn laatste betaling naar u toe is geweest op 26 november 2008 daarna ben ik naar de Kpn gegegaan. Dus ik begrijp niet waar u die 215.90 euro vandaan haalt.

Met vriendelijke groet


Geachte mevrouw Knol,

Via de website heeft u een vraag gesteld over uw abonnementen bij Ziggo. Wij informeren u hierover als volgt.

Zoals door collega's eerder is aangegeven, bent u voor 139,70 euro onterecht gefactureerd, waardoor een bedrag open blijft staan van 76,20 euro. U geeft aan dat u al 46,90 euro aan ons heeft betaald. Ik kan hierover in het systeem niets terugvinden. Om toch te kunnen bewijzen dat u betaalt heeft, raad ik u aan om in uw internetbankieren de desbetreffende betaling naar dit contactformulier te kopieren. Indien wij hieruit kunnen afleiden dat u dit betaalt heeft, dan blijft er nog een saldo openstaan van 29,30 euro. Na uitbetaling hiervan kunnen wij pas overgaan op terugstorting van de 139,70 euro.

Hopende u hier voldoende mee te hebben geinformeerd.


Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.









Met vriendelijke groet,

Sanne de Vries
Afdeling Klantenservice
Ziggo

Kyra38
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jan 2009 16:05

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Kyra38 »

Met andere woorden ik moet eerst betalen alvorens ik het bedrag van 139 euro kan terug vorderen. Kunnen ze het niet verrekenen dan?

Daarna heb ik een gebeld en die medewerker kon mij niet netjes te woorde staan zie mijn vorige mail

Theeroos
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jan 2009 20:36

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Theeroos »

vanaf oktober geen correct abonnement. Een deel van het abonnement wordt van een mij volstrekt onbekend banknummer afgeschreven. per saldo betaal ik te veel en sta ik verkeerd in het systeem. Dit kan kennelijk niet gewijzigd worden. Ik kreeg vandaag voor de eerste keer een reactie van Ziggo: een lege mail waarin mijn eigen mail afgedrukt stond. Geen commeentaar, geen antwoord, niets. Ik heb gebeld en straks word ik opgehaald door mannen in witte jassen. Ik heb het totaal opgegeven met deze bende zakkenvullers, oplichters, ongeinteresseerde helpdeskmalloten, humeurverpesters en kastjenaardemuurstuurders. Volgens mij is er een gat in de markt voor een internetbedijf met een 24-uurs uitgebreide, vriendelijke, goed opgeleide en snelle helpdesk. Ik persoonlijk zou daar best wat meer voor willen betalen. Ik haat Ziggo zoals ik nog nooit iets of iemand heb gehaat.

Kyra38
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jan 2009 16:05

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Kyra38 »

ik snap uberhaubt niet dat een bedrijf als Ziggo nog bestaat ze zijn klantonvriendelijk sturen je belachelijke hoge rekeningen, als je naar een paar uur in de wacht gezeten te hebben iemand aan de lijn krijgt zijn ze hondsbrutaal en maken ze je uit voor rotte vis, en lopen een door hun opgedragen standaard schemaatje af wat ze moeten zeggen en als het te moeilijk wordt zeggen ze mevr. ik heb u vraag beantwoord terwijl dat niet zo is, ik wens u nog een prettig dag verder en hangen op. En jij blijft met vragen zitten. Dat bedrijf moet gewoon een keer gestopt worden ze zijn daar zeer onprofesioneel bezig vooral aan de helpdesk. Tis een zooitje ongeregeld bij elkaar heb er geen woorden voor. Maar ja wat kan je beginnen tegen een groot bedrijf in je eentje om je gelijk te halen. je bent nergens. Als hun hun centen maar krijgen.

Groetjes Rianne

kwesterbeek
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 jan 2009 10:24

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door kwesterbeek »

ook ik zit al vanaf september zonder vaste telefoon van ziggo.
het aantal keren dat ik gebeld heb, is niet meer op één hand te tellen en dat allemaal mobiel.
steeds zeggen ze dat het binnen 5 werkdagen opgelost wordt en steeds niet dus
vanmorgen heb ik weer gebeld..
deze meneer wist te vertellen dat ze helemaal niet kunnen zeggen hoelang het duurt
je komt "in behandeling" en verder moet je maar afwachten
ze hebben geen idee 'hoe vervelend het is als je geen telefoon hebt,
maar ze konden dus niet zeggen wanneer ik weer vaste telefoon krijg, maar rekeningen kunnen ze wel sturen en herinneringen ook..
ook hebben ze beloofd het abonnementsgeld terug te betalen..ook niet dus, maar wel steeds in de wacht..

ik kan dan wel gewoon een andere provider nemen, dat is ook , maar dan heb je nog meer extra kosten
was het maar gewoon @home gebleven..jarenlang geen problemen gehad..

heeft iemand anders nog een andere oplossing ????

Gesloten