LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
longbigbear
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 jul 2004 16:40

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door longbigbear »

mijn vriendin heeft ruim 7 jaar casema/ziggo gehad,
problemen op 1 hand te tellen.
zelf heb ik nu ziggo bijna maand,nog geen problemen.

louiseria
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 mei 2008 18:57

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door louiseria »

Ik heb opnieuw een mail gestuurd naar Ziggo, want ze reageren niet (alleen met een automatische "ontvangen-mail"):
[...]
Minder handig, bijzonder ongewenst zelfs, is dat Ziggo bijlagen bij mails verwijdert en er alleen een waarschuwing (dangerous filename) van achterlaat. Zo hebben wij al meerdere keren een gewone, goede bijlage van een vertrouwde afzender niet ontvangen. Er wordt niet gereageerd op mails hierover. Wil Ziggo aub per direct de filter die dit doet, uitschakelen!!!!! Zodat wij weer gewoon kunnen ontvangen wat we moeten ontvangen, en kunnen verzenden wat we moeten verzenden.

Ilonca87
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 okt 2008 11:11

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Ilonca87 »

Nou ik heb helemaal niets goeds over ziggo te melden. Multikabel geweldig.. Sinds ziggo het is geworden Drama! Een 3 - 1 paket bestellen van 80 euro, vinden hun prachtig, maar wat doen ze vervolgens een 3 - 1 paket van 40 euro doorvoeren. Het langszaamste internet inplaats van het snelste. Ben der nu al 3 maanden mee bezig, en ze krijgen het maar niet opgelost. Elke keer zeggen ze 2 weken, en na 2 weken nog niets veranderd. Dan bel je en zeggen ze dat er Alweer wat verkeerd is gegaan en weer 2 weken duurd. Zo blijf je 3 maanden doorgaan en wel die 80 euro betalen. Hoe gaat ze dit oplossen, en krijg ik mijn geld wel terug? Benieuwd naar de uitzending van vanavond. En morgen meteen weer bellen.
Laatst gewijzigd door Ilonca87 op 27 okt 2008 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Tommieke
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:24

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Tommieke »

Bijna nooit problemen, bij de overgang van Multikabel naar Ziggo wat startproblemen en 2 x een telefonieprobleem. Meestal werkt het af en weer aan zetten van het kabelmodem om de meeste problemen op te lossen v.w.b. telefonie en tv, bij mij tenminste wel.

hf.kruijer
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2008 20:11

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door hf.kruijer »

Wij hebben sinds het doorgeven van onze verhuizing begin augustus van dit jaar niets dan problemen gehad met Ziggo. Geen enkele wijziging is juist doorgevoerd. De klantenservice is bijzonder slecht bereikbaar en de diverse medewerkers geven ook steeds andere instructies af. Emails blijven onbeantwoord en op klachten wordt niet gereageerd. We zijn nu bijna drie maanden verder en we wonen inmiddels in ons nieuwe huis en het is nog steeds niet geregeld. Vandaag de hele dag geprobeerd de klantenservice te bereiken, maar na een heel traject langs de computer wordt de verbinding verbroken omdat het 'te druk' is. We betalen dus voor niets! Want we hebben nog steeds geen digitale televisie. Voorheen hadden we Multikabel en daar hadden we eigenlijk nooit last. Ik ga zo zeker de uitzending volgen en ik hoop toch echt dat dit wat uithaalt bij deze organisatie. Want dit hele gedoe kost veel telefoonkosten en nog veel meer frustratie.

camkooyman
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 okt 2007 22:03

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door camkooyman »

Forum werkt niet.

camkooyman
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 okt 2007 22:03

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door camkooyman »

Ik hou het heel kort. Want ik krijg mijn boodschap niet op het forum.
Ik heb aan 88 euro aan buitenlandse telefoongesprekken op mijn rekening. Terwijl ik nooit naar buitenland heb gebeld.
Ik gebeld. Diverse malen met minstens 15 of 20 minuten in de wacht. Beloofd na veel moeite om 44,90 te verrekenen met nota van septemer. Niet gebeurd. Beloofd het terug te storen. Weer niet gebeurd. Toen in oktober weer niet gebeurd.

lmi308
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2008 19:21

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door lmi308 »

ik heb ziggo abbonement en ik wilde een wijziging door geven via internet via de website van ziggo. Nu hebben ze deze wijziging op mijn man zijn klantnummer gedaan. Terwijl ik de wijziging had gedaan op mijn naam en met mijn klantnummer.
Nu had ik gebelt met ziggo ik heb drie kwartier in de wacht gestaan en heb 15 minuten met de telefoniste gepraat in de hoop hun fout recht te kunnen zetten. Ze legde het probleem bij mij weer neer ik moest maar weer een anulering doen en dan weer op mijn naam de wijziging doen maar ze kon mij niet garanderen dat het dit keer wel goed door gevoert zou worden. Ook garandeerde ze me iets wat niet klopt wat in de brief anders stond beschreven. Ook vertelde ze me dat ze wel erger dingen mee gemaakt had dan dat van mij. Maar niks wordt opgelost en ik zit maar met de problemen als zij de anulering niet goed doorvoeren dan kan ik straks voor 2 internet abbonnementen gaan betalen terwijl zij dde fout maken. Ik heb een klacht ingediend via de mail maar hoor niks terug net als mijn annulerings mail geen reactie op terug gekregen ga maar door. Ik ben hier niet blij mee en ga zeker een aangetekendde brief sturen naar de directeur van ziggo hopende dat het dan opgelost wordt want bellen doe ik niet meer dat heeft me 6 euro gekost. En heb geen zin om weer zolang in de wacht te staan. Zij maken de fout en de klant kan het oplossen. Ik hoop dat het probleem goed komt. Met vriendelijke groet linda keijzer

Hah
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2008 20:55

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Hah »

De beste optie die werkt bij Ziggo, is het rechtstreeks per mail aanschrijven van de voorzitter van de raad van bestuur van Ziggo. Na problemen die maandenlang hebben geduurd, was na het versturen van een e-mail het probleem binnen 3 dagen opgelost!

mamanita1977
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2008 20:54

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door mamanita1977 »

ik zelf heb tot op heden nog geen problemen met ziggo.
mijn ouders wel. hadden opeens geen kabel meer. Paar keer gebeld, bleek dat mn ouders ineens niet meer op dat adres te wonen. scheen nu een stichting te zitten terwijl mn ouders dus al 32 jaar op dat adres wonen. vroegen ze bij ziggo of er soms anderen de rekening voor hun betalen want ze staan daar niet in het systeem :? Paar keer kregen ze de belofte dat het binnen een paar dagen opgelost zou zijn. Al met al duurde het 4 weken. omdat mn ouders toen dus maar een nieuw abonement hebben genomen en dus ook de aansluitkosten op nieuw moesten betalen

robin37
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 apr 2007 18:45

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door robin37 »

weer ziggo dus???
waarom moet ik eerst een schakelkast van ziggo
kapot maken om eindelijk tv en internet te krijgen???
en beetje raar wel op 27/10 komt ziggo bij radar en ineens hebben we 10 medewerkers in de flat lopen die klachten uitzoeken???

mbrockhus
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2008 21:10

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door mbrockhus »

In de uitzending werd zojuist gezegd dat klachten die bij Radar binnen zijn gekomen, binnen 2-3 weken worden afgehandeld. En hoe zit het dan met de klachten die daar niet zijn binnengekomen?
Waarom maakt Ziggo het telefoonnummer van de helpdesk niet tijdelijk gratis om zo de klanten met klachten tegemoet te komen? Het is toch vreemd dat de klant moet opdraaien voor de kosten van het melden van problemen die bij Ziggo liggen.

Dutchcop
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2008 21:16

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Dutchcop »

Ik heb op dit moment 2 klachten en 1 vraaag bij ziggo lopen. Allen zijn schriftelijk per mail aan hen gesteld. Ik heb een bevestiging gahad dat het binnen is gekomen bij hen. Maar daarbij blijft het.
Ik heb al uren aan telefoon gehangen, maar of je komt er niet door heen en als je er wel door heen komt dan krijg je iemand die onbeschoft wordt en de hoorn er op gooit.

Daarnaast heb ik al twee vrije dagen verspeeld aan dit bedrijf, ik wil eigenlijk mijn uur loon ook maar eens gaan declareren bij ZIggo.

Kortom ZIGGO zou eens wat moeten veranderen binnen hun bedrijf.

Ik verwacht ook niet dat de klachten die nu bij radar bekend zijn binnen 3 weken zijn opgelost. Daarnaast denk ik dat er wel een paar duizend bij kunnen...komen van mensen die niet geklaagd hebben.

huubevers
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2008 21:17

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door huubevers »

wat mij het meest stoord is dat ziggo al de 17 van iedere maand het Abonnementgeld van de nieuwe maand afschrijft die je al vooruitbetaald
ook heb ik op 19 september opgezecht maar heb tot op heden nog niks gehoord.

ik hoop dat ze de tering krijgen

Nancy76
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2008 21:18

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Nancy76 »

Sinds 2,5 jaar heb ik nu @home. Onlangs dus overgegaan naar Ziggo. Voor die tijd bijna geen problemen gehad. Nu is het een en al ellende. Sinds vorige week kan ik niet meer bellen, ik heb de klantenservice al wel 20 keer gebeld en elke keer kun je weer je gegevens doorgeven. Nummers die op de nieuwe modem staan kun je bijna dromen, al bestaat deze uit 20 cijfers. Doodziek word ik er van. Vanmiddag weer gebeld. Het zou vandaag opgelost worden. De dag is nog niet voorbij, maar ik denk dat ik morgen maar weer eens bel. En ik zal zeer zeker een kopie van mijn telefoonrekening geven aan ze. Inclusief de persoonlijke telefoontjes. Voorheen vertelde ik mensen dat ze ook naar @Home moesten overstappen, maar als ze nu advies vragen zal ik ze zeggen dat Ziggo de laatste is die je moet nemen. Hoe groter het bedrijf, hoe rottiger de service, de kunde van de mnsen die er werken en de apparaten.

s1nister
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2008 21:17

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door s1nister »

ik heb de zelfde problemen met ziggo 15 a 20 min aan de telefoon

voor klantenservice niet normaal!!

de beste oplossing een andere kabel bedrijf op zoeken

snelheid internet ziggo sloom 8mb

veel snelheid veel poen betalen

ik ben al over gestapt naar andere kabel bedrijf

ik ga niet wachten op zo,n lange wachttijd voor klantenservice

ik lijk wel gek hahah :D

johnplo
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2008 21:10

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door johnplo »

Ik heb inmiddels een internet en telefonie-aansluiting bij een andere provider. Ondanks alle stappen die ik heb moeten ondernomen kom ik niet van Ziggo af, bedragen voor diensten worden nog geïncasseerd. Stapels mailtjes verstuurd, talloze keren gebeld, toezeggingen gehad dat het wordt opgelost: resultaat nihil!
Vanavond de Radar uitzending gezien en de bija denigrerende reacties gezien van de directeur. Deze man weet absoluut niet wat zijn medewerkers aan de klanten ertellen. Coulance als aanspraak gemaakt wordt op vergoeden van kosten is bij deze medewerkers niet bekend. Ik kreeg als reactie "u krijgt aan het begin van het gesprek een indicatie van de kosten (meldtekst) u hebt dan de mogelijkheid om het gesprek te beëindigen, dat doet u niet dus accepteert u de kosten!!
Telefonisch wordt ik verwezen naar het reactie formulier op de site, als reactie op het formulier wordt ik verzocht telefonisch contact op te nemen.

Het onjuist porteren heeft nu tot gevolg dat ale niet Ziggo klanten op mijn juiste aansluiting binnenkomen, alle Ziggo-klanten die mij bellen komen uit in mijn oude voicemail bij Ziggo, de gesprekken worden nietaangeboden aan het openbare net. Ben inmiddels weken bezig dit probleem geregeld te krijgen. Lukt niet.

Ga nu over tot storneren van incasso's, ben alleen bang dat dit me van de regen in de drup gaat helpen.

Had graag gezien dat Antoinette de vrij eenvoudige reacties van de directeur vanavond iets kritischer had ontvangen. Ik heb het gevoel dat ik als klant gewoon genegeerd wordt.

citroencxtre
Berichten: 44
Lid geworden op: 23 okt 2006 18:42

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door citroencxtre »

per 1 sept aangemeld en elke keer te horen gekregen dat het binnen 2 weken opgelost werd.
afglopen wee k flink boos geworden en hebben toen beloofd dat het maandag 27-11 opgelost zou zijn en alles zou werken.
vandaag een monteur geweest maar deze kon alleen internet en bellen aansluiten.dit werk tot nu toe wel goed.

maar tv kan nog wel 3 weken gaan duren.

ik ben echt zwaar ontevreden over ziggo en dan vooral de gang van zaken laten ze gewoon eerlijk zijn in plaats men aan het lijntje te houden.

camkooyman
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 okt 2007 22:03

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door camkooyman »

Weet Hah (die op 27 okt om 20.58 uur heeft gereageerd) het e-mailadres van de voorzitter van ZIGGO?

Dan hoop ik dat mijn probleem ook wordt opgelost.

nicole01
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2008 21:20

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door nicole01 »

hallo
Ik ben 1 van de gelukkige van de wisseling van home naar ziggo, ik heb niets dan storingen die bij ziggo niet bekend zijn.
Als ik bel wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd hang uren aan de telefoon. Als je dan eindelijk een mee denkende medewerker heb, geeft deze toe dat er wel degelijk een storing is geweest wat betekent dat ik alles van de stroom moet afhalen mijn router moet resetten, met als resultaat dat niets het meer doet. Naar weer een poging bellen wordt er een monteur aangewezen, werkt alles de volgende dag weer bel ik de monteur af, wat blijkt hebben ze me geen monteur toegewezen het bedrijf weet van niets.
Ik heb Ziggo nog net kunnen bellen werkt er weer niets meer, ben weer dagen aan het bellen wordt weer van het kastje naar de muur gestuurd. Dit alles duurt al meer dan 4 weken, krijg ik een monteur toegezegd dat duurt een halve week voor hij komt (vandaag dus) wat blijkt storing in de kast in de ander straat plus een storing in de tv kast, ik hoop dat mijn euvel nu verholpen is anders ze ik alles op bij ziggo!!!
Ik ben dus al bij al weken aan het bellen

Gesloten